@elja: GEFELICITEERD!!!!!! super gaaf logisch dat je het eng vind, ik duim voor een plakbeeb!! @sweet: ja dat zijn inderdaad volwassenen.... wat fijn dat ze de zwangerschap niet hoeven af te breken!! want dat lijkt me echt een ware hel.. @alice: en hoe gaat het met jou en beebje? hier nog steeds hetzelfde net weer buikfoto gemaakt, zal hem zo ff plaatsen
Hey meiden, Ja mannetje heeft gisteren een zaadonderzoek gehad. Tenminste een potje in moeten leveren Krijgen 7-2 de uitslag en dan krijg ik een echo. Zijn inmiddels in ronde 17. Had gisteravond al wat krampen en verloor vanmorgen weer allemaal van die grote stolsels net als bij m'n mk. Heb de laatste dagen ook niet meer getest, dus heb ook geen idee of er iets gezeten heeft. Vol goede moed op naar de volgende ronde. Sweet; wat een goed nieuws voor die vrienden van je. Pfff.... Wat fijn dat ze nu wat zekerheid hebben.
@ Remmar, hè bah.... Ronde 17 @ Naomi, mooie buik! @ Sweet, wat fijn voor jullie vrienden! Hoewel het natuurlijk erg zwaar blijft.....
@alice: angst? zie je er erg tegenop?? misschien betekent het wel dat het snel zal gebeuren hopelijk kun je beetje relaxen laatste dagen/weken
Alice: misschien had je mannetje dan toch gelijk over zondag Alleen had hij per ongeluk de verkeerde zondag genoemd!
@alice: balen zeg, dikke knuffel!! je weet dat je het kunt, vorige keer is het ook allemaal goed gegaan en dat gaat nu weer gewoon goed.
@ Remmar, wie weet.... Alleen denk ik dat ik gewoon erg nerveus ben ofzo... Zonder reden. Ben gewoon een angsthaas
@ Naomi, de vorige keer is zeker goed gegaan, maar ben het nog lang niet vergeten..... Ik ga gewoon aan de positieve dingen blijven denken
Ach meisje...... T komt allemaal goed. Probeer je rustig te houden en nog even te genieten van je buikje en je kleine man ( van de grote natuurlijk ook) Voor je het weet heb je weer gebroken nachten
@alice: tuurlijk ben je de vorige keer nog niet vergeten!! hier ook niet zie soms ook tegen de pijn op maar kijk er al met al toch wel weer heel erg naar uit. inderdaad aan de positieve dingen blijven denken en dan komt dit wel weer helemaal goed. nog even lekker genieten nu.
@ Naomi, de vk zei ook tegen me dat de meeste vrouwen de 2e bevalling vaak spannender vinden omdat je het al eens hebt meegemaakt.....
Zelfs ik ben t nog niet vergeten en dat is al bijna 4 jaar geleden. Maar ben bang dat je het nooit zult vergeten, maar kijk maar eens wat je er voor terug krijgt. ( tjonge wat een cliche )
ja heeft ze denk ik ook wel gelijk in. je weet wat je te wachten staat nu en anders ga je er wel angstig maar blanco in.. hier deze keer mn moeder erbij en hoop dat zij me goed kan helpen met het opvangen van de weeën want had daar vorige keer veel moeite mee. ze is ook bezig met een reikie cursus dus eens kijken of ze dat op mij kan toepassen straks! zou mooi meegenomen zijn als het zou lukken hihih.
@ Naomi, wat mooi dat je moeder mee gaat! Ik heb daar ook wel eens aangedacht, maar mijn man vindt het iets van ons tweetjes.... @ Remmar, inderdaad cliché, maar zoooo waar!!! En wat dat betreft zou ik erwel 10 willen!!! Ik ga eens even mijn tandjes poetsen, even mijn zinnen verzetten
@alice: nog geen nieuws? Klink echt alsof t niet lang meer duurt. @remmar: balen zeg maar nu in de mmm komt t vast heel snel goed. Hele weekend beetje op bank gelegen. Ben moe. Ik heb echt zin om de kleine te krijgen. Mag nu nog niet want hij/zij moet wel gezond zijn, maar toch. Ik ben zooooo benieuwd hoe ons kleintje eruit ziet en heb zoveel zin om te knuffelen. Ik zie hierdoor geen eens tegen de bevalling op. Iedereen zegt tegen me dat ik wel wat banger mag zijn voor de bevalling omdat t me anders overvalt. Zelf weet ik heus wel dat t veel pijn doet, maar er is maar weinig pijn waar je iets moois tastbaars liefs en geweldigs voor terugkrijgt. Naja genoeg gezevert, ik ga lekker eten met mijn mannetje.