Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, ik vind dat je een goede instelling hebt! Vorig jaar bij mijn zoon was ik ook totaal relaxed tov de bevalling en dat vond ik erg fijn. (deze keer ben ik dat dus duidelijk niet omdat ik het al eens gedaan heb ;) ). Maar ik zou zeggen, gewoon je eigen visie houden!

Vandaag een lekker rustig dagje gehad, voelde me ook stukken beter dan gister. Lastig die hormonen ;) verder alles rustig in de buik, dus no worries ladies!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Cin, wat een spanning he? Ik snap het, het komt zo dichtbij..

Happy, ik had die instelling ook. Je weet dat t pijn gaat doen, en dat doet het ook, maar het is het waard! je ziet het vanzelf wel, je kan het met niets vergelijken, maar toch zou ik t zo overdoen voor nog een mooi kindje!

Naomi, je groeit goed! Mooie buik!

Rem mar, balen meis.. Spannend dat het onderzoek nu loopt!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden

@alice
    Ja je weet nu wat het is he. Dan ga je wel heel anders zo'n bevalling in.

Ik vond bevallen geen pretje en kijk er ook niet leuk op terug. Een van de redenen denk ik dat ik nu inttherapie moet. Maar dat verschilt zo per persoon en situatie.

Ik blok liever die hele bevalling in mijn hoofd...
    En toch.... Als ik nu weer zou bevallen en moest kiezen tussen een keizersnee of een natuurlijke bevalling, ga ik alsnog voor een natuurlijke bevalling. Raar he!

@happy
    Goed zo meis, komt wel goed. Laat gewoon op je afkomen. Geen enkele bevalling is hetzelfde. Je kunt het, net zoals wij allemaal. Zet em op he als het zover is.
    Nu nog even genieten van je bolle buikje :)

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo zie je maar, bevallen is niet altijd een pretje ;), maar we hebben het er allemaal voor over en je krijgt er het grootste cadeau ooit voor terug!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Blegh, ik ben al vanaf 0215u wakker..... Net maar met manlief opgestaan. Hopelijk kan ik zo nog even slapen, want moet deze ochtend weer naar de vk!

6. nijnonijntje

@alice
    Hoop dat je evn hebt kunnen slapen. Is wel fijner een beetje uitgerust aan je dag te beginnen.
    Succes bij de vk. Benieuwd wat ze zegt :)

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!
    Zo ik heb een hoop bij te lezen!
    Van het weekend naar Friesland geweest, naar de Friese Hengstenkeuring.. ow het was weer gaaf!!

@Alice, zo dat is vroeg wakker. Tegen het einde van mijn zwangerschap kon ik ook niet veel meer slapen, leek wel alsof ik geen slaap nodig had. Nu heb ik tekort, haha! Succes bij de VK.
    @Naomi, mooie buikfoto!

@Elja, Super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder ben ik het alweer vergeten.. Sorry!
    @ de rest, zwaai!!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: wow jij was vroeg wakker..... hopelijk heb je nog wat kunnen slapen! hoe was het bij de vk?

@happy: wat heb je dat goed verwoord zeg! kan het niet beter zeggen ;)
    er is inderdaad niets anders wat zoveel pijn doet maar waar je zoveel voor terug krijgt!
    ik zie ook (nog) niet tegen de bevalling op gelukkig. komt omdat ik een relatief makkelijke bevalling heb gehad bij isabel.

@T84: ow leuk zeg!!!

uhmmm rest weet ik niet meer sorry.... kom net mn bed uitrollen dus nog niet helemaal wakker hihi.

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elja: hoe gaat het met je? Weet he al wanneer je naar de vk gaat? Heb he al gevraagd of ze eerder een echi willen maken?

@alice: jij bent er vroeg bij vandaag. Ik lig veel wakker maar vind een warm bedje toch wel erg lekker. Wel lief dat he elje dag met je man opstaat.

Straks weer naar de vk, verwacht er eigenlijk niks bijzonders van.
    Nu eerst nog naar een beetje op de bank hangen. Morgen laatste zwangerschapsles.

10. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all: dank voor jullie lieve berichtjes! Ik voel me goed, af en toe raar gevoel in borsten, net of ze aan het groeien zijn, hihi. Ik heb de vk nog niet gebeld, wacht nog even en dan hoop ik met 8 weken een echo te krijgen. Of doen ze dat eerder denken jullie?

@alice: succes met de laatste loodjes

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi, even een snelle zwaai! Morgen misschien wat meer puf om te reageren. P.s elke dag hier doordeweeks om 0525u de wekker hoor ;)

12. nijnonijntje

Gewoon vragen of je eerder mag. Wellicht dat ze dat wel doen omdat je al een keer een mk hebt gehad. Ik mocht dat wel. En dat deden ze trouwens zelf. Heb ik niet eens om gevraagd, maar misschien was dat omdat ik bij de gyn liep. Maar ik zou het gewoon vragen.

13. nijnonijntje

Meid, welke zwangere gaat er vrijwillig om 5.25 uur uit bed.
    Je bent ook knettergek of niet:p
    Dikke knuffel:)

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ nijn, een beetje ;)

Net bruin verlies gehad.... Wellicht begin slijmprop?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: owwww spannend!!!! hopelijk gaat het doorzetten nu, ben je er maar mooi vanaf en kun je weer genieten :D

pfff moet er niet aan denken om elke dag zo vroeg uit bed te moeten!! ik kom er tegenwoordig tussen half 10 en 10 uur ergens uitrollen.

16. nijnonijntje

Haha :d

O spannend zegm ben benieuwd.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Niks meer doorgezet hier dames. Wel nog buikpijn en kramp, maar geen actie.

18. nijnonijntje

@alice
    Buikpijn en kramp bleek bij mij wel wat te zijn ;) dus wie weet.$

Hier een flinke baalnacht.
    Kleine man melde zich 2 keer en dan om de 3,5 uur. Terwijl hij de laatste nacht pas 5,5 uur na de laatste voeding zich melde. Baal daar zo van. Ben bang dat ik weer helemaal terug bij af ben.
    Speen helpt dan niet. Krijg hem dan alleen stil en rustig met de fles.

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, spannend meis!! Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen..... ;)
    @Naomi, Zo das een mooie tijd om eruit te komen.. is lang geleden voor mij. Ik kan niet meer uitslapen op de een of andere manier.. Beetje jammer!
    @Nijn, das vervelend, maar dat kan wel is gebeuren. Als Ryan snachts wakker wordt en niet zomaar weer terug gaat slapen, maak ik ook een flesje voor hem, daarna gaat hij weer heerlijk slapen.. Ik ga daarvoor niet heel de nacht met een huilend kind zitten als een flesje helpt..

Ik had een tijdje geleden, op een de site helemaalklaarvoor1jaar.nl (is van Nutrilon) Ryan opgegeven om zijn eertse verjaardag te vieren, ik denk leuk, gebeurt tocht niet. Nee word ik gister gebeld dat we bij de laatste 5 zitten, hahahahah! Als je wint dan komen ze thuis filmen en wordt het tijdens koffietijd uitgezonden en een interview in WIJ. Dus spannend, ben benieuwd....

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, wow, dat zou gaaf zijn!!!!!!!!!!!!!

@ Nijn, balen dat je mannetje wakker werd...

Hier nog steeds geen actie, wel (een deel? van de) slijmprop verloren. Maar goed, dat wil nog niets zeggen natuurlijk.

Deel Deze Pagina