@alice dat hoeft niks te betekenidd, maar in de praktijk hoor je wel vaak dat het dan niet lang meer duurt
@ Nijn, meer dan afwachten kan ik niet doen..... Heb me inmiddels maar ingesteld op 1 februari, dan valt alles wel mee....
@alice: spannend zeg!!! het wilt inderdaad niets zeggen, maar vaak begint het wel zo @nijn: balen dat je zo slecht hebt kunnen slapen vannacht, hopelijk vannacht een betere nacht! pffff de 1e maartbaby is afgelopen nacht geboren! met 30 weken veel te vroeg natuurlijk, maar hij doet het super goed en woog al 1700 gram!
o nu al? Hadden wij bij de december mama's ook. Alleen dat babytje deed het in het begin niet zo goed. Ze hebben wel wat moeten vechten voor haar leven. Maar het was een hele sterke meid. Nu gaat alles helemaal goed
ow dat is minder! dit mannetje doet het gelukkig goed, nog wel wat hulp met ademen maar verder alles prima gelukkig. misschien dat het ook wel scheelt dat hij al 1700 gram is, normaal zijn ze nog wat lichter...
Hey meiden, Alice: spannend meisje, Maar denk alleen niet dat je nog tot 1 febr. Doorloopt T84: dat is lachen dat je door bent naar de laatste 5. Succes en we horen het wel kunnen we stiekem meekijken in koffietijd. Naomi: lekker hoor zo lang slapen. Dat is bij mij ook al lang geleden, ook al kan ik tegenwoordig al wel wat langer blijven liggen en een enkele keer in het weekend mag ik uitslapen. Oef... Met 30 weken al geboren. Dan heb je een zware tijd voor de boeg. Vrienden van ons kregen hun tweeling ook met 28 weken en die hebben echt heel wat tijd doorgebracht in het ziekenhuis. Maar voor 30 weken was de kleine aardig op gewicht. Rest; zwaai had aardig wat om terug te lezen, maar helaas is niet alles blijven hangen. Gebeurd de laatste tijd wel vaker
Nijn; misschien een regeldag of een groeispurt. ik had gisteravond om half 11 nog een mannetje die boerenkool zat te eten Die eet op het moment ook echt gewoon zoveel. Was gisteravond al aan het koken voor vandaag en hij was bang dat wij dat gisteravond al op zouden eten en wilde dus niet slapen tot hij ook boerenkool op had.
@ Remmar, hahahahaha, ik moet zo lachen om jouw zoon! Geweldig dat hij boerenkool moest! @ Naomi, wow, met 30 weken..... Hopelijk blijft alles goed gaan!
Alice; ik vond het gisteravond niet grappig, aangezien hij eerst niet wilde vertellen waarom hij niet wilde slapen Maar uit eindelijk kwam de aap uit de mouw en heeft hij dus heerlijk boerenkool gegeten. Vanavond wilde hij dus ineens geen boerenkool En toen we naar bed gingen had meneer ineens honger. Helaas maar dan moet je maar eten als het tijd is. En hij is dus gewoon naar bed gegaan en volgens mij slaapt hij, tenminste ik heb hem niet gehoord. Weet anders al hoe het gaat en kan ik dus iedere avond voor hem iets anders maken en kan meneertje tijd trekken om maar niet naar bed te hoeven. Haha.... Maar die vlieger ging dus mooi niet op Slaap lekker allemaal
Wacht maar tot die van jullie zulke gekke dingen gaat doen Haha.... Dan kijk je er wel anders tegen aan Maar we hebben weer iets leuks om op te schrijven en te onthouden voor later. Mijn ouders lagen ook al dubbel toen ik het vertelde
@ Remmar, echt een boefje is het dus Die van mij is pas 1, maar ook echt een deugniet. Als hij 'los' is in de keuken moet ik altijd zorgen dat de waterbak van de honden even weggehaald wordt. Laatst was ik daar maar een minuutje met hem omdat ik even wat drinken in wilde schenken, maar met de BI niet wilde bukken om die bak te pakken. Ik draai me om naar de koelkast en ik hoor 'splashhhhh' en meneer staat met zijn schoenen en sokken aan in de waterbak te gieren van het lachen.......
Vannacht weer wat beter kunnen slapen 'maar' 1.5 uur wakker gelegen. Nu wel weer menstruatie rug- en buikpijn...... En ik ben precies 40 weken vandaag!!!
@alice: 40 weken vandaag!! Leuk. Ik denk elke keer zou er al nieuws zijn?? @remmar: geweldig boerenkool verhaal. Veel gekletst zag ik, gezellig.
Goedemorgen meiden! @Renmar, haha leuk verhaal idd! Gek op boerenkool! @ Alice, wij zelf hebben geen honden, maar mijn moeder en schoonmoeder wel, daar moet ook altijd de waterbak weg, anders zit ie erin, haha! Mooie dag om te bevallen vandaag..( ik ben jarig vandaag!) Hihi.. Ben benieuwd wanneer het komt.. kijk ook steeds of er al nieuws is..
@T84: gefeliciteerd! @Alice: ja dacht ik ga ook even kijken of je inmiddels al bevallen bent maar nog niet hihi gefeliciteerd met de 40 weken @all: niet veel te melden, afwachten tot vrijdag...en als het goed is komt mijn eisprong met een paar dagen...natuurlijk weer te laat voor IUI maarja...