T84, gefeliciteerd met je verjaardag! Remmar, haha, geweldig verhaal! Lekker eigenwijsje dus. Alice......!!! Spannend!
grrr heel verhaal getypt, sluit die stomme pc zich af.... @T84: gefeliciteerd met je verjaardag!!! @alice: spannend hoor, ik denk dat de kleine snel zal komen! @remmar: hihi wat een boefje @pinda: waarom te laat voor IUI? zo hier vanmorgen weer controle gehad en weer helemaal goed gekeurd alles was prima in orde! en over een week of 4/5 hebben we de liggingsecho. ze lag nu weer netjes met hoofdje naar beneden en ruggetje rechts hihi, weer zo een voorbeeldig kindje als Isabel over 20 minuutjes komt er meisje van het forum hier heen lekker even kletsen, heb er zin in!!
@ T84, gefeliciteerd!!!!!!!!!! Hihi, Ryan dus ook gek op de waterbak @ Pinda, inderdaad, hoezo te laat voor IUI? Nu kunnen ze het in het weekend doen toch? @ Naomi, gezellig bezoek! Veel plezier! @ Sweet, Nijn & Happy & Remmar, * zwaai * Vanochtend weer een deel van de prop verloren, menstruatiepijn wordt steeds heftiger, maar heb maar af en toe een nietszeggende contractie, dus vandaag wordt hem in ieder geval niet gok ik zo...
Nee maar wel deze week Wat ontzettend spannend zeg. Het is iig wel begonnen, hoop dat je kindje er snel is
@ Nijn, het is begonnen.....maar het kan geloof ik toch nog 2 weken ofzo duren na die slijmprop... Maar goed, echt veel langer dan die 2 weken kan het niet meer duren . Oooooo, ik ben zooo benieuwd naar het kleintje!!!! @ Naomi, fijn dat alle controles goed waren!
@alice: je houd het wel weer lekker spannend hihi hopelijk zet alles goed door en hebben jullie snel frummel 2 in jullie handen! hier vanmiddag een erg leuke middag gehad! het klikte goed tussen ons, en ook Isabel vond haar erg aardig hihih. binnenkort nog eens afspreken want we raken gewoon niet uitgekletst mijn buik heeft trouwens weer een groeispurt gehad niet normaal! zal zo foto van 29 weken en 29.4 weken plaatsen.....
@alice Nou ik hoop niet voor je dat het nog 2 weken duurt, dan wordt je langzaam gek. Haha wel spannend. Ik hou het hier in de gaten. @naomi Haha, hoe kan dat! Super grappig om te zien, maar misschine ligt je meisje even anders, dan veranderd je buik ook en lijkt hij soms dikker en paar dagen later ineens weer minder. Haha leuk hoor die buik!
@nijn: ze ligt al heel lang met hoofdje beneden en billen boven en ook voornamelijk rug rechts heeft dezelfde houding als isabel hihi. heel apart om te zien he...
@naomi: wat grappig om te zien n dat de kleine t zelfde ligt als isabel. Mijn kleintje ligt met de rug links en ook met t hoofdje beneden. Ik zal eens op de pc kijken voor foto te plaatsen. Ik draag echt helemaal voor n buiten.
@ Happy, o ik ben heel benieuwd naar je buik!!!! Deze baby ligt elke dag weer anders....het hoofdje ligt vast, maar beentjes gooit hij elke dag wel weer de andere kant op en zijn billen draait hij ook naar links en rechts. Dat beloofd nog wat
Goedenavond meiden, Alice,spannend meid!! Ik hou je goed in de gaten Remmar,haha geweldig zeg het boerenkool verhaal. Pindakoek,nu ben ik ook wel benieuwd waarom te laat? T84,Gefeliciteerd met je verjaardag! Naomi,wat een verschil,dat heb ik ook gehad is best leuk om te zien hihi. Sweet en happy,*zwaai* Nijntje,hoe is het nu met je en met de kleine man?
Hier is eindelijk alles goed! Na heel wat gezeur te hebben gehad met het ziekenhuis in en uit.Lyah was gister bij de ka 4420 gram en 55 cm!En dat terwijl ze vorige week woensdag 3970 was.Ze schrok er wel van hihi,ik zeg ja Lyah heeft een groeispurt gehad Haar diarree is helemaal weg getrokken nadat we over zijn gegaan op andere maagzuurremming en ze spuugt ook helemaal niet meer. Pff vandaag is ze ook alweer 2 maand! Dacht dat de zwangerschap snel ging maar nu ook al
Hier nog even een foto van de kleine meid vandaag 2 maand! Bekijk bijlage 216074 Hij is alleen wat overbelicht maar ze lacht er zo leuk op
@alice Haha net zo'n draaikont als de mijne was. Is blijven draaien totdat hij er uit kwam @naomi Grappig lijkt me dat om te zien dat ze hetzelfde ligt als isabel @kim Dat is een hele mooie groeispurt
@All: hopelijk is het niet te laat ach we zien wel he @Kim: wat een schatje, echt een lachebekje volgens mij!