Alice gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Leuk hoor een jongen en nu een meisje Ben benieuwd naar haar naam! @All: vandaag lekker rustig dagje met mijn werk, heerlijk Ben al aan het kijken voor de aankomende zomervakantie en wil eigenlijk naar Egypte..zijn jullie daar al eens geweest?
@alice: wat een ontzettend leuk nieuws!!! Gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine meid. Ben benieuwd naar de nasm en je ervaring omdat je er toch wel tegenop zag. @all: zwaai Kleintje was vorige week al ingedaald, al heb ik het idee dat hij/zij dit weekend weer hoger is gaan zitten. Kweet niet of dat kan, maar mijn buik zit ook opeens hoger. Laatste werkweek is ingegaan, gelukkig. Di, wo en vrijd nog halve dag n dan is t echt zover. Ik kijk er echt naar uit.
@pinda: wil je echt in de maanden juli en augustus naar Egypte? In die maanden is het er namelijk snikheet en enorm droog. Ligt er een beetje aan of je alleen wil zonnen en zwemmen of ook echt iets wilt gaan bekijken. Ook snorkelen is gevaarlijk omdat de zon hoig staat, als je een kwartiertje op je buik in het water ligt kan he al vuurrood zijn. Verder is de hygienestandaard in Egypte niet zoals wij deze gewend zijn. En dan is er nog verschil welke badplaats of regio je naar toe wilt, want elke plaats heeft zijn eigen voor- en nadelen en elke plaats kent een ander soort vakantiepubliek. Mocht je zwanger raken zou ik niet zwanger naar egypte gaan. Dit met het oog op de hygiene en de enorme hitte. Maar daar lopen meningen vast over uiteen en mocht er iets zijn je niet zo maar de hulp krijgt die je zou wensen.
@pinda Ik sluit me bij haappy aan. Helemaal betreft het zwanger zijn eventueel rond die tijd. Maar ja dat moet je natuurlijk zeelf weten. @happy Ja kan best zzijn dat je kleintje weer hoger ligt. Dat had ik ook. Als je kindje indaalt, maar nog niet vast ligt kan ie er nog lekker uitkruipen. Dus kan best zijn dat je kleintje weer omhoog is gekropen hihi. Net zo'n eigenwijs ding als die van mij gok ik zo
Hè meiden, ik reageer vanavond op de pbtjes over de naam van de dochter van Alice, heb al de hele dag college! Maar hij is mooi haha! Moeder en dochter maken het goed, ze zijn dolgelukkig!!
Alice: jullie hebben wederom voor een mooie naam gekozen! Sweet: bedankt voor het pb-en Hier; zo toch maar eens een ovu- testje wagen. Heb nu al allemaal krampen. Misschien een keer niet zon lange ronde als de laatste keer. Verder alles rustig. Zit wordfeud te spelen maar het duurt zo lang voor de tegenstander iets terug stuurt. Niet echt grappig dus. :x Allemaal een hele fijne avond.
@alice: mooie naam hebben jullie gekozen! Lekker aan t genieten nu? @remmar: n wat kwam er uit de ovutest? Irritant he dat je bij wordfeud zo lang moet wachten op de tegenspeler. Ik heb er soms 10 tegelijk openstaan.
Happy; test was nog nega, maar was vandaag al donkerder dan gisteren. Straks nog maar 1 doen. Wordfeut; heel irritant! Ben nog steeds met iemand bezig en die heeft alleen vanmorgen 6 letters geruild en verder nog niets gedaan. Staat ook zo'n 80 punten achter :x Naomi; heb jij ooit wel eens een marsepeintaart zelf gemaakt? Zo ja zou je me wat uitleg willen en kunnen geven over wat ik er bv voor nodig heb. Voel me echt een beetje blond op het moment. Wil zelf een verjaardagstaart voor Stan maken omdat hij 4 wordt. En ook 1 voor mezelf. Ik wordt namelijk alweer bijna 30 Ook als iemand anders tips heeft zijn ze van harte welkom!!! Rest; *zwaai *
@remmar ik heb helaas geen ervaring met marsepeintaarten. Eigenlijk met geen enkele taart. Ik bak nooit taarten. Heb mooie foto's van naomi gezien. Zij kan je vast helpen. Onze eigen bakker is ze hier
Haha, dan wacht ik de reactie van naomi gewoon even af Ik ben ook niet zo'n goeie bakker, maar ach.... Het is maar voor de familie
Hey trotse mama!! Ben je nu alweer online Haha... Of je mist ons gewoon Geniet er lekker van! Heb wel heel veel aan je moeten denken Liefs vanuit brabant
@remmar: ja tuurlijk wil ik je erbij helpen wat wil je precies weten? heb je al een idee wat je maken wilt? @alice: hihi je mist ons al snel geniet lekker van jullie meisje
Hey Naomi, Ik wil voor Stan een leuke taart maken met een Cars afbeelding en zijn naam en 4 jaar. Heb gewoon al geen idee welke vorm ik moet gebruiken, welke mix voor de taart zelf. Heb al wel gekeken voor fondant en/of marsepein. haha... Maar ja, dan moet je toch eerst een taart bakken. Heb zelf wel springvormen, maar weet niet of die hoog genoeg zijn, ivm de vulling. Dus kom maar op met de ideeen. Voor mij zelf wilde ik gewoon een taart met fondant beleggen en daarop gewoon een grote 30. Of iets met bloemetjes Haha.... Ik heb dus eigenlijk nog geen idee, maar ze moeten op 25 febr. Klaar zijn
Natuurlijk mis ik jullie! Maar we hebben een top kraamhulp, huis is helemaal aan kant. Kinders slapen, borstvoeding loopt alsof ik nooit anders heb gedaan, hondjes zijn een week bij opa en oma en we hebben bijna 2 weken geen bezoek gepland. Dus ik had even een gaatje