Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Tuurlijk mist alice ons. Wij missen haar toch ook. :D

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Alice: naar dat je bedrust moet houden en een revalidatietraject in moet :$! Veel sterke en probeer te genieten ;) mooie naam by the way :D
    @Naomi: ik heb geen hyves meer wel facebook..deed nooit meer iets op hyves haha :p
    @Remmar: hoe gaat het met jou en het traject nu in het ziekenhuis?

@Egypte: nou verwacht niet ineens al zwanger te zijn in augustus hoor..die hoop heb ik eigenlijk al opgegeven, stom eigenlijk he...:( maar goed hou wel van een beetje zon, zee en strand en kan me niet te warm genoeg zijn :D
    @Afvallen: ik ben 2kg in 4dgn tijd afgevallen!! echt super goed vol te houden de WeightWatchers!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: ow facebook heb ik ook ;) carola schijven dan zie je foto van isabel dat ben ik:p

wauw goed zeg dat je zo afgevallen bent en het goed vol te houden is!!!
    ga zo door meid :D
    enne de hoop niet opgeven, augustus duurt nog even dus grote kans dat je WEL zwanger bent tegen die tijd.

4. nijnonijntje

@pinda
    o meid, als binnenkort je behandelingen/inseminaties starten denk ik dat de kans heel erg groot is dat je in augustus zwanger bent.
    Niet de hoop opgeven hoor. :)

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Pinda: ons traject loopt nog. Mannetje heeft potje in moeten leveren en krijgen 7-2 de uitslag en ik krijg dan een echo.
    Denk niet dat ze iets gaan doen.
    De gyn had het erover dat ze na een miskraam gewoon opnieuw beginnen te tellen en dan mag het wederom een jaar duren.

Ben dus toch maar gewoon door gegaan met tempen en de testjes

En verder gewoon weer wachten.

Gelukkig komt er nu een drukke tijd aan en krijg ik dus minder kans om er over na te denken.

6. nijnonijntje

O echt? jakkes, dus dan ben je wat dat betreft weer terug bij af. Ook niet heel eerlijk toch.
    Hoop toch voor je dat ze wat gaan doen, ondanks de mk.
    Maar ja wie weet komt er wat uit de uitslag van het potje of je echo, dat ze toch meteen de behandelingen starten.
    Maar ja, is ook zo dubbel. Hoop je dat er wat uit de testen komt of toch niet.
    Kon ik ook nooit voor mezelf beantwoorden, maar werd gelukkig toch spontaan zwanger voordat ik hormonen moest gaan spuiten.
    Hoop dat dat bij jullie ook mag gebeuren.

7. nijnonijntje

Hier trouwens na de bevalling nog niet ongesteld geworden.
    Ene kant vind ik dat raar en andere kan ook wel weer fijn.
    Na 6 weken vloeien, ben je er ook wel even klaar mee. haha

8. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @nijn: ik ben pas na 5,5 maand weer ongesteld geworden hihi en dat was tevens de laatste keer weer.
    6 weken vloeien oei.... hier gelukkig maar 1 weekje!

9. nijnonijntje

haha dat weet ik nog idd, dat je daarna ook meteen zwanger was.:D
    Ja 6 weken is ook veel. Werd er knetter van.....:$

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Nijn: ja het is heel hard als ze dat gewoon zeggen.
    En eigenlijk weet ik inderdaad niet of ik moet hopen dat er iets uit de uitslagen komt.
    Is heel dubbel. :(
    Aan de ene kant hoop je het wel, dan weet je waar de oorzaak zit en kunnen ze je daarmee helpen. Ook al is dat absoluut geen pretje.
    Maar aan de andere kant, als ik mag kiezen, heb ik liever zonder hulp.
    Gyn gaf al wel aan dat het misschien door het zaad zou kunnen komen en dat we misschien geluk hebben gehad dat het al 2 x raak is geweest. Maar ja.... Daar koop je ook niks voor :(
    ze verwachte niet dat er bij mij een probleem zit, omdat m'n cyclus regelmatig is en ik volgens de temp elke maand netjes een eisprong heb.
    Dus we wachten maar gewoon af.
    Begin er al aardig aan gewend te raken en ben normaal altijd heel ongeduldig.
    Nu leef je gewoon van ongi naar eisprong en van eisprong naar ongi.

Test van vanavond was wederom nega.
    Gaan toch het nieuwe glijmiddel pre-seed maar eens uitproberen.
    Heb er veel goede dingen over gelezen, dus we vestigen daar de hoop maar even op ;)

11. nijnonijntje

@remmar
    ja nou wie weet. Mocht het zaad slecht zijn, lig je zo op de tafel voor een iui/ivf dacht ik zo. Tenminste dat hoor je vaak.
    Begrijp wat je bedoeld met de uitslagen. Nog even afwachten dus.
    Hoop dat je snel zwanger bent. Hoe snel was je zwanger dan van Stan?

Glijmiddel pre-seed? Wat zou dat moeten doen? Heb wel een idee gezien de naam, maar toch....

12. nijnonijntje

Nou ik ga afsluiten.
    Mijn kleintje uit bed halen. Hem even platknuffelen, de fles doen en dan de nacht in. Hoop op een goeie nacht. Kan de slaap wel gebruiken.
    Weltrusten allemaal.
    Misschien dat ik tijdens de fles nog even kom kijken.

13. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alice: leuk dat je hier al weer bent, sterkte met het herstel. En vooral ook lekker genieten van je gezin. Gelukkig ben je positief ingesteld. Ben trouwens erg benieuwd naar de naam!

14. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @remmar: hoop dat het glijmiddel helpt!

@naomi: het water loopt in mn mond na het lezen van al die taartverhalen!

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Nijn: Stan was ook op de valreep. Hadden toen de papieren ook al in huis voor het zaadonderzoek. Uit eindelijk was het in ronde 11 raak.
    Maar was toen ook nog eens heel onregelmatig ongi en waren toen dus ook al wel langer dan een jaar bezig.
    Had toen soms cyclussen van 57 dagen en de maand erop ineens 24 en dan weer 39 etc. Kortom er was toen geen peil op te trekken.

Pre-seed zou ervoor moeten zorgen dat het sperma het langer overleeft in het lichaam van de vrouw, zorgt voor de juiste ph-waarde. Verder zou het ook makkelijker moeten worden om te zwemmen.
    Haha... Ik lijk wel een verkoper ;)

Niet te hard knuffelen hè ;)

Alvast slaap lekker allemaal, want ik duik zo ook m'n bedje in.

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal.
    @alice: wat leuk dat je weer online bent. Herstel klinkt wel heftig, verstandig om even geen bezoek te plannen.
    @elja: hoe gaat het met jou en de kleine in je buik? Voel je jezelf goed?
    @naomi: nu heb ik echt zin in taart n ik heb ook wel ideetjes opgedaan voor een taart voor ins kleintje en voor mijn eigen verjaardag.
    @all: zwaaii

Vanmorgen erg moe, nachten worden korter. Lig nu nig steeds in bed wat tv te kijken. Voel me echt een luilak, maar t gaat gewoon niet. Hopelijk krijg ik tijdens mijn verlof energie om het huis eens grondig schoon te maken, want daar heb ik echt zin in.

17. nijnonijntje

Hier net terug van de bekkentherapeut.
    Nou, dat wordt een lang traject van therapie.
    Mijn bekken zit schots en scheef. Ik zak nog door.
    Moet ook naar de manuele therapeut.
    En een band om.
    Gaat best een tijd duren.
    Pfff balen!!!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @nijn: pfff balen zeg!!!!

@remmar: hopelijk helpt het! had je wat aan mn verhaaltjes?

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Nijn; dat is een tegenvaller, maar denk dat je zoiets ook al wel een beetje aan had zien komen :(
    Maar het is wel gewoon - piep-!!

Naomi: ja hoor, heb wel wat aan je verhaaltjes gehad. Ben ook nog even wat info aan het inwinnen bij een oud vriendinnetje. Die had ook hele leuke taarten op Hyves staan die ze zelf had gemaakt. Die zou me een beschrijving mailen met het hele lijstje wat ik er voor nodig had. Dus ik ben benieuwd.
    Was een taart in de vorm van een kaas met een stuk eruit en allemaal muisjes erop en erin. Zag er zo lief uit.

Hier; wederom ziekenboeg. :(
    Stan heeft gisteren de Dktp gehad en is nu aan het kwakkelen. Wilde zelf naar bed vanavond en had wat koorts en is ook weer ineens heel erg verkouden. hoop maar even dat het nu niet doorzet, want heb voor morgen echt geen oppas. ;)

Nu dus een heerlijk avondje rust. Ga vanavond maar eens op tijd naar bed. Ben er vannacht ook een aantal x voor Stan uitgeweest.

20. nijnonijntje

Ja we hadden het verwacht door de BI in de zwangerschap, maar ja, je baalt toch weer als je het zo hoort.
    Hoopte toch stiekem dat het mee zou vallen en het herstel sneller zou zijn, maar helaas.

Share This Page