haha, ik moet even lachem om de schatting van de baby.. bij mij zeiden ze 7 pond maar hij was bijna 8, dat is nog niet zo heel erg.. maar bij een vriendin zeiden ze dat ze 6 ponder kreeg, maar die baby was 4490 gram!!! Altijd maar afwachten,.. alice: jij vroeg of er meer nieuws was over meeting.. nog niet echt.. de vraag was of iedereen apeldoorn/arnhem een goede locatie vond.. en in oktober.. nu kan ik zelf 2 weekenden in oktober niet wegens verjaardagen.. Ik las ook ergens dat sommige krap bij kas zitten... maar hoeveel mag het ongeveer kosten? Want stel we willen een high tea.. dan moeten we dat ergens regelen.. in oktober op een grasveld met een picknickmand..Opzich is dat wel heel leuk.. maar dan niet in de maand oktober.. Ik heb nu bezoek, dus ga ff stoppen, hoop dat we snel wat leuks kunnen regelen
@ Wian, wow, bij jou viel die dus een stukje groter uit.... Bij een vriendin van me ook...die kreeg een 10-ponder!!! Helaas was dat niet zo'n aangename bevalling en hebben ze het armpje van de kleine moeten breken omdat ze klem zat .... Veel plezier met je bezoek! @ Naomi, is jouw dame nog steeds zo'n slanke meid? @ Meeting, ik vind high tea erg leuk!!! Ik denk dat Apeldoorn wel te doen is voor mij, al word ik natuurlijk wel erg blij van Utrecht of Brabant . Misschien moeten we over de pb even e-mailadressen uitwisselen zodat we een datumprikker kunnen regelen?
@meeting: ja als er iemand heel dicht in de buurt van arnhem ofzo woont zodat het centraal is kunnen we het ook bij diegene thuis doen, dat drukt de kosten al wel erg!!! @alice: ja ze is nog steeds smal haha 7,5 kilo bij 73 cm ongeveer. isabel buikschuift vooruit de laatste dagen! kan al goed stappen aan de hand, doet niets anders als zich optrekken en haar 5e tandje is door!!! we hebben echt een snelle dame hier hihi.
@ Naomi, wow, 5 tanden al!!!!!!!!!! En zo lang!!!! Ons ukkepukkie was de laatste meting 67cm.....en hij zit nog lang niet in kledingmaatje 74, dus denk dat hij nog niet echt veel gegroeid is... Bij iemand thuis is kostentechnisch zeker gunstiger....maar woont er iemand daar dan??
hihih ja het gaat snel hier met de tandjes!! mn zus ontdekte hem, ik had het nog helemaal niet gezien ze heeft er deze keer weinig last van gehad dus! aaaah dan hebben jullie nog wel een kleintje hihi. isabel zit kwa broeken nog in 68 want 74 is te breed kwa shirts zit ze in 74 soms 80 en rompers 74/80 shirt maat 68 is echt te klein hihi.
@ Naomi, o beter dat ze er geen last van heeft gehad!!! Dan is het minder erg om zo tandjes te krijgen. En ja, het is een klein ventje, we hebben zelfs nog kleding in maatje 62....wel handig dat hij er zo lang mee doet
ja dat is zeker zo!!! isabel is overal zo uitgegroeid! nu hebben wij niet zoveel kleertjes voor haar zodat ze alles wel een paar keer aan gehad heeft want anders is het 1x dragen en te klein.... haar slaapzakje is ook al een tijdje te klein *schaam* morgen toch echt maar een nieuwe kopen! heb wel een 80 liggen maar dat is een dikke en dat is nu ook weer niet nodig.
@Alice en naomi Ja ik wil inderdaad dat ze mijn baarmoederhals nog een keer gaan meten en daarbij wil ik ook een groeiecho. Ze zeiden in het ziekenhuis dat de baby op dit moment voorloopt op de groei. Dat hadden ze op de 20 weken echo gemeten en dat kun ze uitwendig ook voelen. Dus ja dan zal het wel zo zijn. In ieder geval op dit moment is dat de schatting. Nu is het natuurlijk de vraag wat er de resterende 16 weken gebeurt met onze kleine man. We zien het wel.
Alice: Wat erg dat ze het armpje van de baby van je vriendin hebben moeten breken...verschrikkelijk!! Wat een lekker klein ventje heb je nog zeg! Geloof dat die van mij het formaat van jouwn zoon heeft....68 is echt te krap, hij moet maat 74 aan! Ideaal dat je zo'n tijd met de kleertjes kan! @meeting... geen idee of iemand omgeving arnhem/apeldoorn woont.. ik in zwolle.. maar das half uur van apeldoorn en een uurtje vanaf arnhem.. das ook niet echt gunstig..
een half uurtje is toch wel te overzien??? dan kan iedereen gewoon wat mee nemen dan zijn dat de kosten niet meer..... heb in april een meeting gehad met 2 andere meiden hier van het forum en daar werden we echt weg gekeken.... we hadden iets gevonden in utrecht het was echt wel heel leuk maar ze waren niet blij met de (2) babys die we bij hadden hihi.
Als iedereen Zwolle goed vind, dan zal ik het met mijn man overleggen wat hij er van vind... Kan het niet zomaar zelf beslissen natuurlijk. Opzich heb ik wel plek voor 10 personen high tea.. maar neemt iedereen zijn kleine ook nog mee? Haha de zwangere onder ons in iedergeval wel... maar de rest ook? Zou wel leuk zijn als we dan ook nog met zijn allen op de foto konden . Als iedereen die wil meeten zijn mail adres naar mij zouden willen pb-en... kunnen we via de mail contact hebben met elkaar. Ik denk zelf dat dit prettiger en duidelijker voor iedereen is. Kunnen we daarna wel mailen over welk weekend het beste uitkomt.. Iemand nog bezwaar tegen als het op een zondag zou zijn? Naomi123 - Roosendaal Kim1990 - Emmen Remmar - omg. eindhoven T84- omg. Rotterdam/ Den haag Happymarie - omg. eindhoven Lucindalice - midden v/h land Nijnonijntje - oosten v/h land Sweetbel - omg. Amsterdam Wianhalu - Zwolle Rosa Canina -tussen Utrecht en Amsterdam (naomi nog wat van miranda gehoord?)
@ sweet... nog bedankt voor het laten weten van de shoot... ik heb nu wat gevonden in eindhoven... echt niet naast de deur, maar als wij over anderhalve week op vakantie gaan naar lmburg, dan kunnen we daar miss wel heen! Eerst kijken of hun kunnen. 85 euro voor een shoot met de bewerkte foto's ong. 30 stuks op cd! www.jepefotografie.nl/ vind de foto's erg mooi.
Naomi123 - Roosendaal Kim1990 - Emmen Remmar - omg. eindhoven T84- omg. Rotterdam/ Den haag Happymarie - omg. eindhoven Lucindalice - midden v/h land Nijnonijntje - oosten v/h land Sweetbel - omg. Amsterdam Wianhalu - Zwolle Rosa Canina -tussen Utrecht en Amsterdam Miranda - omg. Enschede miranda vond het ook leuk dus die er ook nog even bijgezet ik neem isabel sowieso mee, maar daar heb je weinig dol mee (meestal dan haha) als die kan eten is ze stil hihihihih. en frummel 2 is er automatisch bij
Ik weet niet hoe ik er bij kom, maar kan me niet herinneren dat we alleen in het weekend zouden proberen te plannen. Ik dacht eventueel door de weeks. Nu weet ik dat dat ivm werk misschien ook lastig is aangezien ik zelf ook werk haha. Ik zit wel erg vol in de weekenden. ( Ook niet handig van mezelf) Maar ja misschien moeten we maar gewoon een aantal data prikken en kijken wanneer iedereen kan. Ik hoop iig dat ik er bij kan zijn. En ja de kleine in de buik gaat mee haha Leuk joh een foto met de kids en de zwangere buiken! Hihi.
Ik geloof dat ik zelf een beetje voorbarig heb gereageerd...Ik ben namelijk bang dat ik man lief niet zo ver ga krijgen....Ons huis is namelijk nog niet kind proof ingericht... Hij is audio freak...zelf gemaakte boxen en versterker.. Dure apparatuur...Als er nu al 1 kind op bezoek is word die al scherp in de gaten gehouden... Laatstaan als we er straks een heleboel hebben.... En even aan mijzelf denkend.. zit natuurlijk met mn bekkeninst...en kan mijn eigen huishouden niet doen. Zo'n meeting brengt natuurlijk wel werk met zich mee... Sorry... Ik ga nu op voorhand al een vestandige keuze maken en het toch niet hier in huis doen... Dat word me gewoon echt een beetje te gek... (ben ik weer,. eerst ja zeggen en daarna denken.. ohnee niet handig!) Als iemand anders ruimte heeft en het ziet zitten om het thuis te doen, dan hoor ik dat graag... maar anders moeten we toch kijken naar een andere oplossing.
tja het mag hier best in huis maar is voor sommige toch wel ver weg denk ik...... ik snap het wel hoor wian!!
@ Meeting, ik woon niet groot, maar in principe kan het vast wel hier, moet ik even aan manlief vragen natuurlijk . We hebben alleen 2 grote honden, wel heel lief hoor Ik neem mijn zoon en Mini , sowieso mee, ik heb geen oppas omdat ik niet werk..... Maarre, ik ben wel voor een mailinglist eigenlijk, want ik wil niet alle info open en bloot op het forum gooien @ Wian, ja het is inderdaad een Ukkie , klein aziaatje he? @ Naomi, hoe is het eigenlijk met jullie huizenjacht?
O, ik lees dat het ook bij Naomi mag, dat vind ik ook goed hoor . Misschien toch maar even een mailinglist en datumprikker de deur uit doen, dat praat wat makkelijker
Het is bij iemand thuis inderdaad goedkoper, al maakt mij dat helemaal niet. Maar waar we het ook doen, de plek moet wel een beetje gunstig zijn voor iedereen. Vind het niet erg om te rijden of reizen, maar utrecht enzo is voor mij wel bijna 2 uur rijden.
mij maakt het kwa prijs ook niet uit hoor! ik woon niet echt centraal dus is niet te doen denk ik voor iedereen. @alice: volgende week komen ze fotos maken van ons huis en dan gaat het de verkoop in!! volgende week nog 2 bezichtigingen gepland staan waaronder het 1e huis waar we zijn weesten kijken.