Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Joepie.... Hier net een posi ovu-test!
    Alleen mannetje is vanavond niet thuis :x
    Dus zal toch wat langer wakker moeten blijven :(

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

3. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijn: ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het meevalt... Dit is dan wel een moeizaam traject nog. Sterkte!
    @happy: het gaat aardig goed met me, had een paar daagjes wat gevoelige tepels, maar verder voel ik niks. En daar maak ik me wel beetje zorgen om, gezien de vorige keer toen ik ook niks voelde...

4. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nijn: balen dat je zon lang herstel hebt van je bi.
    @remmar: fijn een positieve ovu test, klus ze en hopelijk met succes, ik duim.
    @elja: de eerste 6 weken had ik ook alleen heel gevoelige borsten n verder niks. Wil echt niks zeggen hoor. Als je je toch zorgen maakt zou ik bellen of je een vroege echo kan krijgen. Ik had met 4,5 week eerste echo, ze zien dan idd nig niet zoveel maar wel het vruchtzakje. Met 6 weken had ik echo n toen zag je n knipperend (hartje) garnaaltje. Als ze het niet medisch willen doen heb je ook echopraktijken waar ze geruststellingsecho's maken.

Hier hele nacht wakker gehouden door de nieuwe wereldkampioen boxen. Phoeh, iemand toevallig nog tips? Ik probeer alles, aaien, praten, muziekjes, kusjes, warmte, maar kleintje blijft druk.

5. nijnonijntje

@elja
    Zegt niks hoor.
    Had ik ook. Werd later pas misselijk en enzo
    In begin alleen zere borsten.

@happy
    Sorry meid. Ik ken dat niet. Ik had overdag een uberdruk beweeglijk kind en 's nachts ging hij gewoon met mama slapen.
    Daarom ook nooit een omgekeerde dag en nacht ritme gehad gelukkig.

6. nijnonijntje

Even een vraag
    Mijn zoon heeft berg in zijn wenkbrauwen.
    Wat kan ik daaar tegen doen.
    Wil geen pads gebruiken, want ben bang dat het spul in zijn ogen lekt/loopt. Of dat hij het door de jeuk er zelf inwrijft per ongeluk.

7. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nijn: geen idee wat je het beste kan doen.

@all: wat is het rustig hier.

8. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Idd rustig hier!!
    Alles goed meisjes?
    Vanmorgen met Ryan wezen zwemmen en de onderwater fotograaf was er ook, dus die heeft een foto gemaakt. Ben benieuwd..
    En net de verjaardagstaart voor Ryan besteld kan bijna niet geloven dat hij alweer 1 jaar wordt!! Waar blijft de tijd..😉
    Fijn weekend alvast!!

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Nijn; geen idee watje kunt doelnetten berg in zijn wenkbrauwen :(
    Kan me inderdaad voorstellen dat je niet met die pads aan de gang wilt zo dicht bij de oogjes.
    Misschien kun je bij het cb navragen wat je er aan kunt doen.

Elja; ik heb destijds bij Stan helemaal geen kwaaltjes gehad. Alleen de eerste 3 dagen wat pijnlijke borsten en daarna niets meer. Dus ik zou me daar geen zorgen om proberen te maken.

Happy; niet grappig dat er een kleine boks kampioen in je buik zit.
    Bij mij hielp het altijd als ik m'n hand erop legde, of anders m'n mannetje.

Het is hier inderdaad rustig geweest. :$

Iedereen nog even genoten van het mooie weer.
    Volgende week wordt niet veel goeds voorspelt:(

Hier is m'n ei geweest, test was vandaag wat vager als afgelopen 2 dagen.
    Ook zat m'n baarmoedermond al weer dicht, dus als het goed is gaat m'n temp morgen stijgen.

Naomi: ik gadit weekend proberen om een taart te maken. Heb om te proberen wat gekocht bij de Boerenbond. Eerst maar eens kijken of het lukt. Anders kan ik altijd nog taarten bestellen.

Slaap lekker allemaal!!

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    T84: wordt die kleine man alweer een jaar:$

11. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @t84: 1 jaar alweer, wat gaat dat snel zeg. Wat voor taart heb je uitgezocht? Leuk trouwens zo'n zwemfoto. Is vast heel leuk en mooi geworden.

Vandaag heb ik echt een soort van stress. Ik heb het gevoel dat alles klaar moet zijn: alle kleertjes, lakentjes enz moeten gewassen n gestreken zijn, adressenlijst moet af, geboorteplan moet ik schrijven, wil boodschappen doen, ik wil t huis op orde hebben n moet mijn vluchttas pakken. T idee dat t straks niet helemaal klaar is maakt me helemaal gek. De tranen liepen net echt over mijn wangen. Komt vast door mijn verlof, wordt t toch opeens wat echter. Groeiecho liet ook zien dat kleintje ver voor op schema loopt, dat zal ook wel meespelen.

Ach genoeg geklaagd en geksmmerd, ik ga maar weer eens verder en proberen te rusten.

12. nijnonijntje

@happy
    O meid, dat ken ik had ik ook. Dan maar gewoon doen hoor als je je daar rustig bij voelt. Maak maar alles klaar. Idd vreselijk als je straks de boel niet klaar hebt.
    En wat betreft de groeiecho....niet druk om maken.
    Die van mij beweerden ze ook dat hij heel erg voor liep op schema.
    Heb hier vaak genoeg mijn "angst" uitgeproken.
    En er kwam een hummeltje van 49cm uit met een klein koppie.
    Niet druk maken.
    Dikke knuff

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi,

Wat is het hier de laatste dagen toch weer rustig ;)

Heb vanmorgen samen met de kleine man onze eerste taart gemaakt.
    Het is een lieveheersbeestje geworden ( ook al is hij wat mislukt :()
    Maar dat mag de pret niet drukken. Was namelijk vergeten de taart in te smeren met botercreme, dus de fondant ligt er maar een beetje losjes op en is op sommige plaatsen gescheurd :(

Stan vond het geweldig, dat hij deze "klei" wel op kon eten. :D

Straks maar eens kijken hoe hij smaakt.

Verder is hier alles rustig. Had gisteren een grote temp. stijging voor mijn doen, maar van,ogen was hij al weer 0,2 graden gezakt.
    Dus we wachten het maar rustig af.

Liefs vanaf hier

14. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nijn: bij jou hadden ze idd ook gezegd dat je een grote baby zou krijgen. Stelt me gerust dat ze het bij jou fout hadden en het reuze meeviel.
    @remmar: een lieveheersbeestjestaart, dat klinkt echt super leuk en lief.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Remmar, jammer van de mislukte taart, maar eten van mislukte taart is ook lekker :)

@ Happy, bij mij is het andersom.... Ik had elke 3 weken een echo omdat ons meisje klein zou zijn en niet boven de 3 kilo zou zijn.... Nou ze was dus bijna 500 gram zwaarder dan op de echo en ook 500 gram zwaardercdan onze zoon....

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Hier gaat het lichamelijk moeizaam op het moment. Maar goed dat wisten we natuurlijk vantevoren.....
    Ons meisje doet het super en de bv loopt als een trein, dus ik ben erg blij!

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    De taart was lekker :D
    Gelukkig niet zo mierenzoet.
    Er zat botercreme, jam en banketbakkersroom tussen.

Alice: wat is het toch balen dat het lichamelijk zo moeizaam gaat. :(
    Wel fijn dat het met de kleine meid en de bv zo goed gaat. Hoop dat het gauw wat beter met je gaat, ook afkomen er nu lekkere temperaturen aan om op bed te liggen ;) ( is niet rot bedoeld!)

Hier is het de hele dag al onder 0 geweest. Stan en ik hebben heerlijk de hele dag in de pyama gelopen en vanmiddag lekker samen nageven een dutje op de bank gedaan :)
    Was nog zo moe.

18. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice: fijn om te horen dat met jullie meisje alles goed gaat. Balen dat je t zelf lichamelijk zwaar hebt.
    @remmar: mooi dat de taart lekker was.

Lig nu lekker in bed, lekker warm en hopelijk krijg ik zo wat rust. Kleine ligt op de blaas te drukken als ik zit dus vandaar dat ik liever lig Ga zo ook lekker slapen. Weltrusten alvast en tot morgen.

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Goedemorgen!

Remmar, schattig van Stan dat hij z'n klei kon eten! Kan ik me op verheugen!

Happy, vervelend dat de baby op je blaas drukt! Nou ja, ongemakkelijk bedoel ik! Hoop da je een goede nacht gehad hebt!

Alice, gelukkig doet je meisje het goed! Gelukkig is het koud rotweer, je kan nu toch niet buiten gaan wandelen! Dikke knuffel!

Ik ga m'n meisje aankleden, die wil graag meerammen op de iPad.. Handig haha!

20. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wederom een slechte nacht, maar gelukkig ben ik nu met verlof en hoef ik niet te werken. Want mijn werk met een duffe kop schiet niet op. Trek ik net de gordijnen open, zie ik dat het hier helemaal wit is. Volgens mij is het hartstikke koud.

@sweet: maar een ipad is ook erg interessant he. Gelukkig kunnen die dingen best veel hebben. Hooguit vervelend voor mams en paps die even iets willen doen.

Share This Page