Goede morgen, Happy; lekker hoor verlof. Kun je even bijkomen. Ik woon in de zelfde provincie, maar hier is niet wit. Er valt nu een klein beetje poedersneeuw en daar is dan ook alles mee gezegd. Stan en ik ga zo naar opa en oma voor de laatste keer. Vanaf vrijdag gaat hij op de dagen dat ik vrij ben naar school. Zal wel even wennen worden aangezien ik mijn ouders afgelopen 4 jaar 1x in de week zag. Zal nu minder gaan worden Dan baal ik weer dat we zover weg wonen.
@remmar: hier is het idd ook niet meer wit, alleen de tuin en sommige planten. Zal idd wel wennen zijn als je jouw ouders minder gaat zien, ook voor Stan.
Hey meiden! Hoe is het hier? @ Renmar, zal idd wel wennen zijn, wel leuk dat ie alweer naar school gaat! Ben je al wezen wennen met hem? @Happy, lekker gnieten van je verlof!! Gewoon alles op je gemakkie doen.. niks moet alles kan.. hihi Ik zal een van de foto's van Ryan onderwater posten.. View attachment 219381 verder alles aan het regelen voor zijn verjaardag, hij is volgende week dinsdag jarig, maar vieren het as zondag! Heb er helemaal zin in, haha!
T84, wauw!!!! Ik zit ook op zwemmen met m'n meisje, hoop dat ze dat ook n keer doen! Wat gaan jullie doen met z'n verjaardag? Ik ben heel stiekem ook al een beetje aan het rondkijken, de tijd gaat zo snel! Remmar, was het leuk bij je ouders???
Hey meiden, Pfff.... Het was slecht op de weg. :x Heb vanaf Boxtel op de snelweg maar net 100 kunnen rijden en de weg naar huis was helemaal niet te rijden. Met 40 naar huis gesukkeld. Was gewoon blij om thuis te zijn. Weet dus al wel dat ik morgen eerder moet vertrekken naar het werk Zal minimaal een kwartier eerder moeten vertrekken want er was totaal niet gestrooid op die weg en ik verwacht morgen het ergste, gezien het feit dat het hier nog steeds zachtjes door sneeuwt. Aanstaande vrijdag gaat stan de eerste dag wennen op school. Haha.... Volgens mij vindt ik het spannender dan Stan T84: wauw wat een geweldige foto Vond je hetnet dood eng om je kleine man onder water te hebben? Haha.... Ik zou het in elk geval doodeng vinden Happy: hoe is je eerste dagje verlof bevallen?? Sweet: ja was zoals gewoonlijk heel gezellig en de dag gaat dan veel te snel. Zie m'n zus, zwager, neefje en nichtje dan ook altijd op maandag. Zal dat straks wel gaan missen, maar ga gelukkig dan andere tijden werken. Dan ben ik ook thuis wanneer Stan vrij is en hoeft hij per week maar goed 3 uurtjes naar de bso. Zie m'n ouders gelukkig aankomend weekend weer. Stan gaat dit weekend een nachtje naar mijn ouders zodat ik dan ook een avondje mee kan naar de zittingsavonden. En ik ga hem dan zondag weer ophalen, mijn mannetje moet dan presenteren hier in de tent. Zo en nu heb ik al weer genoeg getypt Alvast slaap lekker allemaal! Liefs vanuit hier
Hoorde net dat, op die weg waar ik vanavond over heen ben gereden en waar het bijna niet te rijden was, een half uurtje nadat ik thuis ben gekomen een frontale aanrijding met 2 auto's is gebeurd. 4 gewonden :x Wat ben ik blij dat alles bij miljoen is gegaan
@remmar: het was idd erg slecht op de wegen hier. De wegen zagen er ook spiegelglad uit. Gelukkig ben jij ook veilig thuis gekomen. Gelukkig schijnt vandaag de zon en zijn de wegen nu wel begaanbaar. Het voelt nig niet of ik verlif heb, meer een vrije dag. Maar dat komt nog wel. Het is wel heerlijk dat ik nu niks moet en me niet druk om mijn werk hoef te maken. Straks weer naar de vk. Ben benieuwd of ze nog terug komt op de uitslagen van de echo. Maar ja A. Hoeft de meting niet altijd te kloppen en B. Had ik geen kleine baby verwacht omdat mijn man en ik zelf ook 8 pond waren bij de geboorte. Maar ja we zullen zien..
Ik was 8 pond bij de geboorte en mijn man iets meer dan 6 pond. We waren allebei 51 cm. Nu ben ik 1.63 meter en mijn man is 1.90 meter. Onze zoon was bijna 8 pond maar maar 9 cm. En ze zeiden dat hij heel groot zou zijn. Enige wat ze goed hadden was zijn gewicht. Al hadden ze hem nog zwaarder geschat. Die maten zeggen niks, Je kindje komt mooi en perfect zoals hij/zij is op deze wereld. Laat ze maar lullen hoor....Lekker genieten va je buik nu nog. Voor je het weet is je kindje er. En gezondheid en een voorspoedige bevalling zonder al te veel complicaties is belangrijker dan gewicht en lengte van je kleintje. Ze maken er altijd zo'n issue van in het ziekenhuis en bij de verloskundigen. je gaa je als moeder dan zoveel zorgen maken. Je bent al een bonk hormonen. Dat hebben ze duidelijk niet gesnapt.
@nijn: dank je voor je oppeppende woorden. Ik heb me er inmiddels ook bij neergelegd. Ik laat het gewoon op me afkomen en zie het allemaal wel. Vk's en gyns kunnen je idd gek maken. Zo ook de mensen om je heen door er nog maar eens in te wrijven hoe groot je buik is en of je zeker weet dat het er maar een is. Neej ik maak me er niet meer druk om en als t straks wel een grote baby is, dan is dat zo, daardoor is hij/zij echt niet minder lief, leuk, knap enz. Daarbij is t voordeel dat een grote baby misschien zelfs wel sterker is.
Ooooo meid die op merkingen over je buik. grrrrr:x, kan er nu nog pissig om worden. Was ik zo trots op min buik, kreeg ik dat soort opmerkingen...... Wat een grote buik.......zit daar een 10 ponder is.......weet je zeker dat eht er niet 2 zijn Wilde op het laatst ook niet meer ergens naartoe. Elke kaar die rot opmerkingen. Mijn schoonzus is ook zwanger nu en daar roept iedereen.....ooo je ziet er niks van.....is het kind niet te klein?? Daar maakt ze zich dan zo zorgen om.... zo zielig. Ik zei tegen haar: het is nooit goed. of je hebt een te dikke buik of een te kleine. Laat ze hun kop houden denk ik dan. Het is nooit goed. En wat je zegt happy........mijn zoon veel te veel af de eerste dagen, dat was best spannen, maar omdat hij een goed gewicht had en lekker spek op zijn lichaam, kon hij zich goed redden en bleef hij het goed doen. Dus dat scheelt echt wel weer.
Hey meiden, Wat is het stil hier Hier alles rustig. Vandaag gewerkt, maar het was zo kud. Elke keer ging de buitendeur open en die blijft dan even op staan voor rolstoelen en rollators. Niet grappig dus. Zo Stan op bed leggen, onder de warme douche en dan met een dekentje op de bank.
zwaai zwaai even een paar dagen beetje afwezig geweest, wel beetje bijgelezen maar mn hoofd staat er niet echt naar momenteel... druk bezig met de laatste dingen afwerken en regelen, gevolg dat ik teveel doe en elke avond verga van de pijn en toch leer ik er niet van grrrr. isabel is ook uit haar doen, die heeft erg last van doorkomende hoektanden en kiezen echt zielig.
Naomi 31 weken alweer. Wat gaat dat alweer supersnel zeg. Kan me voorstellen dat je druk bent. Doe rustig aan he! Je moet nog een bevalling doen straks.
ja het gaat super snel!! vind ik helemaal niet erg hoor, ook al geniet ik van de kleine meid in mn buik. inderdaad alweer bijna 32 weken... verwacht de 40 weken weer niet te halen dus het gaat opschieten die bevalling lukt wel hoor als ik nu alles klaar maak heb ik straks wat meer rust (hoop ik dan..) kan in ieder geval niet wachten om haar te zien gelukkig over 2/3 weken eerst een echo hihi.
Ja spannend! Ook spannend of ze op isabel lijkt of een totaal ander gezichtje heeft. Ben benieuwd wanneer ik bericht van je krijg
Hoi meiden, het was inderdaad even rustig gier. Gelukkig wordt er leer meer gekletst. Sorry dat ik niet even op iedereen reageer. Maar ik wilde even melden dat ik vandaag alweer een beetje kan zitten, dat is toch wel erg fijn!
@alice: fijn dat je al een beetje kan zitten!! hopelijk gaat het met de kleine meid allemaal goed? @nijn: hihi ik hoop de aankomende 5 weken nog niet hoor ze is in mn buik hetzelfde als isabel dus ik ben ook heeeeel benieuwd