Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi meiden!

Alice, je onderschrift is echt te vet! Ik wil ook n tweede, maar daar hadden we het gisteren al over. Fijn dat je weer een beetje kan zitten!

Naomi, wow, gaat inderdaad hard! Rustig aan doen, pijn is ook niet fijn., zielige Isabel, hoop dat ze snel van haar tandjespijn af is!

Happy, ik ben van mening dat bevallen toch wel pijn doet, of je nou n minibaby hebt, of eentje van bijna 8,5 pond, zoals ik. Het moet toch oprekken. Makkelijk praten, ik heb het al achter de rug.. Gewoon nog lekker genieten, en je ziet het wel!

Remmar, arme jij, t is ook echt heel koud! Hoop dat je nu weer lekker opgewarmd bent.

Zo, vandaag twee tentamens gemaakt. De eerste ging niet zo, wordt op t randje denk ik, de tweede ging super. Nu vrijdag nog een en dan eind maart weer pas geloof ik. Mis m'n meisje wel hoor! Ik was vanochtend om half 8 al weg, en om half 7 pas thuis, en morgen wordt ze weer opgehaald door m'n moeder zodat ik kan leren.. Nou ja, hopelijk is het voor een goed doen, hoe sneller ik klaar ben, hoe sneller zij een zusje of broertje heeft!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@sweet
    Lees ik het goed? Wil je voor een tweede? Of begrijp ik dat verkeerd :)

@naomi
    Ja idd de komende 5 weken nog even laten zitten. Grappig dat je meisje het zelfde in de buik is als isabel.
    Al helemaal uit de naam trouwens?

@alice
    O fijn dat je weer een beetje kan zitten. Dat betekent dat je langzaam aan hersteld.
    Hoe is het met de kleine meid?
    En hoe is het met je zoon? Vind hij het wat zo'n kleintje in huis die niet meer weggaat? :D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: ja hoor de meisjesnaam stond al vanaf het begin vast ;)
    die wisten we zelfs al toen we isabel haar naam kozen hihi want na isabel vonden we deze naam ook geweldig leuk :p
    over een paar weken weet je hem hihih.
    jongensnaam hadden we ook maar hebben we even over gedaan.

@sweet: lijkt me ook wel moeilijk studie en kind combineren... hoe lang moet je nog voor je klaar bent?
    leuk dat jullie daarna voor een brusje gaan :D

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hai meiden,

Kom ook weer even kijken hierzo ;) Druk met mijn werk gehad! Koud is het he :$:( Van mij mag de zomer komen hoor haha
    Bijna weer NOD tijd volgens mij...geen idee wanneer ik mn ei heb gehad en heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Rond deze dagen heb ik vaak last van een huilbui :( en die hele rechtzaak er ook nog eens bij pfff. Mijn collega is net vader geworden en ben niet op kraamvisite geweest, gelukkig begreep hij het.
    @Alice: fijn dat je weer kan zitten! hoe gaat het met het kleintje? Ben benieuwd naar een foto ;)
    @Sweetbel: idd lijkt me ook moeilijk om je studie te combineren met een kind, en straks een tweede kind. Wanneer ben je nou uitgestudeerd :p

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: hele dikke knuffel meid!! komt allemaal wel goed

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Uiteindelijk wel ;) ook hier komen 2 kinderen of het nou spontaan komt, via de medische molen of via adoptie!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijntje, dat begrijp je goed. We waren pas geleden op mijn oma haar verjaardag, en haar vriend heeft oa een kleindochter van anderhalf. Het was zo leuk om die twee kleintjes te zien samen! Terug in de auto vroeg mijn vriend ook wanneer ik nou eindelijk eens klaar ben met studeren haha. In de ideale situatie zouden we na onze dochter haar eerste verjaardag, of als ze loopt, willen beginnen voor een tweede, maar met mijn studie kan dat echt niet. Dus nu maar snel afstuderen, nog anderhalf jaar hoop ik!

Naomi, nou, zie het verhaaltje hierboven haha. Ik denk dat ik een vermoeden van de naam heb, die heeft bij mij ook op de lijst gestaan!

Pinda, koud hè! Vervelend dat de rechtzaak nog steeds loopt, ik dacht dat er al uitspraak was geweest? Zijn jullie in hoger beroep gegaan? Knap dat je al nadenkt over adoptie zeg! Dikke knuffel!

Wij gaan aankleden! Wil er niet uit, het is koud!!

8. nijnonijntje

@sweet
    O spannend.....hoop dat je snel afgestudeert bent :D

@naomi
    Sweet heeft een vermoeden van jou naam. Nu wordt ik extra nieuwsgierig haha.
    Ik wacht netjes af :D

@pinda
    Het komt goed echt waar.

Wie weet hoe het met wianhalu is, heb echt al heel lang niks meer van haar gelezen hier.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: ow nou dan ben ik wel heeel benieuwd welke naam jij denkt dat het is/kan zijn :)

gezien onze vorige keuzes zou het niet heel raar zijn als hij bij jullie ook op het lijstje stond hihih.

hopelijk ben je snel klaar met je studie en kunnen jullie voor een 2e gaan :D

@pinda: adoptie hebben jullie vast niet nodig, ik ben ervan overtuigd dat het in de MMM helemaal goed gaat komen :)

@nijn: nee ook al langs niets meer vernomen van wian.... hopelijk gaat het allemaal goed!

10. nijnonijntje

Wie is haar buddy?
    Misschien dat die wian even een smsje kan sturen ofzo toch?
    Ik wil het ook wel doen, maar heb haar nummer niet.

11. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het was even heel rustig hier, gelukkig zie ik nu dat er weer lekker veel gekletst is.

@remmar: Het is koud he. En dan zou het morgen ook nog eens gaan sneeuwen. Ik vind sneeuw meer iets voor de wintersportgebieden. Doe mij maar snel de zomer. Een warme douche/bad en een dekentje is op dit moment het enige wat helpt.
    @pinda: komt goed hoor, ik denk aan jullue en duim voor jullie.
    @naomi: voor jou schiet het idd ook echt op nu. Spannend zeg.
    @all: zwaai zwaai!!

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden!

Alice,leuke naam voor de kleine meid!

Fijn dat je alweer een beetje kan zitten.

Remmar,pfoew!Gelukkig was jij veilig thuis!

Koud is het zeker brr.

Naomi,hoe is het met isabel? Wat ga je toch hard!

Sweetbel,leuk een tweede.Maar het moet inderdaad kunnen.

Pindakoek,meis het komt allemaal goed!En we gaan ervan uit dat je dit snel zwanger bent!

Dikke knuffel!

Nijn,hoe is het met jou?

Happy,jij ook alweer morgen 35 weken!

All*zwaai*:D

Hier gaat alles goed,we zijn vorig weekend naar het westen geweest alvast voor mijn moeder haar verjaardag.Ze vond het hartstikke leuk dat we er waren en ze heeft heel erg genoten van de kleintjes:D Dinsdag hebben we controle gehad bij de kinderarts,en lyah weegt nu 5110 gram! Ze is in 2 weken tijd 600 gram aangekomen.Ze vroeg ook wat we haar gaven hihi:D Zei al we geven haar in ieder geval geen pokon:p Verder moeten we goed oefenen met de nek,dat wilt ze gewoon echt niet ze begint te huilen als we haar op de buik neerleggen:( De ene keer doet ze het maar dan ook niet ach ja kinderen hihi.

Zouden jullie misschien willen stemmen op Lyah bij baby van de maand:D

Dit is haar foto:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/images/babies/201202/9829Lyah9829.jpg

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden

Had vandaag heel wat om terug te lezen ;)

Alice; fijn dat je al weer wat kunt zitten, maar doe je wel rustig aan!
    Je kunt beter iets langer er over doen, dan dat je straks weer een terugval krijgt.

Pinda; ook ik hoop dat het bij jullie met de mmm gewoon gaat lukken en dat er geen adoptie aan te pas komt. Is ook altijd nog een heel lang traject, maar wel goed dat jullie die optie op het moment nog open laten.

Sweet; pfff..... Nog anderhalf jaar studeren. :$
    Vindt het zo knap dat je het allemaal kuntcombineren.
    Mag ik vragen wat voor studie je doet?

Naomi; hoe is het met je? Begint al weer op te schieten.
    Met hoeveel weken is Isabel geboren?

Nijn; ik heb ook geen idee wie de buddy van Wian was/is.

Happy; al een beetje gewend aan je verlof?
    Je hebt wel goed weer uitgekozen om lekker thuis te blijven ;)

Kim: haha.... Geven jullie De kleine meid echt geen pokon?
    Maar wel fijn dat ze zo goed groeit.

Voor degene die ik ben vergeten; sorry, en een *zwaai* :D

Hier vandaag maar met de coltrui onder de werkkleding gaan werken. Heb het redelijk warm gehad,maar morgen nog maar iets meer aantrekken.

Morgen gaat Stan voor het eerst naar school. Vindt het zo spannend :)
    En langzaam aan komen de kriebels al voor dinsdag.
    Heb overigens nu al gevoelige borsten. Deze keer wel heel vroeg na m'n ei. Begint normaal pas een paar dagen van te voren en heb giga last van puistjes :)
    Niet echt grappig, dat wordt dus maar weer wegwerken als we van het weekend op stap gaan ;)

Zo en nu ga ik nog ff een bakkie koffie halen en lekker gtst kijken.

(ps wat is die Anton toch een sukkel met Maxime :x)

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,zou het is even extra navragen over de pokon aan vriendlief hihi :p

Spannend hoor dat Stan morgen naar school gaat,hoe vind Stan het?

Ik hield je alweer in de gaten, hè bah puistjes inderdaad maar even wegwerken.

(Dat is Anton zeker)

Had hier net lekkere warme chocomelk op met slagroom,ooo wat slecht eigenlijk.:)

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi dames, ik zit op de I-pad half liggend in bed. Reageren is dus niet heel makkelijk, maar ik doe mijn best :D ik heb iig wel alles gelezen.

@ Sweet, succes met je tentamen morgen! Vlug halen die handel en dan op voor een brusje!

@ Nijn, alles oké met jou en de kleine?

@ Remmar, ik snap dat je kriebels hebt, spannend!

@ Kim, fijn dat Lyah het zo goed doet!

@ Naomi, ik ben ook benieuwd naar de naam, nog een paar weekjes :)

@ Happy, komt helemaal goed dat bevallen! Het is geen groot feest, maar je krijgt zoiets moois terug!

@ Pinda, you go girl!
    Die 2 kindjes komen er zeker!

@ Wian, ik ga proberen of ik haar kan bereiken.

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice; ik werk tegenwoordig ook met een ipad maar moet zeggen dat dat niet altijd meevalt en dan zit ik nog rechtop ;)

Kim; hoop dat m'n kaartje zo doorgaat :D is tot nu toe nog positief, maar ja.... Dat heb ik al vaker gedacht en dan stortte de temp een paar dagen voor nod ineens als een kaartenhuis in elkaar.
    En is er al een uitslag over de pokon?

Hier zo even lekker onder de douche en dan het bed in. Ben begonnen aan de boeken van het millennium trilogie.
    Begint nu best wel spannend te worden, maar moet nog zon 400 blz voordat het boek uit is :$

Alvast slaap lekker allemaal!

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, doe maar rustig aan! Hoe is het met de kleine meid?

Remmar, ik duim voor je dat hij nu mooi hoog blijft en niet naar beneden keldert. *blaast even extra hard*

Pokon, nee vriendlief weet er ook niks vanaf:p

Zo lyah is om 21.00uur lekker in bad geweest en heeft daarna de fles gehad,en lag er om 22.15 in normaal gaat ze al rond 21.00 à 21.30 naar bed. Ik ga ook slapen nu ben benieuwd hoelaat ze komt voor haar volgende voeding. Wekker staat om 7 uur maar dat red ze nog niet hihi, maar je weet maar nooit;)

Welterusten meiden!!

18. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice: leuk dat je blijft meelezen. Ik zit altijd te klooien met mijn iphone, ipad is weer net wat groter dus vast ook lastiger te hanteren.
    @remmar: ik hoop van harte dat je tempereatuur niet instort. Trouwens het is nu echt bijna 7 feb. Toch wel spannend he.
    @kim: en lekker geslapen vannacht? Ik zal zo ook meteen even mijn stem uitbrengen.

Volgens mij komt de sneeuw er hier nu ook aan. Het is niet meer zo zonnig en steenkoud. Hoop dat onze Mini mooi blijft zitten met dit weer. Op zich pas 35 weken maar ja ze zeggen dat ik 2a3 weken voor loop. Na volgend weekend extra echo om te kijken of t niet gewoon een groeispurt is geweest en anders moet ik naar de gyn. Ach ja we zullen zien. Tot die tijd geniet ik lekker van de kleine in mijn buik. Ondanks alle lichamelijke ongemakken weet ik nu al zeker dat ik het zwanger zijn ontzettend ga missen.

19. nijnonijntje

@happy
    Ja laat de kleine maar lekker zitten met dit weer idd.
    Echt koud! Brrrr, ben deze week niet met de kleine naar buiten geweest echt veel te ijzig koud. Wacht wel totdat het overdag niet meer vriest.

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Happy: hier sneeuwt het al vanaf 9.00 uur en lijkt al harder te gaan sneeuwen :$ bah haat dit weer :(

Hopelijk is adoptie ook niet nodig...

Deel Deze Pagina