Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wel bijgelezen maar voel me erg slap en soms wat dizzy dus reageer vast en zeker niet overal op sorry daarvoor...

@happy: alweer 35 weken nog 2 weekjes dan mag je thuis bevallen :)

@nijn: groot gelijk dat je nu niet naar buiten gaat het is echt koud!!!

@pinda: hoop ook voor je dat het nodig is!

@remmar: bijna 7 februari spannend!! isabel is met 39.5 weken geboren ik verwacht nu tussen de 38 en 39 weken te zitten. heb zelf rond 22 maart ingedachten hihi we zullen zien ;)

@alice: zwaai!

@kim: fijn dat het goed gaat met Lyah! ze groeit lekker hard hihi.
    met isabel gaat het helemaal goed :D alleen flink last van doorkomende kiezen en hoektanden. er komt zoveel tegelijk door en dat doet zo een pijn dat ze soms nog geen zachtje stukjes kan verdragen dus dan gaan we weer over op 4 maanden potjes:p lekker gepureerd hihih.

@sneeuw: hier nog niets, toen straks zag ik wl wat dwarrelen als ik goed keek maar nu helemaal niets meer. tussen 1 en half 2 zou het hier flink moeten sneeuwen volgens de radar... we zullen zien.

2. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!
    Leuk hè de sneeuw? Hihi net wezen sleeën met Ryan, hij vindt het super leuk, alleen maar lachen!
    @ happy, alweer 35 weekjes gaat hard hè? Nog lekker genieten van de kleine in je buik!
    @ nijn, idd koud voor die kleine! Lekker warm binnen blijven.
    @ Alice, fijn te horen dat het weer beter gaat!
    @ sweet, leuk dat jullie al een tweede willen.. Nog ff geduld, Hihi over tijdje kunnen jullie er weer voor gaan. Wij wachten nog ff, sowieso moet dat nog van de gyn, maar we hebben nog geen haast!
    @ renmar, 7 feb gaat helemaal goedkomen dan in Ryan jarig!! ;)
    @ Kim, fijn te horen dat het goed gaat met de kleine meid!!
    @ pinda, ik hoop dat het jullie lukt, wanneer moet je weer naar het ZH?

Dinsdag is mijn kleine jongen alweer jarig, wat is het eerste jaar toch snel gegaan!!! We vieren het zondag met alles erop en eraan, Hihi!
    Helemaal en veel zin in!
    Als Ryan zo weer wakker is gaan we weer lekker sleeën!!!
    Fijne dag meisjes!

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @t84: bijna 1 jaar alweer, wat dat toch snel gaat. Leuk dat jullue zoveel plezier hebben in de sneeuw.

Ik vind de sneeuw nu niet zo handig. Al val ik nu niet meer op als waggelende pinguin Maar kijk er naar uit als onze kleine Mini straks ook wat ouder is. We wonen zowat aan de bossen dus daar kunnen we dan heerlijk gaan sleeen en in de sneeuw spelen. Zo leuk al die kindjes nu.

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@t84
    Leuk lekker sleeen samen. Hier ligt er amper een laagje sneeuw.

@happy
    Niet naar buiten gaan hoor en anders goeie snowboots aan doen. Je moet niet hebben dat je nu onderuit gaat.

@naomi
    Doe je wel rustig aan meid. Je gaat maar door en gaat maar door.
    Oke ik heb eigenlijk geen recht van spreken ;) deed het zelf ook haha :D

@pinda
    Fijn dat jullie altijd nog voor adoptie willen/kunnen gaan, maar zet dat nu maar lekker uit je hoofd. Denk niet dat dat nodig is. Die zwangerschap komt er wel. Die mmm gaat echt wat moois doen bij jullie.

*zwaai zwaai* alice, sweet en kim

@alice
    Al contact gezocht met wian?

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Nijnonijntje: hoop dat wat jij zegt allemaal waar is :D
    @T84: leuk hoor zag net ook allemaal kindjes van de heuvel met hun sleetje :) ik zat in de auto, nou dat doe ik ook niet meer..heb geen winterbanden en reed 30 haha..was echt bang :p

@All: heb een naar gevoel in mijn buik..geen ongigevoel maar meer blauwe plekken/spierpijngevoel...:(

6. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @nijn: ik heb vandaag echt rustig aan gedaan ;)
    maar inderdaad ik ga maar door, maar ik moet wel met isabel. zonder isabel was dat wel anders geweest!

mn moeder heeft vandaag onze douche een grote beurt gegeven, erg fijn! was hard nodig want ik deed alleen kleine makkelijke dingen...

net even met mn moeder, broertje en isabel de sneeuw in geweest, fotos volgen vanavond wel :D
    ze vond het geweldig op de slee hihihi.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Naomi, ik ben benieuwd naar de foto's in de sneeuw!

@ Pinda, adoptie is vast niet nodig, het komtvast helemaal goed nu met de behandeling in het nieuwe ziekenhuis. Ik duim!

@ Remmar, o die boeken wil ik ook nog lezen! Het zijn we, aanraders begrijp ik dus?

@ Nijn, ik heb Wian net gemaild, hopelijk een snelle reactie en dat alles goed met haar gaat.
    Hoe gaat het met jou en je zoon?

@ Sweet, hoe is het met de tentamens afgelopen?

@ Kim, *zwaai*

@ Happy, ik mistte het zwanger zijn bij mijn zoon ook heel erg . Nu de 2e keer valt het eigenlijk wel mee, hoewel deze zwangerschap toch 'makkelijker' was.
    En je kunt beter niet midden in de sneeuw bevallen inderdaad, hoewel ik het vorig jaar toch ergens wel heel erg romantisch vond....

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Vandaag voel ik me gelukkig alweer wat fitter. De knip heelt voorspoedig, dus dat scheelt weer een 'pijntje' minder. Bij mijn zoon heb ik hem tot 10 maanden na de bevalling nog gevoeld, maar nu is hij beter gezet (al was hij nog groter...) en zal hij vast ook sneller geheeld zijn.
    Het zitten gaat ook steeds beter, al merk ik we, dat ik op moet letten dat ik niet over mijn grenzen heen ga.
    Vannacht wasdenacht ook relatief goed. Om 22uur gaan slapen en ze kwam netjes om de 3.5uur voor haar voeding en sliep direct na de voedingen goed in. Om 8uur voor de 3e voeding en kwam de kraamzorg en zijn we opgestaan, dus ik heb toch wel heerlijk 8 uurtjes bij elkaar gesprokkeld vannacht, daar word je toch echt wel weer meer mens van!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ T84, sorry, ik vergat je bijna! Ryan dinsdag alweer 1 jaar oud....de tijd vliegt he?! Veel plezier met het vieren morgen!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @T84: wauw alweer bijna 1 wat is het snel gegaan he :)

@alice: fijn dat de knip nu beter heelt! en lekker hoor toch 8 uurtjes kunnen slapen :D hoelang heb je nog kraamzorg?

hier foto van isabel op de slee en een foto van isabel en mij op de slee hihi.

11. nijnonijntje

@naomi
    Wat een leuke foto's zeg! Meisje begint steeds meer op jou te lijken vind ik. Superleuk!
    Wat heeft ze trouwens een leuk jasje aan zeg!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Naomi, leuk!!!!

13. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice: fijn dat je een goede nacht hebt gehad en de knip nu heelt.
    @naomi: wat een mooie foto's, vooral die van jullue met zijn tweetjes.

Net mijn vluchttas ingepakt. Nog niet helemaal maar het belangrijkste zit er in. Vond het ontroerend (jaja die hormonen) om te doen. Voelt opeens zo definitief ofzo. Geen idee wat voor gevoel dat was. Gelukkig was manlief thuis om mij een knuffel te geven.

Het is hier erg koud, vanmorgen om 9:15 was het -20. De sneeuw zal zo niet snel weggaan. Zie nu wel dat de weg bij ons voor weer schoon is. Jammer dat ik bijna niet kan lopen, anders was ik lekker even het bos ingelopen.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @nijn: hihi klopt, het ligt er wel erg aan hoe ze kijkt hoor ;) met het ene gezicht lijkt ze op mij en het andere gezicht op mn man. maar ze krijgt net zo een bolle toet als ik:p
    leuk jasje he! was de 1e keer dat ze hem aan had hihih. komt van de H&M, had mn zwager mee genomen voor isabel samen met nog een hele tas andere kleding.

@alice: thx :D

@happy: hier ook net de vluchttas ingepakt... heb het idee dat ik zooooveel vergeten ben... wat heb jij ingepakt?
    en ja het lijkt zo definitief dan dat klopt. ik hoop hem in ieder geval niet nodig te hebben, wil lekker thuis blijven.

15. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @naomi: ingepakt voor onze Mini: 2 setjes kleren (1xmt50, 1xmt56), een warm jasje, een navelbandje, een monddoekje, 2 rompertjes, 2 paar slofjes en 2 mutsjes. Voor mezelf: 2 paar grote onderbroeken, warme slaapsokken, nachtjapon, toilettas met douchespulletjes, tandenborstel, tandpasta en mondwater, haarelastiekjes, fototoestel, ipod. Wat ik nog in moet pakken: bril (ik draag normaal lenzen), dagboek, geboorteplan, tijdschriften, dextro energy snoepjes, reseve batterijen voor fototoestel, cd's om te draaien tijdens bevalling, een extra pyama of iets wat makkelijk zit voor mezelf. Ik denk ook telkens dat ik de helft vergeet. Maxi cosi staat ook klaar met een lekker warme deken. Dus als ik iets vergeten ben, zeg t me asjeblieft.

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik wil wel in t zkh bevallen. Niet vanwege de verdoving want ik wil t natuurlijk proberen. We hebben zo lang moeten wachten en we hebben zoveel ellende doorstaan en dan nog die operaties met complicaties, neej ik wil geen enkel risico lopen. Bij thuis denk ik toch aan wat als en wat als dit en wat als dat. In het zkh kennen ze mij helaas goed en ken ik ook elke gyn dus dat stelt mij ook gerust. Zkh staat tevens hoog aangeschreven op t gebied van biometrie/gynaecologie/verloskunde. Stelt mij dus echt gerust. De kraamsuites zijn prachtig, net een luxe hotel.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Happy, dat geloof ik dat dat emotioneel was....het komt ook zo dicht bij!

@ Naomi, voor jou natuurlijk ook :)

Op het moment is het eerste kraambezoek hier, er word nu voor ons gekookt, erg fijn! Ik vind het ook wel gezellig, heb het idee dat de kraamtijd nu echt begint!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    wat ik tot nu toe ingepakt heb:
    - kleertjes baby
    - romper, sokjes, mutsjes en jasje
    - fleecedekentje
    - nachthemd voor mezelf
    - sokken
    - 2 onderbroeken
    - een broek, shirt en vest voor mezelf
    - tandenborstel en tandpasta
    - doucheschuim, lippenbalsem, massageolie, deo
    - tutje (al wil ik die nog niet gebruiken)
    - 2 luiers (niet nodig weet ik...)
    - 1 kraamverband (ook niet nodig eigenlijk)
    - ponsplaatje zkh, vk boekje en lijstje met tel. nummers zitten in mn tas.
    - fototoestel en videocamera moeten nog leeg gehaad worden en opgeladen worden.
    - maxi cosi staat gereed

ongeveer hetzelfde als jou dus... ik heb alleen 1 setje bij maat 50/56. is het te groot of te klein dan krijgt ze thuis een ander setje aan ;)

bij isabel had ik ook 2 setjes bij hoor, uiteindelijk maat 50 aangegeven en die verzoop daar nog in:p

@alice: ow leuk kraamvisite :D en super dat er gekookt wordt voor jullie, dat is altijd fijn!!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Naomi, ik was blij met mijn 2 setjes, binnen een half uur had ze setje 2 helemaal van onder tot boven onder gepoept met meconium....

20. nijnonijntje

Ik wens happy en naomi een hele mooie en voorspoedige bevalling!!
    Spannend he dan inpakken van de vluchttas. Je pakt dan echt kleertjes in voor de baby en je kunt je er niks bij voorstellen dat je baby dat straks aan heeft. En op het moment dat ie er is, is dat ook best weer gewoon, dat ie die kleertjes aantrekt. Vond ik zo bijzonder!
    Terwijl je daar eerst helemaal niks bij kunt voorstellen.

Share This Page