@alice: leuk dat je kraamvisite nu komt. Hopelijk is het niet te zwaar voor je. Geniet er van hoor. @naomi: goed om jouw lijstje te zien, ik moet maar even een briefje op mijn tas plakken dat mijn handtas meemoet, daar zit idd ponsplaatje ed in. Lippenbalsem vind ik ook een goede, want ik heb echt continu droge lippen. @nijn: dank je. Hoe gaat het nu met jou? Ben nu one born every minute aan het kijken op tlc. Maar volgens mij kan ik dat soort programma's maar beter niet kijken. Al is t natuurlijk wel zo dat ze alleen de extreme gevallen laten zien, een baby die er zo uit floept is geen leuke tv. En toch zit ik iedere x als de baby er bij die vrouwen is net zo hard mee te janken. Zometeen ga ik hopelijk lekker slapen. Weltrusten alvast voor iedereen.
Goede morgen meiden, Wat is er gisteren veel geschreven. Had weer aardig wat om bij te lezen. Alice; leuk dat bij jullie de kraamvisite-tijd is begonnen. Geniet er van! Happy&naomi: dus bij jullie staat bijna alles al klaar.wat gaat de tijd toch snel Naomi: wat een geweldige foto van Isabel en jou op de slee. Hier ook al veel sneeuwpret gehad, maar helaas zijn veel stoepen al schoongemaakt en valt het dus niet mee om een eindje te gaan lopen met de slee. Dit tot grote teleurstelling van Stan. Hier gisteravond naar de zittingsavonden geweest, die mijn mannetje presenteert. Was heel erg gezellig, maar moet wel zeggen dat het tegen viel om nog zo laat op te zijn. Waren rond 2 uur thuis en normaal lig ik dan allang een paar uur te slapen. Straks Stan ophalen bij mijn ouders. Blijf ik vanmiddag daar ook maar gelijk koffie drinken, mannetje moet toch weer presenteren. Morgen gaat Stan voor de 2de dag naar school. Hoop zo dat het iets beter gaat als afgelopen vrijdag. Hij moest zo huilen toen wij weggingen Was blij dat ik in die tijd kon gaan werken, anders had ik thuis de klok vooruit zitten kijken tot het weer tijd was om hem op te halen. Mijn temp blijft trouwens maar stijgen en m'n borsten doen zo zeer. Hoop zo dat het een positief teken is.
Spannend meid!! zit hier ook op CD32 alweer..langste cyclus is CD36..en weet totaal niet wanneer ik mn eisprong heb gekregen...ik duim voor ons!!
Hey pinda, Erg hè dat wachten. Hoop zo voor jullie dat het raak is. Las ineen ander forum iets over een licht streepje? Hier al wel wat testkriebels, maar wacht toch nog maar een paar dagen af wat m'n temp gaat doen. Voor het zelfde geldt stort m'n temp toch weer ineens in elkaar. Ik hou je ff in de gaten
@pinda en remmar: spannend voor jullie! Oh ik hoop het zo en duim echt voor jullie. @remmar: jammer dat ze de sneeuw overal weghalen. Is er geen bos of groot speelveld in de buurt? Viel de eerste schooldag tegen? Wat jammer. Maar zal ook wel spannend zijn, ook voor Stan. Maar hij went vast snel.
@ Remmar en Pinda, oei spannend, ik duim! @ Remmar, o arme Stan (en arme mama)....hopelijk gaat morgen beter! @ Happy en Nijn, dat 1e pakje blijft inderdaad bijzonder.....zowel mijn zoon als mijn dochter hadden hetzelfde setje als 1e pakje aan. Dat pakje gaat nooit meer weg! @ Naomi, *zwaai*
Inmiddels heb ik Wat van Wian gehoord. Ze doet aan jullie allemaal de groeten en hoopt binnenkort weer langs te kunnen komen en mee te kunne kletsen.
Vandaag weer even een terugslag na de visite. Vanochtend hadden we weer visite en daarna was ik echt volledig uitgeput. Gelukkig heb ik vanmiddag wel nog even een uurtje kunnen liggen. Morgen de laatste dag dat de kraamverzorgster er is..... Ik vind het toch wel een beetje spannend eigenlijk....
@alice: lekker rusten meid en geniet van je laatste dagje kraamzorg!! hopelijk komt wian snel weer mee kletsen!! @sweet: zwaai terug werkse! @remmar: spannend!!!! @pinda: hoop zo voor jullie dat het nu eens raak is!
@remmar en pinda: ik duim heel hard voor jullie Hier gaat het goed, begin een beetje buik te zien ineens, gek!
Goedemorgen allemaal @elja: wat leuk dat je een buikje begint te krijgen. Maakt het allemaal nog echter. Ik weet nog dat ik in t begin echt een paar keer per dag voor de spiegel stond te kijken. Fijn ook dat het verder goed met je gaat. Weet je al wanneer je een echo hebt? @alice: balen dat je een terugslag hebt gehad. Doe maar rustig aan en geniet van je laatste dag kraamhulp.
@elja: wow alweer bijna 8 weken!! wanneer heb je een echo? gaaf dat je al een beetje buik begint te krijgen @happy: nog 1,5 week dan mag jullie beebje komen!! wat gaat het hard he...
@ Elja, fijn dat alles zo goed gaat!! @ Happy, wow, dat schiet inderdaad al op, nog maar 1.5 week.... De kraamhulp is weg , dus nu mag ik alles 'alleen' doen. Of nou ja, eigenlijk is het nu de hulp van mantelzorgers .... Eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, weer een soort van nieuwe start , al zal ik ze wel missen hoor.....
Hoi, Vanaf hier even snel een zwaai. Kleine man is netterug uit school, dus heeft even aandacht nodig. Ik reageer vanavond even op iedereen.
he meiden! Hoe is het hier? @Elja, leuk! Wanneer heb je de echo? @Alice, jammer dat ze weg zijn, maar je kan het best!! Idd gewoon zien als een nieuw begin! Gister Ryan zijn verjaardag gevierd, wat een mijlpaal! Haha.. En wat een uitslover voor al die mensen en zo verwend! Haha.. En de slagroomtaart vond hij heerlijk.. van top tot teen zat hij onder, geweldig! Morgen is ie echt jarig, en doen we met zn drietjes nog een klein feestje bouwen.. Zo weer lekker naar mijn ventje ophalen en dan naar huis.. Morgen schijnt het weer te gaan sneeuwen, leuk! Lekker op pad smiddags met de slee! Fijne dag verder meidden!..
@ T84, fijn dat het zo leuk was gister!!!! Wat gaan jullie hem geven? @ Remmar, heel veel succes morgen!!!!
@T84: alvast gefeliciteerd met Ryan, tijd gaat echt hard!!! @Happy: jij gaat ook snel, hopelijk verloopt alles voorspoedig! @Elja: wow zag geeneens dat je zwanger was meid, gefeliciteerd nog! beetje laat maarja..haha @Alice: rust maar lekker uit en geniet nog heel even ervan @Remmar: succes morgen idd! @All: CD33 en nog geen ongi..whoehoe! heb getest gisteren en zag toch weer iets lichts..maarja ik weet het allemaal niet meer hoor! heb veel kliertjes van montgomery onder mijn borsten en een beetje op mn tepelhof gekregen..geen idee of het misschien door bepaalde hormonen komt of van een eventuele zwangerschap is het jullie bekend??
@pinda: ik heb gehoord dat dat met zwangerschap te maken kan hebben.... ik hoop het echt voor je!!!! laat die ongi maar 9 maanden weg blijven @remmar: is het op school goed gegaan nu?? @alice: inderdaad maar zien als een nieuwe start! toch altijd even een moeilijk moment als kraamhulp weg gaat vind ik. @T84: joehoe morgen alweer een jaar!!! super dat jullie en hij zo genoten hebben zoooo hier last van nesteldrang vanmiddag al boxkleed en knuffels uitgewassen voor de baby. vervolgens heb ik isabel haar speelgoed afgesopt en gestofzuigd en heeft mn man de trapkast opgeruimd, gesorteerd wat voor baby is en wat voor isabel, beneden gestofzuigd en mn man gedweild en net nog de wc een hele grote schoonmaakbeurt gegeven. nu helemaal kapot hihi maar wat ben ik blij dat het gebeurd is
@ Naomi, lekker genesteld dus, hihi @ Pinda, o spannend meid! Ik hoop het!!! Ik weet alleen niets van die kliertjes, dus daar kan ik je niet mee helpen. Zo, ik ben weer even een uurtje alleen thuis. De kids slapen en manlief is nog onderweg van zijn werk. Langzaam maar zeker begin ik toch weer 'zelfstandig' te worden.