Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pinda: mijn borsten deden in t begin heel veel pijn, toen wist ik nog geen eens dat ik zwanger was. Bij 5 weken leken mijn borsten bijna buitenaards, allemaal blauwe aderen overal.

2. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @naomi: fijn gevoel he, dat zoiets dan allemaal gedaan is. Geeft weer wat rust in je hoofd ook, en dat is alleen maar goed!
    @alice: sterkte zo zonder kraamhulp. Nu dus mantelzorg? Familie en vrienden die komen helpen?
    @t84: leuk de 1e verjaardag van Ryan, van harte!
    @happy: herkenbaar dat spiegelverhaal :) Ik sta 's ochtends na het douchen ook even naar mezelf te kijken om te zien wat er verandert, hihi.

Ik heb de echodatum even in m'n handtekening toegevoegd, het duurt nog wel even, maar de tijd gaat eigenlijk best snel, dus hopelijk de komende 3 weken ook!

3. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pinda: ik heb geen ervaring met dat montgomery verhaal. Vind het heel spannend voor je, duimen voor een goede afloop!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @elja: spannend je 1e echo :D
    ja het geeft me wel rust maar die nesteldrang zorgt er vast wel weer voor dat ik weer wat anders verzin hahaha.

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Elja
    o spannend je eerste echo. het is zo 1 maart. Februari is gelukkig een korte maand :D

@pinda
    weet niet zo goed wat je met de montgomery aders bedoeld. Ten minste niet op die manier, maar ik hoop echt dat het wat is en je lekker zwanger bent :)

6. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijn: haha, dat scheelt inderdaad. Hoe gaat het met jou?

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ups en downs, maar we slaan ons er doorheen.
    Maar ondanks alles geniet ik met volle teugen van mijn kleintje. Heerlijk:)

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Elja: leuk dat je nu al wat gaat zien. Lekker trots zijn op je buikje en je vooral niets aantrekken van de buitenwereld :D die kunnen soms zo moeilijk doen.
    Wauw 1 maart eerste echo. Daar zijn we zo weer!

Happy: hoe bevalt je verlof?

Naomi: haha nu al nesteldrang :D ik heb ook nog wel wat om schoon te maken ;) alleen is bij mij de fut op het moment een beetje verdwenen en doe ik alleen het nodige :)

Alice: balen van je terugslag. Had je een fijne kraamzorg? En nu?
    Het is in elk geval fijn dat je nu dichter bij je ouders woont.

Pinda: mijn duimen draaien!

Nijn: ff een dikke knuffel voor jou!

T84: hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!
    Vandaag is hij dan toch echt 1 jaar geworden.
    Dus de kleine man is afgelopen zondag flink verwend :D
    Maak er vandaag ook een mooie dag van.

Rest: zwaai

Hier: gisterenmorgen ging Stan zonder problemen naar school, maar gisterenmiddag had hij weinig zin want hij was toch al naar school geweest. :D
    Heb hem dus wederom huilend bij de juffrouw achter moeten laten, maar toen ik hem op ging halen vertelde hij honderd uit en vertelde de juf dat Stan ervan had genoten.
    Gisteravond toen Stan naar bed ging zei ik dat hij lief moest gaan slapen omdat hij vandaag naar de kindjes ( Kdv) moest, kreeg ik als opmerking; wat ik moet ik daar dan gaan doen. Net alsof hij al wilde zeggen dat hij daar veel te groot voor is :D

Hier ook al een paar dagen giga last van m'n borsten, maar test was zondag nega. Misschien veel te vroeg getest. :(
    We wachten dus maar even af.
    Straks naar het zkh en ben eigenlijk best wel nerveus voor de uitslag. Ben eigenlijk zo bang dat er niets is gevonden en dat we nog een jaar zo door moeten ( klinkt misschien heel stom, maar zo voelt het een beetje)
    Zou gewoon graag duidelijk willen weten waar het aan ligt, maar daar zullen we waarschijnlijk toch niet achter komen :(

Zo maar even snel onder de douche door.

Ik hou jullie op de hoogte.

-xxx-

Nijn:

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning!
    Hieperdepiep hoera! Ryan vandaag 1 jaar! haha..
    Bekijk bijlage 221467
    Hier een foto van vanochtend!

@ Renmar, succes meid in het zkh vandaag. Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. Hoe laat moet je?

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Dank je!
    Heb om kwart over 11 echo en om half 12 afspraak gyn.
    Net nog een testje gedaan, maar wederom omo-wit :(

wat een mijlpaal! Alweer 1 jaar oud.
    Hieperdepiep HOERA!!!

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ryan gefeliciteerd met je 1 ste verjaardag!:D

T84,wat zit hij lekker eigenwijs in zijn stoeltje.

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,heel veel succes straks!

Pindakoek,hoe is het met jou meid,heb je al wat meer duidelijkheid.

Elja,dat duurt niet lang meer voor de echo:D

Alice,balen van de terugslag.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: heel veel suc6 je hebt nu zo je echo! ik duim voor je meid!

@T84: GEFELICITEERD met Ryan zijn 1e verjaardag!!!! wat een heerlijk ventje op de foto :D

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,hoe was het bij de gyn?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi heb hier de grootste lol!!

onze buren hebben (weer eens) ruzie en zijn aan het schreeuwen en het doen. wij kunnen alles letterlijk horen.

isabel zit vol aandacht te luisteren en begint terug te kletsen hahaha echt zo grappig!!!

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @t84: gefeliciteerd met Ryans 1e verjaardag!!!!
    @remmar: hoe ging het in het ziekenhuis?
    @naomi: fijn zo'n buren, grappig dat Isabel er zo gezellig op reageert.
    @elja: 1 maart is het zo hoor.
    @pinda: hoe gaat het met je? Ik las ook nog ergens dat je dacht dat je een licht streepje zag? Zo'n test blijft sneeuwwit als je niet zwanger bent, dus ik zou het morgenvroeg nig eens proberen.
    @nijn: ik vind dat je goed bezig bent, knap zoals je jezelf er doorheen slaat.

Ik geniet niet echt van mijn verlof. Lichamelijk heb ik het erg zwaar. Ik zit op de bank of lig in bed. Wat wel fijn is, is dat ik niet hoef te werken en die stress niet heb. Ik geniet wel van de kleine. Ik ben inmiddels wel ontzettend nieuwsgierig en heb er zoveel zin in om ons kleintje te knuffelen en te zien en kusjes te geven. Dus begin het echt spannend te vinden.

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden,

Hier komt de uitslag:
    We moeten het nog een half jaar proberen. :(
    Zaad van mannetje was goed, meer dan 3 miljoen :D
    Echo bij mij was ook goed. Alles was in werking en had een mooi dik baarmoederslijmvlies (cd 25)
    Mocht ik binnen een half jaar spontaan zwanger raken, moet ik bellen voor een dubbele afspraak met 7 weken, krijg dan ook gelijk een echo om te zien of alles goed is. Wordt daarna nog wel regelmatig gevolg door gyn gezien het feit dat ik toch in het zkh moet bevallen ( eerdere keizersnede)
    Mocht het binnen het half jaar niet lukken, krijgen we hulp.
    Ze blijken een bepaalde formule te hebben om een kansberekening te maken en wij zouden 70% kans hebben om elke maand zwanger te raken.
    Maar ja..... Daar koop je niets voor want het is afgelopen 17 maanden ook niet gelukt.
    De deadline is dus op 28-08-2012 ;) verjaardag van m'n neefje.

Het sneeuwt hier trouwens en het zonnetje schijnt :(

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: nou gelukkig is alles goed, toch wel fijn. balen dat jullie nu een half jaar zelf moeten proberen maar dat is al beter dan 1 jaar! hopelijk lukt het binnen het half jaar, anders komt het vast goed in de MMM!!

19. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @remmar: dus jullie moeten het nu eerst zelf proberen een half jaar? Spannend en hopelijk hebben jullue dat half jaar niet nodig en ben je veel eerder zwanger. Lees ik goed dat de dikte van he bms overeen komt met cyclusdag 25? Wel positief als dat mooi dik is. Hadden ze ook bloed bij jou geprikt? Fijn Dat t zaad ook goed is, een kans van 70% is best veel, maar ik snap jouw punt als je al zo lang bezig bent.

Hier sneeuwt het ook, eerst idd met de zon maar die is nu ook verdwenen.

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi,

Bloed hebben ze alleen maar getest op Chlamydia. M'n baarmoederslijmvlies kwam overeen met cyclusdag zei echoscopiste.
    Dus dan ga ik daar maar vanuit. Vrees hier trouwens alweer game over. Heb zoveel krampen op het moment.
    Zo de kleine man ff halen en dan boerenkool koken.

Deel Deze Pagina