Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,wat fijn dat alles goed is!Alleen balen dat jullie het een half jaar zelf moeten proberen.

Die procenten zeggen niks,mijn zus had 85% kans elke maand om zelfstandig zwanger te raken en ze is via ivf zwanger geraakt.

Nee je het mag niet ongi worden!! Het is nog te vroeg en je word het ook niet!

*Blaast de temp flink omhoog*

2. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @remmar: oh okeej ik had verwacht dat ze ook de hormonen in je blied zouden meten en/of je een goede eisprong hebt. Balen dat he die krampen nu hebt. Hoe gaat het nu met Stan, wanneer gaat hij weer naar school? Grappig dat hij het kdv nu vreemd vond. Geeft toch aan dat hij school heel leuk vond.

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @kim: die procenten zeggen ook niks. Bij mij was de kans maar iets van 5% en ik ben nu hartstikke zwanger. Ik wil hiermee alleen hoop geven, dat dit dus idd niks wil zeggen en alles kan.

Ik hoop dat Renmar en Pinda snel prachtige knaltesten hebben en een fantastische plakbeeb hebben. Ik blaas dus ook lekker hard die temperatuur mee omhoog.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden, even een snelle zwaai, want ik ben aan het koken en internetten tegelijkertijd en ook nog eens alleen thuis met de 2 kids....
    (dat is dus te veel tegelijkertijd ;) )

Allereerst, Ryan gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Hoe was jullie dagje T84?

@ Remmar, mmmmm, dubbel zeg die uitslagen bij de gyn. Wellicht moet je het positief blijven bekijken dat eigenlijk alles goed is! Het komt vast heel snel!!! Ik duim duim duim!!

@ Pinda, voor jou duim ik ook!

@ Happy, vervelend dat je niet zo van je verlof kunt genieten :(

@ Elja, het is al bijna 1 maart!!

@ Kim, Sweet en Naomi, zwaai!!!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hier vandaag bijna de hele dag mijn moeder en buurvrouw over de vloer gehad om te helpen met de kids. Aan de ene kant mis ik de kraam wel, want die staat iets minder dicht bij je zeg maar. Aan de andere kant wel fijn dat ik nu iets meer het gevoel heb dat het huis weer 'van mij' is. Het is wel nog steeds moeilijk om de kids uit handen te geven. Al heb ik vandaag al zelf 1 pamper gedaan!!! :D
    Morgen gaat zoonlief spelen bij zijn peetoom en peettante en neefje en probeer ik weer wat langer met dochterlief alleen thuis te kunnen zijn. Gelukkig, is mama wel standby voor als het lichamelijk toch te zwaar wordt. Ik vind het heel moeilijk om mijn zoontje een dagje te missen, maar ik verheug me ook wel op wat tijd met mezelf en dochterlief.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: kan me je gevoel helemaal voorstellen! geniet morgen lekker van je kleine meisje! enne jij kunt goed multitasken:p 2 kids, koken en internetten hihih.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: ah balen dat jullie het nog een half jaar zelf moeten gaan proberen, hopelijk lukt het heeel snel :D En nee niet ongi worden hoor!
    @Happy: lief van je hoop het ook voor ons ;)

@All: heb weer een beetje teveel getest deze cyclus en heb er een paar in dat andere forum laten zien en meteen wordt er dom gedaan :( heb dus vannochtend een veel donkerder streepje gezien op de kv2v5..alleen mn telefoon lijkt het niet heel duidelijk op de computer te laten zien lijkt wel..heel raar :( Zit nu op CD34 en ben vandaag dus bijna de hele dag misselijk geweest. Teamleider had een cup a soup gemaakt ofzo vanmiddag en ik ging bijna over mn nek...:p

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je meiden! Lekker dagje gehad met de kleine man.. Hij is heel erg verwend.. Moet bijna verhuizen voor al de speelgoed, haha!

@ renmar, ok dat is goed nieuws, hoge percentage. Succes met klussen.. Lukt het nog niet dat word je daarna wel snel geholpen.
    @ Alice, fijn dat je nog hulp hebt. Lekker rustig aan. Hoe zijn de nachten?
    @ elha, voor je het weet is het 8 maart...
    @ pinda, spannend meis hoop het echt voor je!!!! Wanneer was je nod ongeveer?

Zo ga nu lekker naar boven, ben moe, lekker slapen!
    Truste!

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@T84
    Gefeliciteerd met ryan!!

@pinda
    Vervelend van die kutopmerkingen. Niet leuk dat ze dat zo zeggen.
    Maar ik moet zeggen dat het ook wel apart is. En sommige reageren dan verkeerd. Daar sta ik ook niet achter. Maar meid wil je toch dit nog even zeggen.
    Je test je elke maand eegeluk en ook al heel vroeg. Waar misschien 75 procent van de vrouwen niet eens positief test. Daarnaast heb je elke maand een streepje, maar je bent dan niet zwanger. Je test reageert dus op een ander stofje in je lichaam. Vandaar de lichte streepjes.
    Met hcg worden ze echt duidelijk enmeer kleur.
    Ik begrijp je wel hoor meis en hoop echt dat je snel zwanger bent, maar ik zou soms willen dat ik je de frustratie van elke maand je kon bespraren. Heb het echt met je te doen. Begrijp zo die wil van het zwanger worden.
    Daarom zeg ik ook, geef niet op, blijf alles aangrijpen in die mmm, want ik denk echt dat je daar in zwanger gaat worden. Ik zou alleen niet meer zo vroeg en zo vaak testen.
    Ik zou pas wachten totdat je over tijd bent. En pas als je een duidelijke streep hebt er echt op vertrouwen.
    Verder niks aantrekken van die kutopmerkingen hoor.
    Laat ze maar mooi kletsen en lullen, maar denk ook aam jezelf he meid.
    Je moet niet hebben dat als je straks zwanger bent, alle spanning er in een keer uit en ben je overspannen in je zwangerschap.dikke dikke dikke knuffel meid.
    Hou ons op de hoogte he met je mmm enzo he!
    Wordt je nu al behandeld in amsterdam trouwens?

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wauw nijn, wat kun jij het mooi verwoorden :$

Ik heb besloten om voortaan alleen nog maar te tempen tot eisprong is geweest en dan klaar.
    Ben een beetje frusti aan het worden door er zo mee bezig te zijn.
    Hoop alleen dat het ook gaat lukken, ben een beetje een controlfreak :)

Zo maar eens lekker m'n bed in duiken.

Slaap lekker allemaal!

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey,
    Idd goed verwoord nijn. Ik ben ongesteld geworden helaas..ik kap even een paar maanden mett dit forum meiden...sorry maar trek dit niet meer...

12. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pinda: wat klote meis! Ik snap precies hoe je jezelf voelt. Ik vind get jammer als je op zijn minst niet meer af en toe komt meekletsen. Ook als je jezelf klote voelt kan je dat hier altijd zeggen. Ik vind het niet tof dat ze op het andere forum naar tegen je doen. Hier is dat nooit gebeurt. Ik en alle andere meiden leven juist ontzettend met je mee. Ik weet hoe klote het is als zwanger worden niet lukt, het belangrijkste is als je dan wat steun kan vinden bij anderen. Hier zitten ook meiden die jouw situatie maar al te goed begrijpen.

Sterkte en ik hoop dat je niet wegblijf. Mocht dat wel zo zijn wil ik je heel veel sterkte en succes toewensen en hoop ik je snel met positief nieuws terug te zien.

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, ow balen meis! Wat vervelend voor je!! Verder helemaal met de tekst van Happy eens..

Zo weer laatste dagje werken voor deze week.. Morgen weer mey Ryan en zijn duplo spelen, hij vindt het zo leuk, vooral het afbreken, haha!
    Vandaag gelukkig niet meer zo koud als gister.. Straks lekker naar mijn paardjes.. ff kijken or het alweer kan een rondje buiten stappen..

Zo ga maar is pauze nemen, hebben leuke uitverkoop voor die kleine bij de V&D, haha!
    Bye!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, ik snap heel goed dat je afstand wilt nemen van dit forum, zeker na weer een volgende ongi :(. Maar ik sta ook achter de woorden die Happy zegt. We missen je hier hoor!!! En we willen je denk ik allemaal stuk voor stuk in dit topic steunen! En je mag hier ook gewoon klagen hoor, daar luisteren (lezen ;) ) wij ook naar!! Dus als je ook gewoon eens je frustratie wilt uiten, dat geeft niets, spui maar lekker je gal!!!!
    Hopelijk is het met de hulp in Amsterdam wel snel raak en kom je ons heel snel het blijde nieuws vertellen!! Verder blijf ik voor je duimen meis!!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, het was maar een poging tot multi-tasken hoor ;), hihi...

@ Remmar, misschien wel een goed besluit van je. Maar dan wordt het denk ik allemaal nog extra spannend! Maar aan de andere kant, als je er dan niet meer mee bezig bent, dan kun je ook niet steeds dingen gaan analyseren vanaf die temperatuur! Ik blijf voor je duimen!

@ T84, hahaha, dat ken ik van dat vele speelgoed, hier ligt inmiddels de woonkamer ook helemaal onder allemaal speelgoed! En elke dag kun je het opruimen, maar meneer sjouwt er de volgende dag toch weer mee het hele huis rond :D. Mijn volgende cadeau voor hem wordt een speelgoedkist zodat alle troep daar 's avonds met 1 veeg ingeschoven kan worden:p. Maar wel heerlijk dat ze je kleine man zo verwend hebben!
    Nog gelukt met de paardjes?

@ Nijn en Pinda, ik sluit me aan bij jullie woorden voor Pinda.

@ Pinda, nogmaals een extra knuffel voor jou!!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Vandaag is mijn kleine ventje dus spelen bij familie. Het is nog nooit zo stil geweest in huis!!! Echt niet leuk!! :(. Het was wel fijn dat ik nu al vanaf 12u alleen in huis ben met dochterlief en wel alles zo goed mogelijk zelf kan doen, maar ik mis dat gebrabbel en de bezigheid in huis. Gelukkig is hij met een uurtje ofzo weer lekker thuis :). Mijn tante neemt dan avondeten voor ons mee, dus ik hoef ook niet meer te koken, heerlijk!!
    Verder voel ik me vandaag weer stukken beter, we komen er zo wel :).

17. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @t84: en lekker aan t spelen vandaag met Ryan? Was je nog met de paarden buiten geweest?
    @alice: en is de kleine man weer thuis? Had hij het leuk gehad?

Hier is het nog steeds koud buiten. Ik ben eigenlijk wel aan wat warmte toe. Vannacht dacht ik heel even nu is het begonnen. Ik had kramp ofzoiets en dat ging weer weg en kwam na een minuutje of 10 weer terug. Maar na twee uurtjes hield het weer op.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happy: hmm spannend meid!! hopelijk blijft hij nog ff een weekje zitten!

@pinda: ik ben het met de andere dames helemaal eens!! zou het jammer vinden als je hier (een tijdje) niet meer kwam, we kunnen we zoveel mogelijk proberen te steunen maar ik snap ook dat het confronterend is voor je. in ieder geval een heeeeeeele dikke knuffel en ik hoop op snel goed nieuws van jou kant!

hier vandaag controle gehad en alles was prima! ze was al wat ingedaald maar lag nog niet vast.

19. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @naomi: aan de ene kant hoop ik dat ons kleintje nog blijft zitten, aan de andere kant ben ik zoooooooo nieuwsgierig en heb ik er zoveel zin in. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig zelfs en dat ben ik niet snel.
    Fijn dat de controle goed was. Had he een groeiecho gehad?

Net bezoek gehad, straks komt de kraamhulp kennis maken. Hopelijk klikt het en zijn ze niet te streng of vinden ze mij een slechte moeder. Ik weet ook niet waarom ik zulke onzin denk. We hebben werkelijk alles wat een baby nodig heeft of nodig kan hebben in huis.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happy: nee heb geen groeiecho gehad, ik krijg de 22e een liggingsecho.

spannend dat de kraamhulp komt! hopelijk klikt het, en ze vind je echt geen slechte moeder hoor!!

net belde mn zwager, hij kan de 22e mee naar de echo :D andere zwager is het ook aan het regelen op het werk! ze vinden het allebei zo gaaf dat ze mee mogen aangezien ze het zelf nooit mee zullen maken (homo)

Deel Deze Pagina