@alice; nogmaals gefeliciteerd! 30 is een mooie leeftijd. Geniet van he verjaardag met je gezinnetje. @nijn: sorry ik kan je daar (nog) geen raad over geven. Misschien cb bellen hoe je het t beste kan doen? Ik vind t trouwens geen ego vraag hoor. @naomi: hoe gaat het met je? Heeft je bezoek je wat kunnen afleiden? Ik heb vandaag echt last van mijn hormonen. Huil om alles en heb echt een baaldag. Gelukkig is mijn man over een klein uur thuis. Kleine vrolijkt me wel op met allemaal lief gespartel. Ach het zal wel de spanning zijn. Zo lang bezig geweest voor een lief klein wondertje en nu begint het zo dichtbij te komen. Na genoeg gejammerd. Fijn weekend iedereen en tot snel.
@ Happy, laat je hormonen maar lekker hoogtij vieren hoor! Hoort erbij. Nog even en dan is de kleine er! @ Nij, je kunt ze natuurlijk ook gewoon bellen inderdaad. Eigenlijk best raar dat ze je niet direct goede tips hebben gegeven.
Pffff, heb vandaag het middagslaapje overgeslagen, dat merk je wel hoor....je kunt me nu bij elkaar vegen.... Gelukkig hoeft er bijna niets meer te gebeuren hier in huis. Straks manlief eens aan kijken of hij eten wil koken....doet hij vast wel voor me Iedereen bedankt voor de felicitaties!
@alice: 30 is toch een mooie leeftijd! van harte gefeliciteerd! @nijn: hmmm geen idee hoe dat met doeken moet... wij hebben ivm verkoudheid bij isabel boeken onder te poten gedaan, vond dat minder gedoe @happy: jij ook al zo een baaldag *knuffel* hier de dag overleefd. het was vanmiddag erg gezellig, ze zijn ruim 3 uur geweest ze had een bigshopper met babykleding maat 50 en 56 bij allemaal nog nieuw of zo goed als nieuw! echt allemaal heel leuk dus een hoop nieuwe kleertjes nu hihih. daarna met mn vader mee gegaan naar hun en daar gegeten. we zijn net terug en isabel ligt nu op bed. toch nog een redelijk dagje dus na die ochtend
Het meiden, @Alice: hartelijk gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad. ( ik volg je al heel snel qua leeftijd ) @Nijn: ik gebruik bij Stan nog steeds boeken onder zijn hoofdeind. Ben daar al vroeg mee begonnen en inmiddels ligt meneer in een peuterbed, maar liggen er nog steeds boeken onder Happy: balen meis van je baaldag. maar die hormonen horen erbij. Gewoon lekker aan toe geven. Naomi: doe jij wel een beetje rustig aan? Soms zijn honden zoooooooo fijn Rest; zwaai Hier wederom ongi geworden zoals ik al had verwacht na m'n tempdaling Dus welkom in ronde 18 Duik zo m'n bed in, morgenochtend 3 uurtjes werken. Bah totaal geen zin in :x Slaap lekker allemaal
Heerlijk zeg, ik had gister het gevoel dat het zaterdag was en nu is het gewoon 'weer' zaterdag!! En mijn vader is jarig vandaag
Alice: gefeliciteerd met jullie pap. Pff... Begin hoofdpijn te krijgen. Niet grappig. Hopelijk wordt het geen migraine. Mannetje moet namelijk nog 2 dagen weg voor het carnavalsgebeuren en ik moet dus op de kleine man passen en die trekt zich er niks van aan als mama hoofdpijn heeft.
@remmar: hopelijk is het geen migraine geworden. Wat wordt Stan met carnaval? Ik weet eigenlijk niet of je dat al eens gezegd had? Wat is het hier rustig zeg. Iedereen een fijn weekend gehad? Ik heb een relatief goed weekend gehad. Dwz geen huilbuien meer, redelijk goed geslapen en toch nog wat leuke dingen kunnen doen. Ook alvast bij de kapper geweest zodat ik er dadelijk mooi op sta (haha).
@remmar: hopelijk is je hoofdpijn ondertussen al weg!! @happy: wauw alweer bijna 37 weken.... jij gaat nog harder als mij lijkt wel hahaha. ik heb een beetje genoeg van het zwanger zijn. de bewegingen in mn buik zijn meestal wel fijn maar kan er soms echt beroerd van zijn. het wordt tijd dat ze helemaal gaat indalen, of we krijgen een reus hihi. ik wil weer kunnen slapen zonder elk kwartier naar de wc te moeten. en ik hoop dat ik straks iets minder pijn heb in mn bekken als ze er is... voel me in bed echt een gestrande walvis, ik kan geen kant op. omdraaien lukt met heel veel moeite en veeeeel pijn dus wordt daar ook weer vaak wakker van pffff. mn man moet me zelfs af en toe ff omduwen want dan kom ik gewoon niet om, echt erg.
*zwaai zwaai* Kom straks even reageren! Moet vanmiddag naar het ziekenhuis toe voor een mammografie en een echo van beide borsten.Dit omdat ik pijn heb in beide borsten,en lijkt of er bulten in zitten. Huisarts denkt aan een cyste maar dat is even afwachten,zal wel niks ernstigs zijn maar alles voor de zekerheid
@kim hoop dat het niks ernstigs is meid. @naomi ow meis balen dat je er zo genoeg van hebt. Weet wel wat je bedoeld hoor. Op het laatst id het echt wel zwaar hoor. Zeker al je bekkenklachten en BI hebt zoals ons. Hoop toch dat je de laatste weken een beetje goed doorkomt en dat het lekker snel gaat, zodat je toch nog een beetje kunt genieten, maar snel je meisje in je armen hebt. Ennuh.....ik denk niet dat je een reus krijgt hoor
Happy, fijn dat je een goed weekend het gehad. Ik heb ook toen de weeën waren begonnen nog m'n teennagels gelakt, en ze moesten in het ziekenhuis erg lachen om m'n lila nagels! M'n moeder stond ook de badkamer nog te poetsen toen, echt erg! 37 weken.. Gaat hard! Kim, spannend, sterkte! Naomi, vervelend zeg.. Gelukkig is het einde in zicht! Nijn, ben je al met je therapie begonnen? Hoe gaat het? Hier alles goed, meisje slaapt nog steeds niet goed, maar is overdag erg vrolijk gelukkig!
@Renmar, en hoofdpijn gekregen? Hoop het niet voor je.. ik haat het!! @naomi, vervelend zeg dat je niet lekker kan slapen. Nog eventjes geduld, hihi.. @Kim, ow meis! Niks ernstigs toch? @ Sweet, das minder dat je meisje niet goed slaapt, is dat overdag of snachts? Ryan word nu meestal ook 1 x per nacht wakker.. en gaat pas slapen als hij wat gedronken heeft.. Vanaaf ga ik weer sporten.. Ga body combat doen, ben benieuwd zal morgen wel auw hebben, haha!
@T84 en Sweet het slechte slapen lijkt wel in de lucht te zitten. Hier ook al. En mijn vriendin haar zoontje slaapt ineens ook niet meer 's nachts. @sweet ja ben ik mee begonnen. Gaat boven verwachting goed. Daarom wil ik eerder stoppen, omdat ik gewoon straks weer wil beginnen met werk als mijn verlof afgelopen is. Maar dat wordt nog besproken.
@naomi: ow jouw verhaal komt mij zoooo bekend voor over het slapen en vele plassen. Ik word er ook helemaal gek van. Gestrande walvis vind ik ook een goede benaming. Als ik loop ben ik net een pinguin en in bed voel ik me een zeekoe. Gelukkig hoeven we allebei niet meer zo lang. @kim: hoe ging de echo? Heb je de uitslag al. Hopelijk is alles okeej. Vanmiddag weer echo gehad. Kleine heeft geen tijdelijke groeispurt gehad want groeit nog steeds. Ligt ruim 2 weken voor en schiet op de curves net onder of boven de hoogste lijntjes uit. Verhoudingen kloppen wel. Morgen naar de vlis, kijken wat zij zegt. Ik ga wel zeggen dat ik het niet meer trek. Ik ben maar klein en mijn buik is zo groot dat ik bijna omval. Als ik sta is de druk op mijn onderstel zo afschuwelijk, ik hoop niet dat ik dat nog 4 tot 6 weken heb. Maar ja we zullen zien. Ik vind het ook zielig voor de baby want die had duidelijk bijna geen plaats meer. Hopelijk beseft ons kleintje dat niet.