Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Het ging een beetje raar in het ziekenhuis, zou een foto krijgen maar dat deden ze liever niet omdat ik dus niet zo lang geleden was bevallen. Toen hebben ze een echo gemaakt alleen van de li borst terwijl ik van beide last heb,maar er was niks bijzonders op te zien en ze konden de pijn ook niet verklaren. Woensdag kon ik bellen voor de uitslag maar ja de arts zei ook al dat er niks te zien was (was overigens wel een rare man). We zijn voor de zekerheid even langs de HA gereden om te vragen of het wel klopte dat het alleen een echo was, maakte een assistente een opmerking ja dat ligt aan de leeftijd voor een foto (mag haar ook totaal niet) dit was overigens niet zo. Nu maar weer afwachten.

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi

Kim: op borstfoto's kunnen ze vanaf het 35ste levensjaar pas wat zien. Heeft met het borstweefsel te maken, maar hoe het precies zit weet ik ook nog steeds niet ;)
    Maar het klopt dus wel dat ze beneden de 35 alleen maar echo's maken.
    Al blijf ik het raar vinden dat ze maar 1 borst hebben gedaan terwijl je van beide last hebt. :(
    Misschien heb je net als ik masthopathie?
    Dan krijg je gedurende je cyclus ook allerlei knobbels en bulten in het borstweefsel en zijn ze ook heel pijnlijk. Heeft met de hormoonschommelingen te maken.
    Heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik die stempel kreeg, maar moet zeggen dat een sportbh wonderen doet en ik er gelukkig de laatste maanden minder last van heb. Mijn borsten worden de laatste maanden echt giga na m'n eisprong dus daar kan ik ook al niets meer van afleiden. ;)

Naomi & happy: we hebben dus een walvis en een Pinguin in ons midden. Welkom bij de club ;)
    Succes meiden met de laatste loodjes. Hoop voor jullie dat de kleintjes niet al te lang meer op zich laten wachten.

Nijn: wat goed om te lezen dat de therapie goed gaat.

Rest: zwaai

Hier: hoofdpijn heeft gelukkig nog niet doorgezet, maar is nog wel steeds op de achtergrond aanwezig. Ben op het moment ook weer heel erg verkouden, dus hoofd voelt toch al niet helemaal lekker.
    Stan gaat dit jaar als piraatje naar het carnaval.
    Morgen is mijn verjaardag (30) en ga dan even naar mijn ouders.
    Die hebben vandaag te horen gekregen dat ze de laatste kat ook in moeten laten slapen en ik ga dus even afscheid nemen van de 16jarige kater.
    Zijn nieren zijn er mee gestopt en ze mochten hem nog een paar dagen vertroetelen omdat de schildklier het nu probeert recht te breien, maar de dierenarts raden wel aan om hem aan het einde van de week in te laten slapen :(
    Vorig jaar is Goofy gestorven. Net voor kerst Candy en nu dus ook Mickey.
    M'n ouders zijn dus in 1 jaar tijd alle huisdieren kwijt :(
    Ben er wel ziek van, want hoe ga ik dit wederom aan Stan vertellen. Die heeft 't nog steeds over de dood van Candy.

Sorry meiden, maar het is een heel verhaal geworden, maar moest het even kwijt :)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: hmmmm vaag..... maar gelukkig is er niets te zien! wel vervelend dat je nu niet weet wat het wel is..

@remmar: wat klote zeg dat opeens alle huisdieren zo kort op elkaar dood gaan. suc6 met het vertellen aan stan, is altijd moeilijk zoiets :(

hier gaat isabel opeens erg hard!! ze staat opeens vaak los en ook zet ze af en toe losse stapjes :D ben echt super trots op mn kleine meid!
    het is ook echt een boefje....
    ze wilt elke keer op lanzo zijn kussen, ze zit dan rustig op de grond tot je niet op let en dan zet ze een big smile op en kruipt als een idioot naar zijn kussen en gaat erop zitten! ze bleef er altijd zo mooi vanaf maar nu hihi, het is ook echt wel komisch om te zien eigenlijk...

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek,meis ik vind het echt heel erg balen voor je!! Hoop dat je snel zwanger raakt
    en dat de rust je goed doet!

Naomi,wat leuk zeg dat je zwager mee kan naar de echo.

Happy,tuurlijk vinden ze je geen slechte moeder.Huil er maar lekker op los,
    ik was ook erg emotioneel om alles.

Hoe groot schatten ze de kleine nu dan?Het lijkt me inderdaad geen doen als je klein bent en dan zo'n grote buik.

Alice,nog van harte gefelicteerd met je verjaardag beter laat dan nooit;) En gefeliciteerd met je vader!

Naomi,nog maar een paar weken,hoop dat ze inderdaad niet te zo groot is als je denkt.

Sweetbel,weet je wel waardoor het komt dat ze niet goed slaapt.

T84,hoe was het sporten.

Nijntje,wat mooi dat het goed gaat met de therapie.

Remmar,zag dat je weer ongi was geworden had nog zo gezegd dat het niet mocht.
    Hoop dat je je snel beter voelt,het heerst heel erg verkoudheid.
    Leuk hoor dat stan als piraatje gaat.
    Awh!! wat komt dat hard aan zeg voor je ouders:(
    Lijkt me best moeilijk om het te vertellen dat er nu weer eentje komt te overlijden.

Ja me HA heeft er verder ook niks over gezegd qua leeftijd,het blijft zeker raar maar vind het sowieso al niet fijn in dat ziekenhuis.

Draag alleen maar een sportbh,heb nu sinds een paar dagen een andere bh aan maar merk niet echt het verschil.

Had ze toen ook gezegd dat ik een borstonsteking had gehad daarom dachten ze dat ik iets ervan over zou hebben.

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Daar mag je zeker trots op zijn!:D

Dat word goed in de gaten houden de kleine boef hihi.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pfffffffff hier opeens een hele chaggie man!!

hij heeft isabel op bed gelegd en is opeens chagerijnig....
    hij is moe zegt ie en is blij wanneer de kleine eruit is want dan hoeft ie niet meer alles alleen te doen :(
    ik doe zoveel mogelijk en vind dat dat nog aardig gaat, ja er moest vandaag gedweild worden en dat doe ik echt niet meer. maar om daar nu zo kwaad om te worden.

net alsof ik niets doe :x

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zo even een nieuwe buikfoto :D
    hij heeft me daar toch een groeispurt gemaakt :$

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Bekijk bijlage 223369

Eventjes spammen hoor:D

Ik ga lyah zo maar even wakker maken ze gaat zo lekker in bad en zo ook haar fles maken.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    aaaaah wat een droppie kim :D

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,zoo die mag wel een flinke schop onder zijn kont krijgen!:x

Wow!! Wat een buik!:$

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    fijn dat jij er ook zo over denkt kim. zat echt even met tranen in mn ogen van zijn opmerking!

hihihi ja die is gegroeid he:p

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee kletstantes!

Happy, wordt inderdaad een groot kindje (jongen wilde ik zeggen, denk dat je een zoontje krijgt). Vervelend dat het nu zo zwaar aan het worden is. Ik duim voor je dat de bevalling snel begint.

Rem ar, agos, wat sneu.. Jammer dan dat die kleintjes het zo doorhebben hè? Alvast een hele fijne verjaardag gewenst, mooie leeftijd!

Nijn, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat! Pas je welnop dat je je niet halsoverkop op je werk stort? Let op jezelf hè meissie!

Kim, wat gek dat ze maar een borst gedaan hebben! Wat een leuke baby heb je, schatje!

Naomi, wow wat een buik! Snap dat je niet meer gaat dweilen hoor, en je doet nog hartstikke veel, dus je man moet niet zeuren. Gewoon negeren, morgen weer voorbij! Leuk dat Isabel gaat lopen!

Mijn dochter is eigenlijk iedere nacht wakker, we weten niet waarom. De ene keer gaat ze wel zonder flesje slapen, de andere keer niet. Ach, het zal wel een keer over gaan.. Overdag slaapt ze wel twee keer, maar ook niet constant. De ene keer een kwartiertje, de andere keer anderhalf uur.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: thx :)
    isabel slaapt snachts ook nog niet door hoor. ze wordt eigenlijk altijd 1 keer wakker en dan moet ze een beetje warme halfvolle melk en slaapt dan weer verder. ze zal het wel nodig hebben denk ik dan....

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ja, het hoort erbij, maar ik zou zo graag eens doorslapen.. Maar goed, die lach in de ochtend maakt alles goed. Gelukkig kan ik ertegen!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier nu van de week een keer 2x mogen doorslapen en dat was inderdaad heerlijk! maar gelukkig slaapt isabel eigenlijk altijd uit, tot half 10 ongeveer dus ik kom wel aan mn slaap :p

voor mn man is het vervelender, die moet toch altijd vroeg op en dan krijg je zulke opmerkingen en gedoe als toen straks hihih. vanwege mn bekken mag hij het flesje maken beneden, de rest wil ik best doen maar ik ga niet die trap nog eens extra op en af.

vanavond alvast flesje boven zetten, krijgt ze hem op kamertemp. ook prima.

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @remmar: gefeliciteerd met je 30e verjaardag!! Wel dubbel als je gisteren afscheid van de kat van je ouders hebt moeten nemen. Wat afschuwelijk dat ze op zo'n korte termijn van alle katten afscheid moesten nemen.

Ik denk nu idd ook dat het een jongetje is. De lange benen heeft ie in elk geval niet van zijn moeder. De schatting is nu dat als de baby nu komt hij/zij 3380 weegt. Ik laat straks wel weten wat de vlos heeft gezegd.

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Happy: dank je voor de felicitaties. :D
    Ik denk ook dat het bij jou een jongen wordt.
    En ja..... Het is dubbel.
    M'n ouders hebben besloten om morgen te bellen naar de dierenarts. Ze willen er niet te lang meer mee wachten. Maar ze wilde het in elk geval niet op m'n verjaardag doen.
    De plannen zijn alleen gewijzigd. Ze komen hier op de koffie. Ik huil toch alleen maar als ik de kat zie, dus het is goed zo.
    Ben de laatste tijd toch al heel emotioneel :( en ben geen eens zwanger ;)

Ga nu snel kleren aantrekken en ff gebak halen.

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gefeliciteerd Remmar!! Geniet toch een beetje van je verjaardag!

Naomi, ja precies, hier hetzelfde hoor! Gaat ook knorren van te weinig slaap! Maar heugelijk nieuws: Ze heeft doorgeslapen vanaf gisteravond ongeveer half 9 tot vanochtend 6 uur! Daarna bij mij in bed genomen en tot een uurtje of 8 geslapen. Daana heerlijk getut, aangekleed en om kwart voor 9 gegeten, zonder jammeren. Dus ze kan het wel hihi...

Happy, succes bij de vk!!

Nou, ik ga snel een stofzuiger door het huis trekken, de was doen en dan naar mn paardje, vanmiddag college.

Nog lieve valentijnsacties hier??

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: GEFELICITEERD met je 30e verjaardag!!!! maak er een leuke dag van :)

@happy: zo dat is een flinke baby nu al!! die gaat wel over de 8pond als je nog ff doorloopt....
    denk dat het ook een jongen is gezien het gewicht.. al zegt het niets, mn nichtje was ook zo een zware:p

@sweet: hahahah hier ook 1 die doorgeslapen heeft! heerlijk he :D

@valentijn: ik krijg vanavond ketting van mn man met nog een bedeltje waar babys naam en geboortedatum straks in komen. heb er nu ook 1 van isabel maar aan deze ketting kunnen er geen 2 hangen.
    ik ga straks mn taartje afmaken voor mn man hihih. groot verschil kwa cadeaus maar ja maakt niet uit :p

20. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @naomi: wat krijg je een mooi cadeau!!! Wow.

Vanmiddag bij vlos geweest. Suiker was goed en kindje daalt goed in. Er worden dus geen maatregelen genomen. Wel zal ik niet langer dan 40 weken hoeven doorlopen. Dus binnen 4 weken heb ik ons kindje in mijn armen. Wachten duurt altijd lang maar ja iets anders zit er toch niet in. Vlos had ook gevoeld en voelde ook echt een grote baby dus echo mogen we vertrouwen. Ben benieuwd naar ons mini reusje.

Hoe is het verder met iedereen? Nog meer dames zo'n mooi cadeau als Naomi gekregen?

Deel Deze Pagina