@remmar: gefeliciteerd met je verjaardag en welkom bij de club van 30 Vervelend nieuws van de kat van je ouders zeg, sterkte! @all: ik heb een beetje nerveus gevoel, weet niet waar het vandaan komt... Maak me zorgen volgens mij of het allemaal wel goed gaat.
@happy: ja erg leuk wauw binnen 4 weken!! super zeg @elja: spannend ook allemaal he.... grrrrr net ff heeeeel kwaad geworden op mn man. meneer zei om half 8: ik ga de cavias even eten geven. prima moest hij inderdaad nog doen. hij gaat de schuur in en hoor daarna NIETS meer. is meneer vrolijk naar iemand hier in de buurt gegaan om even iets terug te geven, zonder dat ik het wist! ik denk na 3 kwartier, ik ga toch maar even kijken want dit is niet oke. bah ik ben zooooooo kwaad! hoe haalt ie het in zn kop om zomaar even weg te gaan zonder het even te zeggen. nou hij is zich van geen kwaad bewust.... *grrrr*
@elja: maak je geen zorgen het komt echt goed hoor. Maar jou gevoel is heel herkenbaar hoor. Dat wordt straks minder als je de echo hebt gehad of bij de vlos al eerder het hartje hebt mogen horen. @naomi: mannen grrr&$#~?!$grrrrrrr ik zou ook kwaad zijn geworden. Die van mij zou dat ook kunnen doen, ik ben hem ook wel eens kwijt en dan is ie ook gezellig ergens kletsen. En als je daar dan iets van zegt...zucht...
@remmar Gefeliciteerd!! @happy O dat is een leuk vooruitzicht. Max 4 weken dus nog @naomi Grrrr die mannen ook. Ja hier kwam manlief heel leuk binnen met een grote bos bloemen. Maar de blijdschap was van korte duur. 5 minuten later maakte hij een opmerking ergens over. Wat nergens op sloeg en nu praten we niet meer tegen elkaar. Heel gezellig 2 van die doodzwijgende mensen op de bank.
@nijn: hihi bij jullie ook al zo gezellig ik praat ondertussen al wel weer normaal tegen hem maar kan er nog niet echt bij... @happy: jij ook al zo een man... wat zijn het toch ook een aparte gevallen he had ik jullie al verteld dat we 20 april een bruiloft hebben van vrienden? daar was mn man net bij aan het kletsen dus en we zijn de hele dag uitgenodigd ze trouwen in maastricht dus vanuit hier wel een eind rijden maar gelukkig is het voor de hele dag en niet alleen voor de receptie. isabel willen we hier bij familie laten, dat is geen doen die een hele dag mee te sjouwen en dan kan ze niet slapen dat wordt niets ihihi. de baby nemen we wel lekker mee wel net zo makkelijk aangezien ik bv hoop te gaan geven en ze nog maar een paar weekjes oud zal zijn.
Remmar, van harte gefeliciteerd meid! Pff hier is de onweersbui los gebarsten vanmiddag!! De laatste dagen liep het hier bijna uit op een ruzie maar vandaag was het wel raak! Meneer zit alleen maar zielig te doen,denkt alleen aan zichzelf en zit mij net zo lang boos te maken grr:x:x Morgen moeten we met lyah naar het cb voor haar 2 de prikjes,en wat denk je zegt hij doodleuk je gaat maar alleen! Als hij had gewerkt oké maar hij moet gewoon mee. Sorry voor het klaagbericht. Zie dat er nog meer meiden zijn met probleempjes dikke knuffel!!
@mannen: zou het in de lucht hangen??? @naomi: leuk een bruiloft. Ik word daar altijd helemaal vrolijk van. @nijn: hopelijk praten jullie weeer met elkaar @kim: oh hij gaat echt wel mee hoor. Dat is van dat typische mannengedreig, straks zit hij lekker met jullie beebje als een echte pappa bij t cb. Goedemorgen allemaal. Vannacht een redelijk nachtje gehad gelukkig. Nu wakker omdat de kleine de hik heeft.
@Renmar, beetje laat, maar van harte gefeliciteerd!! Leuke dag gehad? @Elja, dat is normaal hoor meis, had ik ook. maar als het echt niet goed voelt zeg maar, bel dan de vk om te zeggen dat het niet goed voelt, miss kan je eerder terecht. @ Mannen, Ik ken het gevoel meiden, haha!! Heeft iedereen het weer bijgelegd? @ Slapen snachts, Ik geef Ryan ook een fles, daarna slaapt hij meestal gewoon verder.. denk ook hij zal het wel nodig hebben. Voelde gister aaf dat er weer een tandje door is.. zal er ook wel mee te maken hebben. Zo vandaag weer lekker laatste werkdagje van de week.. Vanaaf ga ik weer heerlijk springen.. heb besloten nog 1 seizoen op te pakken voor springen en cross, en volgend seizoen zal ik het wel gewoon blijven doen.. maar dan gewoon zeg maar.. Ze worden oud me beestjes..hihi.. Opoe en Omoe heb ik..
Dag meiden, Hoe is het met de mannen? Hier praten we wel, maar alleen de nodige dingen. Zal vanavond als meneer van zijn werk is wel uitgepraat worden gok ik zo.
Mijn man heeft duidelijk babystress en ik mag niet over bevallingen praten want dat ziet hij dan wel. Het lijkt soms net of hij denkt dat de baby er zo uitvalt en dan ook helemaal gewassen en in kleertjes. Van mogelij poepen, plassen, kotsen, inknippen, tangverlossing, vliezen breken, veel pijn enzovoorts wil hij niks weten. Ik wil daar juist wel over praten. Ik zeg ook steeds als je niet durft of bang bent dat het teveel wordt vragen we mijn moeder erbij. Maar dat wil hij niet. Hier hebben we dus continu woordenwisselingen over.
@kim: ik zou je vriend gewoon meesleuren, het is ook zijn kind! @nijn: hier was het gisteren helemaal goed die buien duren bij ons nooit zo heel lang gelukkig hihi. hopelijk kunnen jullie het vanavond uitpraten! @happy: hihihi klinkt als man eigen die willen dat soort dingen van te voren liever niet weten. wel vervelend dat je daardoor zelf er niet over kunt praten, nu blijf jij ermee zitten.
Hoi meiden, zo ik heb even flink mogen lezen zeg!!!! Ik ben helaas al een paar dagen niet fit en de baby is ook erg onrustig, dus naast een Walvis en een Pinguïn hebben jullie er nu ook een Pandabeer (met grote zwarte wallen ) bij.... Ik heb niet zo heel veel onthouden, maar ik wil Remmar wel nog even feliciteren , deed het pijn, 30 worden? Join the Club
hihihi lol we kunnen wel een dierentuin beginnen zo!! even serieus alice heel vervelend dat je niet fit bent en de baby onrustig hopelijk zijn jullie snel weer jullie zelf! *knuffel*
Het meiden Alice; wat balen dat je niet fit bent en de kleine onrustig. Hopelijk gaat het snel weer wat beter. En ja..... 30 hè, het aftakelen is begonnen Mannen; hier de laatste tijd gelukkig rustig. Happy; niet grappig dat je man er niet over wilt praten. hopelijkkun je je ei een beetje bij je moeder kwijt. Hier vandaag een vreselijke klote dag :x Dacht ik alles geregeld te hebben op het werk om andere tijden te gaan werken omdat Stan straks naar school gaat. Komen ze er vandaag doodleuk mee dat dat dus roostertechnisch niet gaat. Dus of ik even iets wil regelen voor de woesdagmiddagen Ja hallo.....l daar hadden jullie wel iets eerder mee mogen komen, aangezien ik al bijna 4 jaar heb gezegd dat ik als Stan naar school ging de woensdagmiddagen niet meer kwam werken en hij volgende week jarig is en dan dus naar school gaat. :x Toen kwamen ze met de "oplossing" om dan maar op vrijdag de hele dag te gaan werken Maar ja.... Dan heeft hij s middags ook vrij. Heb dus maar samen met mannetje besloten dat we gaan kijken of er op woensdagmiddagen ook plaats is op de bso. Zal voorlopig daar toch nog even moeten blijven werken, maar ga wel rondkijken naar iets anders. Ben er gewoon echt even helemaal klaar mee en vertik het dus voortaan ook om nog te ruilen of op een andere dag te komen werken. Ben echt zo pissig :x Zo.... Heb even m'n gal kunnen spugen hier Sorry, maar moest het even kwijt. Verder alles rustig
@dierentuin Ik doe mee aan de dierentuin. Ik voel me net een hangbuik zwijn. Vreselijk die slappe buik. Ben alle zwangerschapskilo's kwijt, maar die buik is zo slap. Echt niet mooi. En door mijn BI loop ik nog steeds als een pinguin af en toe. @mannen We hebben het gisterenavond uitgepraat. Dus nu is alles weer goed. Ach bij ons duurt het meestal ook niet lang hoor, maar goed. Meiden, willen jullie even met mij mee trots zijn. Jullie weten dat ik een moeilijke start heb gehad na de toch wel zware bevalling. Daarnaast had mijn zoon het ook moeilijk en heb ik erg geworsteld met hem, met de voeding en slaapritme. Maar hij slaapt nu al een behoorlijke tijd 's nachts door. Mag nu dus officieel zeggen dat hij 's nachts doorslaapt . Trots. Hij krijg om 23.00 uur nog wel de laatste fles, maar daarna slaapt hij lekker de hele nacht. (Met uitzondering als hij af en toe even wakker wordt en zijn speen wil, maar dat gebeurt weinig) Overdag slaapt hij weinig, maar wel iets. 'S nachts slapen vind ik belangrijker
Oja en ik baal dan zo van sommigen die zeggen dat die fles van 23 uur er ook af moet. Zo van, hij is daar oud genoeg voor en heeft het qua gewicht niet nodig. Dan denk ik echt, stap op. Hij vind die fles nog heerlijk. En ik moet niet alles tegelijk willen, dan gaat het zo weer mis. Daarnaast ben ik dol op dat knuffelmomentje voor de nacht. Komt vanzelf wel dat hij die fles niet meer hoeft toch?
@remmar: belachelijk dat je die woensdagmiddag niet vrij kan zijn. Zeker omdat je dat altijd hebt gezegd. @nijn: wow slaapt de kleine al de hele nacht door. Wat fijn zeg! En ik zou zeggen, geef lekker nog een flesje om 23u en maak daar ook meteen een knuffelmoment van. Ik zie daar het verkeerde niet van in. Als jou kindje geen honger heeft eet het heus niet. Hier wederom een rot nacht gehad. Heel veel wakker gelegen. Kleintje laat me niet meer lekker liggen en was erg druk. Deze week zei ik nog tegen een vriendin dat t wat beter ging en leek of onze mini een dag en nachtritme heeft, iets te hard geroepen denk ik. Strsks weer lekker poetsen en verder beetje luieren. Misschien dat ik een cake ga bakken.
@nijn: geweldig!!!!!!! ben heel blij zulk nieuws te horen en het is dood normaal hoor die fles van 23 uur nog!! isabel heeft die tot een maand of 8/9 nog gehad, en zijn toen gaan vervroegen. doorslapen deed ze nog eens niet, we hebben nu voor de 3e keer op rij een nacht kunnen doorslapen. en als ze dan snachts wakker werd kreeg ze flesje warme halfvolle melk want ja dat had ze schijnbaar toch nodig.... @remmar: jeetje wat belachelijk dat ze daar nu mee aan komen zetten! ik zou ook flink pissig zijn!! @happy: balen van je rotnacht vanaf morgen mag jullie beebje komen!! spannend hihi heb net zo moeten lachen om isabel. ze stond aan haar speelgoed mand en laat gewoon beide handjes los en staat dus mooi rechtop helemaal los!!! ze heeft een minuut zo gestaan, ze gaat heel snel vooruit nu ik denk dat ze binnen een paar weken wel loopt! zou mooi zijn zo net voor haar zusje er is verder hier een heerlijke nacht gehad! isabel werd pas om half 9 voor het eerst wakker! ik om 1 4 en half 7 om te plassen maar dan slaap ik toch weer verder dus maakt me niet uit hihi. gisteren nog een mooie bos bloemen van mn man gekregen wilde hij dinsdag nog doen maar kwam er niet van vanwege soll.gesprek en lange file, vond het erg lief!! blije doos is ook eindelijk binnen! kreeg maar geen bericht dus een mail gestuurd en kreeg gelijk een mail met code zodat ik hem op kon gaan halen, erg fijn! hij was erg goed gevuld zat echt veel meer in dan vorige keer bij isabel hihi.