@naomi Slaapt isabel niet door dan? Lijkt me wel vermoeiend. Al kan ze natuurlijk makkelijk zelf drinken. Je hoeft haar alleen de fles te geven. @ happy Balen dat je zo' n slechte nacht hebt gehad. Ik keb het niet. Ben nooit wakker gehouden 's nachts. En hij heeft na de geboorte ook nooit dag en nacht ritme omgedraaid gehad. Ben wel blij, want je hoort het vaak anders. Probeer je wel overdag bij te slapen? Je hebt je energie echt nodig straks.
@nijn: de afgelopen 3 nachten heeft ze doorgeslapen doorvoor kwam ze elke nacht rond half 3 3 uur voor een beetje melk. tja vermoeiend, ik werk niet dus valt mee maar voor mn man was het wel vermoeiend. ik hoop ook echt dat ze het vol gaat houden zoals het nu gaat!!
@naomi: wow staat ze al alleen! Wat moet dat ontzettend mooi zijn om te zien. Ik slaap idd ook overdag, moet wel eant anders trek ik het niet. Eerst deed ik dat niet omdat ik dacht dat het invloed zou hebben op de nacht. Vandaag schijnt eindelijk weer het zonnetje. Ik vind dat veel vrolijker als zo'n grijze grauwe lucht. Maar helaas kom ik niet buiten. Lopen gast bijna niet en autorijden mag ik nu ook niet meer. Buik is zo groot dat ik niet meer bij de pedalen kan als ik achter het stuur zit.
Hoi meiden! De wallen beginnen weg te trekken, maar ik zit nog wel steeds in de dierentuin hoor als de Panda . Wie doet er nog niet mee aan onze dierentuin? Aanmeldingen graag . hahahaha @ Remmar, zo dat geloof ik dat je pissig was..... Al een oplossing gevonden? @ Happy, ik hoop dat je binnenkort beter slaapt!!! @ Naomi, wat lief van je man!!!! Mijn zoon ging lopen op de geboortedag van zijn zusje, toen voelde hij zich opeens grote broer ofzo.... Misschien Isabel straks ook opeens grote zus @ Nijn, wat fijn dat je mannetje doorslaapt, heerlijk!!! En gewoon lekker doen hoor die fles, doen waar jij je goed bij voelt. Onze zoon krijgt nog steeds voor het slapen gaan een fles warme melk, je ziet hem dan zo genieten, dus hier blijft die erin . Als je zoon niet meer zou willen drinkt hij echt niet hoor...
Mijn dochtertje heeft vannacht beter geslapen, zo heerlijk!!!! Hopelijk zet dit nog even zo door , dat kon ik ook wel gebruiken. Ze drinkt wel nog steeds om de 2 tot 4 uur, maar tussendoor was ze vannacht stil, dus dat was fijn
Ik pas ook in de dierentuin, als luiaard. Ben zo ontzettend moe 's avonds! Is op zich ook niet gek, want ik werk 36u per week met daarnaast nog ruim een uur reistijd per dag. @naomi: oohh, isabel staat los, spannend wanneer ze zal gaan lopen! @alice: fijn dat je dochtertje wat beter heeft geslapen, daar knap jij ook van op. @rest: zwaai!
@alice: fijn dat jullie meisje goed slaapt. @elja: balen dat je zo moe bent en ook nog eens die reistijd hebt. En op je werk weten ze t nog niet dus dan is het extra lastig. @dierentuin: leuke variatie van dieren. Hopelijk mogen er snel ook cheetas bijkomen want dan is er iemand weer snel en actief. Wederom een kort nachtje gehad. Nu toch maar opgestaan, wil zo proberen om het huis te poetsen. Moet ook nog de bedklossen regelen. Wil het nu gewoon klaar hebben. Vanmiddag komt een vriendin op bezoek. Verder lekker rustig weekendje.
Wat is het hier rustig vandaag. Iedereen op vakantie of aan het carnavallen?? Vandaag ging t best goed. Lekker paar washes gedraaid, gepoetst en bezoek gehad. Vanavond komen er ook weer vrienden. Morgen laatste dingetjes voor mijn vluchttas kopen. Zondag denk ik optocht kijken, komt hier voor de deur langs, dus das handig. Iemand nog leuke plannen voor het weekend??
zwaai!! drukke daagjes weer. na het weekend heb ik weer wat rust vanmiddag domme actie pff..... ging met mn ouders en isabel naar de stad, we staan buiten trek de deur dicht, wil hem op slot draaien lukt het niet.... zat er binnen nog een sleutel op de deur waardoor ik dus niet meer naar binnen kon!!! schuurdeur staat een vriezer voor dus dat werd hem ook niet, bij de achterdeur had ik rolluik ervoor zitten en boven waren alle ramen ook dicht (1 op een kiertje maar daar zat rolluik weer voor...) balen balen balen dus kon deur niet open krijgen maar ook niet dicht. keukenraam konden we niet open maken ivm dievenklauwen grrrrr. nou ja als wij er niet in kunnen kunnen anderen dat ook niet dus maar naar de stad en bekijken straks wel hoe we in huis komen. ruitje voordeur intikken werd hem ook niet, is geschroefd waardoor heel de deur naar de klote zou zijn dus een duur grapje, raam in de keuken was te groot en ook te duur om in te tikken. daarbij loopt de hond in de kamer dus levensgevaarlijk al dat glas!!! uiteindelijk een bedrijf te pakken gekregen die langs zou komen. oplossing was heel simpel... een gaatje boren vlak boven of onder de klink en dan met iets hards en duns de klink omlaag duwen. nog geen minuut werk en weinig schade!! helaas wel 100,- armer voor die ene minuut werk pffff. wat baalde ik zeg van deze ongelooflijk stomme actie!
@ Happy, veel plezier met de optocht! Bijna alles op orde dus voor de tas. En gezellig al dat bezoek! @ Naomi, oei....geen fijne actie inderdaad, maar dit overkomt je nu echt nooit meer
Gister heb ik voor het eerst wat stapjes buiten gedaan, zo fijn!!! Wel daarna last van m'n knip en bekken en rug, maar goed we zullen ergens mee moeten beginnen met 'trainen'. Vanmiddag gaan we weer een paar stapjes buiten wagen
@alice: haha dat hoop ik maar dat het me nooit meer overkomt oww wat fijn even naar buiten! en ja je moet inderdaad ergens beginnen.... hopelijk zit er snel vooruitgang in!! hier net de hele keuken eens gepoetst, de kastjes doet mn man af want hoog en laag werken gaat me niet lukken... maar alles op hoogte is toch maar eens mooi gedaan! gelijk de vriezer nog eens uitgemest wat weg kan en alle spullen op het aanrechtblad een ander plekje gegeven want het was niet meer veilig voor isabel. ze kon net bij de snoer van de waterkoker en nu niet meer
@alice: wat fijn dat je even buiten bent geweest. Moet vast ondanks de pijn heerlijk zijn geweest. @naomi: wat een verhaal zeg. Heerlijk he om te poetsen. Goed ook dat de keuken nu veilig is voor Isabel. Ik heb gisteren ook weer een grote schoonmaak gehouden en gelukkig heeft mijn man de plekken gedaan waarvoor ik krom moet of moet klimmen. Ik kan echt niet ophouden met poetsen. Mijn man zegt nu steeds dat ik altijd zwanger mag zijn haha. Het is hier altijd wel netjes, maar nu denk ik ook steeds dat het voor de baby gewoon perfect moet zijn en ik wil ook niet dat de kraamhulp of mijn moeder hier dadelijk een dagtaak heeft aan poetsen. Hier regent en sneeuwt het nu heel hard. Ik heb medelijden met de carnavallers. Treurig weer in elk geval. Zometeen lekker douchen fn verder beetje hangen en bijkomen.
@ Happy, wijkraden vanochtend die buien, maar nu is het een heerlijk zonnetje! Hihi, heb je lekker nesteldrang @ Naomi, jij dus ook flink genesteld en gepoetst! Ik ben op het moment ook in de keukenkastjes aan het rommelen, na de bevalling is heel het huis er bij ingeschoten en nu kan ik langzaamaan beginnen met het huis op orde krijgen. Gelukkig hebben wij geen kastjes beneden, maar lades, dat is makkelijker uitruimen. Zo meteen komt er kraamvisite uit België. En vanmiddag wil ik nog lekker een klein wandelingetje wagen als het weer tenminste zo heerlijk blijft @ Remmar, flink aan de carnaval? Hier kriebelt het flink omop stap te gaan, maar lijkt me niet verstandig met zo'n kleintje en dat gammele bekken...... Volgend jaar doe ik mee!!!!
Hoi meiden! Remmar, ik vond het heerlijk, die nesteldrang! Zou m af en toe wel terug willen hebben.. Naomi, lekker, alles weer schoon! Oeh, waterkoker aan de kant! Enge dingen! Alice, was het gezellig? Nijn, beterschap!! Weer n nieuwe week! Wat gaat het hard! Ga er maar eens uit, m'n lieve meisje aankleden en bij m'n moeder een bakkie doen. Fijne dag allemaal!
@nijn: beterschap! Balen dat je zo ziek bent. Hopelijk ben je er snel weer bovenop. Vannacht was weer kort, maar nadat mijn man om 7u naar zijn werk ging heb ik tot 10:15 heerlijk geslapen. Daarna alvast gtst van vanavond gekeken. Nu probeer ik een boterham te eten maar ik heb geen trek. Probeer dat ding echt met tegenzin weg te werken.
Hoi meiden, Ben op het moment niet echt bezig met zwanger worden. Heb het nu te druk met de carnaval Heb al 2 avonden bardienst gedraaid en ook gistermiddag nog even mee achter de bar gestaan. En verder gewoon gezellig lol hebben en biertjes drinken dat is nu het voordeel van niet zwanger zijn. Ben alleen na 2 dagen al bijna m'n stem kwijt Ook Stan vindt het geweldig, alleen was hij bang voor de grote poppen op de carnavalswagens Vanmiddag wederom naar de kindermiddag en dan mag mijn mannetje vanavond. Gisteravond was ik namelijk geen eens thuis om te eten. Waren na de kindermiddag nog mee naar de tent gegaan en waren om 7 uur pas terug bij de fietsen. Was dus niet de moeite om nog mee naar huis te gaan, want moest om kwart over7 al weer aanwezig zijn. Dus heb maar even snel 2 broodjes naar binnen gewerkt. Hadden hier inderdaad een flinke sneeuwbui tijdens de optocht en het was zooooo koud Was wel jammer. Alice: wat goed dat je al weer wat kunt lopen. Maar doe je wel rustig aan! Nijn: beterschap! Sweet: veel plezier bij je moeder. Naomi: wat fijn dat alles weer schoon is. En soms is het inderdaad wel eens goed om eens kritisch naar de keuken te kijken ivm gevaar voor de kleintjes. Zo, nu nog even een bakje koffie en dan maar even onder de douche. Zullen over goed een uur wel weer op de fiets zitten. Allemaal nog een fijne dag.