@remmar Veel plezier! Lekker genieten hoor. Pfffff ik ben een en al ziektekiem volgens mij. Wel lastig hoor ziek zijn en moeder zijn $)
Remmar, haha, klinkt alsof je je wel vermaakt! geniet ervan! Nijn, veel beterschap. Lijkt me ook verdomde lastig hoor! Happy, oooh wat heb jij heerlijk lang geslapen. Geniet er maar van, dat gaat straks eventjes niet meer haha. Ook niet erg. Hoop dat je je eetlust weer een beetje terug hebt. Ik ben met mn moeder naar het tuincentrum geweest, leuke nieuwe potten gekocht voor in de vensterbank. Straks nog een appeltaartje maken, zou ik gisteren al doen, maar had er geen zin meer in, en mn man had er zoveel trek in. Nu maar even dan! Morgen en overmorgen werken en naar college, dus lekker druk!
@sweet Ook al zo'n lekkere taarten bakker Volgens mij ben ik de enige hier die nooit een taart bakt haha. Ja het ziek zijn in combi met een kind ervaar ik als heel lastig. Maar ja hopen dat snel weer beter gaat. Is nu alleen nog maar erger geworden, dus zou binnenkort toch weer wat beter moeten gaan denk ik dan.
@ Nijn, heel veel beterschap!! @ Sweet, o leuk! Potten gekocht en jammie een appeltaart!! @ Remmar, hahaha, feestneus @ Happy, wel fijn dat je nog even lekker hebt kunen slapen en hopelijk gaat het eten alweer wat beter!! @ Kim, * zwaai *
Hier gaat alles wel oke. Elke dag kan ik nog steeds een beetje meer, net mijn zoon (met hulp van mijn moeder ), van de commode naar zijn bedje gedragen . Dus ik ben erg blij!!!
Het meiden, Hier nog even snel een berichtje van mijn kant. Moet over 10 minuten al weer op de fiets zitten. Vanavond wederom dienst, zijn wat zieken. vanmiddag een gezellige middag gehad met wat ouders van het kinderdagverblijf. De kids gezellig aan het spelen en wij met een pilsje. Ik vermaak me dus wel. Mannetje heeft vanavond dus weer oppasdienst Morgenavond gaat Stan naar opa en oma en gaan we samen de laatste avond naarhet carnaval.
@remmar: jij bent dus volle bak aan het carnavallen. Geniet er van hoor. Vandaag laatste dag en het is nog mooi weer ook. @nijn: balen dat je nog steeds ziek bent. Lijkt me idd lastig om ziek te zijn als je een kleintje hebt. Heb hier al de hele ochtend kramp in mijn onderbuik. Geen weeen denk ik want t is niet dat t wegebt. Doet wel zeer want ik worder soms misselijk van. Vanmiddag moet ik naar de vlos dus dan kan ik vragen wat het is of als t weggaat wat het was.
Hey meiden! @ Renmar, zo lekker aan het carnavallen? Vandaag laatste dagje? @ Nijn, balen dat je ziek bent. Is idd onhandig als je een kleine hebt. Toen ik ziek was, heb ik gelukkig voor overdag oppas kunnen regelen, dat scheelt wel. @Happy, Spannend meis! Wie weet is het voorwerk begonnen.. Wie is je buddy? @Alice, Fijn dat je langzaam weer op de been bent.. Zal wel fijn zijn! Hier alles goed. Met Ryan ook, krijgt ineens achter elkaar tandjes.. maar gelukkig doet het hem niet veel pijn. Hij is wel goed verkouden.. en soms heerlijke volle zure stink luiers, haha!
Pfffff, ik heb slaaaaaap!!!!!!!!! Ik was al een paar dagen wat moe, maar nu snap ik ook waarom.... Ik ben gewoon alweer ongesteld!!! Bizar vroeg toch??? En dat met bv en nog 2 tot 3 nachtvoedingen... Ach ja, ik ben toch wel blij dat alles weer 'werkt'. Gister wel wat teveel gedaan en nu weer flinke rugpijn, vandaag dus maar wat gas terug genomen. Morgen gaat mijn zoontje naar zijn oom en tante, dus dan kan ik ook weer wat rustiger aan doen.
@alice Ik ziet ruim 11 weken na da bevalling en ben nog niet eens ongestteld geweest Eerste keer in mijn leven dat ik daarvan baal! Net wat je zegt. Fijn als je weet dat alles weer werkt. Dat doet het hier dus nog niet
@alice: pff dat is snel!! maar fijn dat alles weer gewoon werkt natuurlijk hier duurde het een half jaar hier mijn buik vandaag.... hij zit echt mega in de pad!!! ik kan niet meer recht zitten dat doet zo een pijn.... morgen echo en controle ben benieuwd
Hoi meiden Hier even een heel laat berichtje van mijn kant Mannetje en ik zijn net thuis van de carnaval. Was om 11 over 11 afgelopen, daarna poetsen en dan hebben we altijd nog een medewerkersfeestje voor degene die hebben geholpen met de carnaval. En daar vloeit de alcohol dan ook rijkelijk gezien het feit dat we de rest van de diensten nuchter moeten zijn. Vond het nu wel leuk geweest en verlang naar m'n bedje. Slaap lekker allemaal
Goedemorgen dames. @remmar: fijn dat je een leuke carnaval hebt gehad. @nijn: balen dat je nog geen ongi hebt gehad. Jij had ook pcos toch? Wat zegt de gyn er van? Wat kan je verwachten? @naomi: mooie buik!! Zojuist ben ik overduidelijk mijn slijmprop verloren. Nu rommelt het er goed op los in mijn buik. Ook nog steeds die krampjes van gisteren. Bij vlos was alles goed, kindje ligt vast in bekken. Krampjes verklaarde ze toch als oefenweeen. Ik weet dat het verliezen van de slijmprop niet alles zegt en het nog gerust even kan duren, toch ben ik nu opgewonden omdat het nu voor mijn gevoel wel heel dichtbij komt. Ik houd jullie in elk geval zoveel mogelijk op de hoogte. Ik hoop ook snel babynieuws te kunnfn brengen. Nu probeer ik nog even te slapen/rusten.
Happy, wat spannend! Ik wens je vast heel veel succes met de bevalling, je kindje is er bijna!! Heb je een buddy? Je mag mij je nummer pben hoor!
Spannend Happy!! Ik wens je ook alvast succes met de bevalling!! Maar nog even geduld.. en dan heb je je wondertje in je armen!!
Ja ik heb idd ook pcos. Ik mag gewoon beginnen met de pil. 1ste maand ben ik alleen dan niet beschermt. Ennuh.....je slijmprop? Spannend zeg. Kan idd nog even duren, maar jij maakt de 40 weken niet vol. Denk dat je heel snel je kindje hebt. Zeker gezien het gerommel in je buik
@ Happy, o spannend!!!!!!!! Al wil het inderdaad niet zo heel veel zeggen die prop....ik was hem al een week kwijt voordat ons meisje kwam en ik rommelde ook al heel lang... Maar goed, hopelijk is het bij jou gewoon het teken dat het begint @ Naomi, mooie buik meid!! Fijn dat alles goed was bij de vk, ben benieuwd wanneer jullie meisje komt @ Remmar, en vandaag ga jij vast heel veel uitslapen en uitbrakken, hihihihi.... @ Nijn, de ongi komt vast vanzelf weer! Ik ben gewoon bizar vroeg.... Bij mijn zoontje was ik ook al na 5-6 weken ongesteld. Het is toch best pittig nu nog met borstvoeding, 2 nachtvoedingen en een gammel lijf om dan alweer ongi te zijn zeg.... Ik ben zoooo moe.... Vandaag is mijn kleine man dus wel uit logeren, dus kunnen de dames hier in huis rustig aan doen. Alhoewel mijn kleine meisje heeft denk ik flinke buikpijn , ze blijft maar huilen en piepen, zo zielig
hier vanmorgen controle vk en liggingsecho gehad. ze vond het kind klein ogen, en het vruchtwater was erg weinig dus even uitgebreid bekeken. beentjes waren kwa lengte wel ong. 34 weken, buikje echter maar 31 weken.... dus die loopt 3 weken achter dit icm het weinige vruchtwater doorgestuurd naar de gyn voor een echo. dinsdag de echo bij de gyn en gelijk de uitslag aan de hand daarvan gaan ze verder kijken wat ze gaan doen. was wel even schrikken! had het niet verwacht....