@naomi O echt? Maar waarom dinsdag pas? Best lang wachten. Maar mocht dat zo zijn, wat doen ze dan? Leiden ze je dan in?
@nijn: nee ik denk verplichte bedrust als het echt niet goed is, verder weet ik het niet heb het niet gevraagd. wil het gewoon nog niet weten... eerder dan dinsdag was er geen plek, en ik denk maar zo: als het tot dinsdag kan wachten is het in ieder geval niet heeeeeeel ernstig.
@naomi: oeij wat spannend, hopelijk valt het allemaal mee. Je instelling van als het tot dinsdag kan wachten vind ik goed, jezelf niet gek maken want dat is niet goed voor de kleine.
Goede morgen meiden Naomi: dat is schrikken. Wel balen dat je dinsdag pas terecht kunt. Ik duim voor je meisje. Dikke knuf voor jou Happy: slijmprop verloren Dan begint het op te schieten. Hopelijk hebben jullie snel het kleintje in jullie armen. En wie is je buddy? Alice: dus de kleine man is uit logeren? Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op die stomme ongi, maar dan werkt wel alles weer. Heb best wel met je te doen hoor. Vindt het zo knap hoe je het allemaal doet. Nijn: weer een klein beetje opgeknapt? Rest: zwaai Hier: brak Nee valt mee, heb geslapen tot half 12 en daarna nog even een uurtje liggen dutten en toen belde mannetje me het bed uit. Hadden nadat we vanacht thuiskwamen nog een privé- feestje in de slaapkamer Had gisteren namelijk een positieve ovu. Haha dus we moesten nog even heel hard werken. Ga zo eerst even douchen en dan de boel maar eens opruimen. Er lijkt hier in die 4 dagen wel een bom ontploft. Stan is vandaag met oma, z'n tante, neefje en nichtje voor het eerst naar de bios. Er draaide een nieuwe film van de Efteling. Volgens ons mam waren ze horendol Waren niet voor half 4 thuis, dus ik heb nog even.
@ Naomi, he wat vervelend.....dat is schrikken! Hopelijk is het loos alarm!!! @ Remmar, hihi, jij hebt echt wat afgefeest dus met de carnaval
Vandaag heb ik lekker een beetje op kunnen ruimen in huis, is toch wel makkelijker met alleen een kleine baby dan met een peutertje erbij. Al ben ik wel heel blij als hij straks weer lekker thuis is . Ons zoontje eet straks nog even bij zijn tante en komt dan weer naar ons toe. Ze hebben ook voor ons gekookt, dus ik hoef het straks alleen maar op te warmen, heerlijk!!!!
@alice: wat lief dat je tante ook voor jullie heeft gekookt. Had je zoontje het leuk gehad? Hier alles nig steeds hetzelfde. Op zich wel een goede nacht gehad, dat was lang geleden. Verder nog steeds buikpijn, alsof ik heel erg ongesteld moet worden zeg maar. Ach t zal nog wel even duren allemaal.
@happy: spannend hoor!! hopelijk zet het snel door hier net de vk gebeld, voel sinds gisteravond bijna geen beweging meer. vandaag 2x lichtjes meer nog niet.... normaal is ze erg druk! met het nieuws van gisteren in mn achterhoofd vind ik dat toch wel beetje eng... wordt zo terug gebeld door de vk, hopelijk een CTG zodat ik weer gerust gesteld ben!
Oeh Naomi, dat is schrikken! Hoop dat je ondertussen al iets meer weet! Jammer dat er nog geen baby is Happy! T gaat niet lang meer duren!
@ Happy, heftige ongipijn klinkt wel heel erg bekend...hopelijk zet het snel door!! @ Naomi, heb je al wat gehoord! Schrikken zeg! Ik hoop dat alles goed is!! @ Sweet, * zwaai *
Flinke rugpijn hier....niet leuk, mijn bekken gaat wel oke eigenlijk, maar die rug kan echt nog niets hebben....gelukkig begint vanavond het weekend al voor ons! Verder is mijn meisje erg onrustig, ze blijft maar huilen, ik denk dat ze flink last heeft van darmkrampjes. Ze wil ook nog niet beginnen met doorslapen, nog steeds een voeding elke 3 uur, toch wel slopend zeg. Ons zoontje sliep met 5 weken al door, maar dat gaat deze niet redden... Ze is vandaag trouwens alweer 1 maand oud! Wat gaat het hard zeg!!!
sorry meiden nog niet terug gelezen maar even mn verhaal van vanmiddag half 3 bij de vk geweest, hartje geluisterd en klonk perfect. bloeddruk ook netjes, wat hoger als normaal maar zal de stress geweest zijn. doorgestuurd naar de gyn voor een CTG. daar aangegeven niet te willen wachten tot dinsdag en dat snapte ze helemaal. dus heeft ze gelijk gebeld en kon na een kwartier terecht voor de echo, daarna CTG erachter aan en dan zou er gezorgd worden dat de gyn nog even alles bekeek en kwam vertellen hoe en wat. zo gezegd zo gedaan. echo zag er goed uit, buikje liep 2 weken achter maar dat is niet erg. (in ieder geval geen 3 weken zoals gisteren gezegd was....), CTG was netjes en mevr. lag al weer heerlijk te spelen zoals ik gewend ben!! daarna moeten wachten op de gyn. voor de uitslag. echo was helemaal perfect! het is gewoon een klein kindje (6 pond geschat met geboorte), druk in de navelstreng was prima, CTG zag er goed uit en het vruchtwater was normaal of zelfs iets meer.... een heeeeeeeel andere conclusie dan die de vk heeft gegeven gisteren. ben volgens mij 3kg lichter nu, ben echt opgelucht! nu zaterdag nog een CTG, dat is standaard na 2 dagen ook al is het goed. volgende week nog een meting doppler(navelstreng) en de week daar op nog een groeiecho zodat ze zeker weten dat het buikje goed groeit! allemaal standaard protocol dus niet omdat er twijfel is over iets.
@alice: balen van je rugpijn!! hopelijk gaat het snel beter! 5 weken is ook vroeg voor doorslapen dus niet heel gek dat ze nog niet doorslaapt hihi. al zou het zeker lekker zijn!! alweer een maand oud, waar blijft de tijd zeg! hier de fotos van vanmiddag. vooraanzicht en zijaanzicht
@naomi Poeh! Ik haal hier echt opgelucht adem. Gelukkig is het met een sisser afgelopen en is jullie meisje helemaal oke. @alice 5 weken al. Dat is snel zeg. Onze zoon begon, na een worsteling met hem te hebben gehad van een week, na 8 weken door te slapen. Niet uit zichzelf. Heb het hem echt moeten leren. @happy *zwaai* hoe gaat het meid?
@naomi; gelukkig is alles helemaal goed met jullie kleintje. Fijn ook dat je zo snel terecht kon. Wat zal je angstig zijn geweest. Is ze nu wel weer lekker druk aan het spartelen in je buik? Hier nog steeds geen nieuws. Wederom slecht geslapen. Kan gewoon echt niet meer liggen, mijn rug doet nu ook echt onwijs pijn. Zelfs plassen doet nu zeer omdat de druk op onder zeg maar echt enorm is. Vannacht ook weer kramp enzo gehad, maar miks wijst op een baby die wil komen. Ik trek het eigenlijk niet meer. Maar ja zal toch moeten. Probeer nu maar zo goed en zoveel als kan te rusten, want moet straks natuurlijk wel energie hebben.
Hey meiden, Naomi: wat zul jij geschrokken zijn. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen, maar wel fijn dat ze je nu even extra onder controle houden ook al is dat protocol. Happy: balen dat je zo slecht slaapt. Hopelijk meldt de kleine zich snel. Alice: wauw mini is ook alweer een maand oud! Hier: gisteren een Emo momentje gehad. Stan ging voor de laatste keer naar het Kdv. Waar blijft de tijd toch. Nu is het verlangen naar een kleintje alleen nog maar groter geworden. Vandaag dus even flink wat opruimen en dan straks nog even een paar uur werken en dan vanavond nog boodschappen doen. Vieren morgen zijn verjaardag en ik denk dat we zondag (zijn verjaardag) nog wel wat leuks gaan doen. Ligt een beetje aan het weer en hoe laat het zaterdag wordt. @ Naomi: moet morgen 2 taarten klaar hebben. Hoe kan ik deze het beste bewaren? Nu alleen de taart bakken en vullen en dan met de botercreme bekleden en dan tot morgen in de koelkast laten staan? Of kan ik hem al helemaal bekleden met fondant en dan in de koelkast?
@ Remmar, jeetje wat een mijlpaal weer zeg! Laatste keer kdv, ik begrijp goed dat het verlangen naar een baby steeds groter wordt! @ Happy, naar zeg dat je het niet meer goed trekt. Probeer toch ondanks alles goed te rusten meid! Je energie heb je straks nog hard nodig! @ Naomi, o, wat een popje! @ Nijn, zou je mij uit kunnen leggen hoe je hem het doorslapen hebt geleerd? Misschien kan ik er ook nog wat van leren. Bij mijn zoon waren we een keer de wekker voor de nachtvoeding vergeten en toen werden we 's ochtends plots wakker en sliep meneer nog rustig.