Vandaag wordt een fijne dag, dat voel ik gewoon, ben namelijk eens fris m'n bed uitgestapt i.p.v zo'n moe slaaphoofd. Dochterlief heeft vandaag nog niet zoveel gemopperd als afgelopen dagen, m'n rugpijn is minder en mijn lieve grote man is thuis. Wat wil je nog meer? De afgelopen dagen heeft m'n meisje echt heel veel gekrijst, ik vraag me af of het darmkrampjes of een sprong is geweest. Ik gebruik nu al een week infacol, weet iemand of dat langer mag? Of hebben jullie ander tips / middeltjes?
@naomi, das schrikken meid! Gelukkig dat het achteraf meevalt en fijn dat ze je in de gaten blijven houden. @ alice, alweer een maand.. De tijd gaat snel.. Fijne dag meiden!
@alice; fijn dat je zo lekker fit en fris bent opgestaan. Ik hoop ook echt dat je een fijne dag hebt. Wat zielig dat jullie meisje zo blijft krijsen. Helaas kan ik je nog geen advies geven. Geef haar in elk geval maar een dikke knuffel van mij.
@ Happy, ik heb haar even geknuffeld namens jou en tot nu toe helpt het Inheb het idee dat het wellicht toch n sprong was. Ze is vandaag meer wakker en ze kletst meer en lacht meer
@remmar: ik maak ze altijd een dag van te voren helemaal klaar en dan de koelkast in. wellicht heb je er nu niets meer aan... ben hele dag weg geweest dus geen pc gehad om even te komen kijken. @alice: hier hielp venkelthee goed, kun je proberen als het nog eens voorkomt isabel vond het heerlijk! @happy: ben benieuwd wanneer de baby gaat komen! hopelijk snel voor je!!
Ja dat kan ik je wel uitleggen. Is niet moeilijk hoor. Gewoon heel hard doorzetten. Een paar dagen met pijn in je hart, maar daarna heb je er profijt van. Hij krijgt hier alleen nog wel de laatste voeding om 11 uur. Die heeft hij nog wel nodig. Aar hier was het dus ook een keer dat wij een voeding vergaten en hij zo 7 uur later zich pas meldde dat ik dus dacht: je kan het dus wel. En toen ben ik aan het werk gegaan. Op het moment dat hij zich meldde heb ik hem een speen aangeboden. Die wilde hij niet en spuugde hem uit. Dit even een paar keer gedaan terwijl ik naast hem bleef staan. Toen even weggelopen en 5 minuten laten huilen. (Niet overstuur laten worden natuurlijk) En toen weer speentje, paar keer. Daarna weer even weglopen en even laten huilen. De eerste 3 nachten was ik soms wel 2 tot 3 uur met hem bezig totdat hij van moeheid is slaap viel. En na die 3 nachten merkte ik dat de tijden er tussen langer werden. Hij pakte dan wel meteen en sliep dan eeb half uur tot 3 kwartier, voordat hij in protest ging. En was ik maar 1,5 uur bezig bij wijze van. En na een week accepteerde hij meteen de speen en ging slapen. Die week daarna werd hij nog welke elke nacht wakker voor de speen. Die gaf ik dan en dan ging hij weer slapen. Behalve als die uitviel voordat hij goed en wel weer vertrokken was. Dan liep ik in 5 min soms 3 keer naar hem toe, maar dat maakt dan niet uit. En nu slaapt hij dus gewoon van 23 uur tot 7 uur 's morgens en soms moet ik hem wakker maken zelfs om 7 uur. Heel af en toe zit er een nacht bij dat hij de speen wil of wakker word van iets, maar dat kan natuurlijk. Tis een kleintje die niet zelf zijn speen kan pakken nog. Het was even twee weken hard bikkelen met weinig slaap, maar ben heel blij dat ik het gedaan heb. Mijn zoon slaapt nu 's nachts ook veel dieper en is 's morgen gewoon lekker vrolijk en uitgerust. En mama ook, ik ben echt een leukere mama na een goede nacht rust. Sommige baby's slapen vanzelf ineens door. Mijn zoon niet helaas, dat had ik al wel door. Ja of ik had lang moeten wachten. Maar bij mij was het ount dat ik merktte dat hij de nachtvoeding niet nodig had, maar dat het gewenning was. En toen ben ik aan de slag gegaan. Hoop dat je er wat mee kunt. O het is een heel lang verhaal geworden. Sorrym
Naomi: haha toch nog bedankt. Heb de taarten klaar, tenminste de mijne wel, alleen moet er bij die van Stan nog een eetbare print op, maar dat doe ik morgenochtend. Zal dan ook even wat foto's showen. Heb alleen elke keer dat het fondant scheurt. Geen idee hoe het kan Maar ach, ze zijn best wel leuk geworden en dat voor taart 2 en 3. Maar moet dus nog wel wat gaan oefenen. Meiden, ik snap er op het moment helemaal niks van. Heb dinsdag en woensdag een posi ovu test gehad, maar tot op de dag van vandaag nog geen temp stijging. Dus heb echt geen idee of we goed hebben geklust. Zo anders nog maar even kijken of ik mannetje kan verleiden Haha...... Slaap lekker allemaal.
Een uur geleden zijn mijn vliezen gebroken. Heb nu om de 10 minuten fikse rugweeen. Toch wel spannend. Ik hoop snel babynieuws te brengen.
@happy O wat spannend zeg! Zie dit toevallig omdat ik niet kan slapen. Zet em op he, je kunt het. Dikke knuffel!
Goede morgen Happy: heel veel succes met de bevalling! Nog even en dan is het kleintje er. Nijn: nog een beetje kunnen slapen? Hier: Stan is helemaal gelukkig met z'n cadeaus. En m'n ei is afgelopen woensdag geweest volgens FF. Kan best wel kloppen, heb woensdagmiddag bij m'n ouders wel wat krampen gehad. Dus we zitten weer op de wachtbank. Zo maar even douchen en aankleden. Daarna nog even snel de boel een beetje opruimen.
@happy: spannend!!!! heeeel veel suc6 (mocht de kleine er ondertussen nog niet zijn ) @remmar: heb je het waarschijnlijk te dun uitgerold of niet goed gekneed.... hier net 2e CTG gehad en was helemaal prima! te horen gekregen dat ik voorlopig even onder controle blijf bij de gyn. volgende week donderdag weer dopplermeting en controle gyn en de week daarop doppermeting, groeiecho en controle gyn vind het wel een fijn gevoel dat ze de kleine zo goed in de gaten houden!
@ Nijn, bedankt voor je uitleg. Geeft niets hoor dat het zo'n lang verhaal is geworden, zo is het extra duidelijk @ Naomi, thanks voor de venkelthee-tip! @ Sweet en Remmar en T84, *zwaai*
Ik heb er inmiddels al 2 gezellige dagen op zitten . Het gaat steeds allemaal beter hier en het is gewoon ook heel gezellig met het hele gezinnetje thuis Dus ik voel me helemaal happy!