@alice Lekker hoor, genieten van je gezinnetje. Is toch ook hartstikke leuk! Hoop dat je wat met mijn uitleg kan Weet iemand hoe het met happy is? Heeft iemand een nummer ofzo van haar? Heeft ze wel een buddy? Wie is dat? Ik gok pindakoek Maar die komt hier weinig. Heeft iemand anders contact met haar?
Meiden, even een vraag over late voeding. Tot wanneer hebben jullie dat gedaan? En wanneer zijn jullie gestopt? Geprobeert? Of gewoon gekken wanneer je kindje aangaf dat ie die voeding niet meer wilde? En hoe gaf je kindje dat aan?
Hoi, Ook hier geen nummer van happy Ben toch ook wel heel nieuwsgierig Late voeding: eigenlijk geen idee meer Sorry nijn, maar is voor mij ook al weer even geleden. Maar Stan sliep ook al heel snel door. Kan me nog herinneren namelijk dat ik nog kraamzorg had en die kwam om 8 uur en toen was ik net pas klaar met voeden Maar hij kreeg de laatste fles ook pas tegen half 12. 12 uur. Zou het ff voor je na moeten zoeken. Hier was het verjaardagfeestje op tijd afgelopen, want Stan was echt helemaal op. En tjonge wat is hij weer verwend. Haha.... Die weet morgen echt niet meer waar hij mee moet spelen.
Ben ik er een paar dagen niet ga jij hier even zitten bevallen Heel veel succes meid!! En je kan het!
Volgens mij heeft Happy geen buddy en komt ze het zelf melden. Hopelijk is ze nu lekker met de kleine aan het knuffelen. @ Nijn, bij ons is de late voeding eigenlijk nooit weggegaan, dit komt omdat onze zoon een totaal ander ritme heeft dan de meeste babies / kinderesn i.v.m deq thuissituatie en omdat hij het gewoon zolekker vindt, dus helaas kanik je daar ook niet mee helpen, maar volgens mij doen de meeste ouders het zelfs nog als ze al hapjes krijgen toch? Ofw zit ik nu compleet mis?
Ja precies. Dacht ik ook, maar je hoort er weinig over. Wil het nu eigenlijk ook nog niet. Vind het zo fijn hem nog voor de nacht te zien. (Klinkt misschien heel stom) Ik wacht ook nog even denk ik. Maar soms als je heel moe bent, baal ik wel van de late voeding. Dan moet je opblijven. Want een wekker zetten werkt niet voor mij. Dan slaap je net lekker, moet je er uit. Dat is pas zwaar!
@ Nijn, dat geloof ik dat je de wekker niet wilt zetten, maar kun je bijvoorbeeld nietdie voeding een half uurtje naar voren trekken? Kan je toch eerder naar je bedje Ik heb trouwens aan de hand van je tipmde voeding vannacht en vanochtend een keer met een hakf uur en een keer met een uur kunnen verlengen
@ Nijn, het begin is zeker gemaakt ..... Alleen vind ik het moeilijker om haar doordeweeks 's nachts te rekken, aangezien manlief dagelijks om 05.20u op moet en hij dus al zo weinig slaap krijgt op het moment... Ach, we zullen zien hoe de nachtbgaat lopen, ikmga er in ieder geval positief in
Pfjoew, heb mezelf net uitgeleefd met online shopen bij de Douglas....ik denk dat als manlief het afschrift ziet dat ik dan even uitgewinkeld ben voor deze maand... Maar goed, het is wel even heerlijk om mezelf te verwennen . Ik ben er ook weer helemaal aantoe om me lekker op te tutten en me meer 'vrouw' te voelen, i.p.v in m'n huispak rond te banjeren...... Nu nog heel wat zwangerschapskilo's eraf en dan kan ik lekker kleren gaan shoppen , want ik loop al bijna 2 jaar in positiemode.....
@alice 2 jaar is ook wel heel lang natuurlijk. Groot gelijk dat je je weer lekker vrouw wil voelen. Ik vind het heerlijk soms in mijn huispak te lopen, maar ook om me lekker op te tutten
Hey meiden, Ik zie staan op de hyves van Happy dat ze bevallen is van een dochtertje. Happy,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet er maar lekker van! Hopelijk is alles goed gegaan met de bevalling!
happy van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! hopelijk is alles goed gegaan en ben je lekker aan het genieten
Hoi meiden, zaterdag ben ik idd bevallen van een prachtige dochter. Het was ontzettend zwaar, ook voor de kleine. Daarom liggen we allebei nog in het ziekenhuis. Zodra ik thuis ben zal ik de liefhebbers de naam pb'en. Denk dat we dinsdag naar huis mogen. Nu liggen we gescheiden omdat ons meisje aan de bewaking moet maar die mag er morgen wellicht van af. Ik hoop het zooooo. Ondanks alles kunnen we enorm genieten.
Oh Happy, wat geweldig!! Gefeliciteerd met je dochtertje! Hoop dat ze snel van de bewaking af mag en dat jullie heerlijk kunnen gaan genieten van jullie gezin! En ik ben erg benieuwd naar haar naam!