Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Vannacht heb ik een heerlijke nacht gehad :D. Onze dame liet mij om 23u gaan slapen. Tussen 3 en 3.45u ben ik met een voeding bezig geweest en ze wekte me weer om 6.30u. Ook ben ik niet veel wakker geworden van mijn man die om 0515u op stond. Dus ik ben heerlijk uitgerust opgestaan :D :D

Deze ochtend heb ik geen hulp in huis. Dat wilde ik zelf niet, ik wil langzaam aan proberen alles toch hier zelf op te starten, dus nu komt m'n moeder pas om 12u. Tot nu toe gaat het prima!!! Ik ga nu even snel stofzuigen voordat mijn meisje wakker wordt. Ons mannetje zit heerlijk in de stoel te spelen, dus ik pak mijn kans!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: heerlijk!! volgens mij ga je hard vooruit?

@fv: sorry dames heb daar te weinig verstand van... isabel kreeg de fles ook op verzoek:p

isabel slaapt trouwens al 2/3 weken door nu!
    ben echt heel blij, is veel fijner voor ons. zo af en toe wordt ze nog wakker en dan krijgt ze water aangeboden (dat moet ze niet:p) en dan muziekje aan en weg gaan en dan slaapt ze weer door :D
    anders kreeg ze altijd wat warme melk en schone broek, tja dat zat er bij ons in en niet bij nagedacht dat ze die aandacht gewoon leuk vond....

@pinda: heeeel veel suc6 meid ik hoop dat de behandelingen snel gestart worden en het snel raak is!! *knuffel*

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, succes meid!
    @Alice, Fijn te horen dat het beter gaat. Lekker je eigen ding doen met de kleintjes..
    @Doorslapen, Ryan slaapt de ene nacht wel door en de andere nacht niet. Als hij wakker wordt geef ik meestal beetje warme melk en gaat hij verder slapen.
    @Naomi, fijn dat Isabel lekker doorslaapt.
    Vrijdag gaan we leuk weekendje naar engeland, naar de fam, heb er zin in!!
    @Happy, hoe gaat het met je meis? En met je kleine meid? Gaat alles goed? Al uit het ziekenhuis?

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: leuk weer een weekendje naar engeland :D

hier net contact gehad met onze makelaar, huis hier schuinvoor is ook al verkocht!!!! maar wel voor een prijs waar die van ons echt niet voor weg gaat...
    net besloten 3000,- te zakken met de prijs, expres niet veel aangezien ik nu zonder werk zit en we dus toch geen andere hypotheek kunnen krijgen. misschien wel wat meer kijkers nu, want de prijs is schijnbaar een drempel om niet te komen kijken. 167.000 (164.000 nu)voor een kant en klare starterswoning lijkt me niet veel maar ja....

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wat heerlijk dat ze nu doorslaapt!
    O, flesvoeding op verzoek, daar had ik nog niet van gehoord, hihi :), maar als het werkt, dan werkt het :)
    Ik ga inderdaad met stappen vooruit, ik kan nog heel veel niet zelf hoor en dat stofzuigen stelt ook niet veel voor, want ik kan niets aan de kant schuiven en het ook maar 5 minuutjes doen ofzo, maar goed, alles moet opgebouwd worden natuurlijk :D

@ T84, wat heerlijk, lekker een weekendje naar de familie. Geniet ervan!

@ Naomi, ik hoop dat het laten zakken van de prijs wat voor jullie doet! Vervelend is het nu zeg om je woning te moeten verkopen. Hopelijk wordt hij snel verkocht!

Zo, ik heb gewoon even 'vrije tijd' op het moment! En ik weet gewoon even niet wat ik er mee aan moet, haha. Zoontje is lekker aan het spelen, keuken is opgeruimd en dochterlief heeft net weer een voeding en schone broek gehad. Ik denk dat ik maar eens even een boekje ga pakken.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: heerlijk even tijd voor jezelf :D
    en ach elke stap vooruit is weer 1 toch ;)

hihi fv mag eigenlijk ook niet op verzoek.... maar ze kwam toch niet aan de max. ze had zelf een ritme erin gevonden, nou prima waarom zou ik die in de war gaan gooien :p ze was na al die maanden bv natuurlijk gewend om op verzoek eten te krijgen dus ja..

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, o, oke ;), ik begrijp je verzoek-verhaal :). Tja, als het voor jullie zo werkte prima toch!
    Hier probeer ik altijd een soort van ritme met de bv aan te houden, om het vervolgens de volgende dag weer volledig op verzoek te doen..... Tja, bij mijn zoon werkte het en bij mijn dochter volgens mij ook wel. Ik denk dat ik een hele slechte zou zijn voor flesvoeding en vaste tijden...

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik dus ook..... scheelt ook heel veel dat ik geen ritme hoefde te hebben want was toch thuis ;)

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@pinda
    Succes lieve meid. Ik heb nog steeds goede hoop voor je. Fijn dat je ons af en toe nog even op de hoogte houd.

@naomi
    Lekker he, nachten doorslapen. Heerlijk. Lekker uitgerust wakker worden.
    Ja dat kan dus ook, dat ze de aandacht gewwoon fijn vinden.
    Ik heb er hier een van 12 weken die dat ook vind ;)

@fv
    Voeden op verzoek bestaat wel met fv. Ken veel moeders die dat doen en het cb geeft soms ook wel dat advies. Maar dat kan echt niet bij elk kind.
    Bij de mijne niet zoals jullie wel gemerkt hebben.
    Daar is een vast ritme beter bij. Was hij het eerst niet mee eens, maar nu ik het ritme er in heb gestampt is het gewoon een leuker kind haha.

@alice
    Wow zeg, jou meisje snapt het allemaal veel beter dan mijn zoon.
    Zoals je weet moest ik vechten voor een paar uur slaap. Maar het resultaat is er nu. Meneer slaapt door.
    Denk dat jou meisje dat ook wel heel snel gaat doen als ik je zo hoor.

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Meiden zit er doorheen en kan nu wel de hele dag janken :( :( :( net in het zh geweest en de uitslag is slechter dan slecht :(!

Het zaad van mn vriend is zo slecht, 90% van zijn zaad is onbruikbaar/misvormd, dat er enkel ICSI mogelijk is :( we moeten nu een bijeenkomst afwachten waarin wordt verteld wat ons te wachten staat en dan hebben we 3 pogingen, kan wel meer maar dan moeten we ervoor betalen. Ik ben echt ontroostbaar...vriend toont zijn emotie niet...pff had op een betere uitslag gehoopt! Helemaal omdat het vorige ziekenhuis vond dat zijn zaad TE GOED was voor IVF, en nu opeens is zelfs IVF niet meer mogelijk en moeten we gaan voor de laatste optie ICSI...:$

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: jeetje meid een heeeeeele dikke knuffel voor jou!!! wat een vreselijk uitslag, had je echt niet aan zien komen :(
    ik hoop voor jullie dat ICSI wel gaat helpen bij jullie! heel veel sterkte de komende tijd *knuffel*

@nijn: ow wist niet dat het geadviseerd werd soms joh! kan zeker niet bij alle kinderen ;)

12. nijnonijntje

@pinda
    Sterkte meid. Dit moet wel echt een klap zijn.
    Hoop dat er snel een icsi komt en jullie zwanger zijn.
    Is er een reden dat 90% van zijn zaad onbruikbaar is?

@naomi
    Ja hier wel. In sommige gevallen is fv op verzoek dus een uitkomst.
    Dus je gedachte was niet zo gek ;)

13. nijnonijntje

@alice
    Oja, ik begon maandag 5 maart.
    Zo snel gegaan mijn verlof :(

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

@pinda: wat een -piep-nieuws :(
    Hoe komt het toch dat die uitslagen elke keer zo van elkaar afwijken en je nu dus weer een hele grote domper te voortduren krijgt.
    Hoop toch zo voor jullie dat het met isci lukt.
    Een hele dikke knuffel voor jou!!

Rest: zwaai, vond even dat ik op pinda moest reageren :)
    Rest vanmiddag of vanavond ;)
    Zo de kleine man naar school brengen en dan nog even snel boodschappen doen, voor de school weer uit is. O,ja en wil eigenlijk ook nog even verder in m'n boek lezen. Is zo vreselijk spannend :p
    Kortom de middag is weer te kort.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda......ooooo, wat een vreselijk naar nieuws! Heel veel sterkte!

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! hopelijk beginnen de behandelingen snel...

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ja, dat hoop ik ook, dat ze snel door slaapt... zoonlief deed het met 5 weken, maar dat gaat dus niet meer lukken nu. Ik merk wel dat nu de rust hier in huis begint terug te keren en ik steeds meer zelf kan doen voor mijn kinderen ipv de hulp dat beide kinders rustiger en makkelijker worden.

@ Remmar, zwaai terug. Welk boek ben je aan het lezen?

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, wanneer is de bijeenkomst?

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ergens in april, maart zat al vol. Ze leggen dan uit wat ICSI precies is, waarschijnlijk beginnen de behandelingen hierna meteen.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Balen dat het april wordt.....wel fijn dat de behandeling daarna wel direct kan starten!

Deel Deze Pagina