balen dat het april gaat worden pinda!! hopelijk gebeurt het dan snel en heb je ook snel resultaat!! wow nijn je verlof alweer bijna om.... ik ga zo chocolaatjes maken denk ik.. chocolade smelten en in vormpjes gieten en dan wat muisjes erin... soort van die flikken zeg maar. hopelijk gaat het lukken!!
Jeetje meid,zit hier met een brok in me keel Ik hoop echt heel erg dat ICSI helpt bij jullie! Misschien moet de klap nog komen bij je vriend. Kan je zien hoe een ziekenhuis je zo kapot kan maken door te zeggen dat het allemaal maar goed is en uiteindelijk dus blijkt dat het niet zo is:x Hele dikke knuffel! En als je ergens over wilt praten je mag me altijd PB-en.
@alice: bah, zulke luiers zijn zo erg he.... vind het altijd zo zielig voor die kleintjes chocoladeflikken zijn gelukt ze zijn heerlijk haahahahah wou dat ik ze even met jullie kon delen
@pinda Oh april pas Hoop dat daarna meteen de behandelingen kunnen starten zodat het allemaal nog meevalt @remmar Oo welk boek? @alice 5 weken is wel heel vroeg. Lekker zeg! Hoop dat je dochter ook snel doorslaapt Denk het zelf wel
Haha.... Naomi: ikzou er inderdaad wel1 of 2 lusten Maar het is tochtig een eindje rijden om ze te komen halen. Alice: ben mannen die vrouwen haten aan het lezen. Is nog steeds van de millennium thrilogie. Begin was niet doorheen te komen, maar kan hem nu bijna niet meer laten liggen, want wolwever hoe het afloopt. Vrees alleen dat het boek tot vanavond moet wachten. Net ff snel wat boodschappen gedaan en moet zo de kleine man ophalen van school, dus daar gaat de rust Spuitluier: niet alleen zielig voor de kleintjes, ook voor degene die het schoon mogen maken Pinda: wat k*o*e dat jullie tot april moeten wachten Tot vanavond meiden
@naomi Ik zeg, maak eem foto Kunnen we nog meer gaan watertanden Ons een beetje jaloers maken hier . @alice Ooo spuitluiers tot hoog op de rug komt hier regelmatig voor haha. Mijn zoon heeft dat heel vaak. Laatst had hij het zo hoog op zijn rug en buik. Luier zat helemaal vol. Ik wilde hem toen verschonen, deed zijn luier open en er kwam nog meer. Mijn hele broek zat eronder!!
@naomi Gaat nu hard he die buik! Nog even. Grappig dat jij nu de volgende bent. Ben benieuwd wanneer ik bericht van je krijg dat je meisje er is Ben ook heel benieuwd naar de naam
ja mn buik gaat heel hard nu! was bij isabel ook die laatste weken hij is ook lekker aan het zakken hihi. hihihi nog even geduld voor de naam hopelijk komt ze lekker op tijd!
Jeetje Pinda wat ***** zeg!! Ik duim zo hard voor jullie!!!!! Naomi, mooie buik!! Groeit lekker door! Zo lekker naar huis.. extra dagje vrij deze week en maandag ook. Dus hoef volgende week dinsdag pas weer te werken.. Morgen lekker zwemmen met mijn kleine waterrat.. en vanaaf lekker naar mijn paardjes toe.. ben blij dat de lente er aankomt.. lekker buiten rijden! Hihi.. Bye!
@T84: owww heerlijk extra daagjes vrij!! lekker zwemmen en buiten rijden ik wil ook weer lekker zwemmen met mn kleine waterrat!
@ T84, wat klinkt dat heerlijk! Lekker daagjes vrij en buiten rijden en zwemmen, leuk!!! @ Naomi, fijn dat je chocolaatjes gelukt zijn!! O, ik krijg helemaal 'de kriebels' (positief hoor ) als ik je buik zie, wat mooi!!! Ik had na de geboorte van mijn zoon al heel snel behoefte aan een volgend kindje....maar nu lijkt het nog sneller terug te komen!! Volgens mij ben ik verslaafd aan zwanger zijn en babies @ Remmar, o ja, je was die reeks aan het lezen . Ik denk dat ik die ook eens even op mijn boekenverlanglijst ga zetten, want ik hoor er veel positieve berichten over! @ Nijn, wow, tot op zijn buik! Dan is het echt een mega-giga-spuitluier!!! Arm zoontje en arme mama!!
Net heb ik heerlijk even anderhalf uur diep kunnen slapen. Ik was eigenlijk nog niet moe tijdens ons middagdutje (dacht ik dus ). Maar opeens werd ik zoooo moe! Om 15u ben ik in slaap gevallen (wij slapen met z'n allen in de woonkamer) om 15.30u is mijn moeder binnen gekomen en heeft mijn zoontje uit bed gehaald en dochterlief en ik werden pas om 16.15u wakker Het dutje was dus toch nog even nodig!! Zucht....vandaag is mijn man pas om 20.30u thuis i.p.v 19.30u, het zijn altijd al zo'n lange dagen (hij is elke dag voor 6u de deur uit) en nu wordt het vandaag nog later..... Vanaf april gaat hij beginnen met overnachten in de stad waar hij werkt, langzaam opbouwen met 1 nachtje per week....maar ik ga het toch wel zwaar vinden vrees ik.... Al besef ik wel dat het voor ons beiden misschien wel beter is, want het is toch wel heftig deze tijden.
@alice Wat bedoel je met slapen in de woonkamer? Altijd? Of alleen de middagdutjes? @naomi Ik heb niks met taarten bakken, maar omdat jij altijd zulke lekkere dingen maakt ga ik ook maar eens een keer wat bakken
@ Nijn, we slapen tijdelijk in de woonkamer om 2 redenen, vanwege de b.i mag ik maar 1x per dag de trap op en af en dus helemaal niet met 2 kinders.... Maar ook omdat er boven nog verbouwd moet worden, het is daar nog helemaal kaal, dus we hebben nog eens geen slaapkamers op het moment.... Hopelijk beginnen ze in april met de verbouwing!
hahaha ik moet wel even lachen om dat jullie nog geen slaapkamers hebben. Klinkt heel grappig. Maar nu snap ik het. Klinkt wel als een boel gezelligheid, zo met z'n allen in de woonkamer. Gaat dat goed 's avonds als je kindjes in bed liggen en jullie nog wat tv kijken of wat kletsen?