Hoi meiden! Ik zit nu op 6 dpo en ben vermoeid, wat ook heel goed kan komen doordat ik gisteren uit de nachtdienst kwam!!, maar heb vannacht ook heel erg last gehad van felle steken links en rechts in mijn eierstok, kon daardoor ook niet meer op mijn linkerzij liggen, heb sinds een aantal dagen wat ongi gevoel onderin mijn buik en ooow, mijn borsten zijn echt enorm, snap er niks van! Is het niet wat vroeg voor deze symptomen? ik probeer elke keer verklaringen te zoeken voor de ongemakken die ik voel, maar zal het dan toch zo zijn?? Ik tel de dagen af, ik vind het zooo spannend!!
Erg he, die kwalen waterval nog maar een weekje meid! steken op 6 dpo, zou kunnen van een innesteling
Oo ik zie dat jij ook al kwaaltjes hebt! Spannend heh Wanneer wil jij voor het eerst testen? Jouw NOD is toch ook 20e? Ik duim!
@Zonzon... ik heb het al gepost in jouw topic, maar ik ook woendag (avond)... we houden elkaar op de hoogte, he?! spannend!!! mijn NOD is ook de 20e.
@Vlinderr spannend! Ik heb vandaag (5dpo) ook zulke steken gehad, en ook wat andere klachtjes die jij noemt.. Vervelend he dat afwachten! Ik duim voor je!
spannend! Ik heb wel de innesteling gevoeld (denk ik) Had pijntjes in mijn eierstokken en dacht toen ook meteen "BINGO". Dit was gelukkig ook het geval. het was zo een irritante pijn dat ik er bijna een paracetamol voor had gepakt, maar met in mijn achterhoofd dat dit gewoon de innesteling was toch maar niet gedaan en mijn apfelkorn maar aan de kant geschoven... :-D
@Ros84..voor jou ook spannend, zal voor je duimen! dat wachten duurt voor mijn gevoel idd heel lang.. we gaan aftellen!
Hoop voor je dat het raak is alhoewel de klachten niets zeggen maar duim echt voor je voor een posi posi posi test!!
kan van alles zijn hoeveelste ronde is het voor je ? ik zit al in ronde 5e ik voel de ene keer meer dan de ander keer je lichaam kan je ook vaak voor de gek houden nu sta ik er voortaan vrij nuchter in om terleurstelling te voorkomen
@bibinijmegen: weet precies wat je bedoeld, zit nu op ronde 4 en probeer heel nuchter te blijven. Hoe nuchter ik daarin ben hoe minder last van kwaaltjes. Ik voelde vanochtend mijn borsten weer gevoelig worden maar trok me daar niets van aan want het kan niet van een evt. Bevruchting zijn en nu heb ik daar niet echt last van, dus misschien toch tussen de oren??
Hoop dat ik hier mee mag praten.. Heb afgelopen zaterdag (5dpo) behoorlijk wat steken gehad in mn buik. Het gekke is dat ik sinds mijn ei eigenlijk al een rommelend gevoel in m'n buik heb en krampjes.. Alsof iets uit elkaar wordt getrokken... M'n NOD is ook 20 augustus!