Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: hihi lekkere katten heb je :p
    ja het gaat echt heel snel! ik maak inderdaad van elke week een foto zodat ik goed kan vergelijken! heb de fotos al gemaakt zal zo eens kijken of ik ze erop krijg!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier mijn buik bij 7 weken, vind hem zelf behoorlijk gegroeid vergeleken met de vorige foto!!

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek , hier lijk ik niks op te zien :(

Misschien over 2 dagen nog is testen .

Heb de kleuren ook even aangepast .

Bekijk bijlage 71655

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , je kan echt zien dat je buik aan het groeien is :D

Hij ziet er mooi uit :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pindakoek, nee sorry zo zie ik ook niets!

je bent al 5 dagen overtijd?? uitgaande van je langste cyclus?? dan had je test toch al wel duidelijker moeten zijn! ik had toen echt een knaltest.

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Achja dan bedriegen mijn ogen me een beetje, bedankt voor het in het negatief zetten kim :D!! ik wacht mijn ongi of een posi test af...mocht ik nou niet ongesteld worden wat dan? en kan je zomaar een cyclus overslaan?

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Naomi mooie buik :D!!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe!!

@ Pindakoek, op de gene die in negatief staan zie ik niets, maar op de normale lijk ik wel een dun streepje te zien...ik durf je alleen nog niet te feliciteren. Hopelijk is het morgen met ochtendurine nog duidelijker.

Vandaag lekker een dagje vrij :). Zucht, ik blijf echt zo'n last houden van de kwaaltjes. Ik ben echt belachelijk moe. Gelukkig al iets minder misselijk, maar ik blijf wel heel licht in mijn hoofd.
    En Steph...ik heb ook nu al 2 dagen verschrikkelijke buikkramp, maar in de 9 weken groeit je kindje van 2.5 naar 5 cm, best veel opeens dus...hopelijk voelen we dat :)

Ik ga eens even een nieuwe banner scoren....

Groetjes!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0

dank je wel :D ben er ook heel trots op haha.

hoop dat ik hem nog 3 weken kan verbergen hihi, zoals hij nu groeit zal dat moeilijk zijn. al lijkt het voor de meeste mensen nu alsof ik gewoon dikker geworden ben ;)

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Graag gedaan hoor meis !

Het zou eventueel wel kunnen een cyclus overslaan maar als je over een paar dagen nog niet ongi bent dan zou ik denk ik toch maar even langs de HA gaan .

Want mocht je er nu heen gaan dan gaan ze zeggen wacht nog maar even een weekje .

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice ,doe je geen middag dutje misschien dat het een beetje helpt tegen je moeheid .

Wel fijn dat je minder misselijk bent , is dat licht in je hoofd geen bijwerking van de(anti) misselijkheid tabletjes.

Hup op zoek naar een nieuwe banner:D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: lekker een dagje vrij!!! balen zeg dat je extreem moe bent! de enige tip die ik je kan geven is: geef er aan toe! heb ik ook gedaan en ja heb een hele week bijna alleen maar geslapen maar het gaat nu goed :) gelukkig word je misselijkheid minder zeg.

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? mijn mannetje is ook lekker vrij..hebben net een broodje gegeten in de stad.voor de rest was het maar saai in de stad.ben nu al moe..pfff.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @niki: nee vandaag lekker lui dagje hihi. mn ventje is mijn pa aan het helpen met de badkamer verbouwen.
    ik ga zo het konijn maar eens verschonen en dan lekker richting daarzo hihi.

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Pindakoek: Je maakt het heel spannend meid. Op sommige testen lijk ik heel licht iets te zijn. Sommige vrouwen testen pas laat positief, hopelijk geld dit ook voor jou.

@Alice: Bedankt voor de felicitatie.

@Naomi: Wat een mooie buik heb je al. Leuk om te zien! Ik ben trouwens 19 of 20 januari vermoedelijk uitgerekend. Het is een beetje raar, de calculator zegt 19 januari, maar als ik mijn banner instel moet ik 20 januari instellen om nu op 4 weken zwanger uit te komen.

Mijn buurvrouw is trouwens ook zwanger, zij heeft net de 20 weken echo achter de rug en krijgt een zoontje. Ik heb niet heel goed contact met haar, maar het is wel leuk dat er dan twee kleintjes van ongeveer dezelfde leeftijd naast elkaar wonen, mocht alles goed gaan uiteraard.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Alice en Rosa..tja ik hoop dat ik later positief test..nog 1x een andere foto en dan gooi ik deze test echt weg..pfff..

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik zie niks om eerlijk te zijn.maar weet wel uit ervaring dat je het soms zelf wel ziet(echt ziet) maar het op de foto nog niet zichtbaar is..een paar dagen wachten totdat je hcg meer is is het beste..

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: hihi ja dat verschil had ik ook met de banner ;)
    volgens MvM ben ik 30 december uitgerekend :S ik hou het maar gewoon op met oud en nieuw hihihihi.
    heb al een droom gehad dat ik in het ziekenhuis lag en om 12 uur ukkie tevoorschijn kwam na een super snelle pijnloze bevalling :p:p ik stond gelijk op en zijn vuurwerk gaan kijken hihihi echt een maffe droom hoor.

ja mijn buik groeit echt mega snel! nu in totaal 2 cm erbij :)

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
  20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pindakoek: nu zie ik helemaal niets ook in het negatief niet. over een paar daagjes nog maar eens testen.

mijn eerste 2 testen zag ik hem wel maar op de foto kon je hem ook haast niet vinden ;)

Deel Deze Pagina