Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

haha leuk om te horen naomi!
    Bedankt voor de felicitaties meiden!
    morgen moet ik al om 7 uur de deur uit,,, maar zal wel even testen. dan krijgen jullie s avonds de test te zien!

:D

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Wian: Gefeliciteerd!!! Ik dacht even kijken hoe het in het topic gaat en je bent gewoon zwanger!! Ik ben zó blij voor je :D

@Kim: Hier ook onweer vanmiddag en zware windstoten, maar het was maar van korte duur.

@Pindakoek: Inderdaad een k*twedstrijd! Vond oranje zwaar tegenvallen, maar hetzelfde geld voor de scheidsrechter, wat een aanfluiting. Eigenlijk is het hele WK een aanfluiting met al die arbitrale fouten. En de FIFA is een pauperorganisatie! (zo even mijn boosheid geuit, haha..)

Wat apart dat iemand aan je vriend kwam vragen of je zwanger bent, maar wie weet.. 15 juli zal het uitwijzen, ik hoop het voor je!

Hier voel ik me weer behoorlijk beroerd/misselijk. Dat benauwde weer vind ik echt vreselijk, dat draagt niet aan een goede lichamelijke toestand bij nu...

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, proficiat!!! En heel erg duidelijk, ondanks met de middagurine!! En dan ook nog een positieve sensitest....wauw!! Geniet er van meid!!

@ Rosa, arme jij, ja ik kan geloven dat het echt niet fijn is dit weer...hopelijk koelt het snel een beetje voor je af en voel je jezelf snel weer wat beter!

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hey wian wat een goed nieuws!!!
    van harte gefeliciteerd!!
    zat even te kijken naar je banner,klopt die wel? 17 weken? ;)

wat een lekker weertje nu zeg heerlijk!!!
    alles koelt lekker af zo,heb alles boven lekker schoongemaakt is het nu lekker weer voor:D

hebben jullie vanmiddag ook noodweer gehad?
    hier viel het eigenlijk wel mee met hte noodweer

5. wianhalu

bedankt voor de felicitaties miranda.
    whahah....die banner klopt zeker niet! ik had even de tekst veranderd... maar die datum dus niet goed gezet;) ff veranderen! ben precies 4 weken

alice en rosa: bedankt!

6. wianhalu

Toch nog even snel de test van vanmorgen voor jullie geplaatst!

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    WOW wian, ik heb je test bekeken je bent ZWANGER!! Gefeliciteerd meis!!

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!!

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wian, ziet er goed uit hoor :D

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wian: wat een duidelijke test!!!!

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat is het toch stil hier :(

Ik heb vandaag me brillen opgehaald , het was niet veel aan allebei de ogen -0,50 .

Maar wat is het wennen zeg , zag wel direct een stuk beter ;)

12. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik vond het ook al zo stil. Kom zo regelmatig eens kijken, maar er gebeurt weinig..

Is denk ook wel wennen ja, moet je ze nu permanent op?
    Krijg je een heel ander koppie! :D

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Iedereen is druk aan het werk of al zwanger

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    het is hier inderdaad heel rustig geweest!! ben vandaag en morgen lekker vrij, donderdag half dagje en vrijdag weer vrij hahahah.

ben bezig het huis schoon te maken maar pffffff het is me toch nog te warm. maar ja badkamer is schoon, slaapkamer gestoft, bed afgehaald en was opgeruimd, was gedraaid en opgehangen. wilde beneden en boven nog stofzuigen maar dat doe ik vanavond denk ik maar pfffff.

mijn ventje was gisteren helemaal trots want hij voelde mijn baarmoeder heel goed wat was hij blij echt super lief om te zien. vorige keer was het nog maar zo groot als een tennisbal maar nu al ruim 2 tennisballen:p

@kim: leuk nieuwe brillen :) ik moet ook nog steeds voor nieuwe gaan kijken maar vergeet het elke keer!

ik heb trouwens mijn 1e zwangerbox al binnen:D

15. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Tja, maar er zijn er gelukkig nog wel een paar over die nog niet zwanger zijn! Zo kunnen we alsnog ervaringen delen. :) Alleen omdat het er minder zijn, is er minder vaak iemand online..:(

Snap wel dat de zwangeren naar een ander forum gaan hoor! Zitten nu toch in een andere fase dan wij; ieder haar eigen fase. Maar ik deel je gevoel wel.;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    he ik klets hier toch nog gewoon mee en ik ben zwanger :p

er zijn er inderdaad een heleboel die je nooit meer ziet als ze zwanger zijn maar ja jammer dan.

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , daarom zijn we blij dat jij hier nog mee kletst :D

Net als een andere aantal zwangere :D

18. wianhalu

he meiden!
    mn dagje zit er gelukkig weer op! 9 uur op een dag is toch altijd wel een kluif!
    Ik ben zeker van plan hier gezellig te blijven kletsen hoor!
    zit een beetje na te denken wanneer het te vertellen aan ouders enz.... Wil het aan de ene kant graag vertellen, maar aan de andere kant moeten hun dan nog wel hun mond houden.. en ik weet niet of ze dat kunnen.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: hmmm dat is lastig! ik kon mijn ouders en schoonouders goed vertrouwen dat ze hun mond hielden dus hebben we het gelijk gezegd. anders moet je het er nadrukkelijk bij zeggen dat ze hun mond moeten houden zouden ze dat dan niet kunnen??

ben je zelf al een beetje aan het idee gewend?? en je man/vriend??

20. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    oh wian.,mooie test hoor,je bent helemaal zwanger haha.
    ja,het is hier idd rustiger,is weleens anders geweest,maar dat komt ook dat er vele al wel zwanger zijn he,en die dus geen gelijke ervaringen meer kunnnen delen.
    maar....dat weerhoud mij er niet van dat ik af en toe eens langs kom waaien.
    ik moet zeggen dat ik helemaal niet op een ander forum meeklets,tja dit is ook mijn tweede en dat is toch weer anders dAn een eerste kindje,je weet alles al een beetje.

ik ga er weer vandoor,ben druk druk haha,alles is hier blijven liggen tijdens het warme weer,dus moet nu de schade wegwerken ;)

mischien klets ik vanavond nog wel ff mee.

groetjes

Deel Deze Pagina