Hi ladies! Alles goed met iedereen? Beetje rustig is het hier geweest vandaag zo te lezen. Hier is alles wel oke, wel een zware werkdag gehad, maar dat hoort er eenmaal bij. Ik merk wel dat het elke dag een stukje zwaarder wordt voor mijn lichaam....en ik zit pas op 17 weken.... Kusjes!
lucinda: ook niet gek toch dat het zwaarder word? ook al ben je 17 weken.. je sleept wel een kindje mee in je lichaam die ook energie van je snoept... naomi: nu zijn mn ouders en schoonouders op vakantie... dus als ze terug komen zouden we het kunnen vertellen.. dan zou ik inmiddel kleine 7 weken zijn. Ja als ik het ze nadrukkelijk vraag zouden ze het vast wel kunnen.. het meest denk ik aan mn moeder.. haha die wil het volgensmij gelijk de hele wereld gaan vertellen.. maar goed. Het is natuurlijk wel zo dat ze ook begrip voor je kunnen tonen als het mis gaat. Denk dat mn vriend het vooral spannend vind om te vertellen. Misschien ook maar op ons af laten komen. ja het begint een beetje door te dringen haha. Af en toe denk je.. ohja ik ben zwanger, gek he! voel me wel behoorlijk moe! en misselijk met vlagen, dus word er ook wel aan herrinerd. (begint al vroeg!) Mn vriend begint ook langzaam het besef te krijgen. moet er een beetje ingroeien denk ik. Komen al wel in eens veel dingen op je pad he... vooral kinderopvang... wat willen we daar mee?
@alice: logisch meid dat het steeds zwaarder lijkt te worden! je kleine blijft ook goed groeien en eet veel van jou energie op. @wian: hihi ja er komen heeeeel veel dingen bij kijken, straks kamertje, verloskundige bezoeken, inderdaad kinderopvang al hoef ik dat niet te doen, verzekering! nou genoeg in ieder geval hihi. met 7 weekjes kun je het al wel vertellen denk ik wij hebben het zelf met 9 weken gezegd dat iedereen het nu mocht weten. een geluk dat ze nu op vakantie zijn dan hihi. die van mij zijn nu ook op vakantie voor 3 weken en waren al aan het fantaseren hoe mijn buik er straks uit zal zien misselijkheid en moe zijn wordt erger met deze warmte als het kouder was geweest had er misschien nog geen last van. bij mannen moet het inderdaad vaak goed inwerken, die van mij was tot nu toe eigenlijk vrij nuchter, hij ziet mn buik wel wat groeien en we hebben al 2 goede echos gehad maar toen hij gisteren mijn baarmoeder kon voelen via mijn buik had hij gelijk een verliefde blik in zijn ogen echt heel mooi! kan niet wachten tot hij de kleine ook kan voelen
@alice: wow!! dat is wel lang kwa wachttijden!! is dat dan peuterspeelzaal of echt al voor de babytjes??
ik werk zelf in de kinderopvang... maar wil ik mijn kind wel bij mij op het dagverblijf.. of toch liever gastouder? of ander kinderdagverblijf,.. het nadeel is dat ik mn kind dan al over een paar weken aan zou moeten melden, terwijl ik het liever nog niet vertel op mn werk haha. 1,5 tot 2 jaar dat is wel gekkenwerk!! jullie eerst bij huisarts geweest of gelijk verloskundige praktijk gebeld? en wanneer?
Hey meiden, Wian: Hartstikke gefeli meis!!! Pff, moet nog tot eind volgende week werken en dan heerlijk 3 weken vakantie. Wat kijk ik daar naar uit!! 8) We hoorden vanavond van mijn schoonmoeder door de telefoon dat het stiefzusje van mijn vriend zwanger is. Ben heel benieuwd of ze de alcohol nu wel kan laten staan. Zij en haar man hebben nameijk nogal veel behoefte aan alcohol, en dan druk ik me nog heel zacht uit. Ik ga zo trouwens even mijn banner aanpassen, want ook wij gaan na deze strip weer stoppen met de pil JIPPIE!!!!!!! (huisje overgens nog niet verkocht, maar dat zien we straks wel weer!!)
@wian: ik denk dat het voor je kind fijner is om ergens anders te zitten anders zal hij/zij toch steeds naar jou toe trekken wat invloed kan hebben op je werk. ik ben gelijk naar de verloskundige gegaan mijn huisarts weet het nog eens niet @remmar: JIPPIE!!!!! super meid, hopelijk is het snel raak voor jullie! flink aan de klus dan in jullie vakantie hier net de honden een vers bot gegeven owww wat vonden ze dat lekker zeg!! ze zijn nu beide moe van het kauwen en willen drinken maar dat mogen ze nu niet hebben nou was mn ventje zo slim om naar buiten in het zwembad te gaan en daar te drinken grrrrrr dus de deuren maar ver dicht gedaan. het stinkt hier nu wel hoor bah bah normaal rook ik dat nooit zo goed
Ik ben ook helemaal happy, alleen vindt ik het ook wel heel erg spannend. Zit me nu al druk te maken over van alles, maar het komt vast allemaal wel goed!!! Haha, van klussen in de caravan zal niet zoveel komen aangezien er ook nog een kleine van 2,5 jaar bij ligt Haha, maar onze Stan is ook in de caravan gemaakt, dus wie weet
natuurlijk is het weer spannend nu dat zal het altijd zijn! enne klussen in de caravan hmmmmmm moet er ook niet echt aan denken maar het kan wel als je het maar stil is dan merkt de kleine er niets van
Vanavond begon Remco er ineens weer over. Zullen we toch niet voor een tweede gaan?? Hmm... is dat verstandig?? nee, maar ach we zien wel Haha, sommige keuzes moet je met je hart maken en niet met je verstand zullen we dan maar zeggen..8) Maar er zijn er van het "oude" clubje echt een hele hoop zwanger!! Hoop dat wij, kimmetje en ikke (en de rest die nog niet zwanger is natuurlijk ook ) heel snel mogen volgen!!!! Haha, heb jullie wel "gemist". mag nu tenminste weer legaal op de site komen.
Welkom terug remmar! wat een super nieuws!! En idd ik hoop ook dat de niet zwangere hier heel snel zwanger mogen raken! Ik zat te denken om een foto album te gaan starten met buikjes,, elke keer in de zelfde kleren een buik foto maken. Maar is dat iets voor om de week? 2 week? of gewoon om de maand? denk eigenlijk om de maand wel genoeg is! anders krijg je zo veel foto's haha. ik zal vast starten met 4 weken... nog niets te zien.
Het is idd soms stil hier, maar het is ook vakantieperiode, haha.. Ik ben ook zwanger maar blijf toch trouw aan dit forum.. Vind het gezellie.. @Wian, ja er komen een hoop nieuwe dingen op je af.. Ik heb toevallig gister gekeken naar kinderopvang hier in de buurt, er zitten gelukkig een hoop dus hopen dat er plaats is.. moet alleen bedenken hoeveel dagen ik wil gaan werken? Heb gister P&O hier een mail gestuurd wat het verschil qua salaris is als ik 3dgn ga werken.. Ik denk dat 2dgn kinderopvang wordt, en 1 dag mijn moeder/ schoonmoeder.. Ik heb eerst de verloskundigepraktijk gebeld.. en we mogen a.s. maandag al!! JeeJ, kan ook niet langer wachten, haha.. @Renmar, wat een leuk nieuws!! Veel klusplezier!! hihi..
He meiden ik ben er weer 11 weekjes zwanger vandaag toch wel een kleine mijlpaal volgende week afspraak vk hartje luisteren maar geen echo miss toch een pretecho doen omdat we dan over die 12 weken zijn Pff school is echt een gedoe waren allerlei dingen beloofd en nu vinden ze het toch een beetje te lastig allemaal het komt er dus op neer dat ik mn minor niet kan doen maar gelukkig heb ik een baan... Ik wordt trouwens ook gek van mn bloedneuzen echt wel 2 x per dag en 's nachts meestal ook @Wian: gefeliciteerd @rest: heb wel een btj bijgelezen maar nog niet alles Hier weer ff een buikfoto btw toch weer anders dan de vorige keer vooral t onderstuk begint nu wat boller te worden Foto op verzoek verwijderd.
@lisette: mooie buikfotos!!!! wel balen dat ze op school nu weer terug krabbelen! hopelijk komt het toch allemaal nog goed.
Mooie buik Lisette Ik ben vanochtend bij de gyn geweest. Zoals jullie weten zag ik erg op tegen mijn eerste keer, maar het viel me 100% mee. Het was een hele aardige man, die gelukkig eerst een vriendelijk babbeltje maakte met je. Voelde me dan ook totaal niet opgelaten toen het tijd was voor de inwendige echo. Wel grappig; die man alles uitleggen wat je ziet, en ik zie alleen maar zwarte/grijze vlekken. Nou tja, hij ziet het vaker he? Gelukkig zag alles er goed uit. Blijkt dat ik een ei heb dat niet wil springen! Heeft me nu een 10-daagse kuur Primolut gegeven. Hierna zou het op gang moeten komen. Mocht ik de komende 3 maanden nog geen regelmatige cyclus hebben, dan mag ik terugkomen en gaat hij me daarmee helpen. Dus al met al viel het 100% mee en ben ik blij dat ik word geholpen. Heb eigenlijk een beetje het gevoel geluk te hebben dat het allemaal zo snel gaat en dat iedereen zo goed meewerkt..
@Lisette, mooi buik! Groeit lekker! @ Blondy, wat fijn voor je dat je eindelijk duidelijkheid hebt.. Hopelijk sprint ie snel..
Remmar, ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent Lisette, mooi buik hoor meis Maar raar dat je school zo doet . Blondy , Wat fijn dat je nu geholpen word , en nu hopen dat de kuur helpt en dat je cyclus weer snel op gang is .