@blondy: wat fijn dat je nu weet wat het is en dat hij zo aardig is om je te helpen! hopelijk springt je eitje nu snel en heb je weer een normale cyclus
Hey lady's, @Lisette: Wat een mooie buik al. Die van mij lijkt in de ochtend haast niet te zijn gegroeid en dan zet hij in de middag echt uit. @Remmar: Wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Inderdaad is denken met het gevoel soms beter dan met het verstand want dan zijn er nog wel tig redenen om er niet aan te beginnen. Lekker hoor straks vakantie, die van mij is bijna afgelopen helaas. Maar veel plezier! @Alice: Kinderopvang is in de stad vaak drama inderdaad. In mijn dorpje is er sinds februari een nieuwe kinderopvang geopend en daar heb ik onze spruit al ingeschreven. Geloof dat ik er terecht kan vanaf wanneer ik zou willen dus dat is mooi. @Blondy: Fijn dat de gyn uiteindelijk meeviel en dat er naar een oplossing word gezocht. Met primolut moet het vast lukken om je cyclussen weer aan de gang te krijgen! @rest: Sorry als ik je vergeten ben, beetje last van zwangerschapsdementie. Vanochtend was ik boodschappen doen in de Aldi en werd ineens zo duidelig. Ik begon te zweten en moest bij de kassa echt op mijn kar steunen. Volgens de kassajuf werd ik helemaal bleek dus ze lieten me zitten met mijn hoofd tussen mijn benen ik kreeg een flesje water. Pfff, ik kan niet tegen de hitte, maar ik denk dat ik mijn bloeddruk ook even moet laten controleren. Heb namelijk veel last van duizeligheid. En ik heb de uitslag van mijn combinatietest vandaag gekregen. De kans op een kindje met Down is voor ons 1 op 5000, dus heel goed. Hoef ik in ieder geval niet over puncties e.d. na te denken.
@rosa: fijn dat de uitslag goed was van de combinatietest! balen dat je zo duizelig werd, kan best komen omdat je nu meer bloed hebt als normaal. is het geen hyperventilatie geweest?? ik heb dit namelijk ook weleens en dat is hyperventilatie. eerst wat duizelig en misselijk, vervolgens bleek, zweten en trillen en geen gehoor meer niet meer kunnen praten en dan ga je, al ben ik gelukkig nooit flauw gevallen heb het net op tijd aan kunnen geven elke keer. zorg voor een lekker zout dropje wat je altijd bij hebt dit werkt heel goed! en doe het rustig aan he meid met deze warmte! ik kan er ook echt niet meer tegen nu. hier is het nu volop aan het regenen en begint het te onweren. het waait echt kei hard!! zo hard zie ik het hier bijna nooit waaien pffff. we krijgen nog behoorlijk wat onweer denk ik want ik heb buikpijn hahaha en dat heb ik altijd als het goed gaat onweren rare buik
@Rosa nou ik kan met je meepraten was in de stad had precies hetzelfde :S mn bloeddruk was de vorige keer te hoog bij de vk dus vandaag ff naar de ha om te meten zei ze dat hij bijna te laag is en daar hoort dus duizeligheid bij.. :S nja t schommelt dus maar heb nu een dringend advies gekregen om rustig aan te doen en te slapen wanneer ik wil hihi niet zo heel erg en ik moet het op mn werk vertellen nja ben vandaag 11 wk dus kan opzich ook wel denk ik :d gisteren werken komt een collega naar me toe mag ik je een brutale vraag stellen ben je misschien zwanger hihi echt superleuk @naomi wat raar hier echt superwarm zonder regen zelfs zonder wolken :S
@lisette: hihi grappig dat ze dat vragen! ik woon in brabant (roosendaal) dus is een stukkie bij jou vandaan jullie krijgen de buien later maar heftiger waarschijnlijk! onweer begint erger te worden, en de grote bomen hier waaien wel erg gevaarlijk op en neer, het is niet te hopen dat ze naar beneden komen heb zeker 3 hoge bomen hier die het huis kunnen pletten mijn ventje zit nu op de weg en daar was nog niets en dat is maar half uurtje rijden heb hem alvast gewaarschuwd voor het weer hier. ze geven ook het advies tuinmeubels naar binnen te halen en ramen en deuren dicht te doen en niet onnodig naar buiten te gaan pffff tuinmeubels kunnen niet binnen staan dus heb alles maar bij elkaar in een hoekje gezet hihi.
Lisette mooie buik foto's Warm weer he meiden pfff... Morgen ga ik naar de VK. Moet er om 10.00 uur zijn en ben best wel een beetje zenuwachtig Vannochtend om 11.00 uur nog een testje gedaan en het 2e roze vage streepje blijf ik zien..wordt ook niet duidelijker Het ziet duidelijk roze dat wel... Iemand nog tips voor morgen? Moet ik nou met volle blaas of juist met lege blaas naar de VK toe? Heb zoiets ergens gelezen...
@Naomi: Ik denk niet dat het hyperventilatie was, maar dat het echt van de zwangerschap kwam. Het past ook bij deze termijn een lage bloeddruk en daardoor duizeligheid omdat je hart nu eenmaal meer bloed rond moet pompen. Een zout dropje is wel een idee, ik eet eigenlijk nooit drop, maar in dit geval is het wel oké. @Lisette: Ik doe al extreem rustig aan, heb ook vakantie nu en voer echt niets uit. En als ik al iets doe ben ik daarna helemaal kapot. Dat word nog wat als ik straks weer moet werken. Leuk dat een collega vroeg of je zwanger bent, het is bij jou ook haast niet te verbergen natuurlijk, haha.. Ik heb het op mijn werk ook met nog geen 11 weken verteld. Hier is de lucht redelijk aan het betrekken, maar regen of onweer is nog niet geweest. Ik hoop dat het straks begint, vind onweer altijd wel gezellig.
@pindakoek: ik zou volle blaas doen, je kunt het altijd nog uit plassen maar erin drinken lukt niet 123 ik moest met 12 weken echo ook nog volle blaas hebben. snap dat je zenuwachtig bent ben ook wel benieuwd wat er uit gaat komen, hopelijk ben je gewoon lekker zwanger
@rosa: oke dan zal het inderdaad met de hoeveelheid bloed te maken hebben. ik heb het zelf ook gehad rond die periode ik eet ook bijna geen drop (slecht voor bloeddruk) maar heb het altijd bij voor het geval ik me flauw voel worden. onweer gezellig haaha moet je ff hier komen hier onweert het al volop
@Naomi: Hier helaas maar een klein beetje onweer en voor de rest regen. De kat zit in ieder geval bang onder de salontafel dus misschien komt er zo nog meer?
hier is het ook reuze mee gevallen!! het regent nu nog normaal maar ik zie weer blauwe lucht net weer een kotsende hond gehad bah is de 2e keer al vandaag.zondag en maandag had ze der eten er uit gegooid en weer opgegeten en vandaag gal en haren bah bah vind die geluiden zo vreselijk smerig hihi. hopelijk is het nu over vind het zo zielig voor haar omdat ze het dan ook gelijk benauwd heeft. thuis heeft ze dit haast nooit
Oeeh het wordt hier donker echt nachtdonker zeg maar snel alles naar binnen halen :S hopelijk koelt het nu eindelijk eens af...
@LisetteV: Gefeliciteerdmet je zwangerschap, mooi die buik; alleen zou ik nooit een naaktfoto van jezelf op het internet zetten (hoe weinig je ook ziet) er zijn altijd mensen die hier misbruik van kunnen en willen maken. Probeer jezelf daartegen te beschermen. En verder genieten van je zwangerschap. Meis ik bedoel het goed...
Hoi dames, Vannochtend vol goede moed naar de vk geweest. Vriendlief ging gelukkig met mij mee en had een vrije dag ervoor opgenomen, zo lief Vk verhaal uigelegd en ze heeft voor morgen een echo gepland in het ziekenhuis, dacht dat een vk zelf een echo kon maken een beetje teleurgesteld gingen we weer naar huis Ik moet morgen om 11.00 uur in het ziekenhuis zijn..ik hoop echt dat ik duidelijkheid krijg want het is zo niet meer leuk meer!
@pindakoek: wat balen dat je vk zelf niet een echo kon maken! heeft ze ook niet aan je buik gevoeld oid? morgen heb je dan echt duidelijkheid! lief van je vriend om een dagje vrij te nemen heb net een brief binnen gehad dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding als gastouder
@Pindakoek: Wat een domper dat de vk niet zelf een echo kon maken. Nou ja gelukkig kan je morgen meteen terecht. Laat even weten wat er dan uit is gekomen. @Naomi: Gefeliciteerd met je diploma. Je wist al wel dat je geslaagd was he!
@rosa: officieel wist ik het nog niet maar ik had wel een heel groot vermoeden aangezien de opleiding zo vreselijk makkelijk was hihi.
Pindakoek , jammer dat je VK je nu niet kon helpen , maar morgen weet je meer , ik duim heel hard voor je !! Wel lief van je vriend dat hij heeft vrijgenomen voor je Naomi , gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Je zei inderdaad al dat het makkelijk was toen des tijds . Rosa , hoe is het nu met je meis , omdat je je eigen gister niet goed voelde. Hoe is het met de rest Hier eindelijk een betere ovulatie test ,de vorige gaven elke keer een licht streepje en toen weer een iets donkere , maar nu weet ik zeker dat me eitje eraan komt
@Kim: Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt betreft je ei. Hier gaat het beter. Voelde me vandaag oké en heb zelfs 2 wassen gedaan en de keuken opgeruimd. Ook heb ik Naomi's raad opgevolgd en een zak zoute drop gehaald. Helpt goed tegen duizeligheid.