Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ja rustig he,normaal stond mijn inbox vol van deze topic ;)

wat een fijn gevoel is het weer om die stomme pil te laten staan he:D

heel veel succes,hier is het niet meer warm in huis,zodra het wat koeler werd heb ik alles tegen elkaar in open gegooid.
    maar ja dat is maar voor even want ik geloof dat het volgende week weer warmer word hier :x.

ik ben even aan het spieken op het internet naar jongensnamen,wat is dat moeilijk zeg :(,ik zoek een aparte naam wat je ook totaal niet veel hoort;)

we hebben de babykamer lekker klaar :D,nu alleen het wiegje nog,en dan kunnen we afwachten,het gaat lekker snel ;).
    het stomste is dat ik toch wel wat gekke ongemakken heb die ik helemaal niet ken,zoals verkrampe spieren in de kuit en voet auww,vooral als je je lekker even uit wil rekken.
    moe moe en nog eens moe,echt geen zin om wat te doen. en noem maar op.

ik ga lekker slapen,slaap lekker allemaal

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    @Miranda: Heb je die krampen overdag of alleen 's nachts??
    Bij de zwangerschap van Stan had ik het heel erg 's nachts.
    Kreeg toen te horen dat je een stukje zeep onder je hoeslaken van je bed moest doen aan het voeteneinde.
    Klinkt heel gek,......... maar heb geen last meer gehad van krampen. :$
    Misschien helpt het bij jou ook!!
    Het is in elk geval het proberen waard.

Leuk he? Namen uitzoeken... Wij dachten ook dat je Stan niet veel hoorde en na zijn geboorte hoorde je het ineens overal. Misschien kwam dat omdat je er toen pas op lette.

Pff, geven ze weer warmer weer aan? :$
    Bah en dan moet ik ook nog ongi worden met die warmte.
    Maar ja... alles voor het goede doel.

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

daar ben ik weer.
    @Wyn: gefeliciteerd!
    @ Lisette: mooie buikfoto!
    @remmar: spannend zeg, hopelijk is het snel raak voor jullie

Ik ben hier idd ook niet meer zoveel. Ik zit er namelijk een klein beetje doorheen en weet het soms even niet meer. Ik wil jullie dan niet lastig vallen met mijn gejammer. Ik ben super blij voor iedereen die zwanger is, ik wil jullie dan niet lastig vallen met trieste verhalen. Daarnaast wil ik iedereen die nog niet zwanger is ontmoedigen of wat dan ook. Maar zoals beloofd hou ik jullie wel een beetje op de hoogte hoor.

Vandaag voor de vijfde keer in het ziekenhuis geweest. Wederom een echo en wederom niks te zien. Het bms was dit keer zelfs nog geen eens 3mm. Kort samengevat heb ik dus niet gerageerd op de Clomid, maar ja daar was ik eigenlijk al voor gewaarschuwd. Ik krijg nu een kuurtje primolut en daarna wordt mijn dosis clomid verdubbelt. Op de primolut ga ik waarschijnlijk ook niet reageren omdat het bms maar 3mm is. Maar ja, het is ook om het lichaam een beetje te resetten. Over 2,5 week moet ik weer terug voor onderzoeken en een echo om te kijken of er dan wel iets is gebeurt. Het enige positieve nieuws is, dat ik nog wel een klein voorraadje heb in mijn eierstokken. Allemaal erg spannend dus.

Gelukkig heb ik het mijn beste vriendin vertelt, zij zit in hetzelfde schuitje dus ik kan goed met haar praten. Op mijn werk heb ik het ook moeten vertellen aan mijn baas, omdat ik regelmatig naar het ziekenhuis moet. Daarnaast heb ik het moeten vertellen op mijn werk op aanraden van het ziekenhuis omdat ik op de hormonen kan reageren en dat dit nadelig zou kunnen zijn voor de omgeving. Ik heb dus wel wat steun.

Het is vandaag trouwens wel mooi weer zeg. Ik dacht dat het slechter zou gaan worden? Niet dus. Gelukkig heb ik geen last van het warme weer. Ik heb het wel te doen met iedereen die zwanger is, ik kan me voorstellen dat het warme weer dan absoluut geen pretje is.

4. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi allemaal.

Pindakoek, veel succes vandaag. We zijn benieuwd!!

Ik had vanochtend ontzettende krampen. Ik denk dat de Primolut begint te werken. Hoop niet dat dat 10 dagen zo blijft..

Het is inderdaad wat rustig hier de laatste tijd. Komt ook door het weer denk ik. Ik zal er ook pas vanavond weer even zijn. Heb namelijk vanmiddag een uitje van mijn werk.

Fijne dag allemaal!

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Happy meis heel veel succes met alles joh vervelend voor je....
    @Miranda.. ik heb het nu al 2 nachten achter elkaar ik wist niet dat het door de zwangerschap kon komen :S en men ik word gek van de bloedneuzen wel 2 x per dag... maar ik heb gisteren voor het eerst mijn baarmoeder gevoeld heel duidelijk :D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lisette: fijn dat je het hebt verteld op je werk :D en dan alle leuke reacties erop is helemaal super natuurlijk!!

@pindakoek: 15 mei hmmmm dan zou je nu ong. 8,3 weken zwanger kunnen zijn. wilde even checken of je evt. je baarmoeder kon gaan voelen boven het schaambot maar met 8 weken is dat nog niet het geval.
    suc6 vandaag meid en hopelijk krijg je nu eindelijk duidelijkheid!!

@happymarie: *knuffel* wat balen dat je lichaam niet reageerd op de clomid. maar het is natuurlijk wel fijn dat je lichaam nog wat eitjes in voorraad heeft! dan zijn er in ieder geval nog mogelijkheden als het zo niet gaat lukken!

@remmar: jippie laatste pil geslikt :D zal wel weer een fijn gevoel geven!

@miranda: de babykamer al klaar wat leuk:D foto??
    jongensnaam vind ik ook heel moeilijk, we hebben er nu 1 gevonden die zover ik weet bijna nooit voorkom.

@het weer: hier blijft het hard waaien waardoor het heerlijk blijft afkoelen in huis af en toe iets te hihi. na het weekend houd hij jammer genoeg weer 2 weken 30 graden :(

hopelijk ben ik niets of niemand vergeten.... anders sorry!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dames, ik kom zojuist terug van de vk, ze heeft inwendig gekeken en alles zag er goed uit (eierstokken, baarmoeder etc.) ze zag niks raars. Geen vruchtzak of een kindje in ieder geval..wel jammer had het zo gehoopt :( Ik moest voor de zekerheid nog even bloed prikken om het hcg gehalte te controleren..dat hoor ik vanmiddag. Ik baal echt van die kv 2v5 testjes..zolang ik geen paarse donkere 2e streep zie ben ik voortaan in mijn beleving ook echt niet zwanger!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pindakoek: wat vaag meid! gelukkig dat het er goed uit ziet maar dat je wel licht positieve testen hebt blijf ik apart vinden.
    wat gaan ze nu doen buiten het bloedprikken??

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja ik vind het ook vaag :( maar ik wacht het telefoontje van de vk af vanmiddag en dan vraag ik wat ze nog meer kunnen/gaan doen...

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen

Wat is dat raar zeg meid!!

Wist ze de reden dan dat je nog niet ongi bent geworden .

Ik ben erg benieuwd naar je uitslag , hopelijk gaan ze nu wel wat doen , aangezien er niet veel te zien was :(

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai meiden! Ik heb niet alles precies doorgelezen :), maar nu is het bijna weekend en kan ik weer wat meer gaan posten!

Zo, ben al de hele dag in het huis bezig, het is echt niet te doen!! Nu ik doordeweeks niet thuis ben maken manlief en de dieren er echt een beestenboel van!! Ik kan er echt met de tranen in de ogen mee bezig.....(ook wel hormonen natuurlijk)...maar ik ben dan zo boos en verdrietig.....zwanger, ik wil ook werken, ik moet het huis doen, studie wordt moeilijk, anderhalf tot 2 jaar wachttijd bij de kdv, huis is te klein en is nog niet verkocht......grrrr.....

p.s. we gaan ons huis drastisch in prijs verlagen, zodat het hopelijk heel snel weg is en wij eindelijk groter kunnen gaan wonen!!

12. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai hai

ja ik heb het alleen s'nachts:x,ook al lig ik een uurtje,daarna komt het al.

naomi: ja ik plaats morgen een foto van de kamer :D.
    tja ik heb al een mooie naam,maar mijn man vindt het weer niks,gelukkig hebben we nog een aantal weken ;)

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miranda: hihi ja dat hadden wij ook elke keer. ik weet ook nog niet of het deze naam wordt maar dit is de 1e naam die we beide leuk vinden :p ben benieuwd naar de foto :) mijn ventje gaat morgen een begin maken met de babykamer zodat binnenkort ook het plafond erin kan, dan nog isoleren en verven :D

hier net ff samen met mn ventje een potje zitten janken hihi. wij kwam chago terug van zijn werk en reageerde heel boos op mij. maar ja er is het 1 en het ander voorgevallen op zijn werk waardoor hij over de zeik was en toen begon hij te huilen en tja dat beeld deed mij ook pijn dus begon mee te huilen hihi.

@pindakoek: heeft de vk nog gebeld??

14. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@ pinda: het levert dus weinig duidelijkheid op bij de vk?? behalve dat je niet zwanger bent? Heeft ze ook uitgelegt waarom je dan hcg in je lichaam hebt?? toch een vmk gehad?
    sterkte meid!

@lucinda: hoop dat het werkt die prijs omlaag! duim voor jullie dat het huis snel verkocht is!

@naomi: je mannetje zien huilen doet ook pijn! helemaal als je hormonen nog wat mee spelen. Samen even huilen lucht dan vast weer even lekker op. sterkte voor je mannetje

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: ja huilen lucht zeker op! maar met die hormonen van mij lijkt er geen eind aan te komen hihi ik kan een hele dag janken als ik wil gelukkig kan ik me goed inhouden hihi.

hier is net de timmerman geweest en halverwege/eind volgende week hebben we extra opbergruimte in ons huisje :D
    wij hebben een hele hoge trapgat dat is allemaal loze ruimte, daarbij hebben wij geen zolder. nu wilde we graag extra opbergruimte zodat we een hoop spullen die we amper gebruiken net als weekendtassen ed. ergens kwijt kunnen. een paar huizen verder hadden ze dus een soort van kast in vanaf de ballustrade naar de muur zodat die loze ruimte weg is. familie van die mensen is net geweest en maakt voor 300,- die kast en monteert hem:D wat zullen we blij zijn als hij er hangt hihi.

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden..
    Even een kort berichtje van mij.. hihi.. Hier gaat het wel ok, veel last van hoofdpijnen en op het moment ben ik vaak savonds misselijk.. het veranderd steeds, maar kan nu iig weer wat eten en drinken.. maar de moeheid blijft, haha.. a.s maandag gaanwe voor onze eerste echo.. zoooo spannend!!
    Ik heb niet alles bijgelezen.. (sorry)
    @Pindakoek, Jeetje zeg.. en al uitslag gehoord?
    @Alice, vervelend dat je je huis nog niet verkocht heb, hoop dat he snel lukt..
    @Naomi, ow huilen lucht zooo ontzettend heerlijk op!! hihi..

Fijn weekend allemaal!!

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden heir even een berichtje van mij.
    Afgelopen woensdag ben ik ongesteld geworden. Heb dus een mooie cyclus van 32 dagen. Helemaal goed. Alles loopt perfect. Maar meost we; weer even wennen aan die helse pijn. pff wat is dat vervelend zeg.
    We zijn lekker een paar daagjes weg geweest om lekker even ons hoofd leeg te maken. Dat is goed gelukt:D
    Als mijn ongi over is, kunnen we weer aan de slag. Toch willen we proberen geen moet "klussen"te doen, maar het wel leuk te houden. We hebben al genoeg spanning gehad afgelopen maanden :(
    Hoe is het hier met iedereen?

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, "fijn" dat de ongi is doorgezet!! Hoe was het om even weg te zijn? Waar ben je geweest?

Vandaag lekker een reproductief dagje met mijn lief, vanochtend gesnuffeld bij de baby-dump en daarna wat spulletjes bij de ikea gekocht en nu zijn we beiden in ons huisje bezig. Fijn, toch wat beter dan dat ik in mijn eentje aan het puinruimen ben.
    Vanavond gaan we uiteten in een visrestaurant....ik ben erg benieuwd!!!

Hoe is het met iedereen?

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nijn: Wat fijn zeg! Een cyclus van 32 dagen is heel netjes. Hoop dat het deze regelmaat blijft houden en dat je natuurlijk snel weer zwanger raakt!

@Alice: Oh leuk snuffelen bij Baby dump. Ik heb mijn kinderwagen en Maxi Cosi daar al vandaan. Wel een beetje snel, maar ik had zo'n zin om iets te kopen, haha.. Veel plezier in het visrestaurant en eet smakelijk!

Bah hier weer een paar mindere dagen. Gister at ik een banaan en daarna spuugde ik de hele w.c. onder en vandaag at ik een appel en met avondeten een patatje en toen spuugde ik daarna ook mijn hele maaginhoud eruit. :( En daarnaast heb ik sinds vannacht een hele pijnlijke rechterborst. (sorry voor mijn gezeur, maar van de roze wolk heb ik tot nu toe niets gezien)

20. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@ Nijn: Dat is zeker weer een mooie cyclus! hoop dat er nu lekker regelmaat in blijft. Kan me heet goed voorstellen dat jullie geen verplichte klussen gaan doen! heel veel succes meid, hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn en geen nare dingen meer om de hoek komen kijken!

@ Alice: Lekker samen dingen kopen/ rond snuffelen en opruimen. Ik vind dat samen ook veel prettiger dan alleen! Bij welke baby dump ben je geweest? hadden ze daar veel?
    En hebben jullie lekker gegeten gisteravond? Haha wat een vragen vuur;)

@ Rosa: Wat enorm balen dat je je zo slecht voelt meid! Ik hoop echt voor je dat je er snel af bent! dat je nu je hcg piek achter de rug hebt,... maar helaas wil dat niet alles zeggen he.
    Sterkte! En dat je maar snel op die roze wolk kan gaan zweven!
    (heb ergens gelezen dat de huisarts zetpillen heeft tegen misselijkheid als het zo erg is? misschien kan je er wat mee)

Hier gaat het wel oke... wel moe, niet heel veel eetlust en met vlagen erg misselijk! Gelukkig nog niet over gegeven, maar merk dat de misselijkheid steeds erger word. Ben inmiddels in een week tijd al een kilo afgevallen ... opzich kan ik dat wel hebben maar voor een kleine niet heel goed toch? Eet wel gewoon... alleen minder zin in snoep (want ik anders wel altijd heb) en eet net iets minder dan anders.
    Als ik 'smorgens wakker word en ik moet nodig naar de wc.. dan kan ik daarna niet meer slapen vandaar dat ik nu op mn vrije zondag al weer een heel verhaal heb zitten typen.
    Oh heb nu trouwens ook een marco borsato tik,... haha luister steeds zijn muziek en teksten aan het luisteren wat het allemaal betekend... zal er ook wel bij horen haha.
    Fijne dag meiden!

Deel Deze Pagina