@alice: ja we nemen de gok! heb op buienradar gekeken en rond 6/7 uur zou het droog moeten zijn, denk niet dat er iets van klopt trouwens want het had hier al de hele middag moeten regenen en onweren volgens buienradar en het is nog steeds droog al ziet het nu wel goed donker maar ja anders zonnescherm omlaag en daaronder bbq'en he hihi. @kim: he bah dat is ook niet fijn als je vriend je niet begrijpt ik heb 5 maanden zonder werk gezeten (behalve zaterdagbaantje dan) en inderdaad het is even leuk maar daarna echt niet meer! en je bent geen hele dag bezig met werk zoeken dus een beetje leuke dingen doen moet kunnen!
@ Naomi, nou, smakelijk eten dan alvast!!! En jij hebt dus ook al een tijdje thuis gezeten .....Over 3 weken is het bij mij ook zover. Ik moet nu even 3 weken bikkelhard werken en daarna helemaal vrij. Ik ben benieuwd of ik in dat stadium van de zwangerschap überhaupt nog wel een baantje kan vinden. Ik hoop een beetje op een waarneming als secretaresse voor 2-3 maanden, dat zou nog net kunnen. En anders kan ik wel wat studeren gelukkig, dat is nog iets.....alleen even geen eigen inkomen, dat is ook wat lastig. Vandaag is toch een beetje moeizame dag, ik merk dat alle moeheid van de afgelopen werkdagen eruit komt. Net zo wat 3 uur geslapen en weer last mijn rug/bekken/buik. Nu moet ik nog even hier wat dingen regelen en dan vanavond weer terug naar brabant voor een feestje en dat terwijl ik gister laat pas in Utrecht ben gearriveerd en morgen ook alweer vroeg op. Het liefst ga ik eigenlijk gewoon heel vroeg slapen vandaag!! Morgen ga ik wel met manlief een pedicure en een lichaamsmassage laten doen voor zijn verjaardag. Dat is wel ontspannend gelukkig!
@alice: owww lekker een massage!! inderdaad langs thuis gezeten hier. er was geen werk te vinden in wat ik wilde (dierverzorging) en met mijn diploma werd ik verder overal afgewezen zelfs voor gewone baantjes in een winkel terwijl ik al 7 jaar ervaring heb in winkelwerk. ben benieuwd of jij inderdaad nog een baan kan vinden nu, ze mogen je niet afwijzen vanwege zwangerschap maar dan verzinnen ze wel een ander smoesje
@ Naomi, waar ik nu werk hebben ze gezegd dat ik vanwege de zwangerschap nog niet verder kan werken daar...dus wel gewoon eerlijk zeg maar. Het zou wel fijn zijn als ik op een later tijdstip wel daar kan komen werken. Pffff....wel raar zeg dat ze je niet aannamen ondanks al die ervaring!!! Ik ben in de laatste jaren van mijn studie wel eens afgewezen omdat mijn CV 'te goed' was en ik dus toch nooit lang voor ze zou werken....ook lekker handig.... Ik ga eens even surfen op internet of ik misschien al iets vind waar ik de 16e zou kunnen beginnen...beetje optimistisch blijven
waarom kan je niet verder werken daar ivm zwangerschap? bepaalde stoffen of dergelijke.. je werkte toch als dierenarts? of was dat stage (sorry dementie ) te goed... ook een lekkere reden dan!! op tijd beginnen met zoeken kan zeker geen kwaad! ik ben vorig jaar januari begonnen met zoeken omdat ik in juli mijn diploma zou halen en heb dus helemaal niets kunnen vinden! uiteindelijk een vakantiebaantje van juni t/m september.
Yes, ik werk als dierenarts. Nu is het sowieso al moeilijk natuurlijk omdat ik geen röntgenfoto's mag maken, dieren tillen of operaties met gasanesthesie mag doen en dan zijn er nog de gevaarlijke stoffen/medicatie. En ik moet er natuurlijk weer 3 maanden tussenuit i.v.m zwangerschapsverlof....Na de bevalling ga ik wel weer even kijken of er inmiddels al een plekje vrij is gekomen voor me. (Ze hebben nu sowieso even geen plek, zijn nog bezig met uitbreiden en hopelijk mag ik die uitbreiding zijn ) En ik gok ook maar op een vakantiebaantje, misschien kan ik nog net dus augustus en september meepakken, dat zou wel ideaal zijn
fotos en tillen snap ik maar ik wist niet dat je bepaalde medicatie dan niet meer mocht doen! en gasanesthesie ene kant logisch andere kant jij komt er toch niet mee in aanraking? jammer dat er voorlopig geen plek is hopelijk straks weer wel!!! ik denk dat het moeilijk is om werk te vinden als dierenarts zijnde, assistente is ook al zo moeilijk hihi. heb er altijd van gedroomd om DA te zijn maar dat gaat mij nooit lukken hihi.
hey dames, hoe is het met jullie? op blz 3 stonden we al... zal er even een upje aan geven! haha hier alles goed
hier alles goed hoor lekker uitgeslapen tot 11 uur en nu lekker ontbijten. om 1 uur naar de babydump!! zullen weinig kopen maar gaan echt even goed rondkijken.
@ Wian, fijn dat alles goed gaat!! @ Naomi, veel plezier bij de babydump!! Zijn die altijd op zondag open?? Mijn man is even aan het genieten van zijn laatste dagje 29 zijn, morgen wordt hij 30....wel zuur, ik moet de hele dag in brabant werken, gelukkig komt hij 's avonds even vanuit Amsterdam om het te vieren. Dan moet hij donderdag nog eens op en neer voor de 20 weken echo en vrijdag omdat mijn moeder dan jarig is. Druk weekje dus! En dat terwijl ik meer dan fulltime moet werken en dan ook nog avondspreekuur en nachtdienst erbij.....Gelukkig maar 3 weekjes en dan heb ik vakantie Net hebben we lekker met de hondjes gezwommen in de bossen, dat vinden ze zo fijn! En dan straks naar de paardjes, wat een heerlijk relaxte dag! En we hebben toch weer wat vakantieplannen gemaakt. We denken over een weekendje London voordat de kleine er is __________________
@ naomi, goed te horen dat alles goed gaat @ alice, van harte gefeliciteerd met je man! jammer dat je tot vanavond moet wachten om het te vieren, maar jullie kunnen het gelukkig vieren! lekker naar de vakantie toeleven! londen lijkt me gaaf!! Zelf nog anderhalve week werken, komt steeds dichterbij! dat is maar goed ook want kijk er naar uit, en ben er aan toe! Vanmorgen 1 crackertje gehad en daarna gaan douchen, daarna pas mn ontbijt...maar die volgorde is niet echt goed! bah! ben duizelig, en dat gevoel blijft na het eten:S gelukkig heb ik een auto en word het weer niet fietsen.. (vorige week ook al de hele week de auto gepakt:S ben beetje energie loos!) goede week weer dames! tot klets liefs
@alice: gefeliciteerd met je man!! de babydump is bijna nooit open op zondag hier, het was dan ook vreselijk druk echt niet fijn. we hebben een leuk badje gezien en een mooie wagen. we hebben eigenlijk alles wel gezien wat we nog nodig hebben hihi. @wian: balen dat je zo futloos bent!
@Naomi, knap dat je je in kunt houden hoor! Ik zou gelijk alles kopen.. haha Hier is het nog steeds wachten op de ongi. De kuur is sinds zaterdag afgelopen...
Hey meiden.. Alles goed hier? Hier wel ok.. lekker paar daagjes vrij geweest en dat heeft me goed gedaan..Gister lekker naar het strand geweest, was eindelijk niet meer warm..lekker patatje gegeten.. Ik moet nog precies 8dgn werken.. vanaf 5 aug heb ik eindelijk vakantie, haha!! Heb er zoooo'n zin in, gewoon lekker vrij zijn 3 weken!! @Alice, gefeliciteerd met je man! mijn zusje doet de opleiding voor... (tussen dierenarts ass & dierenarts in,kom even niet op de naam) en zij doet 1dag school verder werken, maar ik lastig om dan een stagebedrijf/baan te vinden.. @Naomi, en is babydump leuk? Ik wil er ook heen, alleen even kijken welke het dichts in de buurt zit hier.. Kwam van de week achter dat je niet mag vliegen als je zwanger bent.. vanaf 5mnd dacht ik.. ik zou met de kerst naar Engeland gaan, naar de familie.. nu maar met de auto en boot.. hihi..
@T84: vanaf 32 weken ofzo mag je vaak niet meer vliegen verschilt per maatschappij! babydump is wel leuk hoor, ze hebben heeeeeeeel veel. @blondy: hihi heb 2 flesjes gekocht van difrax we willen graag toch nog even wachten tot de 20 weken echo voor het geslacht ook al zullen we de spullen neutraal kopen en dan wil ik graag met mijn moeder eens gaan kijken. hopelijk ben je snel ongi meid!!!
T84, Tja het is vakantietijd he? Hier is het ook rustig hoor. Dus zeg maar, waar wil je het over hebben? haha
@blondy: hihi heb 2 flesjes gekocht van difrax we willen graag toch nog even wachten tot de 20 weken echo voor het geslacht ook al zullen we de spullen neutraal kopen en dan wil ik graag met mijn moeder eens gaan kijken. hopelijk ben je snel ongi meid!!![/QUOTE] Zie je wel! Je kunt niet met lege handen die winkel uitlopen!
Ja klopt idd.. het is hier zooooooooooo rustig.. dat ik gewoon even niet meer weet wat ik moet doen.. en het is pas maandag.. Moet nog tot vrijdagochtend... Uhmz even wat bedenken.. hihi
het is hier inderdaad heel erg rustig! jullie mogen wel hier naar toe komen hoor heb momenteel 3 drukke kids rond lopen extra handen en vooral ogen zijn altijd makkelijk @blondy: nee inderdaad kan niet met lege handen weg dat heb ik altijd haha. ook nog een kadobox gekregen van hun echt super leuk! zit echt vanalles is: 2 bekertjes met tuit, knuffel, bon voor 5,- te besteden aan kleding daar, box waar je doekjes in kan doen en nog wat dingetjes maar die ben ik vergeten hihi.