Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *zucht* :(

Moet nog beginnen met opruimen anders heb ik me vriend op me dak .

Verveel me eigen ook echt helemaal te pletter, zo maar is eerst de hond doen en dan beginnen met opruimen .

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: suc6 met opruimen!!

ik ga het konijn ook eens verschonen nu. ze heeft haar ondervacht eruit gegooid dus ze heeft een lekker harig hok nu:p

daarna maar naar mn ventje gaan kijken bij mij ouders.

morgen trouwjurken passen:D moest er vaart achter zetten nu hihi.

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@ pindakoek... ik was al langer zwanger dan ik wist en deed een test met ong. 4 weken overtijd dus achteraf gezien en die was toen ook heel licht met kruidvat later 1 gedaan met da en die was duidelijker... Anders moet je ff een digitale test doen... Weet niet of de winkels open zijn bij jullie? Succes iig met wachten...

Hier steeds meer zwangerschapskwaaltjes maar miss verbeeld ik het me, ik weet echt niet of dat al zo snel kan als ik het goed heb was mn eisprong vorige week qua slijm en buikpijn leek dat zo. Nu weer bloedneuzen, maagzuur, emo, bandenpijn, tepels... duss nja ik ga nog maar niet testen dat heeft geen zin denk ik ;) of ik had een hele rare cyclus na mn miskraam...

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Lisette: Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Je kwaaltjes lijken er wel op, maar ik moet zeggen dat ik dat juist had wanneer ik ongesteld werd. Nu voel ik niets. Alleen sinds vandaag voel ik de zijkant van mijn rechterborst, maar ook niet heel erg gelukkig.

5. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @rosa: Gefeliciteerd! Super leuk.
    @pindakoek: spannend zeg, ik zie geen streppje maar dat wil natuurlijk niks zeggen.
    @naomi: wow jij begint echt al een buikje te krijgen. Gaaf zeg.

vanochtend bij de huisartsenpost geweest, ik heb de hele nacht super veel pijn aan mijn blaas gehad. Heb nu een acute flnke blaasontsteking. Heb antibiotica gekregen en daarmee moet het overgaan. Het is antibiotica die je ook mag slikken als je zwanger bent (om gevraagd). Het is een kuur van een week, daarna moet ik terug naar de huisarts. Op de huisartsenpost wilden ze niet op zwangerschap tetsen omdat de blaasontsteking zo duidelijk was, de dokter zal dit over een week wel doen als ik klachten blijf houden. ach ja we zullen wel weer zien.

in juli zijn mijn man en ik 10 jaar samen dus ben nu een lekker weekendje weg aan het zoeken, waarschijnlijk Italie.

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Happy, jeetje meis dat moet jij weer hebben :(

Veel sterkte !!

Zo dan 10 jaar samen , ik ben dit jaar pas 4 jaar samen met me vriend :p

Hopelijk vind je snel iets leuks wat je kan gaan doen met je man:D

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hey dames,

Wat vervelend Happy. Bah een blaasontsteking :( Hopelijk zijn de klachten snel verdwenen met AB.

Zó leuk! Mijn zus die in Amerika woont belde me net omdat ik haar had gemaild dat ik een positieve zwangerschapstest in handen had vanochtend. Zegt ze; kun jij ook een geheimpje bewaren?
    Blijkt zij nu 5 weken zwanger te zijn, ze is dus maar een weekje verder dan ik. Voor haar is het wel al de derde, maar dit is echt bijzonder!

Haar vermoedelijke bevallingsdatum is 09 januari en die van mij 19 januari :)

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, o wat leuk samen zwanger zijn met je zus :D

Dat word samen geheim houden :p

Ik wou ook graag samen met me zus zwanger zijn , maar zij moet nu 1 maand overslaan ivm ooroperatie :(

En ik ga rustig aan verder :)

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    leuk man samen zwanger!! Ik kon het niet laten vanmiddag een testje te wagen die ik nog in de kast had.maar hij was negatief. zal deze maand wel niet raak zijn..of ik ben nog wat te vroeg.aangezien ik mn banner heb op 30 dagen en het net zo goed 33 kan zijn. dan ben ik nu nog 5 dagen voor nod.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pindakoek, op deze in negatief zie ik helaas ook niets :(

Ik heb mijn hele dag weer verslapen en toen ik opstond ben ik weer alleen maar ziek geweest....blegh...Gelukkig morgen maar 1 dagje werken en dan weer weekend :)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow ja, bij mij klopt het ook niet allemaal op de uitgerekende datum trouwens....Volgens de vk is het 15 december, volgens FF 17 december, volgens de ovulatietesten 18 december en volgens de innestelingsbloeding 20 december.....Dusse, welke zal het worden?? En daarbij, je kunt nog 3 weken eerder en 2 weken later dan de uitgerekende datum bevallen, dus wie zal het zeggen??
    Maandag hebben we onze eerste echo trouwens, hopelijk is alles goed en kunnen ze vast stellen op hoeveel dagen we precies zitten :)

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Wat fijn dat je maandag de eerste echo hebt. Lijkt me dat het ook een stukje zekerheid met zich meebrengt. Natuurlijk is het nooit helemaal zeker, maar de bevestiging dat het geen lege vruchtzak is en dat het hartje klopt zou mij heel fijn lijken.
    Succes dan en morgen ook nog even met werken. Ik heb morgen een verplichte vrije dag dus dat is wel lekker.

Jeej ik heb mijn oude banner terug! :D

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik zit hier met tranen achter de computer...weet het gewoon ff niet meer..ben zo bang dat er iets met me aan de hand is :( Heb vanmiddag seks met mijn vriend gehad maar als ik klaarkom heb ik echt een stekende pijn rond mijn hele onderbuik. Heb net al gelezen dat het cystes of verklevingen kunnen zijn etc..zit me helemaal op te vreten hierzo...sorry hoor moest even mijn hart luchten..

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis , als het kon had ik naar je toe gekomen en een dikke knuffel gegeven .

Maak je niet al te druk over cystes en verklevingen misschien heb je over een paar dagen meer zekerheid .

En als je het echt niet vertrouwd dan even naar de HA bellen en uitleggen wat je voelt en of je eventueel een echo kan krijgen.

*Geeft pindakoek een dikke digi knuffel *

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , spannend de eerst echo !! :D

We gaan er gewoon vanuit dat alles goed is .

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Pindakoek, ook van mijn een dikke knuffel!!!
    Bel anders inderdaad morgen even je huisarts om je even na te kunnen laten kijken, dan heb je in ieder geval zekerheid, ja toch?

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt meiden..gaat nu wel weer wat beter met me. Vind het zo *** gewoon dat ik zulke klachten krijg en ik niet weet wat er van binnen met me gebeurd. Ik kan naar de dokter gaan maar waarschijnlijk zegt ie toch 'wacht nog maar even af'. Ik wacht nog een paar dagen en als ik dan nog geen duidelijkheid heb (ongi of posi test) dan ga ik maar weer naar de dokter toe (kom er nooit en nu wel iedere maand :()

Ik ga zo even de was doen en dan bij mijn mannetje zitten..misschien dat er nog een leuke film op tv komt dat ik mijn gedachten even kan verzetten...

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis , probeer het inderdaad van je af te zetten en geniet samen met je man op net 5 is een leuke film bezig weet niet of jij het ook leuk vindt :p

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pindakoek, probeer een verwijzing te krijgen bij de ha. Vind het heel erg voor je dat je je zo rot voelt, sterkte meissie!!

Rosa, wat leuk dat je samen met je zus zwanger bent! Zullen je ouders leuk vinden!

Alice, veeeel plezier morgen bij de echo. Wat ontzettend spannend om Ukkie voor het eerst te zien! Ik hoop dat het groeipijnen zijn, heb nu ook weer een beetje 'last', maar dat had ik al vanaf het begin. Morgen twee weken en dan mag ik ook. Ben dan ruim 10 weken volgens de berekeningen, dus moet een mooie baby te zien zijn.

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , alice heeft maandag haar echo ;)

Denk dat je er overheen hebt gelezen :p

Ook voor jou is het heel spannend !!

Deel Deze Pagina