Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja die plantje ja van die chinees haha die waren echt heilig!!!!

ja dat was dat jonge meisje waarvan der moeder mee ging, volgens mij kon zij zich wel heeeeeel goed aanstellen hoor! kijk ik begrijp ook wel dat het pijn doet maar zoals zij daar lag was het net alsof ze levend gevild werd hihi.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd, dat was die idd.. die was net 3minuten binnen en wilde een ruggenprik geloof ik..
    Ja die chinese is volgens mij woensdag aan de beurt..

Ja volgens mij loopt het goed af met dat kindje (darmpjes) Vond het trouwens wel bizar om te zien..

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

de meiden die hier straks langs komen hebben heel wat terug te lezen haha, was hier ook al een paar dagen heel erg rustig.. vanaf wanneer kun je die boxen allemaal gaan aanvragen dan??

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja die meiden moeten een hoop gekletst lezen, haha..
    Maar wel goed, zo gaat de dag hier wat sneller.. dus kom op volgend onderwerp.. hihi..

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: die kun je nu al aan gaan vragen hoor!!
    ja opeens gaat het hard hier met posten hihi vind het altijd leuk als het zo druk is :)

@T84: ja klopt en toen had ze pas 1/2 cm volgens mij haha. duurde erg lang bij haar maar ze was ook zo gestresst.

ben benieuwd hoe die chinees het gaat doen en die man ook want dat is een beetje een doetje ;)

was inderdaad erg vreemd om die darmen op de buik te zien liggen, ze durfde hem ook eerst niet vast te houden best zielig.
    de darmen waren ook gewoon ingepakt met doorzichtige folie/zak alsof het vlees is

6. wianhalu

ik ga even een spelbreker zijn,.. want ik ga toch ff een half uurtje mn ogen dicht doen en daarna bezig in huis! kom straks weer ff koekeloeren of jullie nog aan het kletsen zijn hier!!
    Succes verder nog even bye bye

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja die man van de chinees krijgt het zwaar denk ik..
    Ja klopt met die folie zag het er apart uit.. wel goed ter bescherming en dat ze op hun plaats bleven denkk ik..

Moet strakjes ook nog boodschappen doen.. pff..

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dat gebeurt hier altijd op zaterdag hihi.

gisteren schopte de kleine trouwens weer tegen mijn hand! is echt een leuk gevoel!

er zat hier toch iemand in het topic die sleutelhangers maakt???
    weten jullie wie dat is, ben het vergeten en wil een sleutelhanger hihi. heb nl een nieuwe fiets maar geen hanger voor de sleutel, dat wordt kwijt raken dan....

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok, ik doe normaal boodschappen op zondag.. maar had er geen zin in gister..
    Maar heb gelukkig geen hele grote lijst..

Ow gaaf.. lijkt me zo super gevoel!!

Uhmz.. sleutelhangers.. ik weet het niet meer..

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Zo wat hebben jullie veel geschreven op 1 dag pff. :D

Heb het allemaal een beetje bijgelezen.

Alleen nog niet gereageerd sorry:)

Hoe is het hier met iedereen.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: ja is zeker een super gevoel!!! ga hem/haar ook steeds vaker voelen nu echt leuk.

op zondag is hier geen supermarkt open dus dat kan niet dan.

hihi ik weet het ook echt niet meer! hopelijk reageert diegene nog ben toch wel benieuwd.

@kim: hihi ja het ging net heel snel haha! hier gaat het goed hoor! de kids doen eindelijk normaal. ga de jongste nu maar uit bed plukken en beauty and the beast kijken met appelflapjes :D
    hoe is het met jou??

nou meiden ik ben er weer vandoor ik denk dat ik nog wel even zal komen straks!

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hier moet ik afwachten op een telefoontje van de woningbouw , we hadden een rekening gehad van ze of we even 99 euro willen betalen aan reparatiekosten van de oude woning.

Nou hadden ze er dus een papier bij gedaan waar het op stond , maar volgens mij waren ze vergeten dat wij ook nog het originele hebben en daardoor bewijs hadden dat het er niet op stond wat er moest worden gedaan.

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , gezellig :D Veel plezier !! Lekker hoor appelflapjes ;)

En dat voor een maandag :D

Hier gaat het wel redelijk ruzie gelukkig opgelost en het gaat een stuk beter met ons , we gaan straks ook samen aan de babykamer verder het laatste behang eraf halen en dan de gaten dicht plamuren.

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat gaan jullie toch hard met de weken voor je het weet krijgen we te horen dat jullie bevallen zijn hihi.

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, geniet lekker van de appelflapjes..:)

@kim, Ja niet zomaar betalen hoor, dat soort instanties naaien je waar je bij staat.. bij ons ook.. moesten ineens 1244,- euro betalen..aan verwarmiongskosten (die elke maand inbegrepen waren bij de huurrijs) nou na bijna 2 jaar hebben we ons gelijk gekregen.. duurde ff, maar dan heb je ook wat..

16. wianhalu

zo weer lekker gekletst dames! en kim is er ook gezellig bij gekomen,, ik heb inmiddels afwas water staan en ben weer wakker! haha verder ben ik nog niet! ben weer even blijven hangen op zp haha!

@ naomi: ik maak sleutelhangers! momenteel niet heel veel keus meer... maar als je op de website kijkt kan je ook aangeven wat je leuk vind bij elkaar... dan maak ik hem voor je zoals jij hem wilt. www.sleutelhangerkado.jouwweb.nl kijk maar of je er wat leuks tussen vind zitten!

17. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi ik ben er ook weer! Ben ik even weg zijn we ineens twee bladzijdes verder! hihi kletskonten!

Die serie ken ik niet. Om terug te komen op Twin Peaks T84, das een serie uit de jaren 90. Het draait (blijkbaar) om een dood meisje dat gevonden wordt in/uit een dorp en wie de dader is. Hele dorp is verdacht. Mijn mannetje zegt dat het een ontzettend goede serie is, wat hij er tenminste nog van weet.

Ik heb geen ervaring met kadoboxen, ben helaas nog niet zwanger...

Kijken jullie weleens naar Armywives?

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja we hebben lekker gekletst vanmiddag..
    Ok, ik ken het niet vandaar..

Nee armywives kijk ik niet.. kijk vaak de pfaffs (geen idee waarom, gewoon leuk denk ik) CSI en Bones.. verder van alles wat..

Nou meisjes, ik ga er lekker vandoor!
    Boodschappen doen etc.. tot morgen!!

19. wianhalu

ken de serie ook niet... maar klinkt wel spannend. armywives kijk ik ook niet...volg niet echt een serie... gtst maar die heeft een zomerstop.. en ik keek altijd prisonbreak.. vond ik een hele goede serie!
    heb net de blijedoos en felicitas doos aangevraagd :D altijd leuk! benieuwd wat er in zit... het blad wij jonge gezinnen lijkt me ook erg leuk!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: heb je contactformulier ingevuld ;)
    ik zal niet verklappen wat er in de box zit, is veel leuker om hem zelf uit te pakken hihi.

blijedoos heb ik nog niet ;) is pas met 27 weken ofzo!

hier film gekeken en appelflapjes gegeten, man wat was dat een zooi! was met bladerdeeg gemaakt het hele huis lag vol met kruimels!!! dus maar weer eens gestofzuigt hahah.

nog 3 kwartier dan worden ze opgehaald!!!!!!!!!
    eindelijk rust pfffff, denk dat mn ventje kan koken dan ga ik even bijkomen.

Deel Deze Pagina