Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@ naomi kids vreten je energie he! Ik merk het ook na een dag werken!
    Nu heb ik niet eens gewerkt... alleen afgewassen en gedweild:S maar energie is ver te zoeken!
    Moet dus nog ff geduld hebben voor ik weet wat er in zit;)
    Je hebt weer mailtje terug

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja ze vreten zeker energie!!
    ze zijn net opgehaald oww wat vind ik het heerlijk om nu mn huis weer voor mezelf te hebben hihi. ben maar gelijk naar de wc gegaan haha was alweer lang geleden en nu waren ze weg:p

mijn energie is ook nog lang niet terug hoor! maar het begint wel steeds meer terug te komen.

heb je mailtje gekregen ik maak het geld over wanneer ik weer kan internetbankieren dat zal einde van de week zijn ivm de laptop van mn vriend die ik daarvoor nodig heb. daar staat zeker geen zooi op hahah.

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , nu kan je weer lekker rustig aan doen ;)

Vanmiddag iets over half 5 gebeld door de woningbouw , nou ik kreeg een mond van hem .

Daarbij ben ik ook niet zo klein met me mond en heb het hem even laten weten , nu is hij bereid die 54 van de rekening eraf te trekken maar dan moeten we alsnog 45 betalen .:$:x

Nou sorry maar dat ga ik alsnog niet doen , en nu wilt hij het dus overleggen en word ik morgen terug gebeld , dat is dan te laat want ik ga morgen ook info winnen bij het juridisch loket .

Ik vind dat we zelf in ons recht staan en we hebben gewoon zoveel meegemaakt met hun daar schrik je gewoon van.

Het ging dus om deze dingen :

We moesten de wasemkap ontvetten en schoonmaken , en dat hebben we gedaan want we hebben er met z'n tweeën aangewerkt .

Was dus volgens hem niet goed genoeg en werd even 25 euro in rekening gebracht:$

Het volgende was een strip van de muur afhalen zo'n strip waar je met een krijt overheen kan.(Had vriend overgenomen)

We hebben het er dus afgehaald en er zat beschadiging onder wat niet van ons was .

Daar werd ook 20 euro in rekening voor gebracht omdat het er niet uitzag en moest worden hersteld .

Stond niet op de lijst van wat we moesten doen het herstellen.

En het laatste de balkon deur die volgens hun moest worden geschilderd .

Nou sorry maar als je het hebt gezien waarom schrijf je het dan niet op , had het best willen schilderen maar dan moet het op de opname lijst staan en dat stond er dus ook niet op.

Wat krijg je als slap excuses ja er stonden waarschijnlijk dozen voor of er hing een gordijn voor , hij is zelf op het balkon geweest:(

Dan had hij dat kunnen zien en de kosten daarvoor waren 54 euro:$:$

Als hij het netjes had gezegd dan wou ik het nog wel doen geen probleem maar dan moet hij het niet zo gaan spelen met ons dat we er zelf maar aan moeten denken :(

We hadden op dat moment al zat aan ons hoofd en we hadden zelfs de blaren op de handen om een vensterbank eruit te slopen.

Ik had al meerdere keren gezegd wij gaan hier dus echt niet voor betalen .

En bij de muur van de schade die eronder zat kreeg ik als antwoord , ja dan had je het maar niet moeten overnemen PARDON!!:$

Vervolgens nogmaals gezegd dat we er niet voor betalen , krijg ik dit als antwoord, Nou dan betaal je toch lekker niet is niet mijn probleem:x

Wat vinden jullie ervan , en wat zouden jullie doen .

Hij heeft ons wel zitten frauderen , met een slap excuses dan ben je bij ons aan het verkeerde adres.

Sorry voor het lange verhaal , maar ben het wel weer kwijt:)

4. wianhalu

@ naomi, is prima zie het wel verschijnen!

@ kim, wat een klote situatie! ik weet niet zo goed wat ik zou doen, denk dat het juridisch loket wel even een goed idee is!
    succes er mee! woningbouw sucks!!

@ all, nu ik zwanger ben baal ik opeens van mijn borsten. ik heb altijd al een klein verschil in mijn borsten gehad, maar daar stoorde ik me eigenlijk niet meer aan en was te vreden. heb al een grote cup maat, 80 E... nu zijn ze aan het groeien, maar heb het gevoel dat maar 1 borst flink aan het groeien is, de grootste... En ik stoor me hier heeel erg aan!! Ik hoop echt dat het een beetje bij trekt! Nu kan het natuurlijk ook zijn dat ik er zelf nu weer meer oplet en het meer opvalt... maar ik vind het er niet uit zien:( kan het zijn dat er maar 1 borst groeit??? dat ik straks een heeeel groot verschil heb?? Bah zit me druk te maken!

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wain , ja echt wel ;) Begin er echt een hekel aan te krijgen bah !!

Ik zou als ik jou was het even aankijken maar als je het echt niet vertrouwd kan je beter naar de HA gaan .

Geen idee of het zou kunnen, maar vind het wel apart hoop voor je dat het snel bij trekt .

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: bah wat een situatie!!! juridisch loket lijkt me wel slim dit kunnen ze niet maken, ze proberen overal geld uit te slaan tegenwoordig!

@wian: hmmm geen idee of dat kan! die van mij zijn gelukkig beide gegroeid (ook hier een beetje verschil altijd)

gisteren kwam er opeens vocht uit eentje!!! echt maar een druppie maar toch wel raar haha.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hai dames,

Hoe gaat het allemaal met jullie? Met mij goed ;) Mijn cyclus wordt al langer :( Heb heel laat een ei gehad denk ik ..had veel vruchtbaar slijm en beetje ongi pijn onderin mijn buik en zij dus hoop dat ik een super eitje heb gehad hihi :D

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek, Ja hier gaat alles goed :)

Jeetje dat is flink balen zeg dat je cyclussen langer duren.

Ik hoop met je mee:D

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zie trouwens dat we allebei 6 dagen hebben tot testen :D

Wanneer ga jij testen ;)

Ik denk bij mijzelf ong op 11 DPO.

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere

Pff hahaha als ik op zp zit heb ik alleen maar zin om te gaan testen, in de hoop dat ik ook een vet posi test krijg...echt erg :D Spannend en wie weet staan we straks allebei op Roze , hoop het maar!

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Maarre..ik denk dat ik tot donderdag wacht..dan is mijn vriend jarig..zou wel een leuk verjaardagscadeau zijn, al ga ik er niet vanuit..

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zal inderdaad een leuk cadeautje zijn voor je vriend en voor jou natuurlijk , je kan het proberen bij de één is hij snel positief dan de ander.

Hoop inderdaad allebei dat we op roze gaan :)

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag :D

14. wianhalu

pinda en kim, mijn duimen zijn al weer hard aan het draaien voor jullie... ook voor de anderen nog niet zwangere in het toppic! * strooit met HCG over het toppic*

tja ik wacht wel even af... ze zullen ook vast alle 2 wel groeien... maar die grootste doet ook meer pijn, dus kan ook gevoels matig zijn dat ik die meer gegroeid vind....mijn kereltje zegt steeds, ik vind je ook mooi als ze beetje ongelijk zijn hoor... maar dan word ik weer heel verdrietig want ik vind het lelijk! misschien zijn het toch ook wel gewoon de hormonen die er nu opeens over struikelen.
    bab ik begin steeds minder eertlust te krijgen... gisteren maar gestopt met warme eten omdat ik het gevoel had dat het bij iedere hap er weer uit zou komen. nu zit ik hier nog met een half schaaltje onbijt wat ik niet meer naar binnen krijg :S
    de misselijkheid steekt dan op. Zo weer even genoeg geklaagd haha

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Gister avond kwam de vrouw van moeders voor moeders.. met een setje flessen, haha.. Ze ging een zwangerschapstest doen, en echt binnen no-time stond die streep erop.. ze zegt volgens mij heb jij veel hcg.. heb je er last? Ik zeg ja dat kan wel kloppen, haha! Kreeg ook nog een kado'tje..
    Verder ben ik niet meer blond, maar donker blond, hoefde er eigenlijk niet aan te wennen.. ben er blij mee!

@Wian, bij mij groeien me borsten goed, en zijn ook zo hard. Miss idd wat je zegt omdat de ene meer zeer doet dat het opvalt of jij denk dat ie groter wordt, ik denk dat het wel bijtrekt!

@Kim, goed zo volhouden hoor! Hebben wij ook gedaan toen.. ze kunnen toch geen kant op op een begeven moment, ze hebben geen bewijs..

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Meiden, ik ben weet terug! Heb het echt heerlijk gehad.

Wian, geweldig meid dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Ik ga de rest even bijlezen, heb alleen deze pagina gedaan, dus heb er nog wel wat voor de boeg haha.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: gelukkig heb je het lekker gehad!! waar was je ook alweer heen geweest (sorry ben echt een zeef)?
    zo te zien aan je banner ben je ongi geworde jammer zeg.... of wilde je een cyclus afwachten?
    je kunt nu in ieder geval weer flink gaan klussen :D

@kim en pinda: mijn duimen draaien voor jullie!! hopelijk beide snel op roze :)

weer nu pas weer uit bed hihi schandalig he:p moest echt bijtanken van gisteren heb er zelfs niet uitgehoeven om naar de wc te gaan dat gebeurt bijna nooit haha.

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Steph, lekkere vakantie gehad?
    Als je moet bijlezen heb je een hoop te lezen, hihi..
    Verderalles goed?

Zo lekker dat je zo lang kan blijven liggen, lukt mij dus echt niet..

19. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden. Ik zou jullie op de hoogte houden, dus hierbij! :D

Vanochtend wakker geworden met buikpijn. Bleek dat het begin te zijn van mijn ongi; eindelijk! Maar eigenlijk stelt het weinig voor; een klein beetje bruine afscheiding.. Wel last van krampen nu..:(

Hoop dat het toch doorzet. ;)

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik was naar Australie, Naomi. Zal mn banner even weghalen, wist niet dattie er nog stond. Ben nog niet ongesteld geworden, denk wel dat het eraan zit te komen, voel genoeg rommelen in mn buik.

Deel Deze Pagina