@blondy, Volgens mij komt je ongi eraan.. Wow australie, lijkt me gaaf idd!! wel lang vliegen he.. Nog gave dingen gezien? Pff.. verveel me zo.. kan volgens mij ook elk moment in slaap vallen achter me bureau..
Ja als ik thuis had gezeten, had ik het ook wel geweten, lekker dagje rustig aan doen!! Heerlijk.. Nu nog net geen stokjes tussen me ogen om ze open te houden.. Heb net bedacht ga zo lekker weg!! (hihi) Morgen en donderdag ook nog 2 lange dagen.. en vrijdag bekijken ze het maar.. en dan alleen nog ma,di & wo en dan heerlijk 3weken vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kijk vind het niet erg om te werken.. maar het is hier zo stil ook qua werk.. en daar kan ik niet zo goed tegen.. hihi..
wat lekker dat je gewoon kan beslissen dat je naar huis gaat nog 5 daagjes werken dan en dan heb je vakantie
Dankjewel voor de felicitaties ladies! Pfff, jullie hebben wel flink gekletst hoor.... De rest van de week ben ik er ook vrij weinig. Morgen avondspreekuur en nachtdienst. Donderdagavond de 20-weken echo en dan vrijdag is mijn moeder jarig.... Dus ik heb zaterdag denk ik nog een hele boel bij te lezen heb
Spannend Alice, de 20 wekenecho! Gaat hard he? Ik zou zondag ook 20 weken zwanger zijn. Heb net een test gedaan, maar die bleef wit.. Zit op dag 34, baal er behoorlijk van dat ik dus niet ongesteld wordt. T84, heb heel veel gave dingen gezien! We zijn naar een paar steden gevlogen en hebben ook nog ongeveer 1800 km langs de kust gereden. Heerlijk bijna vakantie, ga je nog weg of blijf je lekker thuis?
@Naomi, ja het is nu zo rustig, ze missen me niet.. (hoop ik) @Alice, ja we klesten lekker door.. ow wat leuk de 20wkn echo.. heb je zelf al een idee wat het wordt? @ Steph, gaaf hoor! mijn vriendin vertelde gister dat ze de oost-kust gaat doen.. Heb lekker 3 weken vakantie.. gaanniet op vakantie.. we gaan de laatse klusjes in huis doen.. (zijn in december verhuisd) en ik wil de buitenkant ook verfen.. verder gaan we een paar daagjes weg.. en er komt familie uit engeland over.. en vooral lekker relaxen ga ik!! Zo helpen jullie me vandaag weer door de dag heen? Aub?
@T84: hihi weer een werkdag voor jou bah bah! @alice: oww super bij de 20-weken echo!!! wij hebben hem ook over 2 weken en 2 dagen ik kan niet wachten hihi. @stephanie: meid wat balen dat je nog niet ongi bent en de test wit is gebleven! hopelijk heb je snel duidelijkheid! ik ben zo blij vanmorgen haha, had net een mailtje dat ons bod van 75,- op een box met boxkleed is geaccepteerd!!!! en mijn paranormaal genezer was gisteren weer tevreden over mij en de kleine de kleine groeide heel hard volgens hem haha toch wel leuk om te horen.
Sstephanie , welkom terug Fijn dat je vakantie zo leuk was Balen dat je nog niet ongi bent geworden . Blondy, en ?? Is je ongi al doorgebroken . T84, Hou het nog even vol meis , dan heb je vakantie en kan je lekker genieten . Alice , Spannend !! de 20 weken echo !! Alvast gefeliciteerd met je moeders verjaardag ! Wat denk je wat het word Naomi , wat leuk dat jullie bod is geaccepteerd . Heb jij ook al een vermoeden van wat het word over een paar weken.
Hier gisteren erg beroerd opgestaan , had ontzettend veel lucht in de darmen en een flinke pijn de maag , rest van de dag ook niet echt lekker geweest . Daarbij kreeg ik er ook nog is hoofdpijn bij bah!! Gistermiddag zijn me zus en ik over de vlindermarkt heen gelopen, en heb een mooie paarse dromen vanger gekocht . En vanmorgen ook weer een beetje misselijk opgestaan maar nu gaat het gelukkig wel
@kim: hmmm dat zijn bekende kwaaltjes hopelijk betekenen ze bij jou hetzelfde als bij mij hihi. ik heb altijd het gevoel gehad dat een jongetje zou worden maar een andere stem in mn hoofd zegt een meisje haha dus ik weet het niet zo goed meer wat ik nu denk
@Kim, Nou ik hou het nauwelijks vol, haha.. De tijd kruipt voorbij.. Volgende week om deze tijd is het bijna zover.. Maar we gaan gewoon door.. ben helemaal bij met atwt.. terwijl ik dat eigenlijk nooit kijk.. maar kan het zonder geluid afspelen hier.. is met ondertiteling, haha.. Spannend hoor je kwaaltjes!! Hoop het zo voor je!!
Naomi , ook erg spannende tijden voor jullie dus T84, erg is dat he als je tijd zo langzaam gaat , ondanks dat met ondertiteling is zo ik toch beter vinden met geluid Had gister trouwens ineens ook erg flinke rugpijn , kon bijna niet meer lopen
Ja ik weet het heb liever ook geluid, want dan kan ik meerdere programma's kijken maar het is een beetje raar dat ik tv zit te kijken op me werk.. vandaar helaas zonder geluid.. Wanneer wil je gaan testen?
Ja dat is dan een beetje raar dan moet het maar eventjes zo . Zit zelf morgen te denken dan zit ik 2 a 3 dagen voor Nod met eentje van 10 miu/ml een vroege test dus , ben erg benieuwd maar vind mijn temperatuur ook al zo raar . hij is bijna hetzelfde als voor me ei nog nooit gehad .
Mijn duimen maken ook overuren voor je!!!! Klinkt wel goed allemaal!!!! Spannend!! Zo nog 55 minuten vervelen.. en dan eindelijk klaar voor vandaag..
@T84: dan ben je nu klaar het is 4 uur ik heb net mijn diploma opgehaald, ben blij dat ik er nu toch echt klaar mee ben. net grote bek gehad van een stel hangpubers hier die kregen de volle laag terug hihi. mijn hond poepte in de bosjes tja waar moet hij het anders doen hihi. hebben eigenlijk nooit last van hangjeugd hier is de 1e keer dat ik ze zie en ze gaan nog op autos zitten ook grrrrrr stel aso's.