Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    jippie weer een 'ruzie' met degene van de hondenclub :(
    nu beweert ze weer dat ik iets niet gezegd heb over een cursist wat ze wel moest weten! ik ben een zeef maar weet wat ik wel en niet verteld heb en durf het best toe te geven als ik het vergeten ben!

begint ze me gelijk weer aan te vallen ja en wanneer heb je dat gezegd dan hoeveel weken geleden was dat en bla bla bla. ikke terug gemaild dat ze me niet zo moet aanvallen. krijg ik weer terug dat ze niet aanvalt maar dat ik dus suggereer dat zij dat gedrag goed keurde en dat ik toch maar eens wat meer aantekeningen moest maken. pfff is mijn cursist niet ze mag blij zijn dat ik het zeg. krijg ik weer terug ja hoor je mag het laatste woord :mad: ben nu echt weer flink pissig en heb weer helemaal geen zin meer in morgenavond bah.

stomme hormonen en stom mens, heb weer de neiging om te zeggen dat ik stop!
    over 2 weken intake met hopelijk nieuwe vraagouders en als dat klikt stop ik met les geven kan ik lekker gaan werken op die avond en genieten van onze eigen kleine!

sorry van ego bericht meiden moest het ff kwijt!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph....:(....balen dat je ongi nog niet komt en de test blanco blijft :(....
    Hoe voel je jezelf nu trouwens onder de mk? Heb je het leed al een plekje kunnen geven?

@ Kim, spannend testen!!

@ Naomi....mmm, zo te lezen was het even je dagje niet :(

Zo, net een lange dag van 0830u tot 20u erop zitten, pfff, dat is sowieso al zwaar, maar met de kleine in mijn buik erbij nog een tikje zwaarder....nu ga ik dus de oproep/nachtdienst tot 0800u morgenvroeg, ik hoop dat ik lekker mag blijven slapen vannacht...

Ukkie trapt er flink op los! Ben wel een klein beetje ongerust, net sprong een enorme boxer in mijn buik...toch een beetje au, maar het zal wel allemaal meevallen..

Groetjes!!!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: fijn dat ukkie zo trappelt! heeft je man hem/haar al kunnen voelen?
    morgen de 20-weken echo spannend!!!!
    wat een lange dag zeg, snap dat dat zwaar is.
    Kan weinig kwaad hoor ;) ukkie heeft genoeg stootkussens nu (vruchtwater).

ik had inderdaad mijn dagje niet. morgen geen cursus dat vind ik wel fijn kan deze ruzie even wat rusten. heb haar wel gezegd dat als ze niet tevreden is ze maar een ander moet zoeken.

ik ga zowiezo stoppen heb ik besloten lekker tijd voor de kleine straks.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, Oehhhh spannend! Ik duim voor je!!!

Naomi, wat een stom mens van die hondenclub! Ik zou ook lekker stoppen, of een andere club zoeken.

Alice, hoop dat je een rustig nachtje krijgt!! Eng zeg, van die hond, gelukkig krijg je morgen de bevestiging dat alles goed is met je kleintje. Heel veel plezier alvast.
    Ik heb het nog best wel moeilijk, vooral omdat het lijkt dat iedereen om me heen zwanger wordt of bevalt.

Meiden, even advies graag. Ik had vanochtend een test gedaan, maar niet echt de tijd opgenomen, heb m eigenlijk meteen afgelezen (vorige keer stond er meteen een duidelijke streep). Nou doe ik vanmiddag de vuilnisemmer open, staan er wel twee streepjes op.. Is gewoon de kv 2v5, die doet toch niet vals? Er is wel een tijd overheen gegaan natuurlijk.. Durf het niet echt te hopen, maar ben ook nog niet ongesteld.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: uhmmm mijn mening is dat een streepje nooit zal verschijnen als er geen HCG in zit ;) ook niet na een lange tijd.

je kunt ook eens testen met testpoint van etos die is nog gevoeliger en was bij mij duidelijk positief terwijl kruidvat vaag bleef!!

meid ik hoop voor je dat je weer zwanger bent :)

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden ik ben weer terug :D heb niet alles terug gelezen ;)

Step spannend zeg en Alice echt leuk ben zo benieuwd wanneer ik het kan voelen had vandaag het id dat ik het voelde maar dat zou nog wel niet kunnen ;)

We zijn bij de vk geweest vorige week woensdag wist niet of ik dat al had verteld en konden met precies 12 wk het hartje al horen nu thuis ook steeds beter met de dopler :D

Ben vandaag precies 3 maanden zwanger wel een heel fijn gevoel :D heb maar weer ff een buikfoto gemaakt kan ik meteen mn nieuwe outfit showen ;) heb morgen een bruiloft... Wat vinden jullie zie ik er al zwanger uit :D

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

En nog eentje je ziet nu echt dat het van de baby komt en niet meer alleen mn darmen :D en voel mn baarmoeder vet goed :D:D

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

P.S. weeg nu 70 kilo zo zwaar ben ik nog nooit geweest. Voor mn eerste zw dus voor de mk woog ik 62... :(

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , zo is het ook niet meer leuk natuurlijk .

Af en toe kunnen mensen zo raar reageren .

Alice , O lekker zeg dat getrap van ukkie ;)

Sstephanie , ik denk dat je toch nog een keer moet testen aangezien je niet weet hoelang het geleden is dat er een streep stond , ik hoop dat je gewoon zwanger bent :)

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Lisette , leuke kleding :)

Ja je kan echt zien dat je een zwangerschapsbuik hebt , ziet er goed uit .

Wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord :D

Jeetje wat ga je hard alweer 13 weken :D:D

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Naomi, jeetje wat een verveldend mens zeg..
    @ Alice, zo dat was een lange dag.. vandaag echo toch? Ben benieuwd.. wat denk jezelf dat het is? Jongen of meisje?
    @ Steph, ik ben het met Naomi eens.. er kan geen streepje verschijnen zonder hcg, ook na langere tijd. Spannend hoor meis..
    @ Lisette, leuke outfit! En mooi buikje heb je al..
    @Kim, Hoe voel je je vandaag? Al getest toevallig? Ik duim nog steeds voor je..

Nou vandaag me laatste lange saaie vervelende werkdag voor deze week.. me wallen hangen echt op me knieen..! Morgen hebben we de combinatietest, althans deel 1 ervan.. en dus ook weer een echo.. ben benieuwd of het al beter te zien is.. spannend!!
    Iemand gister nog 60 baby's per uur gekeken?

12. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@ steph: bedankt voor je felicitaties! Zo gebeurt er altijd wel wat hier he.. als je even op vakantie bent! Gaaf geweest zeker in australië!?
    spannend die test! ik denk dat je nu gewoon nog een keer moet doen en wel de tijd op moet nemen! en dan hopen dat het echt zo is natuurlijk! Mijn duimen draaien!

@lisette! Wow wat een mooie buik al! En zeker een mooi outfit voor de bruiloft! erg leuk!

@kim: ik ben ook benieuwd hoe jij je nu voelt... wel herkenbare kwaaltjes! maar goed... het kan altijd 2 kanten op he... vandaag al weer een test gedaan?? Ik weet nog dat ik 3 dagen voor nod nega teste. en op nod posi! mijn duimen draaien ook voor jou meid!

@T84: succes met je lange saaie werkdag! ben je hier nog te vinden dan vandaag?? spannend morgen de combi test! wel gaaf dat je dan weer een echo hebt:D kan je de uk weer even zien!
    Ik heb gister ook 60baby's per uur gekeken! haha wat heb ik gelachen om die thaise vrouw! ene moment een kreng maar andere moment ook weer aardig... en dan weer zeiken! en nog even discuseren welke naam het moet worden terwijl je op springen staat!!! mag hopen dat de keus hier al wat eerder is gemaakt! jochie weten we wel.. maar meisje vind ik zo moeilijk.

Zelf voel ik me steeds wat slechter voelen, misselijker, lamlendig...het eten smaakt me steeds slechter... gisteren dacht ik zin te hebben in een stroopwafel... maar na een paar happen kreeg ik het niet meer doorgelikt,... dus maar uitgespuugd in de prullenbak,,, waar is de altijd in voor wat lekkers wianhalu gebleven? ben al 1,6 kilo afgevallen in 2 weken tijd. Dat had voor de zwangerschap gemoeten,, niet in de zwangerschap!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wian, ja dank je!! Ja ben denk veel online vandaag.. heb echt weining te doen.. verveel me gewoon echt, en dat is iets waar ik niet zo goed tegen kan.. Ja vind de echo het leukste morgen..
    Ja die Thaise vrouw was weer leuk.. en idd ineens over die namen nog.. op het laatste moment, zo grappig!!
    Wij weten beide namen al.. dus dat scheelt..hihi..
    Ow en idd die vrouw die hield van dat lachgas, zag je ook dat haar zus stiekem ook nam.. haha.. maar die beviel nadat de water brak heel snel..
    Wat jij hebt met je misselijkheid e.d. begon bij mij ook in week 6.. is echt even lastig en vervelend.. Wat ik nu doe is s'ochtends toast nemen met iets erop.. dan heb je gelijk weer wat in je maag.. Maar bij mij gaat het wel al wat beter.. op het moment reageer ik wel heel erg op geurtjes.. bij bepaalde geuren moet ik spontaan kokhalzen/ kotsen.. echt vaag!!

14. wianhalu

leuk dat je weer online bent! ;) kunnen we gezellig kletsen!
    haha ja die vrouw met het lachgas was er niet vanaf te slaan,,, eigewijze drol... nee mijn water breekt niet vanzelf, moeten jullie prikken,.. en op dr zij... en hoppa dr vliezen braken! Haha zag idd ook dat dr zus een paar hijssen nam.. humor!

ik hoop dat ik de boel binnen mag houden,,, maar ben er bang voor als ik zie hoe het zich de afgelopen 2 weken al heeft uitbereid. Zit ik straks in italie met een emmer haha! Heb de bak met crackers ook naast mn bed.. en opzich is het ergste dan wel over, maar het blijft de hele dag aan wezig. Als ik in de ochten brood ruik, moet ik daar niet aan denken, bah wat een lucht! (ik eet altijd all bran met yoghurt.. maar aangezien ik de all bran niet meer weg kreeg eet ik nu gewone yoghurt)
    bier lucht is ook niet te harden... of koffie! gatver! (dat lust ik niet en vind het altijd al stinken.. maar nu helemaal! mn vriend moet ook niet richting mn gezicht praten na koffie of bier haha!

mag ik nog een intieme vraag stellen? ben heel benieuwd naar hoe de zwangere hier in dit topic behoefte hebben aan sex?... ik merk bijmezelf dat ik en de behoefte niet echt heb,,.. maar dat ik het ook niet echt durf! bang voor een bloeding... ook al weet ik dat dit onschuldig is. ik ben er wel bang voor! ik hou me maar voor ogen dat het na de echo misschien wel weer terug komt? als ik weet dat het goed zit... maar vind het niet leuk voor mn kereltje

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd eigenwijs was ze wel.. en dit was nummer 5, en ze wilden toch graag nummer 6.. Jeetje.. hoe hou je het vol, haha!
    Ja dat gevoel heb/had ik ook dat het de hele dag aanwezig blijft.. op het moment heb ik er veel last van s'avonds.. Ja ik eete normaal ook geen toast, nam ook altijd melkonbijt.. maar merkte dat het niet ging.. van alles geprobeerd.. en dit werkt het best op dit moment bij mij.. Op dit moment hou ik echt van tosti's..
    Op het moment zou ik wel sex willen maar door hoe ik me voel met die misselijkheid enzo toch liever niet.. gelukkig heeft vriendlief er begrip voor.. en als de misselijkheid verdwenen is denk ik wel dat we weer gewoon sex hebben..

16. wianhalu

ik was even een douche nemen! ja echt veel kids! ze was 26 he,, en de oudste 9. mooi optijd.
    mijn vriend heeft er ook wel begrip voor, maar hij vraagt zich wel af of het nog weer komt... ach ik wacht wel af.
    wat een druilerig weer is het he! wil nog even naar de stad, maar met dit weer niet veel zin in.

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd.. ik zei al tegen me vriend.. ze is even oud als mij en aan het bevallen van de 5e.. haha.. Wij beginnen net..
    Ja hier is het weer ook niet alles.. soms beetje zon.. soms lijkt het alsof het bijna gaat regenen..
    Ja ik moet ook naar de stad moet paar dingen hebben.. als het droog blijft neem ik "stiekem" lekker een lange pauze..

18. wianhalu

haha dan zal ik maar snel gaan... ik weet ook niet waar in nl het los barst, maar hier in zwolle regent het weer flink!
    lekker wat langer pauze! ik zei gisteren nog tegen mijn collega. eigenlijk zouden ze de pauze en het werk om moeten draaien hahah! jij werkt nu dan weekend, ik morgen nog dan weekend, en dan moet ik ook alleen ma di wo nog en dan vakantie!! kan me niet snel genoeg gaan.
    vanavond komen mij ouders weer terug van vakantie, eigenlijk wilde we het nog voor wij op vakantie gaan vertellen... maar misschien moet ik toch nog even proberen om te wachten na onze vakantie. Moet ik me alleen wel goed voelen vrijdag op de bruiloft, want wil niet door de mand vallen, dat vind ik niet leuk!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja nu schijnt de zon weer!! Ik volg het ook niet meer, hihi..
    Ja ik heb ook bijna vakantie.. precies op dezelfde dag als jij.. ik moet morgen een paar uurtjes.. al ga ik proberen vrij te krijgen.. en dan ma, di en wo nog en dan heerlijk 3 weken vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan niet wachten tot het zover is.. hihi..
    Ja is lastig he, ik heb het mijn moeder en zusje bijna gelijk verteld omdat we ook een bruiloft hadden en net daarvoor vrijgezellen weekend.. en ik kan me mond moeilijk houden voor hun, hihi!!

20. wianhalu

aan de ene kant wil ik het ze wel vertellen, want zou ze ook op de hoogte willen stellen als het mis gaat....maar ik ben bang dat hun het zelf misschien nog te vroeg vinden dat ik het vertel? en ze zelf dan ook nog een tijdje het voor zich moeten houden. Mijn zusje is 15... en ik weet zeker dat ze het aan haar beste vriendin verteld.. opzich is dat niet erg, maar als het nog maar niet verder gaat.
    bij mijn schoon ouders komen we volgende week donderdag.. dan ben ik 7 weken en 3 dagen... vandaag nog maar is goed over nadenken

Deel Deze Pagina