Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo wat een geklets dames ;)

@stephanie: al getest vanmorgen??

@kim: jij al getest??

@alice: heel veel plezier met de echo vandaag!!!

@wian: uhmmm sex staat nog steeds op een laag pitje hier. in het begin moest ik er niets van hebben vanwege misselijkheid en idd angst voor bloeding. begin nu te merken dat het weer een beetje optrekt hihi.

hier ook gisteren 60 babys per uur gezien wat heb ik gelachen zeg! inderdaad die chinees en die man die steeds aan het kibbelen waren over de naam, uhmmm die had je toch al wel moeten hebben lijkt me:p
    en die verslaafde aan lachgas die was wel mega snel bevallen! vliezen braken en huppa kind is er binnen 2 persweeen!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik heb het mijn ouders en schoonouders dezelfde week nog verteld en de broers en zussen 1 of 2 weken later. ze hoefde maar 3 weken hun mond te houden dus dat valt mee!

het weer is hier behoorlijk donker! vannacht mega veel regen en onweer gehad!!!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja we kletsen wat af!!
    Wian, idd goed over nadenken wat jullie willen met vertellen.. is denk ook voor iedereen anders..

Ja volgens mij heeft het hard geregend vannacht.. de aarde lag op de grond in de tuin.. uit de potten gekomen denk ik..

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee lieve meiden, nou hoefde niet meer te testen hoor, ben vannacht ongesteld geworden:x. Baal er stiekem erg van, maar kan er helaas niets aan doen.

Ik heb de eerste aflevering van 60 baby's per uur gisteren via uitzending gemist gekeken, de rest ga ik ook nog via internet kijken, maar het is wel een leuk programma.

Wian, mijn ervaring is dat het wel erg fijn is om er met je ouders over te kunnen praten als het misgaat, maar dat gaat het bij jou niet! Je bent nog lang genoeg zwanger, dus als je het na je vakantie vertelt, ben je nog ruim op tijd. Ik kon het niet voor me houden, dus mijn ouders wisten het na 3 dagen al, schoonouders iets later.

T84, bijna vakantie!!! Heerlijk, neem een lekkere lange pauze.. haha.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh, en Lisette, je ziet er prachtig zwanger uit! Lekker showen die buik!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nou meiden wilde jullie toch even foto laten zien hoe het er hier dinsdagavond heeft uit gezien. de hele straat stond blank incl. de stoep!! het water stond tot boven mijn enkels hihi.

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

balen steph dat je ongesteld bent geworden! heel stiekem hoop je toch dat het weer raak is....

ik was even met een vriendin aan de telefoon, en jullie hebben al weer lekker verder gekletst!

Ik moet er ook geod over nadenken, en was er eigenlijk zeker van dat ik het hun wilde vertellen als hun terug waren van vakantie... maar nu het dichterbij komt ben ik bang dat ze zelf een reactie geven dat het nog maar zo kort is....
    maar als ik dan nadenk dat het mis zou kunnen gaan. dan wil ik dat ook met hun delen. Maar dan vind ik het wel zo leuk dat ze ook wat van het geluk hebben kunnen horen dat we zwanger zijn! en niet alleen het negatieve.... misschien vind ik het wel heel spannend, en ga ik daarom twijfelen.
    Heb de slabbertjes om het te vertellen al maanden in huis, en sinds ik weet dat ik zwanger ben al ingepakt... nu nog geven!

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo dan!! Jeetje dat is veel water..
    Bij ons stond de tuin wel blank.. verder viel het volgens mij wel mee hier..

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Step, jeetje meis, vervelend zeg! Hoop voor je dat je meer geluk heb in deze nieuwe ronde.. Dikke knuffel voor jou..

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja was echt niet normaal he! dit is er dan ook in 1 uur gevallen! de hond heeft lekker kunnen spelen in het water toen haha.

@stephanie: meid wat vreselijk balen dat je ongi bent geworden!!! *knuffel*

11. wianhalu

@naomi! BAH! Dan blijf je toch liever binnen als je de deur niet uit hoeft...
    en gelukkig dat het bij jou weer een beetje terug begint te komen.... ik hoop dat dat hier ook snel gebeurt!

Ik word trouwens rond 1 uur gebeld door de huisarts. Wil namlijk bloed prikken om te kijken of ik antistoffen heb tegen de vijfde ziekte (een kinderziekte die gevaarlijk is voor het ongeboren kind tot 20 weken in de zwangerschap)
    Ik werk zoals veel van jullie weten in de kinderopvang, en daar heb je regelmatig kinderen die vlekjes beginnen te krijgen en waarvan je niet gelijk weet of het de 5e of 6e ziekte is... Ik weet liever uit voorzorg of ik er tegen kan of niet... want anders moet ik naar huis als het zich voor doet, omdat ik het risico niet wil lopen dat het mis gaat!
    nu moet de huisarts mij toestemming geven dat ik daar tegen bloed mag prikken,... hoop dat ie niet moeilijk gaat doen! uitslag van het bloed duurt ook nog 4 weken, dus doe het liever nu, dan weet ik na mijn vakantie waar ik aan toe ben!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    inderdaad dan kun je beter binnen blijven ;)
    wij waren weg gegaan en komen een uurtje later terug en toen vonden we de straat zo! hahaa gelukkig was het water ook redelijk snel weer weg!

daar zal de HA toch niet moeilijk over doen? gewoon op je strepen staan en eisen dat het gebeurt het is voor de gezondheid van jou kindje!

13. wianhalu

ik hoop het niet nee.. en idd anders op mn strepen gaan staan! het word volgensmij pas gedaan wanneer het aan de orde is.. maar dan zou het ook al te laat kunnen zijn..
    hmm heb een lekkere boterham met gebakken ei op! die ging er gelukkig goed in:D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    blegh gebakken ei dat moet ik niet meer sinds ik zwanger ben haha moet er echt van kotsen!

heb net wel 2 boterhammetjes op met zelfgemaakt eisalade en nog heel slecht 1 boterham met kroket en 1 met frikandel hihihihi doe ik normaal nooit:p

ja dan ben je te laat dus ik zou het ook van te voren laten testen hoor. dat snappen hun toch ook wel dan dat het te laat is als het er al is dan moet je al verplicht thuis gaan zitten wachten op de uitslag omdat je het niet zeker weet.

15. wianhalu

haha ieder zo zijn eten tijdens de zwangerschap haha!
    jou eten klinkt mij iets te heftig... als het maar lekker was!;)

juist jij snapt hem! zal het zo laten weten wat de ha er over zegt.

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heej meiden hoe is het hier?

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo ben net even snel wezen lunchen.. Lekker pistoletje kaas & los kroketje.. ik zag m liggen en dacht die is van mij, haha..
    Verder lekker melk erbij, i love melk!! hihi..

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    bah melk hahah vind echt vies en ben er allergisch voor:p

meiden ik ben zo trots op mijn buikje!!!! heb net op verzoek van iemand uit anders topic blote buik foto gemaakt en ik vind hem echt mooi!!!!

zal hem zo ook hier plaatsen met foto van hoe het was het is net of het iemand anders is hahaha.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn buikje :)

20. wianhalu

leukk naomi! ben benieuwd!! wat vinden jullie van bellypainting?!! ik denk dat als ik een mooie pens heb ver in mn zwangerschap dat ik er graag een mooie schildering op wil laten maken!:D

Deel Deze Pagina