Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooi buikje Naomi..!!
    @Wian, ja mijn vriendin heeft dat laten doen voor op haar geboortekaartje.. is wel heel gaaf geworden!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    en 11 weken geleden!! *schaamschaam*

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

oh daar was die al! Mooi buikje! is die ketting die je om hebt zo'n speciaal ding?? vanaf wanneer mag je die dragen? daar zijn toch regels voor?

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: ja vind dat wel heel leuk maar ken niemand die dat doet hihi. en het is maar afwachten of ik wel een mooie ronde buik krijg.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja is een speciale ketting met belletje (iedereen hoort me aankomen nu:p)
    geen idee of daar regels voor zijn ik heb hem vorige week gekocht op aanraden van mijn paranormale genezer.

6. wianhalu

ik ken ook niemand die het doet... maar het kost rond de 50 euro.. heb ff gegoogled.

7. wianhalu

hoe heet zo'n ketting ook alweer

8. wianhalu

info al gevonden op google... waar dat al niet goed voor is!
    Elke Bola heeft een uniek geluid die door de baby vanaf ongeveer 20 weken zwangerschap te horen is.Door de Bola regelmatig laag op de buik te dragen, raakt de baby vertrouwd met het geluid van het belletje.

Na de geboorte van de baby kan je het belletje boven het wiegje of bedje van de baby hangen.

Een prachtig geschenk voor elke zwangere vrouw en een dierbare herinnering voor later.

De kleine zal het geluid herkennen en het als rustgevend ervaren als u het belletje beweegt.

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow wow, wel gaaf!!

10. wianhalu

nou mag hopen dat de huisarts zo nog belt... dis al 10 voor half 2!
    (lees trouwens wel wissenlde verhallen over dat belletje...)

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoe laat de huisarts ook alweer bellen dan?
    Anders moet jezelf nog een keer bellen..

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja klopt je hoort verschillende verhalen erover. ik vind het wel fijn dat het herkenbaar is. enne er staat vanaf 20 weken hoorbaar de meeste kindjes gaan rond de 16/17 weken al dingen horen.

pfff net ff flink geschrokken... mn oppaskids kwamen binnen en de honden waren heel enthousiast. de kleinste is niet helemaal te vertrouwen dus die moeten ze met rust laten en dat weten ze rennen ze er achteraan en duikt er 1 bijna mee de bench in dus die hond hapt ja logisch!!!! kind krijgt de schrik van haar leven maar ze heeft er gelukkig wel van geleerd.
    hebben haar gelijk maar op de gang gezet kan ze even nadenken over wat ze gedaan heeft. huilen tja dan moet je maar leren luisteren meisje.

13. wianhalu

hij zou ongeveer om 1 uur bellen... maar zou kunnen dat hij een uur lang telefonisch spreek uur heeft.. als ik om 2 uur niet gebeld ben dan bel ik zelf wel weer.
    maar zit er wel voor thuis te wachten, want heb geen zin om dat telefoontje te hebben in de stad.

dat is wel even schrikken naomi!! gelukkig niets ergs gebeurt!

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje idd schrikken, maar daar leert ze juist van toch..

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wian: nee logisch dat je dat niet wilt. je kunt altijd zelf bellen he.

ja het was inderdaad even schrikken maar ik waarschuw niet voor niets altijd! gelukkig was moeders er zelf nog en heeft haar op haar plek gezet want die zag het gebeuren.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ze leert er van inderdaad maar het scheelde niet veel of ze had vast gehad! was puur angst omdat ze achterna gezeten werd.
    ze is nu gelukkig weer rustig, heb de kids koekjes laten geven zodat ze leert dat het leuk is in de hoop dat het niet nog eens gebeurt! ben wel blij dat mn ouders zo terug komen van vakantie dan kan het hondje terug. 2 honden en 3 kids die niet luisteren is niet makkelijk!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jullie nog een tip wat ik kan doen om nog 2uur uit te zitten?
    Haha erg he.. maar het is hier zooooo onwijs rustig heb me werk gewoon af.. alles is opgeruimd, geordend etc..

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    uhmmm geen idee:p je kunt hier op het forum blijven hangen hahah. kun je niet eerder naar huis??

19. wianhalu

nou wat een nerd zeg die huisarts!!!(vervanger voor mn eigen ha)
    de assistente heeft het verhaal ook niet goed door gegeven! ZUCHT!..heeft ze er alleen neergezet,... bloeduitslag, terwijl ik het gisteren helemaal heb uit geledg... en ze zou dat zo doorgeven aan de huisarts dat hij daar even naar kon kijken.

Nu krijg ik nog geen formulier om bloed te prikken! hij gaat eerst uitzoeken of het zinvol is en of het inderdaad handig is om vooraf te weten... Heel het verhaal 3 keer uit gelegd, maar nee ze willen het eerst zelf bekijken.
    (heb namelijk al 2 zwangere collega's gehad die wel geprikt zijn van te voren! en die dat bij de assistente voor elkaar hebben gekregen!)
    nogmaals ZUCHT, hij zei dat hij misschien vandaag nog er over terug zou bellen.. lekker duidelijk he. ben ik straks wel in een winkel ofzo.. nou ik blijf er ook niet meer voor thuis.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: pfff verschrikkelijk die huisartsen!!! zijn allemaal dezelfde klootzakken en die assistentes allemaal even dom. we hadden hier ook een vreselijke assistente zitten die grove fouten gemaakt had en mn ma heeft ervoor gezorgd dat ze ontslagen werd hihihi.

Deel Deze Pagina