gadverdamme mn oppaskindje komt net van de wc af heeft ze daar in der broek staan plasse gaat ze gewoon op de wc zitten zonder kleren omlaag te doen. grrrrrr heb geen nieuwe kleren voor der dus dat wordt nog 1,5 uur in natte broek mss leert ze het zo af. vraag ik waarom ze dat doet, zegt ze: omdat mama hier niet is dus ik ff pissig geworden vind het een belachelijke reden! ze mag nu ook niet meer op de bank komen zitten want ik heb een stoffen bank.
hey meiden, ben ik weer. toch snel tussen de buien naar de stad gegaan. ook terug gebeld door de ha.........om een lang verhaal kort te maken, hij heeft contact gehad met een gynaecoloog en die vertelde dat er inderdaar kinderdagverblijven zijn die dat op voorhand doen (bloed laten prikken) maar dat de kans wel klein was dat een zwangere vrouw het kreeg... (ongeveer 10%) toch wilde hij wel een bloedprik folrmulier voor me klaar leggen...maar moest wel weten dat het niet de normale gang van zaken was, en wenste me nog wel een prettige zwangerschap verder toe. Nou gelukt dan toch?! wat balen zeg dat je oppas kindje in de broek heeft geplast! nu is ze gelukkig weer naar huis? of niet?
ja gelukkig was ze toen al naar huis hihi! wij zijn naar de ikea en prenatal/babyplanet geweest hebben een grote knuffel van een gplden retriever gekocht hihi en we hebben 12 delig badje gekocht, matrasje voor campingbedje en de kinderwagen besteld we hebben de maxi cosi mura 4 besteld in het zwart!! we kregen er een gratis autostoeltje bij twv 100,- altijd mee genomen. was ook de enigste wagen die in de auto paste waarbij de bak, maxi cosi en hond mee konden hihi. @wian: super dat je het toch voor elkaar gekregen hebt!!
Naomi, wat leuk dat je de kinderwagen hebt besteld! Krijg je m snel? Kan je alvast oefenen hhaha. Lekker dat je toch de bloedtest mag komen doen, wian! Je hebt lekker je zin, kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
geen idee wanneer we hem krijgen. misschien volgende week misschien over 10 weken kon ze niet zeggen. zondag krijgen we ons neefje van 2 maanden om op te passen dus dan kunnen we ook oefenen
@ Wian, goed zo!! Het is je gelukt!!! @ Naomi, leuk al die spulletjes... Gister gingen we bij mijn vriendin langs die heeft een baby van 1 maand.. ik ging wat boeken ophalen enzo.. kregen we ook kado'tjes.. zo lief.. als ik het zie, wil ik eigenlijk dat het nu al zover is, hihi.. Zo EINDELIJK laatse dagje deze week, hihi..ga om 11uur weg.. moet om 12.00 bij het echocentrum zijn voor de com. test..
Spannend die test. T84! Kan je wel lekker je kindje weer zien. En het is al half 10 geweest, nog even...
Hey meiden , Hier ga ik ongi worden , mijn temp is gezakt en heb hele rare krampen . Dus verwacht morgen of zondag me ongi en precies zondag gaan we naar Walibi World toe Hoe is het hier met iedereen
@Steph, Ja leuk he, ben benieuwd of we nu al meer kunnen zien.. Moet ook bloedprikken.. en dan volgende week terug voor de meting en uitslag.. dan zal ik vast een beetje zenuwachtig zijn.. nu valt het nog mee.. @Kim, balen! Hopen dat het alsnog niet je ongi is en dat je gewoon zwanger bent!
Nou meiden, ik gaat er lekker vandoor hier!! Weet niet of ik het weekend online kom.. anders alvast fijn weekend allemaal!!