Ja snap dat je dan zenuwachtig bent, T84, maar het is vast allemaal goed. Kim, balen meis, maar je weet het nog niet zeker he! Wat is het hier stil geweest vandaag, iedereen zit zeker lekker in het zonnetje??
nee hoor mijn schoonvader is vanmiddag even langs geweest en heb geregeld dat we de kinderwagen van hun krijgen de wagen was trouwens ook al binnen ander filiaal (dichterbij voor ons) had hem op voorraad. over paar weekjes gaan we hem ophalen
@ t84: hoe was het eerste deel van de combitest?? En genoten van de echo??!! @ kim: wat balen meid dat je ongi er weer aan zit te komen! frustrerend he... *wianhalu geeft een dikke knuffel aan kim1990* @naomi: wat gaaf al die nieuwe spulletjes! En wat fijn dat ze de kinderwagen al hebben! kan je binnenkort mooi de wagen binnenshuis uit gaan proberen buitenshuis staat zo raar he vanmorgen eerst bloedgeprikt! daarna weer aan het werk. ik moet zeggen dat het steeds moeilijker word de dag door te komen! ben korter af tegen de kinderen omdat ik zelf moe ben en geen geduld heb, echt niet leuk moest er zelfs om huilen! en aangezien mijn werkdagen 9 uur lang zijn... is het best afzien! gelukkig wilde mijn collega wat langer blijven zodat ik een uurtje eerder naar huis kon. Pff zucht! vanavond nog verjaardag... en eigenlijk zouden we morgen naar het zomercarnaval in rotterdam gaan... maar ik moet reël blijven denken... en we doen het toch maar niet. Dan maar rustig aan. Sorry voor mijn geklaag!
Sstephanie , ja de ene keer is het wat drukker dan de andere keer . Naomi , wat leuk zeg dat jullie de kinderwagen over een paar weekjes gaan ophalen. Inderdaad wat wian zegt kan je gaan oefenen binnenshuis Wian, Klagen mag hier hoor , 9 uur is ook werken is ook erg vermoeiend , wat lief van je collega om wat langer te blijven zodat jij naar huis toe kon. T84, hoe was je combi test en echo ! Hier vanmiddag heel verwarrend , ik heb een slijmpropje verloren En begon heel heftig te bloeden weet niet hoe het nu is ik durf niet meer te kijken Na het heftig bloeden was het vlak erna wel al minder maar het was wel een echte ongi
@kim: meid wat balen!!! hopelijk heb je snel duidelijkheid, het kan beter goed doorzetten dan zo lopen aankloten! @wian: is ook vermoeiend zo een dag werken met kinderen ik weet precies hoe je je voelt denk inderdaad goed aanzelf en doe het rustig aan. ik oefen met mn nichtje en neefje genoeg hahah dus rijden lukt wel nu nog de hond leren netjes naast de wagen te lopen.
Naomi , ja heb het liever ook maar heb totaal geen buikpijn alleen de laatste soort van plopjes en steekjes . Op naar ronde 8 .
Ik heb me echt geen idee , had een tampon in gedaan omdat ik bang was voordat ik echt doorbrak maar na 2 uur haalde ik hem eruit en het enigste wat er op zat was een beetje bruin . Maar nu was ik erachter gekomen dat ik een snee in de schaamlip zit en wat doet dat zeer zeg en bloeden onder de douche .
oei een snee dat klinkt nogal pijnlijk meid! misschien daarom dat bloed? als je test weet je waar je aan toe bent misschien geen slecht idee.
Ik wacht morgen nog even af hoe me temp is maar mocht het wel de innesteling zijn geweest kan ik nog niet testen want dan maak ik nog niet genoeg HCG aan(Denk ik) Ja die snee doet echt heel veel zeer kan niet eens plassen of ik vlieg al half van de wc af van de brandheid. Hij bloedde inderdaad heel erg ja , dus misschien dat dat het is geweest. Ben echt heel erg benieuwd
Wat een mazzel Naomi! Leuk dat je m al zo snel kan halen. Kim, testje???? Hoop voor je dat je zwanger bent, al blijf ik dan wel alleen achter als niet zwangere.. Nee hoor meid, duim voor je! Wian, sterkte met de vermoeidheid. Neem wel je rust he, als je dat nodig hebt. Lief van je collega dat ze je helpt. Daar moet je er meer van hebben! Ben ook benieuwd naar de echo van T84, of ze al groei zag. De uitslag van de combinatietest komt toch pas over een week ofzo geloof ik. Nou ga snel weg, moet werken om half 9! gelukkig is het achter mn huis. Fijne dag meiden!!
@kim een snee??? hoe kom die er nou? scheermes? sterkte er mee! urine brand zeker als er iets kapot is daar! Wat zit je nu in een onzekere tijd zeg! duimen draaien al weer! hoop voor je dat het raak mag zijn ipv een ongi! @naomi: oh gelukkig heb je al ervaring met kinderwagen rijden! maar met je eigen is toch anders @ steph: werkze! vanmorgen belde me pa om half 11... ik lag nog te slapen :# haha had het nodig! morgen gaan we verjaardag van mn broertje en vader vieren, en daarna uit eten.. misschien wel het moment om ook onze slabbers te geven?! Toch twijfel ik nog steeds... is het niet te vroeg? maar die keus is natuurlijk aan ons! Ze zouden dan 3 en halve week niet wat mogen zeggen... Aan de andere kant zijn er de laatste tijd zoveel negatieve berichten geweest, van bekende die zijn overleden... dat het misschien ook wel goed is wat positief nieuws te krijgen! straks nog maar even met vriend lief over hebben.
Goedemiddag Sstephanie , als ik nu ongi word blijven we samen achter Wian, Ik weet niet hoe hij er is gekomen gelukkig kan ik nu wel weer normaal plassen , het brand nog een heel klein beetje . Lekker is dat he even blijven liggen en vooral als je het nodig hebt , het is inderdaad jullie keuze als je het graag wilt vertellen Ik denk dat ze er wel achter waren gekomen door je buikje Het is dan inderdaad even leuk om wat positiefs te horen . Succes !! Hier is me temp 0,1 omhoog gegaan maar me het hele bloed is weg en me zwangerschapstest was negatief, dacht wat te zien maar bleek niks te zijn , nu is het afwachten of ik morgen ongi word ja of nee .
spannend hoor kim.... afwachten dus maar :S hier gaat het echt niet lekker.... na het douchen weer in bed gegaan omdat ik me duizelig en misselijk voel "gevoel als of je niets gegeten hebt' daar blaadje gelezen, nog maar een tosti gegeten en een snack a jack. maar het blijft heel erg aanwezig. heb ook een uur geslapen en nu net weer me bed uit.. maar het gaat gewoon niet... mijn temp is 37,5... voel me warm maar weet niet of dat altijd wat hoger ligt als je zwanger bent? Moet ik nu boeten voor een drukke werkdag en verjaardag van gisteren? tis maar goed dat we niet naar rotterdam zijn! Ik moet nu een cadeautjes halen voor mn vader en broertje.. maar ik weet niet of het me wel lukt:S en vriendlief is druk met klussen, en wil daarna boodschappen doen en vraagt of ik niet even alleen een cadeautje kan kopen. Moeilijk! Is het normaal dat je dit kan hebben? totaal leeg gezogen en hoofdpijn begint ook... of moet ik de verloskundige even bellen om te vragen? Bah voel me enorm waardeloos!
Meis , dikke knuffel !! Ja als je zwanger bent heb je inderdaad een iets hogere temperatuur, bij de 1 is het erger dan bij de ander , jij hebt dus dat je je erg slecht voelt. Maar het is wel normaal het moet als het goed is gewoon weg trekken, en als je het echt niet vertrouwd kan je het altijd nog vragen aan je verloskundige Hopelijk gaat het gauw beter met je doe wel rustig aan he
@kim: gelukkig kun je nu beter plassen! jammer dat de test negatief was! hoezo dacht je iets te zien maar was het niet zo?? @wian: welkom bij de zwangeren hihi temp. gaat idd iets omhoog als het goed is. en dat lusteloze heb ik ook gehad hoor! was 1 of 2 weken bij mij en toen werd het minder. het enigste wat ik wilde en ook deed was slapen! probeer wel genoeg te eten daar kun je ook lusteloos van worden.
Naomi , er kwam eerst een heel vaag streepje maar die was naderhand verdwenen naarmate hij meer droogde en uiteindelijk spierwit . Nog steeds rare krampjes ,en een beetje last van ongi krampen . Het enige wat ik kan doen is afwachten . Morgen me gedachten even leegmaken we gaan namelijk naar Walibi World .
tjonge nog steeds geen duidelijkheid kim! lekker gaan ontspannen en gaan genieten morgen meid! laat het maar over je heen komen! Gewoon afwachten meer kan je niet doen.. jullie bedankt voor de reacties... stelt me toch wel wat gerust dat het er gewoon bij hoort... ook al lees je het... het mee maken voelt een stuk erger:S! Maar het is uiteindelijk toch allemaal voor het goede doel! een klein wondertje! Morgen gaan we het mijn ouders/broertje /zusje vertellen... (met de slabbers) en donderdag mijn schoonouders/zwager en oma (ook met slabbers en voor oma geboorte chocolaatjes) (omdat hun een uur rijden bij ons vandaan wonen en we daar donderdag heen moeten wachten we tot donderdag)