Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi hoi,

@Pindakoek: Ooh ik snap je onzekerheid :( Van mij ook een digi knuf. Inderdaad, als je over een paar dagen nog geen duidelijkheid hebt gewoon weer de ha bellen.

@Sstephanie: Fijn hoor dat je al een datum hebt voor de echo, daar kan je dan echt naartoe leven!

Ik heb net een KV 2 voor 5 euro test gedaan, nu krijg ik een dikke teststreep :D

Gisteren waren mijn schoonouders langs en mijn man en ik hadden zo;n moeite ons mond te houden. We hebben nu besloten het ze zondag te vertellen, dan gaan we bij ze eten en met ze naar de bios. Het is wel vroeg, maar ik heb een hele goede band met ze en mijn man ook met zijn ouders. Als het misgaat zouden we ze het ook zeker vertellen dus we gaan er maar voor :)

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    pindakoek: ik had dat een paar dagen geleden ook! als je zwanger bent en je komt klaar dan kun je steken in je baarmoeder voelen..dus wie weet voor ons. maak jezelf maar niet zo van streek.. ik heb het ook sochtends met plassen af en toe..dat het steekt en er een heel klein straaltje uit komt en het dus lang duurt voordat de hele plas eruit is..

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wat is het stilletjes hier. Ben net met een vriendin in Utrecht wezen lunchen, was hartstikke gezellig!

Ben ook nog even naar de Prenatal geweest om rompertjes te kopen met 'mijn oma/opa is toevallig de aller allerliefste.' Die heb ik ingepakt en geef ik zondag aan mijn schoonouders :D

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, goed om te horen dat ze die rompers weer bij de prenatal in Utrecht hebbe, ik wil ze ook graag, maar ze hadden ze de vorige keer dat ik er was niet meer :(

Ow, mijn moeder roept, ik ga even eten en dan zo weer zp-en! Tot zo!

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Niki: grappig (nouja niet echt eigenlijk :( best pijnlijk!) dat jij dat ook hebt met klaarkomen. Dat het steekt met plassen herken ik dan weer niet..voel wel een enorme druk in mijn onderbuik als ik ga plassen.
    @ Rosa: wat leuk van die rompertjes, hoop dat ik ze ook snel kan kopen :D weten je schoonouders het al??

Bedankt voor jullie digi knuffels meiden! Nog steeds geen ongi..ga morgen nog maar een paar kv 2v5 testjes kopen..merk wel dat als ik een dag teveel heb gedaan dit uitstraalt naar mijn onderbuik..heb dan veel meer last ervan :( Achja ik hou jullie op de hoogte!!

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@pindakoek: Kan het zijn dat je blaasontsteking hebt? Of heb je dit al laten testen?

Pff ik weet het ook allemaal ff niet meer de ene keer voel ik me zwanger en de andere keer denk ik dat mn menstruatie moet doorbreken... Maar dat had ik de vorige keer dat ik zwanger was ook... dus ik heb nog geen test gedaan haha dat vond ik best knap van mezelf ;) Vanmiddag lekker met mn hussie naar de bios geweest en nu is mn stiefzoontje er weer om afleiding te bieden ;)...

@Rosa: Echt leuk die rompertjes wij willen de volgende keer ook wat speciaals doen de vorige keer hadden we het al vroeg verteld aan mensen de volgende keer willen we wachten tot de eerste echo (8 weken) en dan familie vertellen en dan na de 12 weken echo de rest... :)

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wij hadden het ook al meteen aan onze ouders verteld en aan een paar vriendinnen van mij..maar de volgende keer dat we zwanger zijn doe ik het ook ietsje later als ik dat kan volhouden..

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Ik zocht eigenlijk naar slabbetjes met deze tekst, maar die hadden ze niet. Toen zag ik die rompertjes hangen en die vond ik eigenlijk nog leuker :)

@Lisette: Nee mijn schoonouders weten het nog niet. Mijn vader en stiefmoeder ook niet. Mijn schoonouders gaan we het zondag vertellen. Wel heel snel, maar we zien ze zo ontzettend vaak en gaan heel goed met ze om dat we het gewoon niet langer voor ons kunnen houden. (wonen 800 meter bij ons vandaan)

@Niki: Ik kan me voorstellen dat je zo denkt. Zo dacht ik ook, maar zie mijn antwoord bij Lisette. Kan gewoon mijn mond niet houden. Bovendien vind ik het fijn dat als het misgaat, ik steun van ze kan verwachten.

@Pindakoek: Wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt :( Ik hoop zó dat je ook zwanger bent!

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik denk eerlijk gezegd ook dat ik het wel aan mn ouders verteld idd ook om de steun etc is wel heel fijn hoor :D

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    onze ouders zou ik het wel vertellen maar de rest nog even niet..

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Nee, wij vertellen het ook alleen aan (schoon)ouders en mijn zus weet het nu dan ook al.

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nou meiden nog steeds geen ongi..ben het nu dus echt zat!! Ga straks opnieuw kv 2v5 halen en dan gewoon testen en morgenochtend ook weer..heb ook erg last van verstopping...het is echt harde poep (sorry maarja..:)) Ik weet niet of het een blaasontsteking is (heb ik nog nooit gehad) maar ik heb geen pijn bij het plassen..voel alleen een druk in mijn onderbuik..ik hou jullie op de hoogte :D

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meid wat balen zeg
    Hier hetzelfde probleem. Heb geen last van verstopping, maar wel cyclus door de war. Had bijna een maand geleden al ongesteld moeten worden. maar nog niks....
    Hoop voor jou ook dat je snel duidelijkheid hebt meid.

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Pindakoek en Nijn: Bah wat vervelend die onzekerheid en een cyclus die zo in de war is. Ik hoop dat het snel goedkomt.

Pindakoek, ik hoop uiteraard dat jij nu gewoon positief test! Laat je het even weten?

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik heb vandaag de eerste zwangerschapsbroeken gekocht!!! Ik heb dan nog niet zo heel veel buik, maar ze zitten wel lekker comfortabel :), dus ik ga straks nog even internetshoppen :)
    En olie voor de striae gehaald en ons eerste rompertje, zo voelt het allemaal alweer een stukje echter!

Zo meteen heerlijk met manlief naar de bios. Ik voel me eindelijk weer wat beter vandaag en heb net nog lekker kunnen slapen, dus lekker een avondje uit :)

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    hier nog steeds geen rood. ben bang dat als ik morgen ofzo test ik teleurgesteld wordt. Ik heb steeds rugpijn en soms steekjes in mn borsten en ze voelen wat groter aan..en soms zeurderig gevoel onder in mn buik.

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Je bent alweer 9 weken?! Wat gaat dat snel zeg. Leuk dat je de eerste positiekleding hebt gekocht; ik kan niet wachten tot het zover is voor mij.

Wat fijn dat je jezelf weer wat beter voelt. Naar welke film ga je? Ik ga straks ook een filmpje kijken, maar dan gewoon thuis. Wel met vrienden dus ook gezellig.

@Niki: Ik hoop dat je positief test!! Ik duim voor je!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: lekker he zitten die zwangerschapsbroeken!!! ik draag ze al een week:p en alweer 9,5 week!! wow de tijd vliegt echt voorbij zeg.

@niki: maar als je nega test dan weet je wel waar je aan toe bent!!

@all: vandaag sinds maanden weer eens pannekoeken op:) owww wat was dat lekker zeg. ik kan niet zo goed tegen veel melk dus vandaar dat wij nooit pannekoeken eten want dan heb ik een abbo op de wc hihi. nou zijn we bij pannekoekenrestaurant gaan eten en die deden ze ook melkvrij bakken! zooo dat is een uitkomst hahah.

morgenmiddag gaan wij campingbedje op halen:) een leuke blauwe met beertjes hihi super schattig. wel een eindje rijden maar dan de hond mee en lekker gaan lopen en zwemmen voor hem bij de loonse en drunense duinen heb er al zin in:D

19. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@ pindakoek echt ontzettend vervelend voor je zeg die onzekerheid.. Ik weet hoe jij je voelt :( Succes ermee!

@Naomi echt leuk van die zwangerschapsbroeken ;) Ik ben dus niet de enige die al een ontzettend grote buik had... Hihi met 8 weken was het echt niet normaal en is nu nog steeds niet echt goed weg... Nja ik hoop dat voordat ie weg is er alweer een nieuw babytje in zit ;)

@ Alice Wat fijn lekker naar de bios ik ben vrijdag geweest naar Robin Hood was boven verwachting leuk! :D

Nou ik ga heerlijk slapen echt zin in :)

20. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    Even een kort berichtje,want t is al laat en ga zo slapen....
    Ik ben toch weer ongi geworden helaas....en dat ik deze keer van die rare fratsjes had ;)
    M'n nieuwe NOD wordt 8 juni.
    Misschien kan iemand dat op t lijstje bijschrijven? Thanks!
    Nou,nieuwe ronde....nieuwe kansen ;)

@Rosa: GEFELICITEERD MEIS!

Deel Deze Pagina