Wat gaan de maanden alweer hard voor ik het weet ben ik alweer 20 Ben in september jarig hopelijk word het een goeie maand anders heb ik iets na me verjaardag me eisprong
Ik duim ook voor jullie meiden, allebei op rose in september! Ik ben pas in Januari jarig, 1 maand voordat ik uitgerekend ben, haha.. Dikkie Dik op me verjaardag..
Haha, nou als ik een maand eerder zwanger had geweest, dan volgens de berekeningen was het geloof ik op mijn verjaardag of 1 dag erna uitgerekend.. Zal je net zien dat je bevalt op je verjaardag, haha
lekker zwaar om hoogzwanger je verjaardag te vieren ik ben in mei jarig dus heb er geen problemen mee hihi. ik wist een maand voor me verjaardag dat ik zwanger was. ik hoop wel dat de kleine echt in januari komt aangezien mn nichtje 14 december geboren is 2 jaar geleden, kindje van mn nicht 15 december vorig jaar hahaa zul je zien ik 16 december dit jaar vannacht een droom gehad dat we echo hadden met geslachtbepaling en het was een jongetje haha. nog 10 daagjes dan weten we het @kim: gelukkig de ha nog te pakken kunnen krijgen ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Nou idd, maar ja!! haha zou wel grappig zijn als je op de 16e bevalt.. Spannend hoor, ben benieuwd! Ik zag trouwens bij iemand anders op het forum dat die zn geslachtbepaling al met 14wkn gaat doen.. kan dat al? Ik bedoel ik weet dat het er al zit, maar kan je het al zien dan?
ja dat kan als de kleine mee werkt. er zijn inderdaad mensen die met 14 weken een echo laten maken voor het geslacht! wij wachten tot 19,3 weken! volgende week vrijdag is het zover. wil het zo graag weten! mijn vriend ook elke avond, zegt ie weltruste schat, weltruste .... of .... hihi zo lief. na volgende week kunnen we helemaal los met kopen
Heb je al veel gekocht Naomi? En jij T84? Ben echt wel benieuwd wat zich in je buik verschuilt Naomi. Alice heeft toch ook de 20 weken echo gehad? Ben benieuwd hoe het daar is. Ze schiet echt op. Kim, ja allebei in september op roze. Zou gezellig zijn.
Naomi ,zou wel leuk zijn als het waar is wat je hebt gedroomd . T84, volgens mij kan dat niet zo vroeg al een geslachtsbepaling , maar het zou zomaar kunnen ikzelf zou het dus nooit doen.
@stephanie: haha ja wij ook!! in ieder geval een kindje alle grote spullen hebben we eigenlijk al zoals: babykamer (meubels), box, kinderwagen, badje, campingbedje. het zijn voornamelijk nog de kleine dingetjes zoals kleren, speeltjes en dergelijke die we nog moeten halen maar ik wil eerst het geslacht weten. alice heeft hem inderdaad al gehad ben benieuwd! en nijnonijntje hebben we ook al een tijdje niet meer gezien toch? of was die op vakantie?
Sstephanie , ja ze heeft hem vorige week donderdag avond al gehad . Ben ook erg benieuwd ! Bij iedereen gaat het al hard pfff !!
@kim: als hij niet uit komt vind ik het ook prima het verliep allemaal heel raar in mn droom haha. ik was alleen geweest voor de echo en mn ventje was met mn moeder in de stad (stom he). toen kwam ik terug en vergat ik hem helemaal te vertellen dat we een zoontje kregen en begon keihard te janken ahah. dus het is geen ramp als mn droom niet uitkomt
Naomi , zie dat Nijntje op 27 juli voor het laatst een bericht heeft gestuurd . En vandaag nog online is geweest .
Naomi, laten we hopen een kindje hahaaha. Lijkt me ook leuker shoppen als je weet of het voor een jongentje of een meisje is. Anders ga je toch veel grijs en wit enzo kopen denk ik. (dat had ik tenminste, ben een koopverslaafde, dus toen ik zwanger was moest ik elke babywinkel in om iets voor mn kleintje te kopen..). Wel foto's laten zien he, als je kamertje af is. Vind ik altijd zo leuk.. Ik weet eigenlijk niet of Nijntje op vakantie is. Kan me er niets van herrinneren. Hoop dat alles goed met haar is. En Alice moet ook laten weten hoe haar echo gegaan is, ben benieuwd!
duurt nog wel even voordat kamertje klaar is we hebben nu geisoleerd, nog even een plank er tegen aan dan verwarming terug laten hangen, voorzetwandje voor de verwarming, daarna gaan we schilderen en daarna moet het plafond nog gelegd worden we gaan 1 muur heel donker paars maken (aubergine achtig) en de rest gebroken wit (9001). ik heb een hekel aan echt wit dus dat hebben we nergens behalve de tegels in de douche en wc dan haha. inderdaad dan kom je op die kleuren uit vind ik niet leuk aha er is zowiezo weinig goedkope unisex kleding te vinden vind ik. nou meiden ben echt heel even een hondje uit laten en waarschijnlijk dan even langs mn ma