Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    hihi, ben ik weer! Moet weer werken straks en ben al bij mn paard geweest, heb nu geeeen zin om schoon te maken of zoiets! Ben lui!!!!

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik heb ook zin om te shoppen, weer een geldig excuus toch! Haha.. alleen idd vind ik het moeilijk met sommige spulletjes omdat we nog niet weten wat het wordt..
    Maar in me vakantie ga ik ZEKER shoppen, haha!
    Ik hoop dat alles met Nijn ook goed is..

Bah, vanaaf werken! Ik ben bijna klaar voor vandaag.. en dan gelijk door naar me paardjes.. ze hebben het makkelijk vandaag.. doe ze mesten, en even in de molen en daarna even het land op.. als ik vakantie heb hoop ik dat ik weer meer tijd met ze door kan brengen. nu zo moe na een werkdag..

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ja dat snap ik t84. Ik had ook bijna geen puf om te rijden. Gelukkig vond die van mij het niet erg, die is liever lui dan moe (komt ook omdat ie al 15 geworden is). Hij geniet erg van de wei haha.

Heb toch nog even wat gestreken en een wasje in de machine gegooid. Nu even lopen met t hondje en dan ben ik weg. Misschien tot vanavond!!

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Zo ben net terug van de HA en die zei dat ik dus een ontsteking in me voet had zitten , zei nog stomverbaasd kan dat dan zo ineens:)

Het kon dus wel doordat ik zondag veel heb gelopen of net wat anders heb gelopen,dus heb hem als ware gewoon overbelast :$

Hij zat er even aan en ik ging half door de grond en hij merkte ook dat me voet warm was .

Ben blij dat ik er wel even langs ben geweest want merk het nu weer de pijn :(

Dat word gauw de schoenen uit doen :p:p

Hij zet me aan de pijnstillers ik moet 3 x per dag 50 mg diclofenac slikken en als advies flink rusten en koelen .

5. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey meiden, hier ben ik ook weer even!

@kim: daar ben je mooi klaar mee dat je een ontsteking hebt:S maar goed je pootje omhoog houden en natte theedoek ofzo om heen doen! dat geeft verlichting.

heb het de afgelopen dagen zwaar! maandag ziek naar huis gegaan en voor morgen ook nog ziek gemeld. gisteren nog even de verloskundige gebeld voor advies en die benoemde dat de eerste weken vaak onderschat worden, en dat je je echt moet aanpassen op wat lukt en niet. als je lichaam de hele dag om slapen vraagt, ook gewoon doen. Ze gaf er ook een hele heldere uitleg bij... erg prettig! net even op de fiets naar de brievenbus geweest en naar de supermarkt... vers geperst sapje gekocht, aardbeien, en een zak chips! pombeertjes haha... lichte zoute chippies. heb bijna nergens zin in.. maar moet zeggen dat dit lekker is en ik er ook nog wat van opknap. waarschijnlijk lage bloeddruk dus een beetje zout kan dan geen kwaad.
    Zondag hebben we het nieuws aan mijn ouders, broertje en zusje verteld. Allemaal erg blij verrast :D Ze deden het slabbertje gelijk zelf om, en dat heb ik natuurlijk snel vastgelegd met een foto!
    Donderdag bij mn schoonouders vertellen:D
    hoop dat ik vrijdag beetje op de been blijf... hele dag bruiloft maar daarna lekker 3 weekjes vakantie!! dat komt echt geweldig uit nu ik me zo lam voel!

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wian, dat is fijn dat ze het heeft uitgelegd aan je .

Als je er trek in hebt gewoon doen hoor meis :)

Dat moment wil je inderdaad niet snel vergeten dat ze een slabbertje om deden :D

Ben benieuwd hoe je schoonouders erop reageren .

Hopelijk gaan de dagen gewoon wat harder nu voor je zodat je lekker kan gaan genieten van je vakantie .

*Kim geeft een dikke knuffel aan wian*

7. wianhalu

bedankt voor de knuffel kim!
    *wianhalu knuffelt kim terug* jij kan er ook wel 1 gebruiken!

ik ben ook benieuwd!! denk ook heel blij:D voor iedereen 1e kleinkind, dat is natuurlijk ook wel byzonder!
    oma van mn vriend is 87, die heeft nog 1 grote wens en dat is overgroot oma worden.. vind het zo fijn dat we haar dat bijna kunnen gaan vertellen!

ik hoop ook dat de dagen snel mogen gaan.. in italië verwacht ik niet dat ik opeens klacht vrij ben.. maar wel lekker in een ontspannen omgeving! en vakanties vliegen altijd snel voorbij.. daarna de echo!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedeavond meiden,

@wian: leuk je hier weer terug te zien :D
    goed dat je je ook voor morgen ziek hebt gemeld, je moet echt aan jezelf denken net als wat de VK al zei!

@kim': balen meid een ontsteking! hopelijk is hij snel weer normaal *knuffel* beterschap ermee.

@T84: bijna vakantie toch?? lekker hoor!!

hier weer lekker naar de kapper geweest vanavond was alweer 7 weken geleden dus echt heeeeel hard nodig:p over 5 weekjes weer en dan ook kleuren voor ons trouwen :)

morgen het hier beneden maar eens goed opruimen en schoonmaken man wat wordt ik gek van die zooi!

9. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai dames,

hoe gaat het hier?
    met mij gaat alles goed,lekker een week uitgerust :D,en nu nog genieten van de 2 weken die we nog te gaan hebben ;).
    ik moest een hele hoop bij lezen,heb het maar nie gedaan pfoeh :$ haha.

heb vandaag een afspraak gemaakt voor een pretecho,op 11 augustus kunnen we er terecht,kunnen we lekker ons kleine mannetje zien :D

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miranda: fijn dat het goed gaat meid! leuk zeg een pretecho, altijd gaaf natuurlijk om de kleine man nog eens te zien!

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wian en Naomi , dank je :)

Naomi , dus je hebt je eigen weer even verwend met de kapper :D

Miranda , fijn om te horen dat het goed gaat met je , leuk zeg een pret echo kan je inderdaad van je mannetje genieten.

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, jeetje vervelend zeg van je voet, idd goed rust houden, en omhoog houden! Hoop voor je dat het snel over gaat.
    @Wian, ik weet precies wat je voelt! Gelukkig wordt het minder op een moment..Bij mij gaat het nu beter.. moet gewoon zorgen dat er altijd iets in me maag zit.. dat scheelt echt de helft.. en voldoende drinken is ook belangrijk.. Sterkte meis! Hoop dat je lekker kan uitrusten op vakantie!!
    @Miranda, wat leuk die pretecho.. Geniet van je vakantie!!

Nou meiden, nog een paar uurtjes en dan is het zover.. mijn vakantie gaat beginnen!! Dacht echt dat deze dag nooit zou komen, haha! Eindelijk lekker uitrusten en relaxen!!

13. wianhalu

naomi: jaja daar ben ik weer :D is ook veel gezelliger! lekker ff bij de kapper geweest, ik wil ook nog voor de bruiloft van mn nicht,... denk dat ik het morgen alleen ga laten knippen... ben toch bang dat het verkeerd uitpakt het verven:S

dankje t84! gelukkig is dan toch deze dag aangebroken voor jullie!! :D ga er lekker van genieten en dan spreken we je snel weer!

wij hebben al een tijdje een nieuw bed, en ons oude bed wilde me ouders wel graag op de logeer kamer hebben,... die komen ze gelukkig vandaag ophalen! dan is er in onze logeer kamer weer ruimte! Dat gaat de baby kamer worden... dus kan ik mooi eens gaan fantaseren hoe ik het daart zou willen :D. De dames die zwanger zijn al bezig met kamer? of leuke ideetjes?

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben wel al aan het bedenken wat voor kinderkamer we willen.. Ik denk dat we het in de stijl doen zoals de rest van osn huis.. wit met grijs.. en hout.. alleen dat hout denk ik niet in de babykamer.. wel grijs en wit en verder accentueren als ik weet wat het gaat worden.. Op de muur in onze slaapkamer hebben we 1 muur metallic grijs, echt gaaf.. miss ook een muurtje in de de babykamer maar dan met lichter metallic grijze verf.. verder witte meubeltjes.. en wil ook een schommelstoel.. en zo'n klamboe ding boven het bedje..ah krijg er nu helemaal zin in!! Haha

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Wian, gezellig dat je er weer bent. Goed van je dat je vrij hebt genomen, het zal snel weer beter gaan, dan kan je weer volop werken.

T84, hehe, bijna vakantie!! Dacht dat het nooit zou komen hahah!

Kim, gek he een ontsteking in je voet. Sterkte ermee!

Werd vanochtend pas om 10 uur wakker, en ben nog moe. Nog 2 avonddiensten, vrijdag een ochtenddienst en zaterdag een hele dag, en dan zondag lekker rust! Nu al zin in!

Babykamer: ja wij hadden ook al volop ideeen. er zijn zoveel leuke meubeltjes en er is zoveel leuke aankleding, het is gewoon een feest om dat te mogen doen!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@T84: en heb je nu al lekker vakantie??? ga er lekker van genieten meid!

@wian: heb je sleutelhanger binnen hij is echt leuk! dank je wel :)

@kim: ik vind de kapper helemaal niet leuk, al die kriebelende steekhaartjes als ze klaar is bah bah. dus voor mij is het geen verwennerij maar echt een moet haha.

@stephanie: 10 uur owwww ik was er pas om half 12 uit:p wilde er ook om 10 uur uit maar was vergeten mijn wekker te zetten hahaha.

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo jullie hebben lekker uitgeslapen, hopelijk gaat me dat ook lukken in me vakantie!

Ik moet nog 1uur 45 min werken, haha..

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww haha nou nog veel suc6 dan met de laatste loodjes ;)

ik ben een echte uitslaper haah ik kan heel goed heel lang uitslapen:p vooral omdat het regent dan vind ik het heerlijk om in mn bedje te liggen haha.

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik vond het ook altijd heerlijk om op bed te liggen maar sinds ik zwanger ben word ik vroeg wakker omdat ik naar de wc moet en moet eten.. Haha..

20. wianhalu

#2460 wianhalu, 4 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2010
    @t84: dat klinkt erg leuk allemaal! heerlijk he om er mee bezig te zijn...ben benieuwd wat we hier gaan doen,... wil ook wel een schommelstoel en 1 muur een kleurtje..3 panelen naast elkaar met behang erop vind ik ook wel heel leuk (zit helaas structuur verf op onze muren door de vorige bewoner)

@naomi: dat is mooi snel gegaan! jullie krijgen lekker optijd de post! Blij om te horen dat je hem leuk vind!

Mijn vader en broertje kwamen net het oude bed ophalen, dus de logeer/baby kamer is weer wat leger! mijn moeder had een doosje mee gegeven,... daar zaten wat spulletjes in onderandere haar zw dagboek toen ze zwanger was van mij... ze was echt vroeg met vertellen! en nog een dagboekje vanaf toen ik geboren was...ben geboren op 14 september... en vanaf 26 september tot 17 januari lege bladzijdes in het boek,... toen is mijn moeder opgenomen geweest in ermelo(psychiatrische inrichting)...Heftig om dat terug te zien hoor! Ze heeft een postnatale depressie gehad.
    vanaf 2 april begint ze pas weer te schrijven en verteld dan dat ze nog steeds op gesprekken moet... hoop echt heel erg dat mij dit niet gaat overkomen!!

Deel Deze Pagina