He meiden ik ben er weer ff, alles gaat goed maar een btj te druk om veel op het forum te zitten Ff vraagje, ik heb dus zo'n babyluisteraar van Alecto en hij werkt goed maar we hadden vanmiddag iets raars mn man was ff aan t luisteren of hij het hartje kon vinden toen zei hij luister jij is dus ik luisteren eerst aan de kant waar hij het hartje hoorde daar hoorde ik een hartje en toen nog aan de andere kant en ik hoorde nog een hartje... Is dit dan dezelfde denken jullie? Ik twijfel nu gewoon haha want iedereen vraagt of we een tweeling krijgen. Een vriendin die ook zwanger is was op bezoek dus ff buiken vergeleken en ze waren even groot maar zij is 24 weken zwanger... en mn stiefzoontje blijft maar volhouden dat het er twee zijn en dat de andere zich verstopt had tijdens het maken van de foto (hij is net 4 ) maar hij heeft het al vaker bij het juiste eind gehad, zoals toen ik een miskraam kreeg zei hij een week daarvoor al dat het vlindertje in mijn buik was weggevlogen omdat ie dood was... Wat denken jullie? Iemand ooit gehoord of bij vroege echo's de tweede soms niet in beeld komt?
Hee meiden, Ben ik weer! Jullie hebben gelijk, moet me er ook niet druk om maken. Slaat nergens op, maar ga zo wel even met m praten. Staat gezellig die box Naomi, en ben benieuwd naar je geboortetegel. Liset, ik heb geen idee. Zou wel heel gaaf zijn een tweeling! Nou, ik duik lekker onder de douche. Tot morgen!
@lisette: ik heb geen idee of dat kan! maar je hebt toch al 2 echo's gehad?? ik denk dat het dezelfde baby is. dat je buik groter is als normaal is normaal aangezien het je 2e zwangerschap is, dan groeit je buik harder he hier regent het weer heel veel en hard ook al veel onweer gehad bah. net even naar zeeland gereden om babyspulletjes te gaan halen! we hebben: maxi cosi en maxi taxi met verkleiner voetenzak en speeltje, wippertje, 2 boeken, voedingskussen, luiertas, kruiken en zak en een winnie the pooh set met kruikenzak, lakenhoes, kussehoes, hoes voor over verschoonkussen(kom even niet op de naam) en een klein bakje voor water :S en 2 bakjes voor wattenstaafjes ed. dat alles voor 130,-!! is geen geld
leuk naomi die bordjes!! zet je de tegel er ook op als die af is??! Leuke box ook!! en zeker weinig geld voor alles wat je daar gekocht hebt! leuk! ik ben in het forum aangeboden aan het mailen met iemand die positie kleding aanbied... nog even wat op laten meten... en dan koop ik het waarschijnlijk. een zwart tuniekje, een wit tuniekje, en noppies 3 kwart broek..Zwangerschapspagina Zwangerschapspagina Zwangerschapspagina ze vraagt 15/ 15 en 10 euro... en moet het verzenden... dus hoop dat ze accoord gaat met 45 euro totaal. Ben benieuwd! lisette... ik heb geen idee of dat kan?? zou raar zijn als ze die 2 keer over het hoofd hebben gezien.. maar zou het nog een keer vragen als je er heen gaat!
@wian: ik heb 1 tegeltje af die laat ik morgen wel zien hier. altijd leuk kleding zo goedkoop kopen!!
Wat een mazzel Naomi! Wat is een maxi taxi? Leuke tuniekjes ook Wian. Kan je lekker makkelijk combineren met wat je maar wilt. Nog een paar dagen en dan kunnen we ook weer aan de klus. Het verlangen naar een kleintje is zo groot. Het zal wel wat afnemen als ik weer naar college moet, want dan heb ik het zo druk dat ik er niet de hele tijd aan kan denken, maar nu heb ik die tijd wel, en dat is echt niet leuk..
@stephanie: een maxi taxi is eigenlijk gewoon een onderstel waar maxi cosi op gezet kan worden en dan kan je rijden, allen het onderstel is 2 keer zo klein als het onderstel van de wagen dus makkelijker mee te nemen als je even snel ergens heen wilt. fijn dat jullie weer aan de klus kunnen meid! hopelijk is het snel raak!! en inderdaad wat afleiding is wel lekker dan.
@steph: kan het me goed voorstellen dat het nu al helemaal veel in je hoofd speelt... wanneer je ook meer op het forum bent gaan de dagen ook niet echt sneller... alleen als je afleiding hebt en opeens denkt.. he? er is al weer een week voorbij... duim ook voor jullie dat het snel weer raak mag zijn! ik kom net uit de stad,,, gelukkig net voordat het echt ging regenen! naar de kapper geweest en highlights er in laten zetten... ziet er erg leuk uit! net weer iets blonder! bij de banketbakker chocolaatjes gekocht met witroze en blauwroze muisjes er op... best duur zeg! en 2 potjes, zodat we ze daar in kunnen doen, en kunnen geven aan onze oma's. vanavond is het zover... dan weten ook mijn schoonouders het! hoop dat het voor het eten gezegd kan worden, want ik en warm eten is momenteel erg lastig! spannend weer denk hele leuke reacties, maar toch weer afwachten
@wian: oww spannend zeg!!!! je zult vast leuke reacties krijgen hoor ik zal zo foto maken en plaatsen van tegeltje van gisteren!
Wat een leuk tegeltje! En erg handig zo'n maxi taxi, is bijna hetzelfde als een familyfix toch? Die willen wij nemen als het zover is. Wian, veel plezier met vertellen. Ik had muffins gemaakt met zo'n icing laag erop, en daarop blauwe en roze muisjes. Heb net weer nieuwe foliumzuurtabletten gehaald. Die van mij waren alweer op. Heb de etos zwanger worden nu, hopelijk doen ze hun werk haha. Ik ga nog even stofzuigen en dan weeeer werken. Bleeegggh!
de familyfix ken ik niet hihi. heb hier ook nog foliumzuur tabl. staan als je ze wilt hebben hoor. ik slik nu eigenlijk helemaal niets *schaam* vroeger deden ze dat ook niet, ik let er gewoon op dat ik goed en gezond eet ik kan zo slecht pillen slikken en dan ook nog van die grote bah!
@naomi: leuk geworden dat tegeltje zeg!!! teken je dat los uit je hand? of onder een lichtbak? @steph: ik heb ook even die pillen van etos gehad... mijn cyclus werd er langer van... maar dat is iets wat je zelf moet ervaren, bij de een werkt het vast anders dan bij de ander! werkze zo! kreeg net voor het eerst het blad zwanger door de bus. Leuk om op vakantie wat te lezen! Had me aangemeld bij jonge gezinnen, leuk dat je dan zo snel al wat krijgt!
zie net iets over kraamzorg regelen... kan ik dat ook over 2 weken gaan regelen? of moet dat echt al zo vroeg???
@wian: ik print de tekening die ik wil maken uit en dan met carbonpapier overtrekken daarna kun je het overschilderen hihi. kraamzorg heb ik met 12 weken volgens mij pas geregeld hihi. je moet er wel vrij vroeg bij zijn anders heb je kans dat ze geen plek meer voor je vrij kunnen houden en heb je geen kraamzorg (of particulier maar dat is duur!)
hm oke... nou ik regel het liever na de vakantie, dan dat ik dat nu allemaal nog moet doen:S moet me er eerst nog in verdiepen en verzekering bellen nu ff omkleden en dan weg naar het noorden! doeg doeg x