@Alice Ja ik maak duidelijk lh aan inderdaad. En normaal heb ik dus optijd mij ei. maar daaar weet iknu dus niks van omdat ik helemeel niks gevoeld heb en ook neit voel. Daarnaast heb ik dit nog nooit gehad. Dat mijn test zo lang zichtbaar blijft. Vind het wel vervelend. Probeer er niet teveel ann te denken maar het blijft toch in mijn achterhoofd zitten.
Meid dat is heel normaal. Je lichaam moet helemaal aan het nieuwe patroon wennen. Over een tijdje moet dat wel over zijn hoor. Maar als het echt heel lang aanhoud, zou ik toch even langs de ah hoppen. Wat goed van je dat je nu anders eet. Dikke duim voor jou
Nijntje , Ik had al een vermoeden maar wist het dus niet echt zeker. Zou eigenlijk langs een diëtist gaan maar dit wil ik gewoon niet, omdat ik het zelf wil proberen. Het heeft me flink aan het denken gezet het irritantste is wel op sommige plekken hang ik wat los in het vel dat kan ik dan pakken en zo uitrekken. Hopelijk trekt het wel een beetje weg . Dank je
O ja, de verloskundige hier zei dat als mij ei normaal op tijd komt ik daar nu ook maar van uit moest gaan. De pijntjes is borst en buik hoef je blijkbaar neit altijd te voelen zei ze. Maar daar twijfel ik over. Ik voel het namelijk altijd, wel raar dat dat nu dan niet zo zou zijn. Ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten. hoe moeilijk dat soms ook is.
Ja dat kan ik me voorstellen. Klinkt misschein stom, maar ik denk dat je ook moet gaan sporten. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien dat het losse vel dan iets meer steviger gaat worden.
Betreft eisprong ik heb ook wel is een maand gehad waarvan ik dacht van huh heb ik hem wel gehad . Ook totaal geen buikpijn geen pijnlijke borsten nergens last van . Ik hoop voor je dat je goed nieuws brengt binnenkort
Ja ik ook. Maar ja ik voel me ook niet zwanger zeg maar. En dat had ik de vorige keer eigenlijk wel heel duidelijk. Afwachten dus
Ik ben toen gaan rennen was best wel zwaar Binnenkort toch maar weer iets gaan doen aan sport. Heb eigenlijk altijd wel een losse vel gehad , het is toen iets geminderd en naderhand weer even hard terug gekomen .
Ja joh, je moet niet ineens gaan rennen. Dat is echt heel zwaar. Maar gewoon lekker eerst een tijd gaan wandelen en dan wat steviger lopen. Lekker een muziekje in en dan is dat soms heel lekker. Gewoon opbouwen. Eerst een dag 10 minuutjes en na ee paar dagen maak je daar 15 min, dan weer 20 en zo bouw je het langzeem op. Neem je een flesje water mee. Wie weet lutk dat wat makkelijker
Me zus zei toen van ja we beginnen direct met hardlopen/rennen. Dat is inderdaad een goeie rustig aan beginnen Ik deed trouwens in het begin ook heel veel wii fit , ga me batterijen maar opladen en daar ook mee verder
@nijn: wat fijn dat je weer terug bent en ons niet vergeten bent!! ik snap dat het moeilijk voor je is meid!
Hey meiden.. Alles goed hier? Heb niet terug gelezen, volgens mij is het heel veel! hihi.. Ik ben een beetje zenuwachtig, vanmiddag gaan we naar het echocentrum voor de meting en uitslag van de com.test.. Verder begin ik me nu wel beter te voelen. Afgelopen vrijdag was het nog echt mis, kreeg weer migraine.. en kotsen en kotsen.. uiteinelijk heeft me vriend zn vader gebeld (huisarts) en gevraagd wat er aan te doen is.. toen huisartsenpost gebeld voor het recept en die heb ik toen gekregen.. en toen ging het na 2uur weer wat beter.. en sinds zondag niet meer misselijk (even afkloppen) verder wel last van hoofdpijntjes das wel vervelend.. maar goed!! Zo ik ga weer ff terug op de bank liggen en niks doen, haha! @Nijn, welcome back! Alles goed?
@T84: spannend zeg de uitslag! en fijn dat je je beter begint te voelen nu! hier om 11 uur kenningsmakingsgesprek met mensen en hopelijk bevalt het goed en heb ik straks een beebje om op te passen!! net het huis al wat opgeruimd en schoongemaakt hihi.
T84, lekker dat je de uitslag krijgt vanmiddag. Laat je het even weten? Hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen. Alice, wat ontzettend gaaf dat je op je werk ook naar je baby kan kijken. Zou ik echt elke keer doen, zo geweldig. En dat je nog niks hebt voor je kleintje, je hebt ook nog tijd zat! Komt helemaal goed! Nijn, gezellig dat je er weer bent! Ik snap heel goed dat het een beetje teveel voor je wordt af en toe. ik heb het zelf ook wel. Wij zijn nog de weinigen die nu niet zwanger zijn, terwijl we wel heel snel zwanger waren, en dat doet best zeer. Maar toch heb ik de behoefte om te horen hoe het met 'onze' meiden is, vind het zo leuk voor ze! Ik weet niet zo goed wat je met die ovutesten aan moet, ik heb ze zelf nog nooit gebruikt. Wilde het deze ronde gaan doen, maar mn vriend vond het geen goed idee. Kim, jij mag ook weer bijna aan de klus.. Zet m op deze maand. Goed van je dat je je eetpatroon aanpast, je lichaam zo optimaal mogelijk maken voor je kleintje!
Oh trouwens nijn: ik had voor mn miskraam ook nooit last van mn borsten of krampjes ofzo, maar nu wel steeds. Ik denk dat ik mn ei 2 dagen geleden heb gehad, had toen lage buikpijn en sindsdien doen mn borsten een beetje zeer, worden wat harder en zijn gevoelig. Ik merkte vorige keer dat ik zwanger was juist aan mn borsten, maar nu kan ik daar dus ook niks meer over zeggen. Het kan dus allemaal veranderen, dus daar moet je je niet teveel aan proberen vast te houden.
@Stephanie ja precies, wij waren beide heel snel zwanger en nu niet. Dat is best een raar gevoel he. Ja ik vind het ook heel fijn om te horen hoe het hier met de dames is. Dat is zeker waar. Ik weet ook niet waarom ik dat doe met die ovutesten gedoe hoor. maar ja dit is de eerste maand dat ik er niks mee kan in de zin van dat het onzeker is of mij ei geweest is. Ik voelde het ook aan mijn borsten dat ik zwanger was. Grappig he. Ik heb nu heel erg het gevoel dat mijn buik heel opgeblazen is en alsof ik spierpijn in mijn buik heb. Zo apart. Zit ook helemaal niet lekker. Maar ja ik twijfel of ik naar de dokter moet gaan. Alhoewel ik dan ook neit weet wat ik moet zeggen. haha. Denk dat ik in ieder geval maar wacht als mijn nod geweest is, als ik dan neit ongi wordt en geen verandering in mijn ovutesten zie ga ik echt naar de ha.
Gelijk heb je meissie. Gewoon naar de ha gaan, en zoals Alice zei, misschien een echo laten maken om te kijken of je ei al geweest is? Vorige maand ging het vij mij ook een beetje vreem allemaal, had niet goed op mn zwangerschapstest gekeken, en toen ik later keek stond er een streepje. Die nacht werd ik helaas ongesteld, maar was toch ook een paar dagen te laat. Ik kan mn eigen lichaam ook niet meer beoordelen, maar ik denk dat ik er teveel mee bezig ben en dat het daarom allemaal zo raar voelt. Mijn vriend zegt ook steeds: we weten in ieder geval dat we zwanger kunnen worden! Dat geeft ook wel een beetje rust, het is nu gewoon afwachten wanneer het komt. En ik geloof er heel erg in dat als je er niet zoveel mee bezig bent, dat het dan sneller gaat. Ik ben nu nog teveel bezig met het kindje dat ik verloren ben, weet precies hoeveel weken, dagen ik zou zijn. Het is best wel frustrerend allemaal!! Maar we gaan gewoon verder en het komt ook bij ons allemaal goed!!!!