Ja dat zegt de mijne ook. We kunnen in ieder geval zwanger worden. Het is nu nog een kwestie van tijd blijkbaar. Balen van je afgelopen zw test. Maar ja het zal vast en zeker snel weer zover zijn voor jullie. Ik begrijp helemaal wat je bedoeld met het bezig zijn met je verloren kindje. Ik heb het precies hetzelfde. Een vriendin van mijn was toen ook zwanger en heeft nu een mooie buik. We verschilden 2 weken. Weet dus ook precies hoever ik zou zijn geweest en dat doet soms wel pijn. Ik ga denk ik volgende week na mijn nod naar de dokter. Ben alleen bang dat ze me geen echo wil geven of mij ei al geweest is
Nog even dit voordat ik weg ga. hier een foto van de ovutesten onder elkaar. Zien jullie ook dat die hetzelfde zijn? Meiden ik denk niet dat ik vandaag nog langskom. Moet nu oppassen en blijf daar slapen. omdat mijn kleine nichtje ziek is en ze dan liever in haar eigen bed slaapt. Haar papa en mama komen laat terug en ik moet haar broer (mijn neefje dus )ook nog van en verjaardag halen. Morgenochtend als ik thuis ben hop ik weer even langs. Ben benieuwd naar jullie reacties. Liefs Nijn
@nijn: ze zijn inderdaad allemaal hetzelfde! wat vreemd. heb je je ei niet gehad voor dat je de ovu testen ging doen??
De uitslag was heel goed van de com.test.. dus das heel fijn. Verder heeft ze alles bekeken en gecontroleerd en alles was mooi. Het heeft zelfs een inhaalslagje gemaakt met de groei.. Toen ik me eerste echo bij de vk had, dacht ze er nog 1 te zien, uiteindelijk niet. Vandaag kregen we een leeg dooierzakje te zien aan de bovenkant.. dus het zijn er ooit 2 geweest. Heb er ook een foto van, daar zie je het heel goed op. Best bizar.. @Nijn, zien er idd allemaal hetzelfde uit. miss komt ie nog? of is ie eerder geweest?
Hi ladies! Jullie hebben goed gekletst vandaag! Ik ben trots op jullie!!!!! Hier weer hetzelfde dagje steeds als anders....vannacht nog dienst en er willen nog mensen geholpen worden...en dan nog 2 dagen werken...bijna vakantie!!!!!!!! Liefs!!
hallo allemaal ik hoop dat het gelukt is,want wil graag even ons mooie ventje showen mijn placenta is gelukkig meegegroeid naar boven dus een thuisbevaling is voor mij mogelijk
he nijn,hoe gaat het met je? heel begrijpelijk hoor dat je even afstand neemt,kan het me heel goed voorstellen dat het te confronterend voor je is,en net wat je zegt,we zijn allemaal tegelijk opgestard en velen van ons zijn zwanger,en als het dan bij jezelf misgaat voel je je ook heel erg teleurgesteld en word je er toch steeds weer aan herrinnerd. maar ooit komt voor jullie ook de dag !! ik ga je geen antwoord geven op je ovu testen want daar snap ik de ballen niet van haha,heb me er nog nooit mee bezig gehouden t84 goh je was dus zwanger van een tweeling? en wat fijn dat de test goed was,is wel een hele gerustelling toch?
@T84: owww dan ben je zwanger geweest van een 2-ling, apart dat ze dat de 1e keer niet gezien hebben zeg. @alice: jippie bijna vakantie! nog even doorzetten meid @miranda: wat een mooie echofoto!! echt super mooi om te zien zeg.
Miranda wat goed!!!!!!!!!! Fijn dat je thuis mag bevallen!!! O T84, ik lees dat nu pas van de tweeling.....dat moet wel een beetje vreemd voelen denk ik? Nu je dat zo weet?
Ja bij de eerste echo dacht ze idd wat te zien.. verder toen niet bij stilgestaan eigenlijk.. en gister zag je het heel duidelijk. Ja vind het heel apart.. Weet nog even niet zo goed hoe ik me erover voel zeg maar..
Miranda, wat een mooie foto. Super zeg dat je hem zo goed kan zien. Zal genieten geweest zijn. T84, zal wel vreemd zijn geweest. Gelukkig doet je kleintje het wel helemaal goed. Mijn beste vriendinnetje is er ook een van een tweeling, en haar zusje/broertje is halverwege de zwangerschap gestopt met groeien. Vreemd he! Alice, jeeeee bijna vakantie!! Moet je 6 september ook beginnen aan de VU? Dan heb je wel nog een tijdje vrij, heerlijk! Zet hem op nog eventjes. Meiden, wat vinden jullie van die Stokke kinderwagen? Ben af en toe aan het kijken op Internet, lekker wegdromen. Vorige keer had mn vriend de Bugaboo al besteld, maar die reiswieg zit zo laag, en omdat mn vriend 2.06m is, lijkt de Stokke me beter.. Die is veel hoger.
He meiden, ik zou vanmorgen even langskomen maar ik moch neit weg van mijn nichtje. Zo leuk als een kind van 1,5 zich aan je been vastklampt en roep. nie ga nie ga. Ik ben dus maar gebleven . Dan begrijpen jullie wel. @Miranda Ja dat is ook zo, maar goed vind het nu ook wel weer fijn met jullie te kletsen. En nee misschien is het beter als je geen antwoord geeft op mijn ovutesten. Het blijft wel een raar verschijnsel. Trouwens fij zeg dat je thuis mag bevallen @T84 meid toen jij je zw test liet zien dacht ik in mijn hoofd al dat jij zwanger was van een tweeling. je test was zo ontzettend duidelijk. Dat hoor je namelijk heel vaak. Meid ik kan me voorstellen dat het raar is dat je een leeg vruchtzakje verliest. Je krijgt in ieder geval een kindje, dat is super. @Stephanie Hoop dat je nog wel wat hebt kunnen studeren
Mooie foto zeg. Wow wat een mooi ventje. Daar mag je trots op zijn. Hij zit daar erg lekker zo te zien
He meiden, Ik ga weer. het is hier erg stil Wij gaan vanavond bij vrienden eten en na die tijd denk ik dat het te laat is Tot morgen!! Liefs nijn
@ Nijn, wat schattig zo'n kleine Ukkepuk!! @ Steph, ik vind die Stokke eigenlijk niets...lijkt me dat je daar helemaal geen extra zooi onderin in kwijt kan. Ik weet het niet, maar mijn keuze zou het niet zijn. Wij hebben trouwens ook nog geen kinderwagen, geen flauw idee eigenlijk wat we zouden moeten??? Zucht ik moet eens gaan haasten, we hebben echt nog helemaal niets in huis voor Ukkie. Yeps, ik ga ook de 6e weer beginnen, toch wel een beetje spannend.... Ik voel me een beetje gemengd vandaag...morgen is mijn laatste werkdag en kan ik echt eindelijk eens naar mijn lijf gaan luisteren, maar ik vond het daar zo ontzettend fijn om te werken dat ik daar eigenlijk helemaal niet weg wil Wel een ander leuk nieuwtje, we gaan misschien toch nog op vakantie!!