Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    jeej! ik heb een licht streepje op de kv 2v5. wel ietsje later dan 5 minuten na testen verscheen ie. Eerst nog maar even afwachten of het klopt enzo of dat ik niet weer bloed krijg over een paar dagen..hier de foto..van vinden jullie? kv heeft toch geen indroogstreep. die keren dat ik testte toen ik niet zwanger was bleef ie ook ECHT wit.

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Heerlijk hoor met de honden wandelen. En leuk dat je het campingbedje op gaat halen. :)

@Lisette: Ik hoop voor jou ook dat er gewoon alweer een baby'tje in je buik zit!

@Marissa: Bedankt voor je felicitatie.
    Wel heel rot dat je ongesteld bent geworden. Ik had de laatste keer ook van die rare fratsjes erbij. Je moet er gewoon vanuit gaan dat je baarmoeder nu heel grondig gereinigd word en dat je straks weer een goede kans hebt! Sterkte en succes!

Ik heb vanochtend even een Clear Blue digital gedaan, even voor de zekerheid. Er stond op: zwanger 2-3.
    Lijkt me duidelijk he? ;)

Vanavond gaan we bij mijn schoonouders eten en daarna naar de bios met ze. Van tevoren gaan we het nieuws vertellen door het geven van rompertjes met de tekst; Toevallig is mijn oma/opa de aller allerliefste. Heb er zo'n zin in! :D

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Niki: Wat spannend meid! Ik zie wel iets heel lichts. Je zit nog voor je NOD dus overmorgen zal hij dan wel duidelijker moeten zijn. En naar mijn weten heeft de KV geen indrooglijnen. En mocht die dat wel hebben zouden ze wit of grijs moeten zijn en geen roze.

Ik ga je nog niet feliciteren, maar het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. :)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @niki: meid dat ziet er goed uit!!!!! over 2 daagjes heb je vast een duidelijke test:) ik wacht ook nog heel even met feliciteren, maar denk dat het wel duidelijk is ;)

@marissa: jammer dat je ongi geworden bent maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!

@lisette: mij buik is niet mega groot maar wel groot voor 7 weken zwangerschap ;)
    zal de foto hier nog eens plaatsen dan weet je wat ik bedoel!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier de foto voor jou nog een keer lisette!

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nod lijst :

13 mei: T84, (3)
    15 mei : Niki86
    22 mei: wianhalu (4)
    22 mei: LisetteV
    29 mei: Nijnonijntje (3)
    24: Arwe (4)
    8 juni :
    Marissa78 (6)
    9 juni : Kim1990 (5)

Datumloos: Happymarie,
    Angiebaby

Zwangeren in het januari topic:

Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123,Rosa Canina

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Meiden hier eindelijk duidelijkheid en ik ben er blij mee :D Ben ongi geworden gisterenavond met verschrikkelijke krampen erbij! Rare is wel dat het nu vannochtend weer minder lijkt het bloed maar ik ga er maar vanuit dat het een echte ongi is en geen innestelingsbloeding...;)

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek , wat fijn dat je meer zekerheid hebt :D

Misschien moet je lichaam het goed laten doorbreken en dan komt het vanzelf ;)

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Oh mijn Nod is 14 juni dus dat kan in het lijstje..heb nu maar 30 dagen aangehouden..ga van de week ovutestjes kopen zodat ik mijn ei niet mis!
    Niki: wat fijn dat je nu al een posi test heb meis! hopen dat het na je Nod nog zo is :D

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Pindakoek: Fijn dat je zekerheid hebt. Nu kun je in ieder geval met de nieuwe ronde starten.

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nod lijst :

13 mei: T84, (3)
    15 mei : Niki86
    22 mei: wianhalu (4)
    22 mei: LisetteV
    29 mei: Nijnonijntje (3)
    24: Arwe (4)
    8 juni :
    Marissa78 (6)
    9 juni : Kim1990 (5)
    14 juni: Pindakoek (6)

Datumloos: Happymarie,
    Angiebaby

Zwangeren in het januari topic:

Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123,Rosa Canina,Niki86??

Pindakoek , je staat erop :D

En heb niki op roze gezet even met vraagtekens ;)

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Nikki Ik zie een streepje ;)

@Pindakoek fijn meid dat je weet waar je aan toe bent!

@Naomi idd lekker dik ik zag er zo uit met 7 weken:

13. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    @ Rosa: ik hou het idd maar ff op ontpillingskwaaltjes ;) Er is nu een half jaar voorbij en gaan nu voor t eggie hoor!;)
    Wat we al zeiden........nieuwe ronde,nieuwe kansen!

@Niki;wat spannend meis! Maar ziet er veelbelovend uit.

@Naomi:heerlijk toch zo'n buikje?!

@alice: hoe is het met de misselijkheid? Nog onder controle?

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Niki, ziet er goed uit meid!!! Hopelijk over een paar dagen nog een dikkere streep....

Ik wilde op heel wat mensen reageren, maar ik ben alweer vergeten wat ik wilde zeggen eigenlijk....sorry....

@ Marissa, het gaat vandaag wel aardig eigenlijk, ben er heel blij om :), dankjewel voor het vragen :)

Manlief heeft net een vakantie geboekt. We gaan naar Curacao!!! :D

15. Marissa78

Marissa78 Lid

24 jul 2007
    55
    0
    0
    @Alice; Curacao! Wat leuk voor je meis! Ben je er al eens eerder geweest?
    Ik ben er zelf afgelopen januari 2 weken geweest. We hadden een bruiloft daar van vrienden(die in NL wonen). Het is daar echt heerlijk,tranquilo!
    Waar ga je heen in Curacao?
    Om te bezoeken zijn Mambo Beach en Grote Knip aanraders ;)

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Oh wat heerlijk Alice! Ik ben er nog nooit geweest, wel op Aruba. Was ook genieten overigens :) Wanneer ga je?

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    aruba vond ik niks...zo amerikaans..

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Over iets minder dan een maandje vertrekken we. Als de laatste papieren op de universiteit ingeleverd zijn hebben we nog 1 dag om in te pakken en dan gaan we :). Ik ben er nog nooit eerder geweest....überhaupt nog nooit zo ver eigenlijk....ik weet ook niet waar we precies heen gaan. Manlief heeft het geregeld, ik volg wel als een mak schaap ;). We zouden eerst naar Bali gaan, maar dat durfde ik nu niet meer zo goed met de zwangerschap. Ik vind het nu nog steeds heel erg spannend, ik ben dan 13 weken als we gaan....
    Thanx voor de tips Marissa!! Ik zal het doorbrieven aan mijn man, kan hij me op sleeptouw nemen ;)

Morgen echo!!! Ik vind het zo ontzettend spannend...en stiekem ben ik ook wel een beetje onrustig en zenuwachtig....

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Niki: Toen ik er ben geweest niet hoor. Is ook al heul lang geleden :p

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Ik denk dat het je echt goed zal doen, een vakantie in het warme buitenland. Zon, zee en strand, hmmm..

Oh morgen je echo? Wat spannend! Kan me voorstellen dat je er enigszins nerveus voor bent. Laat je hier even weten hoe het is gegaan?

Deel Deze Pagina