Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Goede morgen meiden hoe is die hier?
    Goed geslapen?
    Ik slaap sinds een paar nachten heel slecht. Echt raar joh. Mijn lichaam is niet moet te krijgen.
    Ach ja, vandaag weer een nieuwe dag.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

@steph: de stokke vind ik zelf niet mooi wij hebben de maxi cosi mura 4 :)

@alice: heb je ook nog niets besteld?? er kan namelijk nogal een lange levertijd op zitten dat moet je niet vergeten!!

snap dat het dubbel voor je is die laatste werkdag! geniet ervan en daarna lekker vakantie :D

ik moet er weet vandoor om half 10 hebben we 20-wekenecho en geslachtsbepaling!!

tot vanmiddag meiden!

3. nijnonijntje

@naomi
    O wat spannend. Ben erg benieuwd naar jullie echo en wat het wordt natuurlijk ;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja spannend is het zeker!!! ben blij dat ik vannacht nog redelijk heb kunnen slapen hihi.

ik hoop dat alles oke is en dat de kleine zijn/haar beentjes even wijd wil doen hihi.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, wat spannend! Geniet ervan, ik ben ook erg benieuwd!

Alice, laatste werkdag! Heerlijk dat je nog op vakantie gaat, misschien kan je er nu meer van genieten dan je vorige vakantie. Waar gaan jullie heen?

Nijn, wanneer ga je testen?

6. nijnonijntje

@Naomi
    Dat komt vast wel goed. Anders moet je veel bewegen zodat hij/zij zich wat vaker omdraait misschien :D

@Alice
    Lekker zeg je laatste dag. Nu straks eerst lekker van je vakantie genieten voordat de kleine aanstalte maakt om langzaam eruit te komen

@Stephanie
    Ja ik denk dat als alles gaat zoals het moet ( en ik dus wel een eisprong heb gehad, wat ikme dus afvraag) dat ik maandag als ik niet ongesteld ben en ook niet het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden, dat ik dan dus ga testen.
    Heb de afgelopen dagen al wel een beetje ongi pijn gevoeld en rare spierpijntjes in mijn onderbuik, maar ja dat kan ook betekenen dat mj eisprong niet goed zit ofzo. ( heb ik namelijk eerder ook gehad).
    Afwachten dus maar. Lastig hoor. Heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn hoor, dus denk echt niet dat dat wat gaat worden deze maand. Is iets teveel geklungel haha.

7. nijnonijntje

Heb nu weer ongipijn. Raar hoor. Ze zijn een beetje anders dan normaal. Denk echt dat ik de ergste ongi ooit gaa krijgen. Als het nu al zoveel pijn doet. Heb ik nog nooit gehad :(

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier? Ben al een tijdje niet meer op zp geweest dus dacht ik laat weer ff iets van mij horen.
    Leuk dat je weer meekletst Nijnonijntje :D Hoop op een regelmatige cyclus en dat je snel zwanger mag raken ;) Naomi veel plezier met de 20 weken echo (wat gaat de tijd toch hard!). Alice, leuk dat jullie nog op vakantie gaan, lastminute? Waar naartoe :D

Ik ga weer ff verder met mijn werk..bijna weekend!! Maandag lappendag in Hoorn, zo leuk met de kermis en koopjes :D Mocht ik jullie niet meer 'spreken' fijn weekend!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    meiden, wilden net een verhaal schrijven maar ik moet weg..
    Gister naar de kliniek geweest met 1 van mijn paarden, maar wordt net gebeld dat dr verband eraf is en ze eet niet.. dus ik ga snel..
    spreek jullie weer als ik terug ben..

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    we krijgen een MEISJE :D

de echo was helemaal super alles werkte goed en ze had 10 vingertjes :) ze loopt ong. een klein weekje voor en zat bij alle curves op de bovenlijn bij sommige er zelfs boven!

ze weegt nu 350 gram hihi. ze was flink aan het bewegen voelde het zelfs tijdens de echo echt schattig! we stonden alle 4 met de tranen in onze ogen toen we het geslacht te horen kregen :p

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Super Naomi :D was het wat je wilde een meisje??

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    maakte mij niet uit als het maar gezond was en dat is ze :D

@T84: sterkte met je paard!

13. nijnonijntje

@Naomi
    Wat leuk zeg een meisje.
    Van harte.
    Nu kun je lekker meisjes dingen gaan halen. :D

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat leuk zeg meis !!

Voorlopig ben je op de roze wolk:D:D

Het is een bijzonder moment om te zien wat het geslacht word.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dank jullie wel meiden!!

ja nu kunnen we allemaal roze kleertjes gaan kopen hahaaha.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik zei het toch Naomi!!! Wat geweldig leuk!

T84, sterkte met je paard! Hoop dat het snel beter gaat. Wat kan je je een zorgen maken om zo'n dier he!

Nijn, maandag is gelukkig al snel. Ik ga volgende week donderdag testen, is een paar dagen te vroeg, maar het is feestweek vanaf dan en ik baal er echt van als ik helemaal niks kan drinken en ik dan ongesteld wordt.

Hoe is het met jou Pindakoek? Jij ook alvast een fijn weekend!

Ik ga ook even naar de paarden toe, het lijkt alsof het iets beter weer aan het worden is. Doeiii!

17. nijnonijntje

Ja inderdaad het is snel maandag, maar ik heb behoorlijk wat kramp. Ga het niet eens tot maandag redden denk ik. Maar goed dan weten we dat ook weer. En iets in mij zegt dat mij ei zelfs nog neit geweest is dus dan duurt het nog langer :(

18. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai dames

hier de beloofde foto's van de babykamer

19. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    de wieg

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, leuke babykamer..
    @Naomi, wat leuk een meisje!! Nu kan je gericht shoppen, haha!!

Nou met me paard gaat het naar omstandigheden goed, moeten haar gewoon in de gaten houden, heeft nu 3 dagen boxrust, en tot de 26e (aug) maar ze mag 10 min per dag stappen en dan terug voor controle.. hoop dat het inspuiten lukt want dan is ze pijnvrij..
    @Steph, en droog gebleven bij de paarden? Ik niet, ging mijn andere even longeren en het kwam met bakken uit de hemel, haha.. Morgen gaat ie losspringen, echt leuk!!

Deel Deze Pagina