Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: wat heeft je paardje dan precies (of heb ik daar overheen gelezen??)
    wel fijn dat het naar omstandigheden goed gaat.

@miranda: mooi kamertje zeg!!

wij hebben vanmiddag de verf gekocht dus zondag wordt dat verven hihi.

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, wat had je paard? Zo te lezen iets aan een pees ofzo? Gelukkig gaat het iets beter..
    Ik heb het gelukkig droog gehouden, hij heeft nog ruim 2 uur heerlijk in het zonnetje kunnen staan.
    Leuk dat je andere paardje morgen gaat vrijspringen, dan zie je die spieren altijd zo mooi he!

Miranda, wat een mooie wieg! Zoiets wil ik denk ik ook als het zover is. En heel leuk behang!

Naomi, je had toch al auberginekleurige verf? Of heb je nu iets anders? Ga maar snel schilderen en dan foto's laten zien!

Wij gaan zo naar een verjaardag, worden om half 9 opgepikt, dus tot die tijd nog maar lekker zpen..
    Morgen weer werken, dus 'spreek' jullie zondag weer meiden! Kus!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Miranda
    Wat een mooie foto's zeg/ Ik vind je wieg ook erg leuk

@Naomi
    Wat voor kleur verf hebben jullie gekocht babyroze? ;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: we hadden de kleur inderdaad al gekozen maar hebben hem nu pas gekocht haha het is inderdaad auberginekleurig geworden. ik maak pas een foto als het klaar is hihi er moet nog zoveel gebeuren het is nu nog een bouwput:p

veel plezier op de verjaardag!

5. nijnonijntje

@Naomi
    Sorry ik lees nu pas dat je al een kleur had uitgekozen *schaam schaam*

6. nijnonijntje

Ik ga straks met 13 meiden van onze vriendengroep naar de bios. Bult gezelligheid. Gaat echt een kippenhok worden haha
    We gaan naar de film SALT.
    Lijkt me heel spannend. Heeft iemand hem toevallig al gezien?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: hihi maak niet uit je kunt niet alles bijhouden ;)

gezellig hoor naar de bios!!! de film ken ik nog niet laat maar weten of ie leuk is:p

hier vanavond popstars kijken en lekker van mn ventje en meisje genieten! ze schopte toen straks zo hard dat mijn buik bewoog was wel grappig. op de echo lag ze ook al niet stil hihi, heb haar nog nooit zien slapen op de echo.

8. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    dank jullie!

nijn heel veel plezier,dertien meiden,dat ka nog wat worden ;)
    naomi: begrijp ik goed dat jullie en meisje krijgen>? of denken jullie dat?
    zodra je de kamer klaar hebt,foto's laten zien he :D

t84 wat zielig van je paard,gaat het al wat beter?

ik heb al een tijd niets meer va remmar gehoord,jullie dan?

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn paard heeft een ontstoken kniegewricht..linksvoor. Ze heeft er ook een beetje artrose zitten.. en wat haken en ogen..en waarschijnlijk heeft ze er een tik of iets tegen gehad waardoor het heeft getriggert en onrustig is geworden.. en dus een ontsteking is geworden.. ze hebben gister vocht afgenomen en het was gelukkig nog niet als water wat een goed teken is.. en op de echo kon hij ook nog kraakbeen zien.. dus das ook goed. had dat er niet meer gezeten was het gelijk einde verhaal geweest.. doet veel pijn. Ze hebben haar gister op de knie ingespoten met spul om het rustig te krijgen.. zodat ze pijnvrij wordt.. dus het is nu afwachten.. miss horen we over 2 wkn dat het niks geholpen heeft.. en dan kunnen we haar niet meer bereiden.. gaat ze lekker met pensioen.. en dan moet ze zich rustig houden want als het weer aangewakkert wordt is het helaas alsnog einde verhaal.. ze is wel al 18 maar verder gewoon nog topfit.. zit hoog in het bloed dus die wil nog wel.. (engels volbloed x arabier) dus het is afwachten.. best sneu ook nu.. hele dag op stal.. normaal gaan ze samen de ochtend op het land.. maar nu laat ik de ander naast haar staan.. dan blijft ze rustiger.. en dat is beter voor haar..
    Zo heel verhaal ineens.. (sorry)

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @nijn, leuk bios met de meiden!! Veel plezier..
    @Miranda, nee ook in tijdje Renmar niet gezien..

Kijken jullie ook hollands got talent toevallig?

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen :)

Hoe is het hier met iedereen .

Hier gaat het redelijk , voel me eigen een beetje down:(

Vandaag en morgen hebben we een logé me zus haar hond ze is al zo lekker druk !!

We kunnen ook beginnen met klussen , vandaag vruchtbaarslijm gespot wel wat later dan normaal maar dat maakt niet uit :D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miranda: nee het is zeker dat we een meisje krijgen :D was duidelijk te zien op de echo gisteren hihi.
    we zagen heel mooi 3 streepjes!
    als de kamer klaar is komt er zeker een foto!!!

@kim: klusze ;)

@T84: balen zeg van je paardje hopelijk knapt ze goed op en blijft het daarna zo.

ben er weer vandoor moet op 20 minuutjes op mijn werk zijn en moet nog eten hihi tot morgen meiden!!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , Werk ze !! Tot morgen :)

14. nijnonijntje

@Naomi werkze
    De film was heel spanennd maar de laatste 20 minuten waren mider en het was heel abrubt afgelopen dat was erg jammer.
    Was wel heel gezellig met zoveel meiden haha.

@T84
    Ik hoop dat je paardje snel weer opknapt meid.

@Kim
    Oke, jullie mogen dus weer flink aan de slag lees ik. Maar dat is vast geel probleem ;)

@Stephanie
    Nee remmar is er inderdaad al heel lang neit geweest. Misschien is ze op vakantie?

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi lieverds!!

Hoe gaat het met iedereen? Leuk om weer eens wat van je te horen Pindakoek!

@ Miranda, leuke foto's, wel echt een heel origineel kamertje!

@ Naomi, proficiat!! Wat heerlijk dat alles goed was en wat leuk een meisje!!! O, nu vind ik het ook weer helemaal spannend om eigenlijk te weten wat het voor ons zal gaan worden, maar we hebben dus echt geen flauw idee.....
    De jongensnaam is bij ons inmiddels al wel rond, maar de meisjesnaam wil nog niet zo lukken...

@ T84, sterkte met je paardje...geen fijne berichten zijn dat....
    Hoe gaat het verder met je buik? Is dat wel oke?

@ Nijn, is de ongi er al? Hopelijk ben je snel van de kramp af en heb je snel een nette cyclus....maar liever nog 2 roze streepjes natuurlijk!

@ Kim, hoe is het met jou lady?

Hier alles wel redelijk, heb vannacht bijna de hele nacht wakker gelegen met harde buiken. Ik heb nu eigenlijk vrijgezellendag van een goede vriendin, maar ik durf haast niet te gaan omdat ik bang ben dat er iets gebeurt met de kleine in een voor mij vreemde stad....voel me er een beetje verdrietig onder...

Uit de vakantie zijn we nog niet helemaal, het lukt nog niet helemaal om een geschikte datum te vinden. Maar we'll see.

Ik had trouwens een pop en een shirtje gekregen van de praktijk als afscheidscadeau, dat was wel erg leuk!

Fijn weekend allemaal!!

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #2616 kim1990, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
    T84, Sterkte met je paard.

Miranda , leuk kamertje hoor ziet er goed uit :)

Nijntje , mooi dat het zo gezellig was , het is altijd leuk als je met veel meiden bent :p :D

Alice , Balen van je harde buiken , hopelijk ben je er snel vanaf !

Als je het niet vertrouwd dan moet je het niet doen , begrijp dat je er verdrietig van bent .

*Kim geeft Alice een dikke knuffel*

Lastig he als je er niet uit kan komen met de datum , hopelijk komen jullie er nog wel uit :)

Wat leuk zeg van de praktijk dat je dat hebt gekregen.

Hier gaat het wel goed ik ben de laatste tijd niet zo heel veel op ZP geweest .
    Ben de laatste tijd erg emotioneel zelfs als ik een rustig nummer aan het luisteren ben dan rollen de tranen over me ogen .

Vandaag even lekker boodschappen gedaan en even naar Pearl geweest om me bril af te stellen en toen samen met me vriend de auto gewassen .

Hij vond dat het wel moest gebeuren;)

Net ook een half uurtje met de woefies gelopen , wat was het warm in de zon pffff en de tongetjes hingen half op de grond:)

En nu gaan we lekker een boterham eten :)

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanx Kim voor je lieve reactie en knuffel!!
    Ben net met manlief naar de winkel geweest, maar trok het in de auto al niet meer met mijn buik, dus heb net afgebeld en ga maar op bed liggen. Eigen schuld, dikke bult, ik heb ook veel te veel gedaan de afgelopen weken.

Ook nog een dikke knuffel voor jou Kim!! Balen dat je zo emo bent de laatste tijd. Hoe komt dat zo? Niet fijn.....

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #2618 kim1990, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
    Alice , Doe je wel voorzichtig meis !! Rust is inderdaad wel even goed voor je .

Dank je :)

Ik weet niet hoe het zo komt , maar heb wel een soort van gevoel .

Als ik sommige stelletjes zie lopen en hoe verliefd ze zijn en dan kijk ik naar ons en dan hoop ik dat me vriend toch een beetje veranderd .

Moet me eigenlijk niet vergelijken met andere mensen:)

Ben de laatste tijd een beetje afstand gaan doen , hij begrijpt me niet echt als ik wat vraag of als ik huil .

Gister heb ik ook staan huilen onder de douche maar dat weet hij dus niet:(

Af en toe kan ik het niet allemaal aan!

Zou toen een brief krijgen voor een pshycholoog maar heb die nooit gehad , daar zou ik toen gaan praten omdat ik toen in een kleine depressie zat .(Nog nooit gehad trouwens)

Hopelijk komt het gauw weer goed en hoop ik dat hij me snel door heeft .

Tot nu toe weet hij nergens vanaf dat ik weleens huil , maar ik heb ook wel is me dagen;)

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Kim....ik heb echt met je te doen!! Dat is echt zo vervelend als je je zo gek voelt. Het klinkt misschien maf, maar het zou je misschien ook wel goed doen als je een baan zou hebben, dan kom je er ook wat meer uit en voel je jezelf ook misschien wat beter. Daarnaast krijg je het financieel dan ook wat breder zodat je weer wat meer leuke dingen kunt gaan doen.
    Maar wat gek dat je die brief nooit hebt gehad. Kun je daar niet beter niet nog een keer achteraan gaan dan? Of is hij misschien op het oude adres gepost?

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Alice: ja ja ik laat weer even wat van me horen..ben er niet zoveel meer maar ben toch wel benieuwd hoe het met jullie gaat hier :D Vervelend dat je niet naar het vrijgezellenfeestje toe kan gaan :( maarja je krijgt er wel iets moois voor terug..zo moet je maar denken ;)
    @ Kim: weet hoe je je voelt meid. Mijn vriend snapt mij ook heel vaak niet...:( Hij heeft van huis uit nooit geleerd om emoties te tonen en lost dingen liever zelf op dan dat hij hulp moet vragen. Maarja nu heeft hij een relatie met mij en moet hij mij bij sommige dingen betrekken. Ik was vandaag op de paranormale beurs en heb een reading gedaan. De paragnost had het ook over mijn vriend en vond dat we wel over bepaalde zaken moesten praten om dichter naar elkaar toe te groeien. Weet ook niet of het wel zo wijs is om aan kinderen te beginnen eerlijk gezegd..begin al meer te twijfelen :( Mijn vriend heeft zelf gezegd dat hij het moeilijk zou vinden als het kind zou vallen en zou gaan huilen wat ie dan moest doen?! Ik denk dat het vroeger bij hem ging 'je bent een grote jongen dus niet huilen' en dat er geen knuffel of kus aan hem gegeven is als hij verdriet had. We zijn beide heel anders opgevoed...denk dat ik daar toch wel een draai in moet vinden.

Deel Deze Pagina