Alice , Ja dat zou echt veel beter zijn een baan , zit nu echt alle dagen thuis en verveel me heel erg . De leuke dingen mis ik ook heel erg want ik en me zus deden echt heel veel samen toen ik nog geld had . Ik ben toen als ik het goed heb in februari naar de HA geweest , en zij zou het toen regelen . Het is inderdaad op me oude adres geweest , maar tot dien nog nooit gehad wat ik zelf ook heel raar vind. Pindakoek, voor mijn gevoel kent me vriend dat ook niet emoties , als ik me eigen een beetje terug trek en huil dan is het van stel je toch niet zo aan joh ! Hij is juist van hulp vragen, maar daarin tegen ik weer niet wil het graag eerst zelf proberen. Jij ook al aan het twijfelen Heb hier al een paar keer gezegd dat ik weer aan de pil ga , elke keer ruzie voor de eisprong en tijdens daar word ik gewoon gek van . Als je het zo zegt over je vriend denk ik dat ook dat hij niet weet wat hij moet doen , hier idem dito hoor Wij zijn ook heel verschillend opgevoed ik ben echt met de tijd mee gegaan , en me vriend is ouderwets opgevoed . Als we bij zijn ouders zijn ook dan reageren hun zo vaag , en dan gaat hij er meestal in , zit je dan in je uppie gelukkig ben ik erg voor mezelf opkomen Hebben we toevallig niet dezelfde vriend hihi.
Nee we hebben niet dezelfde vriend haha..dat lijkt me onmogelijk Maar leuk is het niet dat ze zo doen. Wil gewoon dat hij mij probeert te begrijpen..zegt dat ie me ook begrijpt maar zo voelt dat nog steeds niet. Wat raar dat je vriend de kant van zijn ouders dan kiest en niet de jouwe. .jullie zijn toch een eenheid, niet hij en zijn ouders!? We moeten gewoon wat meer dingen samen doen denk ik..hebben we al lang niet meer gedaan. Het is altijd wel iets doen met een groepje vrienden..dan leeft hij helemaal op. Als ik alleen met hem ben..valt hij vaak in slaap op de bank of is het gewoon stil. Hij is niet zo gemakkelijke prater die over koetjes en kalfjes praat...dan mis ik echt de gesprekken die ik met mijn moeder vroeger thuis had...klinkt raar maar dan mis je echt je ouderlijk huis. Misschien wordt het wel anders met een kind erbij maar dat moet geen reden zijn om bij elkaar te blijven.
Misschien komen ze wel overeen kwa karakter haha Nee het is inderdaad niet leuk dat ze zo doen . Ik herken het echt in jou verhaal , dat zegt hij dus ook tegen mij. Ja het is echt een moederskindje en dat zeg ik dan ook tegen hem , en dan word hij er boos over dat ik het zeg , kom op denk ik dan je bent 26 oke het is je moeder maar dan toch . Zo denk ik er dus ook over ja maar hij af en toe niet *zucht* Dat is ook niet leuk dat hij dan zo doet wel met vrienden maar niet met jou .Blijven proberen alhoewel je het wel al vaak hebt geprobeerd, heb je het er wel is over gehad met hem dan. Dat is mijn vriend ook niet hoor , als ik hem iets vertel over de eisprong of wat dan ook dan draait hij er gauw omheen. Het is niet raar hoor meis , thuis heb je echt een vertrouwd iemand die voor je klaar staat ,en waar je alles tegen kan vertellen. Hier heb ik ook al gezegd dat het anders gaat worden als er een kind is , en vraag dan ook elke keer of hij het wilt maar dat wilt hij wel . Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter dit is natuurlijk niks . *Geeft Pindakoek een knuffel *
Thanks Kim *geeft Kim ook een knuffel*. We gaan zo uit..zegt meneer opeens..'ja volgens mij komt iedereen hierheen' dus met andere woorden een soort verzamelpunt?! Heeft ie dit niet eerst met mij overlegd..dat slaat natuurlijk nergens op! Betrek mij gewoon bij dingen..het is ook mijn huis :x kan daar zo boos om worden he..en straks weer gezellig doen..uhuh NOT!
Nou ja zeg !! je huis is toch geen verzamelpunt !! Jongens zou je echt nooit kunnen begrijpen , het zou wel een betere communicatie zijn van je vriend . Ja natuurlijk word je er boos om het is ook niet leuk wat hij doet . Groot gelijk heb je hoor meis !
Hoi meiden even snel een berichtje tussendoor van mij. Ik heb het idee dat mij ei ergens eraan komt. Mooi is dat. Is mijn hele cyclus door de war:x
Goedemorgen ladies Het ziet er echt naar uit dat ik nu pas mijn ei ga krijgen.(had gisteren erge buikpijn en een redelijke posi ovutest) Terwijl ik nu eigenlijk ongesteld had moeten worden. Echt heel raar waarom mijn cyclus nu zo lang is. Hij liep juist weer helemaal goed. Nou ja niks aan te doen. Het enige wat we kunnen is accepteren. Het doet het in ieder geval allemaal nog daar binnen. Meiden wij gaan straks naar vrienden. Misschien kom ik vanavond nog wel even langs. Tot snel!!
Alice, hoe is het nu met je? Klinkt erg naar die harde buiken, ik denk echt dat je rustiger aan moet gaan doen hoor meissie! Je hebt veel te hard gewerkt de laatste tijd. Laat je lekker verwennen door je man, ga rustig op Internet om je op de spulletjes voor je kindje te orienteren. Komt denk ik echt omdat je nu wat rustiger aan kan gaan doen. Pindakoek en Kim, wat zijn mannen soms lastig he. Gelukkig heb ik dat niet zo met mijn vriend, al kan ik hem ook wel 'ns achter het bahang plakken. Nijn, wat vreemd! is je ovutest ook donkerder dan die andere testen? Ben je niet gewoon zwanger? Ik zou echt een testje doen hoor! Wat duurt zo'n maand toch lang als je ergens op zit te wachten. Ik zou de tijd zo vooruit willen spoelen naar de 31ste, dan kan ik testen. Ga nu maar eventjes leren, moet ook gebeuren!
Ja die was donkerder dan de vorige allemaal. Niet heel veel, maar wel een veel duidelijker zeg maar. En ik kon mezelf niet bedwingen en heb vanmorgen voor de zekerheid maar een zw test gedaan, maar die was harstikke wit. Ik snap er helemaal niks van
Raar allemaal. Je kan toch niets anders doen dan afwachten.. Echt heel vervelend voor je, sterkte!! Ik denk dat ik mn ei gister heb gehad. Als ik uitga van 32 dagen klopt dat ook wel. Vorige keer had ik een cyclus van 34 dagen, maar ik denk dat dat komt door het vele vliegen in de vakantie. Zelfs na de miskraam werd ik na 32 dagen weer ongesteld.. Ga mn banner even aanpassen. Mag ik ook eerder testen, jeeeee!
@ Nijn, vervelend zeg dat je nog niet helemaal weet hoe het allemaal loopt daar binnenin je buik. Maar op zich wel positief dat er een ei aan komt toch? @ Steph, lukt het leren een beetje? @ Naomi, nog helemaal op je roze wolk? @ Kim en Pindakoek, gaat het al wat beter met jullie en jullie mannen? Net ben ik even met vriendinnen gaan lunchen en ik ben alweer kapot, de moeheid van de afgelopen weken komt er echt even uit. Gelukkig wordt het wel al minder met de harde buiken. Mijn man was trouwens gister erg lief! Ik kan namelijk niet meer zo heel goed meer bij mijn teennagels, toen heeft hij ze maar gelukt voor me, de schat. En net heeft hij een babykamer besteld!! Het komt er dus toch echt van....Nu ga ik maar toch even surfen voor kinderwagens...het zal toch eens moeten gebeuren.
Hee Alice, Wat lie van je man dat hij je teennagels gelakt heeft. Echt schattig! Welk kamertje hebben jullie besteld? En heb je al een kinderwagen uitgezocht? Gelukkig zijn je harde buiken wat minder geworden. Het leren is niet heel erg opgeschoten, kon me niet echt concentreren helaas. Fijne avond!
Nijntje , wat zeg je nou !! Wat apart zeg dat je nu pas je eisprong zou hebben , maar je weet in ieder geval wel dat je lichaam werkt Sstephanie , het is af en toe wel erg hoor hier , dan wil ik hem maar al te graag achter het behang plakken De tijd mag inderdaad wel wat sneller gaan maar aan de andere kant ook niet Alice , Fijn om te horen dat je er al wat minder last hebt van je harde buiken. Wat lief van je man dat hij je heeft geholpen met het nagel lakken . Leuk !! Het komt er inderdaad het kamertje . Vroeg of laat moet je het wel doen ja voor kinderwagens kijken Pindakoek , hoe is het afgelopen gister? Nog een beetje vermaakt. Hier gister vruchtbaarslijm gehad en nu is het alweer bijna weg , de ovutesten werken ook niet echt mee Er blijft maar een licht streepje op staan , ach ik zie het wel en anders zie ik het wel aan me temp.
@Alice Ja een eisprong is in pricipe wel goed, aangezien ik al twijfelde of ik hem wel had gehad. Wat leif van je mannetje dat hij je nagels heeft gelakt. Nu heb je tenminste wel mooie teennageltjes. Alhoewel met dit weer, kun je haast geen slippertjes aan. @Kim Vreemd he. Heb ik weer Jij ook een gedoe zeg. Hoe kan het slijm nu ineens weer weg zijn? Kan best zijn dat het morgen weer terug komt. @Stephanie Jammer van eht leren. hoop dat je toch snel wat kunt doen en de concentratie kunt vinden. Nu anders nieuws. Klussen staat voorlopig niet op onze agenda. Heb sinds vanmorgen giga buikgriep en mijn mannetje ook. Wat is dat toch met ons. Ik ga nu weer lekker met thee op de bank ploffen. Fijne avond iedereen!
Het gaat alweer wat beter gelukkig met ons. Vanmiddag goed gepraat. Het was leuk gisteren, lekker in Amsterdam uitgeweest en was behoorlijk dronken hihi,..nu mag het nog Mijn vriend was ook dronken..in de 5 jaar dat we bij elkaar zijn heb ik hem voor het eerst zien kotsen..en nee niet op de wc maar ernaast..haha heb zo gelachen Fijne avond iedereen..zal van de week nog wel even op jullie reageren
@ Pinda, haha, zo te horen hebben jullie je goed uitgeleefd , fijn dat jullie het al wat bijgelegd hebben! @ Steph, jammer dat het leren niet zo lukte, misschien heb je morgen wel een fijne leerboost!! Het is de 'matrix' kamer van de babydump geworden, hij staat tussen de basic kamers op de site, mocht je hem op willen zoeken. Voor de kinderwagen krijg ik ook opeens haast nu. Ik denk dat ik een oranje of rode of bruine bugaboo wil, maar ik heb geen flauw idee waarom eigenlijk. De 28e gaan we kinderwagens kijken, dan vinden we vast wel wat. @ Nijn, beterschap voor jullie!!! Balen zeg dat het niet zo lekker loopt. Ik ben een beetje 'boos' net naar mijn schoonouders geweest, beide zijn ze arts, we hebben de echofoto's van de kleine laten zien. Manlief en ik willen niet weten wat het geslacht wordt. Zeggen ze doodleuk dat ze het fijn vinden dat ze nu weten wat het wordt...... Nu weet ik dus zo goed als zeker dat het een jochie moet worden, een meisje moet je toch echt tussen de billen kijken namelijk??? Heb net 100x naar de foto's liggen turen en heb er ook maar een piemel van gemaakt....zucht....we wilden zo graag een verrassing
Nijntje , Ik hoop het wel dat het terug komt en anders wachten we af heb wel elke keer buikpijn aan allebei de kanten . Morgen nog maar is een ovu testje doen . Pindakoek , Lekker uit je dak geweest dus Eens moet de eerste keer zijn dat je hem ziet spugen en precies naast de wc Alice , Nou dat is ook niet meer leuk en dat terwijl jullie het niet wouden weten . Hebben jullie er niks van gezegd laat ze het dan voor hun houden dan hoeven jullie het ook niet te weten . Sorry dat ik zo reageer maar vind het gewoon raar dat ze zo doen. Misschien hebben ze het mis , en blijft het nog een verrassing
@ Kim, tja, je weet het natuurlijk nooit 100% zeker wat het wordt, maar ik denk nu dus zeker te weten dat het een jongetje moet worden. Want een meisje is toch echt moeilijk te zien toch? Dan moet je toch echt tussen de beentjes scannen? Zo'n foto zat er bij ons niet bij, alleen op zijn rug zeg maar in de ligstand....dus dan zullen ze wel een piemeltje gezien hebben.... Mijn schoonzusje krijgt 4 weken voor ons ook een zoontje. Ben nu ook opeens 'bang' dat ze stomtoevallig straks dezelfde naam hebben voor hun kindje als wij...
Alice , nee natuurlijk weet je het nooit zeker. Een meisje is inderdaad wat moeilijker te zien dan een jongetje . Er is een topic ergens over met de geslachtsbepaling weet alleen niet waar hij staat , en daar kan je ook foto's zien van een jongen of een meisje . Ik hoop het niet voor je meis , misschien een idee om te vragen wat de naam is van hun kindje of wat ze in gedachten hebben.
@ Kim, ik heb net ook dat NUB-topic door zitten spitten, maar ik wil eigenlijk geen foto daar plaatsen omdat we het toch maar bij een verrassing willen houden. Al baal ik er wel van.... Tja en die naam zou wel heel toevallig zijn als die hetzelfde was. Ik baal er gewoon meer van dat mijn man zei dat we dan wel voor onze 2e keus naam zouden gaan....